loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
مصطفی.اس بازدید : 351 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)

  به نقل از آس اسپانیا، فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از جلسه صبح امروز برنامه دقیق هفته‌های سی و سوم تا سی و هشتم لالیگا را اعلام کرد تا باشگاه‌ها برای برنامه‌ریزی دقیق در این مدت مشکلی نداشته باشند.

بر همین اساس دوم، سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه شاهد بازی‌های هفته سی و پنجم لالیگا خواهیم بود و در مهمترین دیدار آن، بارسلونا در نیوکمپ پذیرای رئال مادرید خواهد بود.

تا آن شب معلوم نیست بر سر فاصله ۴ امتیازی این ۲ تیم چه آمده باشد اما هیجان و حساسی ال کلاسیکو آن‌قدر منحصر به فرد و بالا هست که نیازی به هیجان بالای جدول لالیگا نداشته باشد.

مصطفی.اس بازدید : 349 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (1)

  این درحالی است که دو تیم بارسلونا و چلسی در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار خواهند گرفت اسین غنایی در وب سایت شخصی اش به این نکته اشاره کرده که تیم گواردیولا شکست ناپذیر نیست و به جنجالی که در مصاف دو تیم در سال 2009 ایجادشده بود هم اشاره کرده

اسین دراین باره نوشته:« ما در فصول اخیر، چند باری مقابل بارسا قرار گرفتیم و در آنها دیدارها می توانستیم بارسا را شکست دهیم. این همان کاری است که الان سعی می کنیم تا آن را انجام دهیم. آخرین باری که تیم ما مقابل بارسا قرار گرفت، درام بزرگی اتفاق افتاد و درعین حال فوتبال خوبی را هم شاهد بودیم. در آن بازی همه چیز دیده شد؛ از جمله دو گل زیبا. ما بارسایی ها را در جایی که می خواستیم نگاه داشتیم ولی در همان لحظه ای که باید کار را تمام می کردیم لغزیدیم و چوبش را هم خوردیم.»
اسین با اشاره به آن بازی گفت:« در آن بازی بازیکنان اعتراضات زیادی برای اعلام پنالتی داشتند. من هیچ وقت در تمام طول عمرم درخواست این قدرپنالتی در یک بازی را ندیده بودم و ازاینکه حذف شدیم واقعا ناامید شدیم. البته حس می کنم که الان زمان خوبی برای ماست تا از سد بارسا عبور کنیم. بارسا شکست ناپذیر نیست.»

مصطفی.اس بازدید : 345 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (1)

Video: Pepe le pegó una patada a Arbeloa creyendo que era Pablo Piatti

در نیمه دوم بازی رئال مادرید و والنسیا اتفاقی شگفت‌انگیز روی داد. پابلو پیاتی و په‌په چند بار روی هم خطا کردند و روی یکی از این خطاها بود که په‌په به زمین افتاد و به خود می‌پیچید. آلوارو آربلوا، مدافع رئال مادرید به نزدیکی او رفت تا او را بلند کند تا رئال زمان را از دست ندهد، اما په‌په لگد محکمی به ساق پای آربلوا زد که می‌توانست باعث مصدومیت زانوی او شود!

............................................

 

مصطفی.اس بازدید : 301 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)

رئال مادريد براي بار سوم در سانتياگو برنابئو در اين فصل امتياز از دست داد و والنسيا توانست از اين تيم مساوي بگيرد. به اين ترتيب بود که فاصله رئال مادريد و بارسلونا در صدر جدول به 4 امتياز کاهش يافت.


بازی توفانی آغاز شد و ابتدا ضربه کریستیانو رونالدو در دقیقه 7 به تیر دروازه والنسیا برخورد کرد. سپس سفیان فغولی فرصتی عالی یافت اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.


سپس موقعیتی عالی نصیب والنسیا شد. اشتباه مارسلو تینو کاستا را صاحب توپ کرد. ضربه او را ابتدا کاسیاس به صورت ناقص دفع کرد اما ریکاردو کاستا در برگشت با ضربه سری که چندان خوب نبود توپ را از فاصله‌ای نزدیک به تیر دروازه رئال کوبید.
 
اندکی بعد فغولی توپ را به پابلو پیاتی سپرد و ضربه او را هم کاسیاس دفع کرد.
 
ژوزه مورینیو در نیمه دوم آنخل دی‌ماریا را به بازی آورد و این بازیکن آرژانتینی بلافاصله با پاسی که به رونالدو داد اثر خود را بر بازی گذاشت. رونالدو توپ را به پیش برد و ضربه او را گوایتا با نوک انگشتان به بیرون زد.
 
بازی سپس اندکی آرام گرفت تا این که نوبت به تینو کاستا رسید که با شوتی تماشایی از فاصله 20 متری توپ را به تقاطع دو تیر دروازه رئال بکوبد. کاسیاس پس از این اتفاق برخاست و از تیر دروازه تشکر کرد!
 
کمی بعد رئال چیزی نمانده بود به گل برسد. پاس فوق‌العاده کریم بنزما به کریس رونالدو رسید و در حالی که او تک به تک شده بود پاهایش به هم گیر کردند و به زمین افتاد. صحنه آهسته نشان می‌داد که مدافع والنسیا پیش از ورود او به محوطه جریمه دستش را اندکی روی پشت رونالدو گذاشته بود.
 
اندکی پس از آن که ضربه ژرمی متیو تازه‌وارد از کنار دروازه کاسیاس به بیرون رفت، گوایتا نشان داد چه دروازه‌بان بزرگی است. ضربه فوق‌العاده دی‌ماریا با چرخشی باورنکردنی تغییر جهت داد و داشت وارد دروازه والنسیا می‌شد اما گوایتا به شکلی خیره‌کننده توپ را به کرنر فرستاد. اندکی بعد بنزما صاحب موقعیتی عالی شد اما گوایتا ابتدا شوت و سپس ضربه سر بنزما را که در تنها یک ثانیه زده شد دفع کرد.
 
رئال مادرید به پیش می‌تاخت و حملاتی پیاپی انجام می‌داد و همین باعث شده بود پابلو ارناندس و خوردی آلبا نیم‌نگاهی به ضدحملاتی داشته باشند که گاه و بیگاه خطرناک می‌شد.
 
صحنه حساسی هم در اواخر بازی روی داد که بنزما در محوطه جریمه حریف سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.
 
بنزما در دقیقه 94 داشت رئال را به گل می‌رساند اما ضربه او با برخورد به چند نفر برگشت و بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 
رئال اکنون با 79 امتیاز همچنان صدرنشین است اما بارسلونا 75 امتیازی را نزدیک‌تر از پیش به خود می‌بیند. والنسیا هم با 49 امتیاز سوم است.

مصطفی.اس بازدید : 290 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

اين طور به نظر مي رسد که زلاتان ايبراهيموويچ، هنوز روزهاي جدايي اش از رختکن بارسا را فراموش نکرده و هنوز به دنبال پاسخ هايي براي مشکلات موجود ميان او و گوارديولا مي گردد.


   این درحالی است که زلاتان یکی از معدود بازیکنان دنیای فوتبال است که با پپ گواردیولا به مشکل خورد و در نهایت رختکن بارسا را به مقصد میلان ترک کرد. از تابستان سال 2012 تاکنون هنوز فکر ایبرا به بارسا و رابطه نه چندان مساعدش با گواردیولا درگیر است.

او در صحبتهایی از روزهای جدایی اش از بارسا گفته و دراین باره توضیح داده:« من بهترین تیم دنیا را ترک کردم؛ چون در آنجا یک نفر هست که با من مشکل دارد. گواردیولا برخورد مردانه ای با من نداشت؛ چرا که به من نگفت که مشکلش با من چیست. اگر من ندانم که مشکل چیست، اقلا من مردانه رفتار می کنم و از تیم می روم.»


روزنامه اسپورت کاتالونیا با انتشار بخشهایی از صحبتهای ایبرا دراین باره ادامه داد:مهاجم سوئدی میلان که به تازگی شاهد شکست تیمش مقابل بارسلونا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا ودر نتیجه حذف روسونری از گردونه این رقابتها به دست آبی اناری ها بود، ادامه داد:« یادم می آید که در طول یکی دو ماه همه چیز تغییرکرد. من سعی می کردم که پاسخی برای ابهاماتم بگیرم ولی تحت هیچ شرایطی به پاسخ نمی رسیدم. در پایان به خودم گفتم که اینها واقعا احمق هستند.من هیچ احتیاجی به هیچ توضیحی ندارم و به جایی می روم که می دانم که در آنجا می توانم پاسخهایی بگیرم و بتوانم بازی و فوتبالم را رشد بدهم.»

مصطفی.اس بازدید : 302 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

روازه‌بان تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا پس از پيروزي تيمش مقابل ساراگوسا گفت: با همين روند به سمت قهرماني حرکت مي‌کنيم.


    به نقل از اسپورت کاتالونیا، ویکتور والدس تصریح کرد: بارسلونا هراسی از فاصله با رئال مادرید ندارد، با همین روند هیچ مشکلی برای ثبت قهرمانی نداریم، لیگ قهرمانان اروپا با لالیگا متفاوت است و ما در هر رقابتی باید مختصات آن را بشناسیم و هوشمندانه حرکت کنیم.

والدس ادامه داد: بازی با ساراگوسا سخت بود، آن‌ها زمین خوبی  نداشتند و بازیکنان مجبور شدند به بازی هوایی روی بیاورند، این یک امتحان خوب برای ما بود و خوشحالم که حتی بدون تیکی‌تاکا نیز موفق عمل کردیم.

بارسلونا با نتیجه ۴ بر یک مقابل رئال ساراگوسا به برتری رسید و بازی امشب رئال مادرید مقابل والنسیا تکلیف تغییر در فاصله ۶ امتیازی را روشن خواهد کرد.

 

مصطفی.اس بازدید : 358 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، در این دیدار بارسلونا با نتیجه چهار به یک زاراگوسا 10 نفره را شکست داد.


مسی که سه بار به عنوان بازیکن سال فیفا انتخاب شده، در دقایق 39 و 86 دیدار چهارشنبه شب برای بارسلونا گل زنی کرد. 





آخرین بار گرد مولر در فصل 1972-1973، 67 گل برای بایرن مونیخ به ثمر رساند.

23 گل مسی از 12 بازی اخیر به او کمک کرد به این آمار دست یابد.

درحالی که حداقل 9 بازی هنوز در لیگ و جام باقی مانده، رسیدن به رکورد این بازیکن آلمانی دور از دسترس مسی 24 ساله نیست.

مسی با 38 گل بیشترین تعداد گل ها را در لیگ اسپانیا دارد و یک گل از کریستیانو رونالدو رئال مادرید جلوتر است. بارسلونا که بدنبال چهارمین قهرمانی لیگ است شمار بردهای خود را در لیگ به رقم 9 رساند و فاصله خود را با رئال مادرید به سه امتیاز کاهش داد. رئال روز یکشنبه میزبان والنسیا است.

در دیدار شنبه شب، کارلوس آراندا در دقیقه 30 این دیدار تنها گل زارگوسا را به ثمر رساند. آراندا در دقیقه 5 موقعیتی عالی را در مقابل دروازه بارسا از دست داد. او در دقیقه 20 یک ضربه را هم به تیر دروازه بارسلونا زد.

پویول در دقیقه 36 و پدرو رودریگز روی پاسی که مسی برایش فرستاد در وقت تلف شده برای بارسلونا گلزنی کردند.

 

مصطفی.اس بازدید : 405 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

کاپیتان تیم بارسلونا بازی مقابل تیم ساراگوسا را خوب خواند و گفت:سارا گوسا تیمی بسیار قوی بود و میتوانست خطری برای ما باشد.

به نقل از آس اسپانیا، کارلس پویول که در موفقیت‌های اخیر بارسلونا نقشی کلیدی ایفا کرده و به رغم مصدومیت کهنه خود همچنان مهره کلیدی خط دفاعی تیمش محسوب می‌شود، تصریح کرد: فاصله با رئال مادرید کاهش خواهد یافت، چیزی که در این میان روشن است این که ما محکوم به پیروزی در همه بازی‌ها هستیم، به عقیده من سرنوشت قهرمانی در دستان خودمان است، چرا که احتمال چند تساوی و شکست از سوی رئال مادرید کم نیست و اگر در همه بازی‌های باقیمانده خود به پیروزی برسیم، قهرمانی در لالیگا قطعی است.

پویول ادامه داد: بازی با ساراگوسا خیلی پیچیده بود، برخی تیم‌ها مقابل ما طوری بازی می‌کنند که گویا دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند و این کار را برای ما مشکل می‌کند.

بارسلونا با نتیجه ۴ بر یک مقابل رئال ساراگوسا به برتری رسید و بازی امشب رئال مادرید مقابل والنسیا تکلیف تغییر در فاصله ۶ امتیازی را روشن خواهد کرد.

 

مصطفی.اس بازدید : 424 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

ليونل مسي گل‌هاي 59 و 60 خود در اين فصل را زد و بارسلونا با سختي توانست ساراگوسا را در خانه حريف شکست دهد و موقتا فاصله را در صدر جدول با رئال مادريد به سه امتياز کاهش دهد.

بازی دو تیم بر روی چمن بسیار بد ورزشگاه لا روماردا برگزار شد که تصویر آن را در این‌جا می‌توانید ببینید.
 
تیم میزبان شروعی مثبت داشت و در دقیقه 5 بود که کارلوس آراندا موقعیتی عالی را در مقابل دروازه بارسا از دست داد. آراندا در دقیقه 20 یک ضربه را هم به تیر دروازه بارسلونا زد.

 

بارسا در دقیقه 23 چیزی نمانده بود گل بخورد. ویکتور والدس، دروازه‌بان بارسا آنخل لافیتا را در محوطه جریمه سرنگون کرد ولی پنالتی حاصل را آراندا بد زد و والدس آن را گرفت.
 
آراندا سرانجام زهر خود را در دقیقه 30 به پیکر بارسا ریخت. روی پاس پابلو آلوارس بود که آراندا از خاویر ماسچرانو جدا شد و هرچند ضربه اولیه او را والدس دفع کرد، اما او در برگشت آن را به گل تبدیل کرد.
 
اما بارسلونا در دقیقه 36 به گل تساوی رسید. روبرتو، دروازه‌بان سابق بنفیکا روی کرنر سسک فابرگاس اشتباه بسیار بدی داشت و کارلس پویول توانست از فاصله 10 متری گل تساوی را بزند.
 
کاتالان‌ها سه دقیقه بعد بازگشت خود را کامل کردند. الکسیس سانچس در ضد حمله با پاسی عالی توپ را به لیونل مسی سپرد و او آن را از فاصله 12 متری به گوشه بالای دروازه کوبید تا پنجاه و نهمین گل خود در تمامی رقابت‌های این فصل را بزند.
 


مصطفی.اس بازدید : 296 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (0)

دافع کهنه کار ميلان تصميم داور درباره اعلام پنالتي دوم به سود بارسا را نادرست عنوان کرد.

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، دیدار بارسلونا و میلان با نتیجه ۳ بر یک به سود بارسا به پایان رسید. در این پیکار به دلیل خطای الساندرو نستا روی سرجیو بوسکتس، پنالتی بحث برانگیزی به سود بارسلونا اعلام شد که واکنش‌های بسیاری را در پی داشته است.

نستا در مورد اتفاقاتی که در آن صحنه افتاد، گفت: مقداری پیراهن بوسکتس را کشیدم ولی پویول با کشیدن پیراهنم از پشت، به من اجازه حرکت نداد. چیزی که من دیدم این بود که داور پیش از آنکه توپ وارد جریان بازی شود،‌ پنالتی‌اش را به سود بارسلونا اعلام کرد. در لیگ ایتالیا تعداد خطاهایی که به وسیله داوران اعلام می‌شود زیاد است. در بازی‌های اروپایی خطاهای کمتری گرفته می‌شود ولی پنالتی‌های اعلام شده برای کشیدن پیراهن در محوطه جریمه بسیار زیاد است. تصور می‌کنم داور این دیدار می‌توانست عملکرد بسیار بهتری داشته باشد.

وی در مورد بازی نیز گفت: ما باید در ضد حمله‌ها بهتر عمل می‌کردیم. گلی که به ثمر رساندیم نیز روی تاکتیک بود. برخی حرکت‌های ما بارسا را ترسانده بود ولی به هیچ وجه نتوانستیم آن کارها را ادامه دهیم. ما برابر بارسلونا بازی می‌کردیم. شما نباید در مقابل این تیم اشتباه کنید.

مصطفی.اس بازدید : 306 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (2)

ليونل مسي، مهاجم بارسا، از پيروزي 3-1 تيمش مقابل ميلان اظهار رضايت کرد.

بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید اما دو گل مسی و و تک گل اینیستا به آبی و اناری ها کمک کرد تا برای پنجمین فصل پیاپی راهی مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ شوند.
 
 ستاره آرژانتینی تایید کرد که میلانی ها شب سختی را برای آنها رقم زدند اما هم تیمی هایش را به خاطر کسب پیروزی مورد ستایش قرار داد.
 
 او در گفتگو با سایت یوفا گفت:" می دانستیم که دیدار دشواری خواهیم داشت. مسئله مهم این بود که ما می دانستیم چطور از قدرت مان استفاده کنیم و به همین دلیل توانستیم به پیروزی برسیم و راهی مرحله بعد شویم.
 
 میلان بازیکنان خوبی دارد. آنها کیفیت شان را در رقابت های سری آ و چمپیونزلیگ بار دیگر نشان دادند.
 
 مانند دیدار رفت، این دیدار هم دشوار بود اما ما خوب کار کردیم و توانستیم به نیمه نهایی برسیم."
 
 بارسا در مرحله بعد چمپیونزلیگ مقابل برنده دیدار تیم های چلسی- بنفیکا قرار خواهد گرفت.

مصطفی.اس بازدید : 382 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

رسن ونگر سرمربي توپچي هاي لندن بر اين باور است که ميلان ايتاليا اين فصل از ابزار لازم براي بردن در ليگ قهرمانان اروپا برخوردار نمي باشد.


   روسونری ها موفق شدند تا در دور قبل با نتیجه پر گل 4-3 از سد آرسنال عبور کنند اما این مرد فرانسوی اصرار دارد که میلان به اندازه کافی سلاح مورد نیاز برای پیروزی را ندارد.

ونگر در مصاحبه با کوریره دلا اسپورت گفت: " بارسلونا یکی از مدعیان اصلی و شماره یک قهرمانی در اروپاست.  میلان در قالب تیم بسیار خوب عمل میکند و آن ها میتواند بر روی بازیکن بزرگی چون زلاتان نیز حساب باز کنند اما شخصا فکر نمیکنم آن ها سطح لازم برای پیروزی در این بازی برخوردار باشند. آنها در برخی نقاط دچار ضعف هستند."

روسونری باید فردا شب در ورزشگاه سن سیرو دور رفت مرحله یک چهارم نهایی برابر بارسلونا را برگزار کند.

مصطفی.اس بازدید : 332 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

جورجو کيه ليني، مدافع يوونتوس، اعلام کرد که در ديدار پيش روي ميلان مقابل بارسا در مرحله يک چهارم نهايي چمپيونزليگ، از تيم ايتاليايي حمايت مي کند.


   میلانی ها فردا شب در دیدار رفت میزبان حریف کاتالانی خواهند بود و با توجه به اینکه روسونری تنها تیم ایتالیایی باقی مانده در رقابت های اروپایی است، کیه لینی امیدوار است آنها بتوانند به مرحله بعد چمپیونزلیگ راه پیدا کنند.

او در گفتگویی گفت:" همه فوتبال دوستان دیدار چهارشنبه شب را دنبال خواهند کرد. برای ما ایتالیایی ها بسیار خوب است که میلان تا جای ممکن صعود کند، به ویژه در چنین شرایطی که در رنکینگ یوفا شرایط خوبی نداریم."

او همچنین از هم تیمی هایش خواست علی رغم عقب ماندگی 4 امتیازی نسبت به میلان، از دست یافتن به قهرمانی در رقابت های این فصل سری آ ناامید نشوند.

" ما باید به پیروزی در بازی های مان، که کار آسانی نیست، فکر کنیم. بقیه به این بستگی دارد که میلان چه خواهد کرد زیرا اگر آنها به همین روند ادامه بدهند، قهرمان خواهند شد."

میلانی ها این هفته در سری آ مقابل کاتانیا خواهند گرفت در حالی که یوونتوس باید با ناپولی روبرو شود.

مصطفی.اس بازدید : 314 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

وهان کرايف، باني تيم رويايي بارسلونا با پپ موافق است که بارسلونا قهرمان لاليگا نخواهد شد ولي اعتقاد دارد که رئال شايد اين جام را از دست بدهد.


  یوهان کرایف، اسطوره باشگاه بارسلونا در ستون هفتگی اش در روزنامه «ال پریودیکو»به تحلیل شرایط کنونی فوتبال لالیگا پرداخته .تیتر این مقاله بدین ترتیب است:«فتح لالیگا یاقهرمان شدن».

کرایف در این مقاله با اشاره به صحبتهای گواردیولا در یکی از مصاحبه های اخیرش که گفته بود:« فراموش کنید، در این رقابتهای لالیگا قهرمان نخواهیم شد.»، یادآوری کرده:« بارسلونا، همان طور که پپ گفت در رقابتهای این فصل قهرمان لالیگا نخواهد شد ولی مراقب باشید که رئال ممکن است ببازد و جام را از دست بدهد.»


طبق گفته های این اسطوره هلندی، فتح لالیگا با قهرمان شد، دو واژه متفاوت هستند: «نمی توان لالیگا را فتح کرد، چون وقتی که 12 هفته تا پایان رقابتها باقی است و 10 امتیاز با رئال مادرید بزرگ فاصله داری، بدین ترتیب نه مقابل رئال می بری و نه می توانی در تمام بازیها به پیروزی برسی. این روشن و شفاف است.»

از نظر کرایف که سابقه پوشیدن پیراهن بارسا را دارد، کلیدی که بارسا با استفاده از آن می تواند به قهرمانی در لالیگا امیدوار باشد، بردهای این تیم مقابل اتلتیکومادریددر بیسنته کالدرون و مقابل خیخون است:« برد در این دو بازی کافی بود که اختلاف به 20 امتیاز نرسد و شاهد مراسم «پاسییو» در نوکمپ نباشیم.این اتفاق افتاد و به همین خاطر الان اوضاع بدین ترتیب است.»

کرایف درادامه شرایط را با شرایط بارسا و رقابتش با دپورتیوو لاکرونیا در فصل 4-1993 مقایسه کرد و گفت:« در آن فصل نمی توانستیم لالیگا را فتح کنیم، هر چند که من بعد از باخت 3-6 در ورزشگاه لاروماردا گفتم که  این نتیجه می تواند باعث قهرمانی ما شود و ما درنهایت قهرمان شویم .ولی ما به قهرمانی نرسیدیم و دپورتیوو این جام رااز دست داد.»

کرایف ترجیح داد تا درجنجالی که برسر داوری ها ایجاد شده دخالت نکند و گفت:« حرفهای زیادی برای گفتن وجود دارد ولی هیچ وقت این حرفها مشکلی را حل نکرده اند. فوتبال به من می گوید که رشد بارسلونا در این روزها متناسب با تمام ابهاماتی است که در مادرید ایجاد می شود.تا زمانی که تیم پپ چیزی ندارد که آنها را به مشکل و دردسر بیندازد، مورینیو و شاگردانش در هر سو ارواح و اشباح را می بینند.»

او ادامه داد:« رئالی ها به دنبال بهانه هایی هستند که بازنده ها همیشه به سراغش می روند. بازی رئال در مقابل مالاگا یا ویارئال، تفاوت چندانی با بازی آنها مقابل بتیس و یا رایو وایه کانو نداشت. آنها در جاهایی که شایستگی اش را نداشتندبه پیروزی رسیدند و در جایی که همه شرایط برای پیروزی را داشتند مساوی کردند. خیلی آسان است.»

کرایف دربخش پایانی صحبتهایش که در رسانه های اسپانیایی از جمله روزنامه های مارکا و اسپورت کاتالونیا بازتاب یافت،به این نکته اشاره کرد که رئال ممکن است شانس قهرمانی در رقابتهای این فصل لالیگا را از دست بدهد:« مستقیما آنها مدل و الگویشان (که مورینیو است) را دینامیت باران می کنند. امسال رئال یا قهرمان می شود و یا می ترکد؛ هیچ حد وسطی وجود ندارد.»

مصطفی.اس بازدید : 341 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

عمل پيوند کبد مدافع تيم فوتبال بارسلونا روز سه شنبه هفته آينده انجام مي شود.


این بازیکن که سال گذشته به دلیل ابتلا به بیماری سرطان کبد مدت ها از دنیای فوتبال دور بود، پس از عمل تومور سرطانی خود به طرز معجزه آسایی باز هم به میادین بازگشت و حتی با بستن بازوبند کاپیتانی، جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته را نیز بالای سر برد.

با این وجود از حدود یک ماه قبل اخباری مبنی بر بازگشت بیماری او منتشر شد و به تشخیص پزشکان این بار باید برای عمل پیوند کبد زیر تیغ جراحان برود.

به این ترتیب سه شنبه هفته آینده در بیمارستانی در شهر بارسلونا این عمل جراحی با استفاده از کبد یکی از دوستان دوران کودکی آبیدال که گروه خونی مشترکی با وی دارد انجام خواهد شد.

اگرچه سال گذشته در حالی که آبیدال روی تخت بیمارستان بود مسئولان باشگاه بارسلونا با ارائه پیشنهاد تمید قرارداد به وی نقش زیادی در افزایش روحیه او داشتند اما به نظر می رسد این بار دیگر احتمال بازگشت این مدافع فرانسوی به ترکیب آبی و اناری ها بسیار کم باشد.

مصطفی.اس بازدید : 334 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

ستاره سوئدي بي صبرانه در انتظار مصاف با تيم سابقش در سن سيرو است و در صحبتهايي درمورد کيفيت بالاي بازيکنان بارسا هشدار داده است.


زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی باشگاه میلان در صحبتهایی اعلام کرده که روسونری نباید در بازی چهارشنبه شبش مقابل بارسلونا در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، تنها روی مسی تمرکز کند؛ چرا که بارسلونا فراتر از مسی است.

این ستاره سوئدی بی صبرانه منتظر حضور در بازی 4شنبه شب سن سیرو است ولی درعین حال می داند که تیمش کار سختی را برای شکست دادن قهرمان حال حاضر اروپا خواهد داشت.

ایبرا در صحبتهایی به کوریره دلوسپورت گفت:« من فصل فوق العاده ای را پشت سرمی گذارم.مطمئنم که به این روند ادامه خواهم داد.می دانم که بازی سختی را مقابل بارسا خواهیم داشت. بارسلونا،تنها مسی نیست. همان طور که میلان فقط ایبراهیموویچ نیست. بارسلونا بهترین تیم دنیاست. هرچند که دراین بازی فشارها روی بارساست و نه ما.»

مصطفی.اس بازدید : 307 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

يک روزنامه چاپ پاريس نوشت دومين «ليونل مسي» جهان در يک تيم دسته دومي فرانسه حضوري آزمايشي را تجربه مي‌کند.


به نقل از لوپاریزین، در شرایطی که لیونل مسی، اعجوبه 24 ساله آرژانتینی بارسلونا هم اکنون نگاه جهانیان را به خاطر درخشش بسیار معطوف خود کرده است، یک بازیکن کم سن و سال کامرونی اکنون در تمرینات تیم آنژرس فرانسه شرکت کرده که نام و نام خانوادگی اش همانند مرد سال فوتبال جهان و اروپا است.

این بازیکن که در تیم زیر 17 ساله‌های کامرون عضو است، اکنون در تمرینات آزمایشی تیم فرانسوی حاضر است تا بلکه مورد توجه قرارگرفته و بتواند قرارداد حرفه‌ای منعقد کند.

مطابق این گزارش «لیونل مسی » آفریقایی در پست هافبک بازی می‌کند و طبق اخبار شنیده شده عملکرد تمرینی خوبی نیز داشته است.

مصطفی.اس بازدید : 297 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

مهاجم سابق برزيلي در صحبتهايي اعلام کرده که مسي از مارادونا پيشي گرفته ولي هنوز با جايگاه پله در دنياي فوتبال فاصله دارد.


  توستائو، ستاره سابق تیم ملی برزیل معتقد است که لیونل مسی فوروارد آرژانتینی باشگاه بارسلونا بازیکن بهتری در مقایسه با دیگو مارادوناست ولی اعتقاد دارد که مسی هنوز به سطح پله نرسیده است.

مسی سال گذشته برای سومین سال متوالی توپ طلای فیفا را مال خود کرد و از نظر خیلی ها او بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال است.

البته توستائوی 65 ساله معتقد است که ستاره باشگاه کاتالان راه زیادی دارد تا به حد و اندازه های پله برسد.

توستائو در صحبتهایی به گلوبوسپورته گفت:« حتی اگر آمار جامهایی که مسی با بارسا برده و گلهایی که به ثمر رسانده را در نظر نداشته باشید هم من هیچ شکی ندارم که او در حال حاضر بهتر از مارادوناست.خیلی ها مخالفند؛ چون مسی در جام جهانی به قهرمانی نرسیده و یا گلی تماشایی در یک دیدار مهم جام جهانی به ثمر نرسانده . اما از نظر من تنها پله جلوتر از او قرار دارد.»

توستائو ادامه داد:« پله بازیکن کامل تری بود و کیفیتهایی داشت که مسی از آنها بی بهره است. به عنوان مثال او با ضربه سر گلهای زیادی می زد و از بدنش بهترین استفاده ها را می کرد.»

مسی در 28 بازی این فصل بارسا در لالیگا 35 گل به ثمر رسانده
مصطفی.اس بازدید : 315 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (2)


ميلان چهارشنبه شب و در دور رفت مرحله يک چهارم پاياني ليگ قهرمانان اروپا، در نوکمپ مقابل بارسلونا قرار خواهد گرفت.


  در جریان این دیدار خیلی از نگاه ها برروی زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی میلان که سابقه پوشیدن پیراهن بارسا را دارد متمرکز خواهد بود. بعد از برد تماشایی میلان مقابل رم به لطف گلزنی ایبرا، این مهاجم سوئدی از بازی حساس تیمش مقابل بارسا گفت.

زلاتان درمورد بازی چهارشنبه شب تیمش مقابل بارسا گفت:« بازی سخت و بزرگی خواهد بود. بارسلونا بهترین تیم دنیاست. آنها مدعی صعود به دور بعد هستند ولی ما چیزی برای از دست دادن نداریم ولی بارسایی ها چرا. باید بازی کنیم. امیدواریم که در شرایط ایده آلی برای پیروزی در این بازی باشیم.»

ایبرا که در رقابتهای این فصل 22 گل برای روسونری به ثمر رسانده، به خوبی از تیم سابقش شناخت دارد:« مقابل بارسا به دو طریق می توان بازی کرد: یکی اینکه عقب می ایستی و به دنبال فرصتی برای نفوذ می مانی که کار سختی است و یا اینکه مثل بازی برگشتمان مقابل بارسا بازی می کنی. در آن بازی ما اشتباهاتی را مرتکب شدیم که بعد چوبش را خوردیم. می دانیم که بازی خیلی خیلی سختی درانتظار ماست ولی باید با شجاعت بازی کنیم و تعادل را در بازی حفظ کنیم تا شانس صعود به دور بعد را داشته باشیم.»
مصطفی.اس بازدید : 308 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا پس از پيروزي تيمش در هفته سي‌ام لاليگا گفت: متاسفانه کميته انضباطي با رئال و بارسلونا مشکل دارد.


  به نقل از آس اسپانیا، جوزپه گواردیولا اخراج 4 بازیکن خود در هفته‌های اخیر و نوع قضاوت داوران در قبال دو تیم رئال مادرید و بارسلونا را بسیار مشکوک توصیف کرد.

وی ادامه داد: مشخص است که کمیته انضباطی و کمیته داوران فدراسیون فوتبال قصد نادیده گرفتن عدالت را ندارند اما واضح است که نگاه داوران به رئال مادرید و بارسلونا نگران کننده شده و قضاوت داوران در بازی های این 2 تیم بسیار مشکوک و پر اشتباه بوده است.

وی افزود: تیمی که در هر بازی بیش از 70 درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار دارد باید بیشترین محکومیت‌ها را پذیرا باشد؟ این سزاوار تیم بزرگی چون بارسلونا نیست. اخراج مربیان و بازیکنان رئال مادرید نیز با وسواس و سخت‌گیری عجیب داور همراه بود و خود من هم تعجب کردم.

بارسلونا با نتیجه 2 بر صفر مقابل مایورکا به پیروزی رسید و این هفته فاصله 6 امتیازی با مادرید حفظ شد.
مصطفی.اس بازدید : 307 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

يو مسي باز هم درخشيد و پايه گذار برد امروز تيمش در مسابقه دشوار مقابل مايورکا شد.


به گزارش گل مسی در نیمه اول با یک ضربه کاشته مواج از 22 متری توپی را روی دروازه مایورکا فرستاد که توپ از خط دروازه گذشت.اما قبل از عبور توپ از روی خط به نظر می رسید که آلکسیس سانچس اثر کوچکی روی توپ گذاشته است. برخی خبرگزاری ها این گل را به نام آلکسیس سانچز نوشته اند اما سایت بارسا گل را به نام مسی نوشته است.مسی با این گل بهترین گلزن تاریخ بارسا در یک فصل می شود.
مصطفی.اس بازدید : 288 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

آبي و اناري ها مايورکا را شکست دادند تا رئالي خطر را بيش از پيش احساس کنند .


در این دیدار بارسا از دقیقه 57 و با اخراج تیاگو آلکانتارا 10 نفره شد اما آبی و اناری ها در نهایت توانست در پالما د مایورکا، میزبان شان را شکست دهند.

بعداز سپری شدن دقایق ابتدایی، بارسا رفته رفته جریان بازی را در دست گرفت و اشتباه مدافعان میزبان مسی را در موقعیت گلزنی قرار داد. اما ستاره آرژانتینی بعد از گذشتن از خوسه نونس، نتوانست دودو آنواته را مغلوب کند.

در مقابل مایورکا بهترین موقعیت نیمه اولش را در پاسخ به این حمله ایجاد کرد اما ضربه سر خیمنس راهی به چهارچوب دروازه والدس نداشت.

سرانجام در دقیقه 25 مسی توانست قفل دروازه حریف را باز کند و تیمش را پیش بیندازد. البته دخالت الکسیس سانچس در لحظه ورود توپ به دروازه باعث شد تا بعضی از خبرگزاری ها نام مهاجم شیلیایی را به عنوان زننده گل اعلام کنند.

شاگردان خواکین کاپاروس نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و اخراج تیاگو آلکانتارا به دلیل خطای هند عمد، شرایط را برای میزبان بهتر کرد اما حملات این تیم از قدرت لازم برای باز کردن دروازه بارسا برخوردار نبود.

در واکنش به اخراج پدرو، گواردیولا، مونتویا و کیتا را جانشین فابرگاس و پدرو کرد تا تیمش توان بیشتری برای مقابله با حملات حریف را داشته باشد.

در فاصله 10 دقیقه به پایان بازی، پیکه گل دوم تیمش را روی همکاری مسی و پویول به ثمر رسید تا خیال گواردیولا از کسب سه امتیاز این دیدار راحت شود.
درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 2,329
  • بازدید سال : 34,896
  • بازدید کلی : 479,775
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟