loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 360 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (0)

دنی آلوز:مقابل میلان جنگیدیم

در پايان ديدار سه شنبه شب ورزشگاه نوکمپ که با برد 1-3 بارسا به اتمام رسيد، شاگردان پپ گوارديولا، خوشحال و راضي به نظر مي رسيدند.

 یکی از بازیکنانی که دراین دیدار، عملکرد نسبتا خوبی را به اجرا گذاشت، دانی آلوس بود.

ستاره برزیلی بارسا در پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:« اتفاقی نیست که ما در 5 دوره پیاپی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می رسیم.. ما به شدت جنگیدیم و واقعا راضی و خوشحالیم. تاریخچه باشگاه میلان، این موفقیت ما را پررنگ تر می کند و تیم ما به بهترین نحو مقابل روسونری واکنش نشان داد. هر زمان که تیم ما درچالش قرار می گیرد، همیشه پاسخ مثبتی می دهد. ما برای آنکه وظیفه مان را انجام داده ایم بسیار خوشحالیم و احساس خوشبختی می کنیم.»

البته این مدافع برزیلی ترجیح می داد تا درمورد صحنه های جنجالی بازی صحبت نکند:« ما نباید صحنه های بحث برانگیز را ارزیابی کنیم. من ندیدم که خطای نستا، پنالتی بود یا نه . فکر می کنم که این پنالتی، تاثیری در نتیجه بازی نداشت. حتی اگر این پنالتی را درنظر نگیریم، ما 1-2 برنده می شدیم.»


رامین دلاور بازدید : 303 جمعه 26 اسفند 1390 نظرات (0)


اين مدافع برزيلي که در تابستان 2008 از سويا به بارسا پيوست، در چند فصل اخير يکي از مهره هاي کليدي آبي و اناري ها بوده و بيش از 100 بازي براي اين تيم انجام داده است.

دنی آلوس، مدافع راست بارسا، اعلام کرد قصد دارد تا پایان دوران حرفه ای اش در نیوکمپ بماند.

آلوس دوست دارد همچنان به قهرمانی با بارسا در جام های مختلف ادامه دهد؛ هرچند به طور کامل احتمال جدایی اش از این باشگاه در آینده را رد نکرد.

او در گفتگو با نشریه اسپورت گفت:" هدف من این است که در بارسا از فوتبال خداحافظی کنم. دوست دارم قراردادم با  این باشگاه را تمدید کنم و تا هر زمانی که امکان دارد اینجا بمانم و به تلاش برای کسب جام های بیشتر ادامه دهم.

با این وجود هرگز نمی دانید در فوتبال چه رخ خواهد داد. یک روز به یک انتقال اصلا فکر نمی کنید اما روز دیگر همین انتقال به به مرحله نهایی می رسد. من قصد دارم در بارسا از فوتبال خداحافظی کنم."
این مدافع برزیلی تا تابستان 2015 با بارسا قرارداد دارد.

رامین دلاور بازدید : 312 پنجشنبه 25 اسفند 1390 نظرات (0)

دني آلوس، بازيکن تيم بارسلونا، در يک مصاحبه راديويي اعلام کرد که ليونل مسي تنها برنده توپ طلا در 4 سال آينده خواهد بود.

بازیکن تیم بارسا افزود: باید روی نکاتی تمرکز کرد که تنها به بازیکنان بستگی دارد. نمی توانیم داوری یا برنامه های رقیب را ارزیابی کنیم. در این صورت جز نتایج منفی چیزی نصیبمان نمی شود. درست است که اشتباهات داوری واقعا دردناک است و ممکن است بر پیشرفت یک تیم تاثیر داشته باشد، اما ارزش بحث کردن ندارد.

آلوس تصریح کرد: باید به تلاش خود در این فصل ادامه دهیم و ثابت کنیم که بهترین هستیم. در حال حاضر در زیباترین زمان از فصل قرار داریم و باید نشان دهیم که تیم کاملی هستیم.

مدافع بارسلونا در خصوص تمدید قرارداد گواردیولا گفت: فکر می کنم او قراردادش را با بارسلونا تمدید کند. گواردیولا کلید اصلی تیم است.

وی در تحسین لیونل مسی افزود: مسی قادر است توپ طلای فیفا را تا 3 یا 4 سال دیگر هم در انحصار خودش داشته باشد. لئو همیشه برنده است.

رامین دلاور بازدید : 336 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)


دني آلوس، مدافع بارسا معتقد تيمش در کنار رئال و منچستريونايتد، بهترين تيم هاي اروپا هستند.


  بارسا فصل گذشته با عبور از رئال و منچستریونایتد، قهرمان لالیگا و چمپیونزلیگ شد. با این وجود آنها این فصل در جدول لالیگا 10 امتیاز از رئال فاصله دارند و مدافع برزیلی تایید کرد که تیم مورینیو یکی از بهترین های اروپاست.

او در گفتگو با ال موندو دپورتیوو گفت:" در حال حاضر بهترین تیم ها بارسا و منچستریونایتد، فینالیست های سال قبل چمپیونزلیگ، هستند اما رئال مادرید هم بازی های خیلی خوبی به نمایش می گذارد."
این ملی پوش برزیلی همچنین در مورد اولویت های بارسا در رقابت های این فصل گفت:" چمپیونزلیگ بهترین جام ممکن است اما لیگ هم به همان اندازه اهمیت دارد. اولویت ما قهرمانی در لیگ است. این رقابت ها بسیار دشوارتر است و برای قهرمانی در آن باید تلاش بیشتری کرد. البته ما برای قهرمانی در همه رقابت ها تلاش می کنیم."

بارسا با پیروزی مقابل رئال به فینال کوپا دل ری نیز رسیده و آلوس اکنون در انتظار دیدار فینال مقابل اتلیتکو بیلبائو است.
" دیدار دشواری خواهد بود. بیلبائو پیشرفت زیادی داشته است. ما در انتظار دیدار فینال هستیم و می خواهیم شکست در فینال سال گذشته مقابل رئال را جبران کنیم. این یک فرصت فوق العاده برای قهرمانی دوباره در این رقابت هاست."

بارسا این هفته در لالیگا مقابل اتلتیکو مادرید قرار خواهد گرفت.
رامین دلاور بازدید : 331 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (1)

مدافع برزيلي باشگاه بارسا معتقد است که اگر گوارديولا بارسا را ترک کند، بخشي از تقصير بر گردن بازيکنان بارساست.


  دانی آلوس در مراسم معارفه وب سایت شخصی اش در یکی ازسالن های سینمای بارسلونا به ماجراهای مختلفی از جمله تمدید یا عدم تمدید قرارداد گواردیولا پرداخت.

آلوس از مربی جوان بارسا به خاطر کارهایی که برای این تیم انجام داده، تشکر کرده است

دراینجا می توانید بخشهایی از گفتگوی آلوس با خبرنگاران را مطالعه کنید:
به نظرت گواردیولا تمدید خواهد کرد؟
 مابا حضور او خوشبختیم. او لبخند را به باشگاه بازگرداندند. بدون گواردیولا ما هیچ هستیم. او تمدید خواهد کرد. بدون او، بارسا پایه و اساسش را از دست می دهد و این بدان معناست که ما سقوط خواهیم کرد.

کرویف گفته که گواردیولا بارسا را بین زمین و هوا رها نخواهد کرد. اگر او تمدید نکند، شما بین آسمان و زمین معلق خواهید ماند؟
نه. همییشه باید در زندگی متشکر بود. باید از گواردیولا مجسمه ای برای زحماتش برای بارسا ساخت. هرچند که حافظه فوتبال خوب نیست ولی ما حافظه خوبی داریم. اگر گواردیولا فردا اینجا نباشد، باید همیشه از او تشکر کرد.

فکر می کنی که چرا تا حالا تصمیمش رااعلام نکرده؟
اگر هنوز این کار را انجام نداده، به این خاطر است که ما در بخش کلیدی رقابتهای این فصل هستیم. او همه چیز را تحت کنترل دارد و در انتظار زمان مناسبی است. مردم او را تحت فشار می گذارند ولی پپ تنها زمانی کاری را انجام می دهد که به آن اعتقاد داشته باشد. برای او مهم نیست که مردم چه فکر می کنند و تحت چه فشاری قرار دارد.

رامین دلاور بازدید : 341 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)

قرارداد اين مربي جوان و موفق با باشگاه کاتالاني در انتهاي فصل جاري به پايان مي رسد و موضوع تمديد قرارداد او، در صدر اخبار اين باشگاه قرار دارد.


   قرارداد این مربی جوان و موفق با باشگاه کاتالانی در انتهای فصل جاری به پایان می رسد و موضوع تمدید قرارداد او، در صدر اخبار این باشگاه قرار دارد.
مدیران باشگاه بارسا سخت به دنبال تمدید قرارداد گواردیولا هستند اما او هنوز در این مورد تصمیم گیری نکرده است.

آلوس در گفتگو با خبرنگاران گفت:" فکر می کنم گواردیولا قراردادش را تمدید می کند زیرا بدون او ما هیچ چیزی نیستیم. اگر او تصمیم به جدایی از بارسا بگیرد، این به معنای خیانت به بارسا نیست. برای زندگی به یک محیط شاد نیاز است. اگر او برود، همه کارهایی که او برای باشگاه انجام داده، باقی خواهد ماند."
بارسا در حال حاضر با 10 امتیاز اختلاف نسبت به رئال در مکان دوم جدول لالیگا قرار دارد و آلوس از نمایش های اخیر تیمش راضی نیست.

"
درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 2,250
  • بازدید سال : 34,817
  • بازدید کلی : 479,696
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟