آرژانتین سرزمین تولد بهترین‌ها؛ لیونل مسی دیگر چیزی از مارادونا کم ندارد!

سلفی مسی با جام قهرمانی جهان

والدس: این شروع خوب، به خاطر تاکتیک های مارتینو است

والدس: این شروع خوب، به خاطر تاکتیک های مارتینو است
ویکتور والدس، دروازه بان بارسلونا، معتقد است که پیروزی 7-0 مقابل لوانته، بهترین شروع ممکن برای فصل جدید بود و تاکتیکی که جراردو مارتینو در این دیدار مورد استفادده قرار داد، تعریف کرد.

با جدایی تیتو ویلانووا از بارسا برای درمان بیماری سرطانش، جراردو مارتینوی آرژانتینی جای او را گرفت و با هدایت او، بارسا بهترین پیروزی در هفته اول لالیگا در 58 سال سال اخیر را به دست آورد.

والدس که به گفته خودش، آخرین فصل حضور در نوکمپ را سپری می کند، از نمایش تیمش مقابل لوانته ابراز خشنودی کرد و گفت:" این یکی از بهترین شروع های ما در آغاز فصل بود. می توانید ببینید که تیم کاملا جدی است؛ برای پس گرفتن او، از جلو زمین بیشتر تلاش می کند و خیلی سریع به سمت دروازه حریف می رود. این چیزی است که سرمربی می خواهد.

فصل گذشته، با بیماری سرمربی، شرایط عادی نبود و ما از جنبه هایی مشکل داشتیم؛ به خاطر اتفاقاتی که برای تیتو رخ داد.

چنین آغاز خیلی خوب بود. ما بار دیگر آن جنبه هایی از بازی مان که از دست داده بودیم را به دست آوردیم. امیدواریم شرایط به همین ترتیب ادامه داشته باشد."

بارسا فردا شب در سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید قرار خواهند گرفت.

کوتاه از اسپانیا

کوتاه از اسپانیا

میراندا: اتلتیکو می تواند بارسا را شکست بدهد

مسی: به سوپرکاپ فکر می کنم

شوستر: درک می کنم اگر کاسیاس بخواهد رئال را ترک کند

اَگِر: هیچ وقت به ترک لیورپول و رفتن به بارسا فکر نکردم

والنسیا اعلام کرد؛ گایتا را نمی فروشیم

اینیه گو مارتینس (بازیکن سوسیه داد) مقابل لیون بازی خواهد کرد (در مرحله مقدماتی چمپیونزلیگ)

تبس: کونته یک شخصیت برنده است، مانند سرالکس فرگوسن

بارسا تایید کرد؛ آفلای زیر تیغ جراحی

بارسا تایید کرد؛ آفلای زیر تیغ جراحی
باشگاه بارسلونا تایید کرد که ابراهیم آفلای، هافبک هلندی این باشگاه، روز پنج شنبه تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

این بازیکن 27 ساله به دلیل مشکلی که در ران پای راستش وجود دارد، تن به این عمل خواهد داد.

او که فصل گذشته به طور قرضی برای شالکه بازی می کرد، بخش زیادی از فصل را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.

آفلای در تمام دوران حرفه ای اش با مصدومیت های زیادی روبرو بود. او در سال 2011 و بعد از حضوری کوتاه مدت در بارسا، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه لیگامنت داخلی زانو، برای 7 ماه از میادین دور بود.

او که تا سال 2015 با بارسا قرارداد دارد، در 33 دیداری که برای این باشگاه انجام داد، تنها 2 بار موفق به گلزنی شد. او در 44 دیداری که برای تیم ملی هلند به میدان رفت نیز 5 گل به ثمر رساند.

ویا: اگر مقابل بارسلونا گل بزنم شادی می‌کنم

ویا: اگر مقابل بارسلونا گل بزنم شادی می‌کنم
داوید ویا گفته اگر در بازی اتلتیکو مادرید با بارسلونا در سوپرجام گل بزند خوشحالی می‌کند.

قهرمان لیگ قرار است با قهرمان جام حذفی بازی کند. ویا گفته مقابل تیم سابقش دوستی‌ها را کنار می‌گذارد: « دوستان بسیاری در بارسا دارم و خاطرات دلنشینی از سه سال حضور در آن‌جا به همراه دارم. اما زمانی که بازی شروع شود آنها رقیب من هستند.

امیدوارم بتوانم به تیمم کمک کنم. من همیشه وقتی گل زده‌ام شادی کرده‌ام. البته اگر با رقیبی بازی کنید که عاشقش هستید و به آن احترام می‌گذارید نوع شادی‌تان فرق خواهد کرد.»

ویا می‌پذیرد که تیم جراردو مارتینو در شرایطی عالی است: «ما بخت بسیاری برای پیروزی داریم اما برای این کار باید همه چیز را بی‌نقص انجام دهیم.

ما هرگز حق اشتباه نداریم. باید بسیار عالی دفاع کنیم، و توپ را تا جای ممکن از آنها دور نگاه داریم چون آنها هنگامی که توپ را از دست می‌دهند به مشکل برمی‌خورند. سپس باید از فرصت‌هایمان در حمله برای ضربه زدن به آنها استفاده کنیم.

اگر به دنبال تیمی هستید که بخت بیشتری داشته باشد، آن تیم بارسلونا است. ما باید با این موضوع مقابله کنیم. هنگامی که بازی شروع شود ما همه بخت پیروزی داریم.

به آمار سال‌های گذشته بنگرید و ببینید آنها چطور لیگ را شروع کرده‌اند. ما باید از گزینه‌هایمان استفاده کنیم. گرفتن این جام برای ما بسیار مهم است.»

والدس: آنچلوتی در مورد کاسیاس اشتباه کرد

والدس: آنچلوتی در مورد کاسیاس اشتباه کرد
ویکتور والدس، دروازه بان بارسا، معتقد است که کارلو آنچلوتی در مورد استفاده از دیه گو لوپس به جای ایکر کاسیاس در اولین دیدار فصل جدید رئال اشتباه کرد.

کاسیاس که فصل گذشته توسط ژوزه مورینیو نیمکت نشین شد، در اولین دیدار فصل جدید رئال هم نیمکت نشین دیه گو لوپس بود؛ تصمیمی که والدس آن را زیر سوال برد.

او به ال موندو دپورتیوو گفت:" از اینکه کاسیاس نیمکت نشین بود، تعجب کردم. در جام کنفدراسیون ها،  او بعد از یک دوره سخت و بازی نکردن برای چند ماه، خیلی خوب کار کرد.

من دیدم که او غیرممکن را ممکن کرد. به نظر من، او بهترین است. من از این تصمیم متعجب شدم اما این مربوط به باشگاه من نیست و چیز بیشتری برای گفتن ندارم.

او بی تردید بهترین است. دوست دارم او بیشتر بازی کند. برای من رقابت با او یک چالش است."

بارسا در دومین دیدار فصل جدید مقابل اتلتیکو مادرید قرار خواهد کرد، در حالی که رئالی ها با گرانادا روبرو خواهند شد.

کوتاه از اسپانیا

برنامه بازیهای هفته اول لالیگا: اسپانیایی ها شروع می کنند

ویکتور والدس: تمدید قرارداد من؟ وانمود می کنم چیزی نشنیده ام

نیمار: تقریبا به 100 درصد آمادگی رسیدم

بوسکتس: فصل گذشته از ثبات لازم برخوردار نبودیم

مارسلو: ما خیلی خوب بازی نکردیم/ مهم بود با پیروزی شروع کنیم تا هواداران خوشحال شوند

تمرین انفرادی دنی آلوس یک روز بعد از گلزنی مقابل لوانته

شوستر: در فوتبال امروز، بعضی از بازیکنان بیشتر از خوش کننده و اودکلن، با خودشان قرص و مکمل همراه دارند.

سوبی ساره تا: تیتو در قلب ماست/ هرگز نمی دانید چه رخ می دهد اما در حال حاضر برنامه ای برای خرید بازیکن جدید نداریم

بوتراگنیو:ایسکو یک پدیده است

سیمئونه: رئال و بارسا در سطحی متفاوت با سایر تیم های لالیگا بازی می کنند

آنچلوتی: بیل؟ ما فقط در مورد بازیکنان خودمان صحبت می کنیم/ دیه گو لوپس دروازه بان ما در هفته اول بود، باید ببینیم در دیدار بعد چه رخ می دهد

ژاوی: فصل گذشته، وقتی تیتو در نیویورک بود، ما تمرینات تاکتیکی زیادی انجام نمی دادیم

دانلود گلها + خلاصه بازی بارسا vs لوانته 7 بر 0


FCB.svgLevante Unión Deportiva, S.A.D. logo.svg

ادامه نوشته

چابی: وقتی تیتو به آمریکا رفت،ما کمتر تمرینات تاکتیکی می کردیم

چابی: وقتی تیتو به آمریکا رفت،ما کمتر تمرینات تاکتیکی می کردیم
چابی ارناندس بازیکن باتجربه باشگاه بارسلونادر پایان بازی یکشنبه شب تیمش مقابل لوانته در هفته اول رقابتهای لالیگا که با برد 0-7 بارسا همراه بود رضایتش را از این برد قاطعانه ابراز کرد و به این نکته اشاره کرد که سال گذشته و زمانی که تیتو ویلانووا سرمربی اسبق بارسلونا برای درمان بیماری اش به نیویورک رفته بود، آنها از نظر تاکتیکی کم کاری کرده اند.

دراینجا می توانید متن صحبت های چابی را مطالعه کنید

*بارسا در غیاب تیتو در فصل گذشته: پارسال وقتی تیتو برای درمان به نیویورک رفته بود ما از نظر تاکتیکی خیلی کم کار می کردیم و از همین رو به صورت اتوماتیک تاکتیک درمیان ماکمرنگ شد

*مارتینو: مارتینو یک سرمربی جدی و پرتلاش است که به بازیکنانش نزدیک است و همه چیز را تحت کنترل دارد. او با اقتدار کارش را در بارسلونا آغاز کرده

*شرایط شخصی در بارسلونا: سرمربیان تیم همیشه به من باور داشته اند و البته مصدومیت ها هم به من اجازه بازی کردن دادند و واقعا خوشحال و راضی ام که در تیم جاودانه زندگی ام بازی می کنم.

مارتینو: حتی مسی هم نیاز به استراحت دارد / عاشق فلسفه بارسلونا هستم

مارتینو: حتی مسی هم نیاز به استراحت دارد / عاشق فلسفه بارسلونا هستم
جراردو مارتینو، مربی بارسلونا گفته لیونل مسی باید در طول فصل سالم و آماده باشد.

مارتینو در پیروزی هفت بر صفر تیمش مقابل لوانته، مسی را در اواسط نیمه دوم تعویض کرد و آندرس اینیستا را به جایش به میدان فرستاد.

او می‌گوید: «با لیو صحبت کردم. او هر از گاهی نیاز به استراحت دارد.

البته زمانی که رقابت دو تیم نزدیک باشد حتی بزرگ‌ترین احمق دنیا هم تعویضش نمی‌کند!

اما فصل طولانی است. بازی‌های دشواری در پیش است. مسی بسیار باهوش است و از این موضوع باخبر است.»

اما نیمار هم مقابل لوانته تنها 25 دقیقه بازی کرد و یک کارت زرد هم گرفت. تاتا می‌ گوید: «باید به نیمار زمان بدهیم تا ذره ذره با شرایط تطبیق یابد. اگر بیش از حد سریع پیش برویم به او و تیم آسیب می‌زنیم.»

تردیدهایی درباره میزان آمادگی بارسلونا وجود داشت. آنها در مالزی نمایش خوبی نداشتند. اما مربی جدیدشان می‌گوید: «این نحوه شروع فصل بهتر از تمام آن چیزهایی است که می‌توانستم تصور کنم! حالا باید در همین سطح ادامه دهیم.

من عاشق فلسفه بارسلونا هستم و می‌خواهم پسران برخی چیزهایی که از دست داده بودند را دوباره بازگردانند.»

بارسلونا هفت – لوانته صفر؛نوکمپ معبد گل ها / افتتاحیه توفانی تاتا

Cesc Fábregas, Alexis Sánchez, Barcelona v Levante - Liga BBVA

بارسلونا دفاع از عنوان قهرمانی را با پیروزی درخشان هفت بر صفر مقابل لوانته آغاز کرد.

این اولین برد رسمی تاتا مارتینو با بارسلونا بود. او در این مسابقه آندرس اینیستا، نیمار و جوردی آلبا را نیمکت‌نشین کرده بود.

تنها کمتر از سه دقیقه طول کشید تا بارسا به گل اول برسد. پدرو پاسی عالی به سسک فابرگاس داد، او هم به الکسیس سانچس پاس داد و بال شیلیایی هم به آسانی گل‌زنی کرد.

بارسلونا کنترل کامل بازی را در دست داشت و در دقیقه 12 گل دوم را زد. فابرگاس پاسی بلند را با سینه در مسیر لیونل مسی قرار داد و این بازیکن آرژانتینی با همکاری با پدرو گل‌زنی کرد.

لوانته به‌ندرت حتی صاحب توپ می‌شد و در دقیقه 30 گل سوم را هم دریافت کرد. این بار مسی توپ را از داوید ناوارو ربود و به فابرگاس سپرد. دنی آلوز در این میان روی توپ تاثیری عالی گذاشت. توپ در نهایت با دفع کیلور ناباس، دروازه‌بان لوانته به آلوز رسید و او هم با شوتی خوب گل زد.

پدرو دقایقی بعد نام خود را در میان گل‌زنان ثبت کرد. او پاس آدریانو را گرفت و پس از تک به تک شدن توپ را با ضربه‌ای دقیق به کنج دروازه زد.

بارسلونا در دقیقه 42 به گل پنجم هم رسید. روی تکل بد پدرو لوپس روی آدریانو بود که داور اعلام پنالتی کرد و مسی گل زد. سپس در دقیقه 44 گل ششم به ثمر رسید. این بار روی پاس عمقی عالی مسی بود که چابی با دروازه‌بان تک به تک شد و با ضربه‌ای که با کف پا زد توپ را از بین پاهای ناباس به گل تبدیل کرد.

مردان مارتینو در نیمه دوم با خونسردی بازی را کنترل کردند و چند فرصت خوب هم داشتند، ضمن آن که نیمار و اینیستا هم در اواسط نیمه به بازی رفتند و نمایش خوبی داشتند.

در نهایت پدرو در دقیقه 73 گل آخر بازی را زد. فابرگاس روی پاس فاجعه‌بار مدافع لوانته توپ را گرفت، دروازه‌بان حریف را جا گذاشت و توپ را در فرصتی عالی به پدرو سپرد تا او باز هم گل بزند.

سخنی با هواداران

باسلام چند وقتی نبودم اما از امروز با شروع لالیگا دوباره وبلاک را به اوج خودش می رسونم با نظرات خود ما را یاری کنید.

با تشکر

احمد(معاون وبلاگ)

مصاحبه تاتا بعد از بازی با لوانته

تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی باشگاه بارسلونا در پایان مسابقه این تیم مقابل لوانته در هفته اول رقابتهای لالیگا که با برد 0-7 تیم کاتالان به پایان رسید در جمع خبرنگاران حضور یاتف و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.


*اولین بازی در لالیگا: این اولین مسابقه رسمی ما بود ولی استرس و نگرانی های من در بازی ای که در جام خوان گامپر برگزار کردیم، ریخت.انگیزه های زیادی داشتم تا رقابتهای لالیگا شروع شود تا ببینم که تیممان چطور کار می کندو به همین خاطر در کمال آرامش بودم. فرضیه اصلی ما این بود که تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و در جریان اکثر دقایق بازی همین کار را انجام دادیم. در این بازی تیم ما فراتر از حد توقعات من ظاهر شد. در نیمه اول بازی عملکرد خوبی داشتیم.از برخی نظرها که قرار بود بهتر شویم، بهتر شده بودیم.  

*مسی: باید به او هم استراحت داد. مسی خیلی باهوش است و ما خیلی سریع برسراین موضوع با هم توافق کردیم. من چند هفته پیش با لئو صحبت کردم و درمورد اهمیت برخی از مسابقات با هم صحبت کردیم و من از این صحبتها دریافتم که استراحت دادن به او کار خوبی است. البته در برخی دقایق از برخی بازیها او استراحت خواهد کرد و ممکن است یک بازی کامل به او استراحت بدهیم. در یک بازی شانه به شانه او را خارج از ترکیب نخواهم گذاشت. نه من این کار را می کنم و نه هیچ کس دیگری؛ این کار احمقانه ای است. تمام کارهایی که مسی برای بارسا انجام می دهد، به نفع تیم است. زمانی که فشارها آغاز می شود، حضور او کلیدی است. امیدوارم که مسی با همین عطش فوتبالش را دنبال کند و تیم را با خود به جلو ببرد

*نیمار: او به تیم جدیدی آمده و زیاد هم با تیم تمرین نکرده. باید تدریجا از او استفاده کرد. اگر از او توقعات زیادی داشته باشیم، به او آسیب وارد کرده ایم. یک بازیکن باید خیلی سریع با تیم جدیدش تطبیق پیدا کند ولی نباید او را تحت فشار گذاشت. به زودی بهترین بازیهای نیمار را شاهد خواهیم بود.او به زمان نیاز دارد

*آلوس : ما از بازیکنان کناری مان می خواهیم که در حملات شرکت کنند. من درترکیب تیم حریف منافذ و رخنه هایی یافتم و این خیلی به کار تیم ما آمد. آلوس خیلی خوب با الکسیس همکاری می کرد و این عالی بود. خیلی خوب است که حرکات بازیکنان ما اتفاقی و شانسی نباشد.

*رئال مادرید: من ترجیح می دادم که امروز هفته سی و پنجم رقابتهای لالیگا بود. آن وقت لبخند بزرگی روی چهره ام داشتم ولی این اولین بازی است و نیازی نیست که توجه بیش از حدی به عملکرد تیم حریف داشته باشیم. به ویژه وقتی که ما مسائلی داریم که باید به بهبود آن بپردازیم

*بهبود بارسلونا: می توان انسجام بیشتری داشت و برای دقایق بیشتری تیم های حریف را تحت فشار قرار داد.می توان فرصت های هجومی بیشتری را رقم زد.

*آنالیز اوضاع بارسلونا:الان خیلی زود است که بخواهیم آنالیزی عمقی انجام دهیم. برای اطلاع از شرایطمان باید بازیهای بیشتری را تماشا کرد. شاید بعد از ده بازی ابتدایی بتوان به یک آنالیز خوب رسید.من قصد ندارم که بارسلونا را برطبق اصول و دیدگاه های خودم آماده کنم، چون من شیفته سبک کاری و اصول و دیدگاه های بارسلونا هستم و وظیفه ام این است که این بازیکنان همان کارها و عملکرد سابقشان را داشته باشند. من چیز جدیدی را به تیم نخواهم آورد. چون تمام این کارها انجام شده است

*والدس: در اولین جلسه تمرینی من با بارسا، والدس اولین کسی بود که با او صحبت کردم. من ازشرایط او مطلعم و به او گفته ام که حاضرم به هر ترتیبی که ممکن است به او کمک کنم و از او خواستم که رویم حساب باز کند

*سسک فابرگاس: او در اردوی تابستانی خیلی خوب بود و الان هم شرایط خوبی دارد. او گزینه های زیادی را پیش روی ما می گذارد. تغییراتی که در تیم اعمال کردیم، به لطف توانایی های بازیکنان تیم است. کمک های زیادی به من می شود. به تعویض های تیم وقتی 0-6 جلوبودیم توجه کنید: اینیستا، تئیو و نیمار..حس می کنم که من بیشتر مسئول باختهای و ناکامی های تیم خواهم بود تا موفقیت ها

*شرایط فیزیکی بازیکنان: من خیلی شفاف با تیم و بازیکنان رفتار می کنم. به آنها گفته ام که اگر همه بازیکنان در شرایط آرمانی نباشند، شانسی برای موفقیت نهایی نخواهیم داشت. نمی توان با یازده یا دوازده بازیکن تا پایان فصل کار کرد. ایده مد نظر این است که با منطق از سیستم چرخشی استفاده کنیم. هدف این است که همه بازیکنان خوب و سرنوشت ساز باشند

*دستیاران :من دو دستیار با خود به بارسلونا آورده ام تا شرایط تیم های حریف را ارزیابی کنند و به تیم ما ملحق شده اند.

بردبارسلونا با 7گل گزارش تصویری

گزارش تصویری: شبی به یادماندنی در شروع تاتا با بارسا

foton

بقیه درادامه مطلب



ادامه نوشته

برنامه بازیهای هفته اول لالیگا: اسپانیایی ها شروع می کنند

برنامه بازیهای هفته اول لالیگا: اسپانیایی ها شروع می کنند

هفته اول رقابت های لالیگا شنبه شب با برگزاری 3 بازی آغاز می شود

  فصل جدید رقابت های لالیگا شنبه شب با برگزاری 3 بازی آغاز و تا دوشنبه شب به طول خواهد انجامید.

درمهمترین بازیهای این هفته بارسلونا میزبان لوانته است و رئال مادرید مقابل بتیس به میدان خواهد رفت.

برنامه بازیهای این هفته لالیگا بدین ترتیب است:

شنبه 26 مرداد (17 آگوست)

رئال سوسیداد- ختافه (ساعت 21.30)

وایادولید- اتلتیک بیلبائو (ساعت 23.30)

والنسیا- مالاگا (ساعت 1.30 نیمه شب)

یکشنبه 27 مرداد (18 آگوست)

بارسلونا- لوانته (ساعت 21.30)

رئال مادرید- بتیس (ساعت 23.30)

اوساسونا- گرانادا (ساعت 23.30)

سویا- اتلتیکومادرید (ساعت 1.30 بامداد)

دوشنبه 28 مرداد (19 آگوست)

رایو وایه کانو-الچه (ساعت 22.30)

سلتاویگو- اسپانیول (ساعت 0.30 بامداد)

آلمریا- ویارئال (ساعت 0.30 بامداد)

خدای فوتبال لیونل مسی

با سلام من چندوقتی بودکه نبودم ولی با شروع لالیگا این وبلاگ شروع به کارخواهدکردوتمام بازی های بارسلونا راپوش میدهد

باتشکر

حمید10(مدیروبلاگ)

سرمربی جدید

سلام واقعا نارحت شدم وقتی که فهمیدم تیتوازتیم رفت ولی دیگه بایدواقعیت قبول کردتیتومربی بزرگی بوداگه دربارسلونامیموندحتمی به افتخارات بزرگی میرسیدولی حیف که مریضی نذاشت موفق بشه و امیدوارم هرچه زودترخوب بشه ولی با اومدن جرادومارتینیو حس خوبی بهم دست داد چون اون مربی خوبی البته درست هست که اون سابقه مربیگری توی تیم بزرگی نداشته ولی کارنامه اش تو تیم های دیگه خوب امیدوارم که مارتینیوبا بارسلوناموفق بشه


لحظه به لحظه: اولین کنفرانس مطبوعاتی جراردو مارتینو، سرمربی جدید بارسا


گزارش روز: نیمار جذاب ترین چهره تبلیغاتی دنیای ورزش

گزارش روز: نیمار جذاب ترین چهره تبلیغاتی دنیای ورزش

نیمار 21 ساله که چهره تبلیغاتی ردبول نیز هست همیشه با رویی باز از خبرنگارانی که قصد گفتگو با او را دارند استقبال می کند و با چهره ای خندان در رویدادهای تبلیغاتی شرکت می کند.

 

 طبق اعلام مجله اسپورتس پرو، نیمار به عنوان جذاب ترین چهره دنیای ورزش در زمینه تبلیغات برگزیده شده

جالب اینجاست که این انتخاب زمانی صورت گرفته که نیمارهنوز برای باشگاه سانتوس توپ می زده  و هنوز به بارسلونا منتقل شده بود.

این بدان معناست که نیمار بیشترین پتانسیل تبلیغاتی را دارد و این یعنی جذابیت ستاره جوان برزیلی در داخل و خارج از زمین چمن

دراین گزارش به این نکته اشاره شده که لیونل مسی در خارج از زمین چمن آن کاریزمای لازم را ندارد و غرور بیش از حد کریس رونالدو، آن جذابیت تبلیغاتی او رااز میان می برد. در این میان نیمار که ازنظر خیلی ها یک جوان خوش تیپ و خوش استیل است، علاوه بر برخورداری از تیپ و قیافه ای خوب و روی مد، چهره ای خندان و جذاب دارد و یک شخصیت اجتماعی محبوب نیز به شمار می رود.

از همین رو برندهای تبلیغاتی زیادی که تمرکزشان را برروی دنیای فوتبال قرار داده اند با این بازیکن 21 ساله قراردادهای تبلیغاتی می بندند و حالا می توان نیمار را جذاب ترین چهره تبلیغاتی دنیای فوتبال بعد از ظهور رونالدودر جام جهانی 1998 دانست. اگر رونالدو در آن سالها موفقیت های زیادی برای سلسائو کسب کرد، نیمار هم امیدهای فراوانی دارد تا بتواند با تیم ملی برزیل به قهرمانی های متعددی برسد و در رقابت های جام کنفدراسیون های سال 2013 نیز با برزیل به قهرمانی رسید و حالا هدف پیش رویش جام جهانی 2014 است. دراین میان، هیچ کسی قصد ندارد تا این فرصت استثنایی سرمایه گذاری روی چهره نیمار را از دست بدهد.

نیمار 21 ساله که چهره تبلیغاتی ردبول نیز هست همیشه با رویی باز از خبرنگارانی که قصد گفتگو با او را دارند استقبال می کند و با چهره ای خندان در رویدادهای تبلیغاتی شرکت می کند.

لازم به ذکر است که اعضای کمیته المپیک برزیل نیمار را بهترین فوتبالیست برزیل در سال 2012 انتخاب کردند و البته قطعا این بزرگترین عنوانی نخواهد بود که نیمار در عمر فوتبالی اش کسب کرده است.

مجله پلاکار هم که سالانه رویداد توپ نقره را برگزار میکند و این جایزه را به بهترین بازیکنان فوتبال برزیل می دهد، جایزه اخیرش را به نیمار اهدا کرد؛ جایزه ای که اولین بار در سال 1970 به پله اختصاص یافت.این جایزه به بازیکنانی تعلق می یابد که در سطح کاملا متفاوتی در مقایسه با سایر بازیکنان حاضر در تورنمنت کار می کنند و با بازیهای جذابشان توجه همه را به خود جلب می کنند.

درجریان اهدای این جایزه، رونالدینیو باتمجید از عملکرد نیمار گفت:« در زبان فوتبال می توان این طور گفت که در حالی که دیگران سوار بر دوچرخه هستند، تو باموتور سیکلت جلو می روی.»

نیمار در سال 2012 در 47 بازی برای سانتوس به میدان رفته و 43 گل به ثمر رساند و با این آمار خوب گلزنی توانست برای دومین بار عنوان برترین گلزن برزیل را مال خود کند؛ عنوانی که در سال 2012 نیز به آن دست یافته بود وبه علاوه نامش را در تیم منتخب سال کنفدراسیون فوتبال برزیلی نیز دید

 

گاسپارت: پپ به عنوان یک بارسایی، باید تیاگو را برای ماندن متقاعد کند

گاسپارت: پپ به عنوان یک بارسایی، باید تیاگو را برای ماندن متقاعد کند

رئیس سابق باشگاه بارسلونا نگران جنجال هایی است که این روزها ایجاد شده است

 خوان گاسپارت، رئیس سابق باشگاه بارسلونا در گفتگو با اسپورتس کوپه درمورد اختلافات ایجاد شده میان گواردیولا، سرمربی سابق بارسلونا و روسای این باشگاه اظهار نظر کرده و به این نکته اشاره کرده که سران بارسا باید مانع از جدایی تیاگو آلکانتارا از این تیم شوند.

خوان گاسپارت مخالف جدایی تیاگو آلکانتارا از این باشگاه هستند و در گفتگویی دراین باره گفته:« پپ گواردیولا به عنوان یک بارسایی می بایست هرچقدر هم که بایرن او را بخواهد، باید تیاگو را متقاعد کند که بارسلونا بهترین باشگاه برای اوست.روزی که پپ را ببینم از او می خواهم که دیگر این کار را نکند»

او ادامه داد:« من اصلا دوست ندارم که تیاگو از بارسا برود. سران باشگاه بارسلونا باید او را متقاعد کنند که بارسا را ترک نکند. تیاگو بازیکن بزرگی است که بارسا به او نیاز دارد و باید به این ماجرا فکر کرد. اگر من رئیس باشگاه بارسلونا بودم، این را به گواردیولا می گفتم و تلاش می کردم که از طریق همه رسانه ها اعلام کنم که تیمی دست روی تیاگو نگذارد.البته ترجیح می دهم که او به بایرن مونیخ برود تا بخواهد به رئال مادرید بپیوندد.»

گاسپارت در واکنش به صحبت های اخیر گواردیولا علیه اعضای کادر مدیریتی بارسلونا گفت:« من اعضای کادر مدیریتی بارسا را قادر نمی بینم که بتوانند به گواردیولا آسیب برسانند. کسانی که بارسلونای تیتو، گواردیولا و روسل را دوست دارند باید بنشینند و به شفاف سازی تمام بپردازند. چون با صحبت های پپ گواردیولا، بیشتر، آن کسانی که بارسلونا را دوست ندارند، لذت بردند.»

گاسپارت در گفتگو با لا سارسا هم گفت:« پپ گواردیولا سرتاپا بارسایی است. او باید سوار بر هواپیما شده وبه بارسلونا بیاید و با ساندرو روسل و تیتو که دوست دیرینه اش است دیدار کند و این مسائل را حل کنند و نباید اجازه دهند که این اختلافات، بارسایی ها را دو دسته کند.»

خود گاسپارت حاضر است که دراین راستا وساطت کند:« من پپ را به یک شام دوستانه دعوت می کنم. او مرا می شناسد و می تواند برایم تعریف کند که از من چه خواسته هایی دارد. آقای روسل را هم دعوت می کنم که به پیشنهاد من پاسخ مثبت بدهد و تیتو را هم دعوت می کنم تا دور هم یک غذا بخوریم و ماجرا را حل کنیم ودرغیر این صورت ما به آلمان می رویم و آنجا مشکلات را حل می کنیم.»

البته گاسپارت بعید می داند که بارسایی ها تمایلی برای رودررو شدن و مقابله با گواردیولاداشته باشند:« بعید می دانم که سران بارسلونا از موضوع حساسی مثل بیماری تیتو برای مقابله با پپ بهره برده باشند.»



گواردیولا : باخت اسپانیا مقابل برزیل کاملا طبیعی بود؛نیمار و مسی باهم به مشکل نمی خورند

گواردیولا : باخت اسپانیا مقابل برزیل کاملا طبیعی بود؛نیمار و مسی باهم به مشکل نمی خورند

رمربی بایرن مونیخ از باخت تیم ملی اسپانیا مقابل برزیل در فینال جام کنفدراسیون ها متعجب نشده است

 پپ گواردیولا سرمربی جوان و باتجربه بایرن مونیخ در صحبت هایی به آنالیز عملکرد تیم ملی کشورش در جام کنفدراسیون ها پرداخته.

گواردیولا باخت اسپانیا مقابل برزیل در فینال جام کنفدراسیون ها را کاملا طبیعی می داند و یادآوری کرده که تیم ملی برزیل در این بازی عملکرد بهتری را به نمایش گذاشت.البته او هنوز تیم ملی اسپانیا را به عنوان یکی از قدرتمندترین تیم های دنیا می شناسد.

پپ در گفتگویی که روز گذشته در روزنامه ورزشی لانس برزیل منتشر شده در این باره گفت:« به نظر من کاملا طبیعی بود که اسپانیا در بازی فینال جام کنفدراسیون ها شکست بخورد. تیم ملی برزیل از نظر فیزیکی عملکردی مثال زدنی داشت. آنها تیمی بودند که خودشان را کاملا وقف تمام حرکات استراتژیک می نمودند. برزیل در این تورنمنت فوق العاده بود.»

گواردیولا در ادامه به این نکته اشاره کرد که بالاخره اسپانیا می بایست روزی شکست می خورد و یادآوری کرد که شکست در بازی فینال جام کنفدراسیون ها به منزله افت عملکرد و یا از دست رفتن حس رقابتی در میان ماتادورها نیست. گواردیولا دراین باره گفت:«ی ملی اسپانیا روی جوانان بامهارتی حساب باز می کند که از رقابت های یوروی زیر 21 سال و جام جهانی زیر20 سال طعم قهرمانی را چشیده اند. من براین باور هستم که تیم ملی اسپانا هنوزهم یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی 2014 است و همچنان یکی از قوی ترین تیم های دنیاست.»

پپ در عین حال این صحبت که بارسا به خاطر ناکامی اش در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دچار افت شده را نیز رد کرد و گفت:« تیمی که در لیگ فوتبال اسپانیا بیش از 100 امتیاز کسب کرده، نمی تواند درگیر بحران باشد. بارسلونا در برهه پایانی فصل از مصدومیت بازیکنانش آسیب زیادی دید. ولی با این وجود آنها فصل خیلی خوبی را پشت سرگذاشتند.»

بخش پایانی صحبت های گواردیولا راجع به پیوستن نیمار برزیلی به بارسلونا و حضورش در کنار لیونل مسی بود. پپ دراین باره گفت:« بارسلونا همیشه برخی از درخشان ترین بازیکنان دوره های مختلف را به خدمت می گیرد. نیمار و مسی بدون شک دو تا از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا هستند. من مسی را به خوبی می شناسم. او بازیکن و انسان فوق العاده ای است. نیمار را هم می شناسم. او هم پسر خوبی است. مطمئنم که این دو برای بازی کردن در کنار یکدیگر در بارسلونا به هیچ مشکلی برنخواهند خورد.»

 

گواردیولا: روسل از بیماری تیتو برای ضربه زدن به من استفاده کرد

گواردیولا: روسل از بیماری تیتو برای ضربه زدن به من استفاده کرد

سرمربی سابق آبی و اناری ها سال گذشته نوکمپ را ترک کرد و برای یک سال در نیویورک ساکن شد؛ همان شهری که ویلانووا برای درمان بیماری سرطانش به آن مراجعه می کند.

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، با انتقاد شدید از ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا، او را متهم کرد که از بیماری تیتو ویلانووا برای ضربه زدن به او استفاده کرده است.

سرمربی سابق آبی و اناری ها سال گذشته نوکمپ را ترک کرد و برای یک سال در نیویورک ساکن شد؛ همان شهری که ویلانووا برای درمان بیماری سرطانش به آن مراجعه می کند.

در این مدت شایعاتی مطرح شده بود که در طول بیماری ویلانووا، گواردیولا هیچ تماسی با او نداشت و این به دلیل تیره شدن روابط آنها بود؛ شایعاتی که گواردیولا معتقد است از سوی روسل مطرح شده است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" امسال مدیران بارسا به دفعات از حد خودشان عبور کردند. آنها از بیماری تیتو استفاده کردند تا به من ضربه بزنند و من هرگز این را فراموش نخواهم کرد. من در نیویورک با تیتو دیدار کردم و اگر نتوانستم بیشتر به ملاقاتش بروم، به این خاطر بود که بیش از این امکانش را نداشتم.

چنین شایعاتی در مورد دستیاری که مدت ها در کنارم بود و کمک زیادی به من کرد، واقعا ناراحت کننده بود."

گواردیولا زمانی هدایت تیم بارسا را برعهده گرفت که خوان لاپورتا و یوان کرویف مسئولیت اصلی هدایت باشگاه کاتالانی را  برعهده داشتند، افرادی که مدیران فعلی باشگاه خصومت بسیاری با آنها دارند و به می رسد یکی از دلایل قطع همکاری مربی فعلی بایرن با آبی و اناری ها همین بوده است.

" آنها نباید از دوستانم برای ضربه زدن به من استفاده کنند. اگر من بخواهیم با کرویف برای غذا خوردن بیرون بروم، این کار را خواهم کرد.

اجازه بدهید فعلا از کار جدیدم لذت ببرم. کار با بازیکنان بایرن واقعا لذت بخش است."

پاسخ باشگاه بارسا به صحبت های گواردیولا؛ ما از بیماری تیتو علیه پپ استفاده نکردیم

مسی تایید کرد؛ کلاهبرداری کار پدرم بود

ستاره آرژانتینی بارسا متهم است که بین سال های 2006 تا 2009 حدود 4 میلیون یورو از مالیاتش را پرداخت نکرده است؛ اتهامی که علاوه بر او، پدرش را هم شامل می شد.

بازپرس پرونده فرار مالیاتی لیونل مسی اعلام کرد که این ستاره آرژانتینی تایید کرده که این کلاهبرداری توسط پدرش صورت گرفته است.

ستاره آرژانتینی بارسا متهم است که بین سال های 2006 تا 2009 حدود 4 میلیون یورو از مالیاتش را پرداخت نکرده است؛ اتهامی که علاوه بر او، پدرش را هم شامل می شد.

در همان زمان روزنامه آ.اس گزارشی منتشر کرد که براساس آن، از نظر دادگاه قضایی، خورخه اوراسیو مسی پرس، پدر لیونل ، برنامه ریز و ایدئولوگ این فساد مالی بوده و در زمانی که سن مسی کمتر از سن قانونی بوده او با بهره گیری از اجاره حق تصاویر او درآمدزایی اقتصادی زیادی داشت.

دادگاه براین باور است زمانی که مسی به سن قانونی رسیده، که او نیز تاکتیک پدرش را دنبال کرده و در طول سالهای 2006 تا 2009 اختلاس مالیانی داشته و سران باشگاه بارسلونا، بانک سابادل، کمپانی دانون، آدیداس، پپسی کولا، تلفونیکا، کویت فود کمپانی و برخی دیگر از کمپانی هایی که با مسی همکاری داشتند، می دانستند که او به خاطر حق تصاویرش، هیچ مالیاتی نمی پردازد.

در واقع آنها با انتقال پول حاصل از این درآمدها به کشورهای بلیز و اروگوئه که شرایط مالیاتی متفاوت و آزادتری دارند،  از پرداخت مالیات به دولت اسپانیا خودداری می کردند.

اکنون بازپرس مدعی شده که مسی تایید کرد که این کار با ایده پدرش صورت گرفته است.

قرار است مسی و پدرش روز 17 سپتامبر برای پاسخگویی به این اتهامات در دادگاه حاضر شوند.