loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 934 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (1)

لیونل مسی به زدن گل از روی ضربه آزاد ادامه میدهد

لئو مسی:میدانم بعد از این که من بهترین ضربه آزاد زن شدم یکی خیلی دلش میسوزه

 

 

اگه گفتین کی ؟بله درسته پنالدو ی خودمون همون که هرچقدر تلاش میکنه بازم به هیچی نصیبش نمیشه

 

رامین دلاور بازدید : 342 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (1)

این بازیکن آرژانتینی در 6 بازی لیگ در نیوکمپ مقابل والنسیا 8 گل به ثمر رسانده است که شامل هتریک در فصل 2009/10 و 4 گل در فصل اخیر نیز می شود.

هنوز تعدادی رکورد گلزنی برای لئو مسی باقی مانده است تا آن ها را بشکند. فصل پیش، او 73 گل بی نظیر به ثمر رساند. اگر این موضوع برای نگرانی مهمانان روز یکشنبه کافی نیست، قطعا 8 گل زده او در 6 بازی انجام شده در نیوکمپ مقابل والنسیا، تیم پلگرینو را به فکر وا می دارد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


شروع با تساوی

اولین بازی خانگی لئو مسی مقابل والنسیا در فصل 2005/06 نشانه هایی از به ثمر رسیدن گل به همراه داشت که داوید ویا- که در آن زمان هنوز بازیکن تیم والنسیا بود- گل اول بازی را به ثمر رساند. پس از آن اینیستا گل تساوی را زد و بازی با نتیجه ی 1-1 به پایان رسید.

حمید بازدید : 372 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
Andres Iniesta - Barcelona
 

 آندرس اینیستا، ستاره خط میانی باشگاه بارسلونا از اینکه تیمش نتوانست در استمفوردبریج به نتیجه مطلوبی دست بیابد و با نتیجه 0- مغلوب شاگردان دی متئو شد، به شدت حسرت می خورد.

تک گل این بازی را دیدیه دروگبا در لحظات پایانی نیمه اول بازی به ثمر رساند واین درحالی بود که بارسلونا در اکثر دقایق بازی کنترل توپ ومیدان را در اختیار داشت.

رامین دلاور بازدید : 418 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (6)

جان تری و کارلس پویول بعد از دوران حرفه ای تقریبا مشابهی که تاکنون داشتند، در مسیر هایی متقابل، باری دیگر در استمفورد بریج در شب چهارشنبه به مصاف هم خواهند رفت.

چلسی و بارسا از تجربه های زیادی بهره می برند که در قلب آنها کارلس پویول و جان تری حضور دارند. هر دو کاپیتان تجربه های زیادی دارند و موارد مشابهی را تجربه کرده اند. مرد انگلیسی 31 ساله و بازیکن کاتالانی 34 ساله هر دو از طریق سیستم جوانان باشگاه ها حمایت و رشد یافته اند، زیر نظر مربیانی که در سال های 1998 و 1999 ستاره بوده اند.

بیش از 1،000 بازی بین آنها

تری و پویول از فصل 2004/05 سابقه کاپیتانی بارسا و چلسی را دارند و هر دو بیش از 500 بازی رسمی برای باشگاه در سطح حرفه ای انجام داده اند. در لندن، هر چند یک هافبک در سال های شکل گیری خود کانون توجه طرفداران است، اما پویول کارش را به عنوان یک مهاجم آغاز کرد و به تیم اول پیوست؛ او در حال حاضر نقش خود را در مرکز خط دفاعی تثبیت نموده است. هر دو آن ها شخصیتی برجسته دارند، در مصاف های هوایی قویی هستند و عموما بازی های جوانمردانه از خود به نمایش می گذارند (تری 4 بار و پویول فقط 2 بار اخراج شده اند).

رامین دلاور بازدید : 360 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

پنج سال پیش مسی یکی از بهترین گل های عمرش را به ثمر رساند. گلی که توسط وی در مقابل ختافه، در چارچوب جام پادشاهی به ثمر رسید، همگان را به وجد آورد.


بدون شک مسی می خواهد که تیمش امشب پس از بازی حساس خود مقابل چلسی، در راس توجه روزنامه ها قرار گیرد، اما این بازیکن آرژانتینی، خود به دلیل دیگری در کانون توجه است. امروز، پنجمین سالگرد به ثمر رسیدن گل مشهور مسی مقابل ختافه در مرحله نیمه نهایی جام پادشاهی در فصل 2006/07 است، گلی که بسیار مشابه گل مارادونا بود.

رامین دلاور بازدید : 369 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

این بازیکن توضیح داد که بازی هایی که بارسا در این هفته مقابل چلسی و مادرید پیش رو دارد «رقابت هایی هستند که من انتظار بازی کردن در آن ها و لذت بردن از آن ها را داشتم».

این بازیکن کاتالانی اعتقاد دارد که: «چلسی در بهترین شرایطی که در طول فصل داشته است به زمین خواهد آمد». اما او هشدار داد که: «ما بسیار سازگار بوده ایم و در این فصل با انواع موانع رو به رو شده ایم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سسک فابرگاس رویایی دارد و آن این است که: «در لیگ قهرمانان پیروز شویم. این چیزی است که بیش از هر چیز دیگری مرا هیجان زده می کند». به حقیقت پیوستن رویای این هافبک بسیار نزدیک است اما برای به وقوع پیوستن آن، تیم او باید چلسی را حذف کند، رقیبی که با بازی در آرسنال آن را به خوبی می شناسد. این بازیکن که این تابستان به بارسلونا پیوست فکر می کند: «من به این جا آمدم تا پیشرفت کنم و رقابت هایی که در انتظار ما هستند را تجربه کنم. رقابت مقابل چلسی و مادرید؛ رقابت هایی ست که من انتظار بازی کردن در آن ها و لذت بردن از آن ها را داشتم». همراه با این موارد این کاتالانی افزود: «بالا بردن جام لیگ قهرمانان رویای زیبایی ست و من امیدوارم که به حقیقت بپیوندد».
حمید بازدید : 410 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (1)
Leo Messi celebrando con el FC Barcelona
 

 طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، این شایعه دهان به دهان می چرخد. خیلی ها معتقدند که آنتونیا، نامزد لیونل مسی باردار است

این خبری است که این روزها در رسانه های ورزشی بازتاب زیادی داشته. و با شادیهای گل عجیب و غریب مسی در هفته های اخیر، قوت بیشتری یافته است

اعضای خانواده مسی و دوستان و آشنایان نزدیک او، نه این خبر را تکذیب میکنند و نه تائید! و همین سکوت ممکن است به معنای تائید باشد.اما شاید هنوز زمان مناسبی برای اعلام این خبر فرانرسیده است

البته خیلی از نزدیکان مسی این احتمال را رد نمی کنند که ژستهای عجیب مسی بعد از گلزنی، به عنای تائید این خبر باشد؛ و معتقدند که شاید مسی بخواهد به شیوه ای فوتبالی این خبر را ابراز کند؛ آن هم با شناختی که از مسی و خجالتی بودن او وجود دارد،کمتر کسی توقع دارد که مسی این خبر را برزبان بیاورد . از همین رو در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، انتظار می رود که اگر مسی در یکی از بازیهای مهم پیش روی تیمش (مقابل چلسی و رئال) به گل برسد، این خبر را در یک بازی مهم و رسمی اعلام کند. مراقب شادی های بعد از گل مسی باشید.

رامین دلاور بازدید : 333 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

در آستانه بازی حساس چهارشنبه شب چلسی- بارسلونا در استمفورد بریج، سید لاو، نویسنده اسپانیایی، بر تحول ماسکرانو، کاپیتان سابق تیم ملی آرژانتین و بازیکن 27 ساله بارسلونا، اشاره کرد. این بازیکن در سال 2010 از تیم لیورپول به آبی اناری ها پیوست؛ وی به عنوان یک هافبک تدافعی به بارسلونا پیوست اما با توجه به مصدومیت طولانی مدت پویول و تلاش پیکه برای رسیدن به فرم ایده آل خود، این بازیکن تحت نظر گواردیولا به یک مدافع وسط مطمئن تبدیل شد.

لاو افزود، ماسکرانو ذاتا در دفاع مستعد می باشد و به این نکته اشاره کرد که او چگونه با تمایل بسیارش برای یادگیری، توانسته پیشرفت چشمگیری داشته باشد؛ وی بدون هیچ گونه شکایت، خودش را با سیستم بارسلونا مطابقت داده است، صفاتی که میتوانست بازیکن سابق سوئدی بارسلونا را بهره مند سازد. پس هیچ عجیب نیست که گواردیولا چنین سخنانی را در وصف ماسکرانو بگوید: « من هیچ وقت از او انتظار نداشتم که این چنین هر آنچه که در توانش دارد را انجام بدهد؛ ارزش او غیر قابل تصور است. وی به عنوان یک بازیکن و یک فرد، خیره کننده است. خاویر ماسکرانو بهترین خرید بارسلونا در 4 سال اخیر می باشد». 


جستجو برای پیدا کردن نقطه ضعفی برای بارسلونا در مصاف با تیم چلسی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، غالبا در بازی کردن یک هافبک (ماسکرانو) به عنوان مدافع خلاصه می شود؛ بازیکنی که به نظر میرسد نمیتواند با فلسفه بارسلونا سازگار شود.


حمید بازدید : 397 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (0)
Lionel Messi, Levante, Barcelona
 
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا از برد 1-2 تیمش مقابل لوانته در دیداری خارج از خانه و در شهروالنسیا به شدت خوشحال بود.
 او در صحبتهایی درپایان این بازی به این نکته اشاره کرد که این برد برای آبی اناری ها از ارزش فراوانی برخوردار است.
مسی گفت:« می دانستیم که بازی کردن در این زمین خیلی سخت است. لوانته بازی خیلی خوبی را به اجرا گذاشت و ما به نتیجه خیلی خوبی دست یافتیم.»
رامین دلاور بازدید : 397 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (1)

حضور پیکه و آلوز به عنوان مدافع مرکزی و جانبی در لیست 18 نفر، مهم ترین خبر بازی لوانته محسوب می شود. با این حال، کیتا نیز به دلیل مصدومیت خفیفی که در ران راست خود احساس می کند، در لیست قرار نگرفته است.

در این میان مربی بدنساز نیز خبرهای خوبی برای تیم دارد؛ برای بازی شنبه در ورزشگاه لاسیکستا، بارسا دو بازیکن مصدوم خود- دنی آلوز و جرارد پیکه- را در اختیار خواهد داشت. این دو بازیکن، پس از رهایی از مشکل عضلانی خود، مجوز بازی را از پزشک تیم دریافت کرده اند. جرارد پیکه، دو بازی گذشته لیگ را به دلیل حکم کمیته انضباطی و مسابقه با ختافه را نیز بدلیل مصدومیت از دست داده است.

در همین حال، سیدو کیتا با رعایت جانب احتیاط، حتی در لیست 18 نفره نیز قرار نگرفت تا مصدومیت ران راست او به طور کامل برطرف شود. در نتیجه نام او به لیست غایبین دیگر: ویا، فونتاس و آبیدال، اضافه خواهد شد. افلای، بازیکن هلندی، روز چهارشنبه مجوز بازی اش را دریافت کرده اما با این وجود بازهم در لیست قرار نگرفته است. در بین بازیکنان دعوت شده، نام مونتویا و کریستین تیو از تیم ب نیز دیده می شود.

حمید بازدید : 314 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (0)
La Liga,Lionel Messi, Xavi Hernandez and Andres Iniesta,UD Almeria vs Barcelona(Getty Images)

 ژاوی ارناندس ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا معتقد است که لیونل مسی هم تیمی او در بارسلونا در مسیر مبدل شدن به بزرگترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال قرار دارد.

این ستاره آرژانتینی در سه سال اخیر توپ طلای فیفا را مال خود کرده و اخیر عنوان برترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا را در سن 24 سالگی به نام خودش ثبت کرده

چابی اعتقاد دارد که هم تیمی اش در مسیر پشت سرگذاشتن اسطوره هایی مثل پله و مارادوناست. چابی در صحبتهایی به یوفا دات کام گفت:« اگر مسی همین طور به حرکتش ادامه دهد، فکر می کنم که او مبدل به بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال خواهد شد.»

ژاوی درادامه صحبتهایش اعلام کرد که اسطوره های کمی هستند که او دوست داشته که درکنارشان فوتبال بازی کند:« من دوست داشتم که می توانستم تا درکنار زیدان و رونالدو فوتبال بازی کنم.من آنقدر خوش شانس هستم که برای بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بازی می کنم ؛پس با بازیکنان بزرگ و افراد سرشناسی کار کرده ام و مربیان بزرگی به من درسهای زیادی داده اند.»

ژاوی ادامه داد:« همیشه دوست داری تا ستاره های بزرگ و شخصیت های سرشناسی را در دنیای فوتبال ببینی. من دوست داشتم تا زیر نظر کرویف فوتبال بازی می کردم تا ببینم شیوه کاری او به چه ترتیب است. چون من از او تعریف وتمجید های زیادی شنیده ام.»

چابی محصول آکادمی فوتبال بارسلونا اکنون در آستانه انجام هفتصدمین بازی اش با پیراهن بارسا درتمامی تورنمنتهاست.

 

رامین دلاور بازدید : 316 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)

تعداد بازی های هافبک اسپانیایی بارسا، تنها با انجام یک بازی دیگر به عدد 400 خواهد رسید. او می تواند 400 مین بازی خود را در برابر لوانته و یا چلسی انجام دهد. درحال حاضر نام او در میان ده بازیکنی که بیشترین تعداد بازی را برای باشگاه انجام داده اند قرار دارد.

آندرس اینیستا که تا کنون 399 بار برای باشگاه به میدان رفته است، بزودی 400 مین بازی رسمی خود را برای بارسا انجام خواهد داد. این بازی به احتمال زیاد روز شنبه در برابر لوانته و یا هفته آینده در استمفورد بریج خواهد بود. 400 مین بازی او می تواند در زمین چلسی باشد؛ جایی که شاید او به یاد ماندنی ترین گل خود، در بین 40 گلی که برای تیم به ثمر رسانده است را، وارد دروازه حریف کرد.

399حضور او در رقابت های مختلف به این تربیت رقم خورده است: 226 بازی در لالیگا، 77 بازی در لیگ قهرمانان، 40 بازی در جام حذفی اسپانیا، 3 بازی در جام یوفا، 2 بازی در سوپرجام اروپا، 6 بازی در سوپر جام اسپانیا و 5 بازی در جام باشگاه های جهان.

رامین دلاور بازدید : 309 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)

کارلس پویول بازی خود را در تیم اصلی بارسا به عنوان دفاع راست شروع کرد اما رفته رفته به یک دفاع وسط عالی تبدیل شد. او با سطح آمادگی شگفت انگیز و نظمش درون زمین شناخته می شود. وی یک بازیکن تیمی نمونه نیز به شمار می رود و هیچ گاه در هنگام قطع کردن حمله حریف، کار را بیش از حد پیچیده نمی کند.

بیش از هر چیز، کارلس پویول به خاطر شخصیت و توانایی هایش برای هدایت تیم به عنوان کاپیتان، و تعصبی که به پیراهن بارسا دارد و این که هویتی کاملاً متعلق به باشگاه دارد، الگوی تمام بازیکنان است.

حمید بازدید : 303 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)
David Villa, en la presentación del libro

 داوید ویا،مهاجم مصدوم باشگاه بارسلونا روز پنجشنبه در مراسم معارفه کتابی شرکت کرد و ازاین فرصت استفاده کرد تا درمورد روزهای سخت مصدومیت صحبت کند. او اعلام کرد که هنوز راهی طولانی پیش روی او باقی مانده.

این مهاجم اسپانیایی، نه تنها تصویرش را دراختیار کتاب« رلاتوس» قرار داده،بلکه مقدمه این کتاب راهم نوشته. سودهای عاید از فروش این کتاب درموسسه خیریه ای برای مبارزه با سرطان در جوانان مصرف خواهد شد.

داویدویا که باشدت به انگیزه به نظر می رسد:«من درحال پشت سرگذاشتن فازهای نهایی بهبود هستم و پایم هر روز بهتر و بهتر می شود. انگیزه های زیادی برای بازی کردن دارم.هرچند که راهی طولانی پیش روست و باید این راه را طی کرد.»

ویا درمورد شانس قهرمانی بارسا در رقابتهای این فصل گفت:« تیم ما باید ببرد و منتظر بماند. تیم ما انگیزه های فراوانی دارد.»

حمید بازدید : 438 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)

مترجم :حمید/abianariha.tk

منبع: سایت رسمی باشگاه

آفلای، مجوز پزشکی برای بازی را دریافت کرد. بازیکن هلندی، پس از حدود هفت ماه دوری از میادین، از مصدومیت ACL (پارگی رباط صلیبی) خود رهایی یافته است.


ابراهیم آفلای، بعد از ظهر چهارشنبه خبری را دریافت کرد که در تمام طول فصل مشتاقانه انتظارش را می کشید. تیم پزشکی باشگاه، بعد از 6 ماه و 21 روز آسیب دیدگی برای این بازیکن هلندی، مجوز پزشکی صادر کرد. این بازیکن در حساس ترین و تعیین کننده ترین مقطع فصل، به ترکیب تیم گواردیولا باز می گردد.

Afellay  / PHOTO: ARXIU FCB

بازیکن هلندی، پس از پارگی رباط صلیبی زانوی چپش در 22 سپتامبر، در روز 3 اکتبر توسط دکتر رامون کوگات و دکتر ریچارد پرونا تحت عمل جراحی قرار گرفت. این بازیکن بلافاصله پس از عمل جراحی، تمرینات ریکاوری خود را آغاز کرد.
مراحل ریکاوری ابراهیم افلای در ادامه مطلب
حمید بازدید : 359 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)

این رکورد پیش از این در اختیار تلمو ساررا، ستاره سابق اتلتیکو مادرید و بالتاسار، مهاجم سابق اتلتیکو مادرید بود.

لیونل مسی در حالی 24 سال سن دارد بازهمن رکوردی دیگر از خود به جای گذاشت;پیش بینی میشود لیونل مسی در 5 سال آینده او بتواند تمامی رکورد هایه موجود و سر راه خود را همراه با بارسا بشکند.

Leo Messi celebrando con el FC Barcelona

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسا، با گلزنی در پیروزی 4-0 تیمش مقابل ختافه، بار دیگر نام خود را وارد کتاب رکوردها کرد. او با گلزنی در دیدار شب گذشته، با اولین بازیکن در تاریخ لالیگا تبدیل شد که در دیدارهای خانگی یک فصل 28 بار دروازه حریفان را باز کرده است.


حمید بازدید : 290 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)
Dani Alves - Barcelona 

 دنی آلوس، مدافع بارسا، ممکن است به دلیل مصدومیت، دیدار تیمش مقابل ختافه را از دست بدهد.

این ملی پوش برزیلی در پیروزی 4-1 تیمش مقابل ساراگوسا دچار مصدومیت شد و به همین دلیل در دقیقه 68 زمین بازی را ترک کرد.

او روز گذشته تحت معاینه قرار گرفت تا میزان دقیق مصدومیتش مشخص شود و سایت اختصاصی باشگاه بارسلونا امروز تایید کرد که این بازیکن از ناحیه ران پای چپ دچار مصدومیت شده است.

هنوز مدت دقیق غیبت دنی آلوس مشخص نیست اما بعید است او بتواند در دیدار پیش روی بارسا مقابل ختافه به میدان برود.

احتمالا در دیدار فردا شب مارتین مونتویا جای آلوس را در ترکیب اصلی بارسا خواهد گرفت؛ بازیکنی که در دیدار مقابل ساراگوسا هم به جای این ملی پوش برزیلی به میدان رفت.

رامین دلاور بازدید : 294 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)

حقیقتا این فصل را باید فصل ثبت رکورد های خارق العاده مسی نامید. این چپ پای کوچک در سن 24 سالگی، در طی 7 سال حضور در تیم اصلی بارسا توانسته است رکورد های خیره کننده ای را ثبت کند.

پیشرفت او در حدی اعجاب انگیز و سریع بود که حتی مربی کهنه کار اسکاتلندی هم در مورد او اینگونه نظر داد: «لیونل مسی پتانسیلی ترسناک برای پیشرفت دارد». او در این فصل توانست بهترین گل زن تاریخ بارسا شود؛ رکورد بیشترین گل زده را در یک بازی اروپایی به نام خود ثبت کرد و همچنان در ثبت رکورد ها یکه تازی می کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

رکورد جدید

مسی با دو گلی که دیشب وارد دروازه زاراگوزا کرد، مجموع گل های زده خود در این فصل را به عدد 60 رساند: 38 گل در لالیگا، 2 گل در جام حذفی، 3 گل در سوپرکاپ اسپانیا، 1 گل در سوپرکاپ اروپا، 2 گل در جام باشگاه های جهان و 14 گل در لیگ قهرمانان.
مصطفی.اس بازدید : 302 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

روازه‌بان تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا پس از پيروزي تيمش مقابل ساراگوسا گفت: با همين روند به سمت قهرماني حرکت مي‌کنيم.


    به نقل از اسپورت کاتالونیا، ویکتور والدس تصریح کرد: بارسلونا هراسی از فاصله با رئال مادرید ندارد، با همین روند هیچ مشکلی برای ثبت قهرمانی نداریم، لیگ قهرمانان اروپا با لالیگا متفاوت است و ما در هر رقابتی باید مختصات آن را بشناسیم و هوشمندانه حرکت کنیم.

والدس ادامه داد: بازی با ساراگوسا سخت بود، آن‌ها زمین خوبی  نداشتند و بازیکنان مجبور شدند به بازی هوایی روی بیاورند، این یک امتحان خوب برای ما بود و خوشحالم که حتی بدون تیکی‌تاکا نیز موفق عمل کردیم.

بارسلونا با نتیجه ۴ بر یک مقابل رئال ساراگوسا به برتری رسید و بازی امشب رئال مادرید مقابل والنسیا تکلیف تغییر در فاصله ۶ امتیازی را روشن خواهد کرد.

 

مصطفی.اس بازدید : 358 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، در این دیدار بارسلونا با نتیجه چهار به یک زاراگوسا 10 نفره را شکست داد.


مسی که سه بار به عنوان بازیکن سال فیفا انتخاب شده، در دقایق 39 و 86 دیدار چهارشنبه شب برای بارسلونا گل زنی کرد. 





آخرین بار گرد مولر در فصل 1972-1973، 67 گل برای بایرن مونیخ به ثمر رساند.

23 گل مسی از 12 بازی اخیر به او کمک کرد به این آمار دست یابد.

درحالی که حداقل 9 بازی هنوز در لیگ و جام باقی مانده، رسیدن به رکورد این بازیکن آلمانی دور از دسترس مسی 24 ساله نیست.

مسی با 38 گل بیشترین تعداد گل ها را در لیگ اسپانیا دارد و یک گل از کریستیانو رونالدو رئال مادرید جلوتر است. بارسلونا که بدنبال چهارمین قهرمانی لیگ است شمار بردهای خود را در لیگ به رقم 9 رساند و فاصله خود را با رئال مادرید به سه امتیاز کاهش داد. رئال روز یکشنبه میزبان والنسیا است.

در دیدار شنبه شب، کارلوس آراندا در دقیقه 30 این دیدار تنها گل زارگوسا را به ثمر رساند. آراندا در دقیقه 5 موقعیتی عالی را در مقابل دروازه بارسا از دست داد. او در دقیقه 20 یک ضربه را هم به تیر دروازه بارسلونا زد.

پویول در دقیقه 36 و پدرو رودریگز روی پاسی که مسی برایش فرستاد در وقت تلف شده برای بارسلونا گلزنی کردند.

 

مصطفی.اس بازدید : 424 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

ليونل مسي گل‌هاي 59 و 60 خود در اين فصل را زد و بارسلونا با سختي توانست ساراگوسا را در خانه حريف شکست دهد و موقتا فاصله را در صدر جدول با رئال مادريد به سه امتياز کاهش دهد.

بازی دو تیم بر روی چمن بسیار بد ورزشگاه لا روماردا برگزار شد که تصویر آن را در این‌جا می‌توانید ببینید.
 
تیم میزبان شروعی مثبت داشت و در دقیقه 5 بود که کارلوس آراندا موقعیتی عالی را در مقابل دروازه بارسا از دست داد. آراندا در دقیقه 20 یک ضربه را هم به تیر دروازه بارسلونا زد.

 

بارسا در دقیقه 23 چیزی نمانده بود گل بخورد. ویکتور والدس، دروازه‌بان بارسا آنخل لافیتا را در محوطه جریمه سرنگون کرد ولی پنالتی حاصل را آراندا بد زد و والدس آن را گرفت.
 
آراندا سرانجام زهر خود را در دقیقه 30 به پیکر بارسا ریخت. روی پاس پابلو آلوارس بود که آراندا از خاویر ماسچرانو جدا شد و هرچند ضربه اولیه او را والدس دفع کرد، اما او در برگشت آن را به گل تبدیل کرد.
 
اما بارسلونا در دقیقه 36 به گل تساوی رسید. روبرتو، دروازه‌بان سابق بنفیکا روی کرنر سسک فابرگاس اشتباه بسیار بدی داشت و کارلس پویول توانست از فاصله 10 متری گل تساوی را بزند.
 
کاتالان‌ها سه دقیقه بعد بازگشت خود را کامل کردند. الکسیس سانچس در ضد حمله با پاسی عالی توپ را به لیونل مسی سپرد و او آن را از فاصله 12 متری به گوشه بالای دروازه کوبید تا پنجاه و نهمین گل خود در تمامی رقابت‌های این فصل را بزند.
 


رامین دلاور بازدید : 302 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)


تيم‌هاي بارسلونا و چلسی تا کنون شش بار در رقابت های اروپایی برابر هم قرار گرفته اند. به یاد ماندنی ترین رقابت بین این دو تیم را می توان نیمه نهایی سال 2009 دانست. ديداري كه در آن گل دیرهنگام اینیستا بارسا را به فینال رقابت‌ها رساند. چلسی و بارسلونا پس از برگزاری چند دیدار در دهه اخیر که شاید خاطره‌انگيزترين آنها نیمه نهایی سال 2009 باشد، بار دیگر امسال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل هم به ميدان خواهند رفت.

چهار روز پس از تحقیر مادرید با نتیجه 6 بر 2 در برنابئو که تقریبا عنوان قهرمانی لاليگا را برای شاگردان گواردیولا مسجل کردT بارسا به استمفورد بریج سفر كرد. ديدار رفت با تساوي بدون گل به پايان رسيده بود. بارسلونا در ديدار برگشت که با اخراج آبیدال 10 نفره هم شده بود، توانست در زمان های تلف شده با سانتر آلوز از جناح راست به دورترین نقطه، بر سد دفاعی چلسی غلبه کند. اتوئو توپ را رو به عقب به سمت مسی هدایت کرد. او نیز توپ را در پشت محوطه جریمه برای اینیستا مهیا کرد و هافبک اسپانیایی با یک شوت سرکش که هیچ شانسی برای چک باقی نگذاشت، ورزشگاه را به آتش کشید و تیم گواردیولا را به فینال رم رساند.

آبی اناری ها

سه دوئل در سه سال

پيكار امسال دو تيم، سومين رقابتی است که دو تیم پس از سال 2005 با يكديگر خواهند داشت. سال 2005، سالی بود که لندنی ها توانستند با مديريت رومن آبراموویچ، در میان نخبگان اروپایی جایی براي خود دست و پا کنند. ورود خوزه مورینیو هم البته حرارت بازی ها را بالاتر برد.
رامین دلاور بازدید : 323 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)


لئو مسی، شب گذشته 51مین گل خود در رقابت های لیگ قهرمانان بثمر رساند. وی تا این لحظه 14 گل در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است. بازیکن آرژانتینی بارسا، هم اکنون یک گل تا رسیدن به بهترین رکورد گلزنی در یک فصل تمام ادوار لیگ قهرمانان فاصله دارد.

لئو مسی تاکنون 51 گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است و با این آمار سومین رده برترین گلزنان تمام ادوار این رقابت ها را به خود اختصاص داده است. بازیکن آرژانتینی بارسا، هم اکنون تیری آنری را پشت سر گذاشته و فقط رائول (71 گل) و رود فن نیستلروی (56 گل) را پیش روی خود می بیند. بازیکن گلزن و بازیساز بارسا، از زمان اولین حضورش در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا یعنی فصل 2004/05 تا کنون 51 بار موفق به فتح دروازه حریفان شده است؛ که از این بین 42 گل را در زمان حضور جوزپ گواردیولا بر نیمکت بارسا بثمر رسانده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

علاوه بر این آمار شگفت انگیز، وی در طول سه دوره قبلی لیگ قهرمانان با 9، 8 و 12 گل به ترتیب آقای گلی این رقابت ها را به خود اختصاص داده است. آنچه مسلم است اینکه او به راحتی می تواند آقای گل این فصل لیگ قهرمانان اروپا نیز بشود، وی تا به اینجای این فصل اروپا، از بهترین رکورد خود در این رقابت ها پیشی گرفته و با بثمر رساندن چهاردمین گل خود در دیدار شب گذشته به رکورد آلتافینی، بازیکن سابق میلان در فصل 1962/63 نیز دست یافته است.
مصطفی.اس بازدید : 306 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (2)

ليونل مسي، مهاجم بارسا، از پيروزي 3-1 تيمش مقابل ميلان اظهار رضايت کرد.

بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید اما دو گل مسی و و تک گل اینیستا به آبی و اناری ها کمک کرد تا برای پنجمین فصل پیاپی راهی مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ شوند.
 
 ستاره آرژانتینی تایید کرد که میلانی ها شب سختی را برای آنها رقم زدند اما هم تیمی هایش را به خاطر کسب پیروزی مورد ستایش قرار داد.
 
 او در گفتگو با سایت یوفا گفت:" می دانستیم که دیدار دشواری خواهیم داشت. مسئله مهم این بود که ما می دانستیم چطور از قدرت مان استفاده کنیم و به همین دلیل توانستیم به پیروزی برسیم و راهی مرحله بعد شویم.
 
 میلان بازیکنان خوبی دارد. آنها کیفیت شان را در رقابت های سری آ و چمپیونزلیگ بار دیگر نشان دادند.
 
 مانند دیدار رفت، این دیدار هم دشوار بود اما ما خوب کار کردیم و توانستیم به نیمه نهایی برسیم."
 
 بارسا در مرحله بعد چمپیونزلیگ مقابل برنده دیدار تیم های چلسی- بنفیکا قرار خواهد گرفت.

رامین دلاور بازدید : 279 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (0)

ليونل مسي اسطوره آبي اناري پوشان در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا توانست در نيوکمپ دو گل را وارد دروازه ميلان نمايد و رکورد خود و روود فن نيستلروي را بشکند و در تاريخ ليگ قهرمانان جاودانه شود.

آبی اناری ها

اولین گل این ملی پوش آرژانتینی پنجاهمین گل فصل این او در مجموع 65 بازی او در لیگ قهرمانان اروپا و سیزدهمین گل او در رقابت های لیگ قهرمانان این فصل بود. او با این گل توانست رکورد فصل قبل خود را شکست و در ادامه توانست با زدن گل دوم رکورد فوق العاده ای را از خود به جای بگذارد.
 
روود فن نیستلروی در فصل 03-2002 توانست با پیراهن تیم منچستر یونایتد 12 گل را در لیگ قهرمانان آن فصل به ثمر برساند ، این رکورد تا ساعاتی پیش بطور مشترک در اختیار او و مسی بود ، اما اسطوره آرژانتینی نشان داد هیچ چیز برای او حد و مرز ندارد و این رکورد را نیز شکست.

اعجوبه دنیای فوتبال با دو گلی که در برابر میلان به ثمر رساند توانست در جدول برترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان نیز دو پله صعود داشته باشد و آلفردو دی استفانو اسطوره باشگاه رئال مادرید را پشت سر قرار دهد و با رکورد تیری آنری فرانسوی برابری کند ، اما او برای زدن 51 گل فقط به 65 بازی نیاز داشت و آنری به 114 بازی ، به همین خاطر مسی در رده سوم برترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان قرار گرفت.
 
با وجود صعود بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان این فصل به نظر می رسد بار دیگر روود فن نیستلروی رکورد خود را توسط مسی نابود شده ببیند. نیستلروی با زدن 54 گل در رده دوم برترین گلزنان برتر تاریخ لیگ قهرمانان قرار دارد.
 
از سوی دیگر این نابغه آرژانتینی توانست به ناکامی خود برابر تیم های ایتالیایی پایان دهد. او در کل بازی های خود فقط یک بار توانسته بود دروازه تیم های ایتالیایی را بگشاید که از قضا این گل از روی نقطه پنالتی و به همین تیم میلان زده شده بود.

رامین دلاور بازدید : 393 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (1)

دروازه بان بارسا، هم اکنون در رده چهارم لیست بازیکنان دارای بیشترین حضور در تاریخ باشگاه قرار دارد. در صدر این لیست به ترتیب ژاوی هرناندز، کارلس پویول و میگوئلی قرار دارند. در بازی شنبه شب همچنین 397امین حضور اینیستا در بارسلونا و 300امین حضور دنی آلوز در لالیگا رقم خورد.

بازی بارسا با اتلتیک بیلبائو، 449امین حضور رسمی ویکتور والدس در دوران حضورش در بارسلونا محسوب می شد و بدین ترتیب وی همراه با کارلس رکساچ، چهارمین بازیکن تاریخ باشگاه از لحاظ تعداد بازی در پیراهن آبی و اناری می باشد. این بازیکن اولین بازی رسمی خود را در اول سپتامبر 2002 زیر نظر لوئیز فن خال انجام داد که این دیدار مقابل اتلتیکو مادرید بود و با تساوی 2-2 خاتمه یافت. دروازه بان 20 ساله آن زمان آبی و اناری پوشان رفته رفته جای بونانوی آرژانتینی در ترکیب اصلی را گرفت. والدس هم اکنون پس از 9 سال و هفت ماه از اولین بازی رسمی خود، به رکورد کارلس رکساچ، پسری از شهر پدرالبس، که در سالهای 1965 تا 1981 به عنوان مهاجم میانی برای بارسا بازی می کرد، دست یافته است.

آبی اناری ها

چهارمین پس از میگوئلی

والدس پس از میگوئلی چهارمین بازیکن تاریخ بارسا از نظر بیشترین تعداد حضور در ترکیب این تیم کاتالانی می باشد. او همچنین از لحاظ تعداد دفعات محافظت از دروازه آبی و اناری پوشان در طول تاریخ 113 ساله باشگاه و در بین دروازه بان های متعدد این تیم، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است. کاپیتان سوم بارسا هم اکنون در رده چهارم بازیکنان دارای بیشترین حضور در جمع آبی و اناری پوشان می باشد: میگوئلی با 449 حضور، پویول با 550 حضور و ژاوی هرناندز با 617 حضور بالاتر از او قرار دارند.
رامین دلاور بازدید : 335 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (3)


آفلای، در تاریخ 24 دسامبر 2010 در نقل و انتقالات زمستانی از تیم PSV به بارسلونا ملحق شد، ولی مصدومیت طولانی مدت او، موجب شد درخشش این بازیکن در ترکیب اصلی بارسا چندان دوامی نداشته باشد. در روزهای اخیر، اخبار خوبی از وضعیت بهبود او منتشر شده است.

ابراهیم آفلای، در دوم آوريل 1986 در شهر اوترشت هلند به دنيا آمد. او فوتبال را در تيم يو اس وى اِلينسويك آغاز كرد. و اولين بازى رسمى خود را به عنوان بازيكن ثابت در چهارم فوريه سال 2004، در سرى بازى هاى جام حذفی در برابر تيم NAS انجام داد. ده روز پس از آن در سن 17 سالگي او اولين بازى خود در ليگ را برابر تيم تواِنته انجام داد.

آبی اناری ها



با تبریک تولد آفلای از طرف آبی اناری ها هر کدام از دوستانی که دوست داره تولد آفلای بازیکن مسلمانمون رو تبریک بگه با comment(نظر) یا +1  تبریک خودشو به سمع نظر دیگران برسونه
رامین دلاور بازدید : 327 شنبه 12 فروردین 1391 نظرات (0)

داويد ويا مهاجم اسپانيايي بارسلونا در صحبتهايي اعلام کرد که در آستانه پايان کابوس مصدوميتش است و نور را از انتهاي تونل مصدوميت مي بيند.

ستاره اسپانیایی در جریان دیدار تیمش در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های جهان مقابل السد قطر در ماه دسامبر سال 2011 دچار شکستگی استخوان قوزک پا شد.

البته انتظار می رود که ویا قبل از اتمام رقابتهای این فصل لالیگا، به ترکیب بارسا بازگردد و از این بابت روحیه فراوانی گرفته است.

ویا در صحبتهایی به وب سایت رسمی بارسلونا گفت:« من واقعا هیجان زده ام. مراحل پایانی مصدومیتم را طی می کنم و هر روز به شدت تمرین می کنم.»

این ستاره اسپانیایی ادامه داد:« واقعا خوشحال، پرانرژی، راضی و مشتاقم و می توانم نور را در انتهای تونل می بینم و امیدوارم تا به زودی بتوانم از حضور در میادین فوتبال لذت ببرم.»

ویا 82 بازی ملی را در کارنامه ورزشی اش می بیند و امیدوار است تا بتواند تیم دل بوسکه را در یورو2012 همراهی کند.

رامین دلاور بازدید : 295 شنبه 12 فروردین 1391 نظرات (0)

طبق اعلام فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال، مسي در ليست برترين گلزنان بين المللي در سال 2012 قرار دارد.

لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی باشگاه بارسلونا در صدر برترین گلزنان جهانی در سال 2012 که از سوی فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال منتشر می شود قرار دارد. این آمار برطبق مقایسه گلهای بین المللی بازیکنان در تیم های باشگاهی شان در رقابتهای بین قاره ای و در بازیهای تیم ملی به دست آمده است.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، مسی با به ثمر رساندن 9 گل  که سه تای آنها با پیراهن تیم ملی آرژانتین از راه رسیده و 6 گل با پیراهن بارسا زده شده در صدر این جدول است و کلاس یان هونتلار هلندی با یک گل برای تیم ملی کشورش و 7 گل برای باشگاه شالکه در رده دوم است. در صورت برابری تعداد گلهای چند نفر، اولویت انتخاب گلزن برتر، تعداد گلهای ملی اوست:


 در اینجا می توانید لیست ده گلزن برتر سال 2012 را مطالعه کنید

1- لیونل مسی (بارسلونا / آرژانتین) 9 گل (3/6)

2- کلاس یان هونتلار (شالکه/ هلند) 8 گل (1/7)

3-فیلیپ جیمز پلاس یانهازبند (لویولا مرالکو اسپارکس / فیلیپن) 6 گل (6/0)

4- دیدیه دروگبا (چلسی/ ساحل عاج ) 5 گل (4/1)

5- روبرتو سولدادو (والنسیا/ اسپانیا) 5 گل (3/2)

6- آرین روبن (بایرن مونیخ/ هلند) 5 گل (2/3)

7- رادامل فالکائو (اتلتیکومادرید/ کلمبیا ) 5 گل (1/4)

8- امانوئل آتوکووی کلوتی (برکوم چلسی/ غنا) 5 گل (0/5)

9-ماریو گومز (بایرن مونیخ / آلمان) 5 گل (0/5)

مصطفی.اس بازدید : 341 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

عمل پيوند کبد مدافع تيم فوتبال بارسلونا روز سه شنبه هفته آينده انجام مي شود.


این بازیکن که سال گذشته به دلیل ابتلا به بیماری سرطان کبد مدت ها از دنیای فوتبال دور بود، پس از عمل تومور سرطانی خود به طرز معجزه آسایی باز هم به میادین بازگشت و حتی با بستن بازوبند کاپیتانی، جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته را نیز بالای سر برد.

با این وجود از حدود یک ماه قبل اخباری مبنی بر بازگشت بیماری او منتشر شد و به تشخیص پزشکان این بار باید برای عمل پیوند کبد زیر تیغ جراحان برود.

به این ترتیب سه شنبه هفته آینده در بیمارستانی در شهر بارسلونا این عمل جراحی با استفاده از کبد یکی از دوستان دوران کودکی آبیدال که گروه خونی مشترکی با وی دارد انجام خواهد شد.

اگرچه سال گذشته در حالی که آبیدال روی تخت بیمارستان بود مسئولان باشگاه بارسلونا با ارائه پیشنهاد تمید قرارداد به وی نقش زیادی در افزایش روحیه او داشتند اما به نظر می رسد این بار دیگر احتمال بازگشت این مدافع فرانسوی به ترکیب آبی و اناری ها بسیار کم باشد.

مصطفی.اس بازدید : 297 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

مهاجم سابق برزيلي در صحبتهايي اعلام کرده که مسي از مارادونا پيشي گرفته ولي هنوز با جايگاه پله در دنياي فوتبال فاصله دارد.


  توستائو، ستاره سابق تیم ملی برزیل معتقد است که لیونل مسی فوروارد آرژانتینی باشگاه بارسلونا بازیکن بهتری در مقایسه با دیگو مارادوناست ولی اعتقاد دارد که مسی هنوز به سطح پله نرسیده است.

مسی سال گذشته برای سومین سال متوالی توپ طلای فیفا را مال خود کرد و از نظر خیلی ها او بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال است.

البته توستائوی 65 ساله معتقد است که ستاره باشگاه کاتالان راه زیادی دارد تا به حد و اندازه های پله برسد.

توستائو در صحبتهایی به گلوبوسپورته گفت:« حتی اگر آمار جامهایی که مسی با بارسا برده و گلهایی که به ثمر رسانده را در نظر نداشته باشید هم من هیچ شکی ندارم که او در حال حاضر بهتر از مارادوناست.خیلی ها مخالفند؛ چون مسی در جام جهانی به قهرمانی نرسیده و یا گلی تماشایی در یک دیدار مهم جام جهانی به ثمر نرسانده . اما از نظر من تنها پله جلوتر از او قرار دارد.»

توستائو ادامه داد:« پله بازیکن کامل تری بود و کیفیتهایی داشت که مسی از آنها بی بهره است. به عنوان مثال او با ضربه سر گلهای زیادی می زد و از بدنش بهترین استفاده ها را می کرد.»

مسی در 28 بازی این فصل بارسا در لالیگا 35 گل به ثمر رسانده
مصطفی.اس بازدید : 307 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

يو مسي باز هم درخشيد و پايه گذار برد امروز تيمش در مسابقه دشوار مقابل مايورکا شد.


به گزارش گل مسی در نیمه اول با یک ضربه کاشته مواج از 22 متری توپی را روی دروازه مایورکا فرستاد که توپ از خط دروازه گذشت.اما قبل از عبور توپ از روی خط به نظر می رسید که آلکسیس سانچس اثر کوچکی روی توپ گذاشته است. برخی خبرگزاری ها این گل را به نام آلکسیس سانچز نوشته اند اما سایت بارسا گل را به نام مسی نوشته است.مسی با این گل بهترین گلزن تاریخ بارسا در یک فصل می شود.
رامین دلاور بازدید : 290 پنجشنبه 03 فروردین 1391 نظرات (0)


تیم پزشکی اف سی بارسلونا، مصدومیت مدافع برزیلی تیم را کشیدگی خفیف در ماهیچه ران پای راست این بازیکن تشخیص داد.

مهمترین خبر پس از بازی سه شنبه شب مقابل خرانادا، جدایی 10 روزه آدریانو کوریا از ترکیب تیم بود. تیم پزشکی اف سی بارسلونا مصدومیت این بازیکن را کشیدگی خفیف در عضله ران پای راست تشخیص داد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

آدریانو در این فصل برای بارسلونا 28 بار به میدان رفته و 3 گل بثمر رسانده است؛ یک گل در لالیگا و دو گل در جام باشگاه های جهان.
رامین دلاور بازدید : 328 پنجشنبه 25 اسفند 1390 نظرات (4)


دو بازیکن بارسا با پشت سر گذاشتن دوران ریکاوری خود، به جمع سایرین پیوستند و چهارشنبه در تمرین نیوکمپ تیم شرکت کردند. در این میان، آبیدال جدا از گروه به تمرینات ویژه پرداخت. ضمنا در این جلسه تیو و موینسا، دو بازیکن تیم ب، نیز حضور داشتند.

بعد از تعطیلات دو روزه، تیم اول بارسا برای مسابقه خارج خانه این هفته لالیگا در سویا، روز چهارشنبه به تمرینات بازگشتند. این جلسه پشت درهای بسته در نیوکمپ برگزار شد و پیش از شروع کار، عکس رسمی تیم گرفته شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مهمترین خبر این تمرین، حضور الکسیس و تیاگو در کنار هم تیمی هایشان بود. پارگی کوچک در ران راست بازیکن شیلیایی، مانع حضور او در برابر بایرلورکوزن و ریسینگ شد. در عین حال، تیاگو همچنان به برنامه بازیابی خود از مصدومیت استخوان درشت نی اش ادامه می دهد. او به دلیل مصدومیت سه بازی اخیر بارسا در برابر اسپورتینگ، لورکوزن و ریسینگ را از دست داده است.
رامین دلاور بازدید : 302 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (0)

اليور کان با اعلام اينکه مسي يک نابغه است اميدوار است که آلمان قهرمان يورو 2012 شود.

اولیورکان در گفتگویی اظهار داشت: من آدمی نیستم که دائم از خودم تعریف کنم. هنوز حرف های زیادی برای گفتن دارم و مردم هنوز خیلی چیزها را درباره من نمی دانند. از عمد تصمیم گرفتم که در مکان های عمومی کمتر حضور داشته باشم. به دنبال به وجود آوردن چالش هایی در یک حوزه کاملا متفاوت هستم. من سال پیش کار خودم را در ام بی ای را به پایان رساندم و موسسه الیورکان را تاسیس کردم. در حال حاضر هم در حال تهیه یک برنامه تلویزیونی در آسیا هستم.

وی در تحسین لیونل مسی گفت: بدون شک مسی هم مانند پله و مارادونا یک فوتبالیست نابغه و با استعداد است و در حال حاضر در بهترین باشگاه جهان توپ می زند. او در این باشگاه موفق است و به عناوین مختلف قهرمانی را کسب کرده است.  پس به نظر من عاقلانه است که او را بهترین بازیکن جهان بدانند.

دروازه بان اسبق بایرن مونیخ درباره تصمیم نیمار که فعلا قصد ترک برزیل را ندارد، افزود: من در جایگاهی نیستم که بخواهم از این فاصله دور به او بگویم که چه کار کند. اما شاید روزی مشخص شود که او تصمیم عاقلانه ای گرفته است. چرا باید زادگاه و خانه خود را ترک کند و به جایی برود که ممکن است در آنجا احساس وحشتناکی داشته باشد؟ چرا در همین زادگاهش به حرفه خود ادامه ندهد؟ به نظر من او باید در کشوری بماند که در آنجا احساس خوشحالی و راحتی کند.

الیور کان در خصوص یورو 2012 گفت: تیم فعلی آلمان سال پیش بازی سرعتی و تهاجمی را به نمایش گذاشت. کارشناسان سیستم یوآخیم لو را یک سیستم کامل و ایده آل می دانند. او از هر دو لحاظ تکنیکی و تاکتیکی خوب عمل کرده است. اگر بتوانند این نکته مثبت را با انگیزه و نظم و قانون ترکیب کنند، مطمئنا می توانند قهرمان تورنمنت بزرگ یورو 2012 شوند.

رامین دلاور بازدید : 334 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (0)

این هافبک در این دوشنبه کفشهایی را که در فینال جام جهانی آفرقای جنوبی پوشیده بود، امضا کرد و به موزه باشگاه اهدا کرد. این کفشها در حال حاضر در موزه باشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

آندرس اینیستا پس از دریافت جوایز بازیکنان بارسا، کفشهایی را که در فینال جام جهانی آفریقای جنوبی پوشیده بود، امضا کرد. این جایزه حدود 1 ماه در موزه باشگاه به معرض نمایشگاه گذاشته خواهد شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

امضا و اهدا

در این دوشنبه ،این بازیکن اسپانیایی همراه با پدرش و مدیر موزه باشگاه، یوردی پناس، برای بازدید از محل قرار گرفتن کفشهایش به موزه رقتند و اینیستا آن کفشهای مشهور را امضا کرد و به موزه باشگاه اهدا نمود. این مراسم کوچک دور از چشمان بازدید کنندگان موزه نماند.

ارزش به یاد آوردن این کفشها به دلیل گل ارزشمند و سرنوشت ساز او در روز یازدهم جولای 2010 در فینال جام جهانی آفریقای جنوبی، در نیمه دوم وقتهای اضافی به هلند است.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 237
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 2,444
  • بازدید سال : 35,011
  • بازدید کلی : 479,890
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟