loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 501 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (1)

پنج تن از بازیکنان تیم اصلی در روز پنجشنبه بار دیگر زیر نظر ساکریستن به تمرین پرداختند. به دلیل حضور تیتو ویلانووا در همایش مربیان یوفا، سرمربی بارسا ب هدایت جلسه تمرینی را در دست گرفت.

جلسه تمرینی ماقبل آخر این هفته بارسا در سیوتات اسپورتیوا خوان گمپر برگزار شد. مانند تمرین روز چهارشنبه، پنج بازیکن بارسا که در اردو تیم های ملی خود حضور ندارند (پویول، پینتو، دوس سانتوس، فونتاس و تیاگو) به همراه تیم بارسا ب به تمرین پرداختند. کارلس پویول در بخشهایی از این جلسه تمرینی از ماسک محافظ استفاده کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ساکریستن، سرمربی بارسا ب، به دلیل حضور تیتو ویلانووا در روز دوم نشست مربیان یوفا، هدایت تیم در تمرین را بر عهده گرفت. تیتو صبح روز جمعه بازگشت و در آخرین جلسه تمرینی هفته نیز حضور داشت.

مصطفی.اس بازدید : 348 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (1)

  این درحالی است که دو تیم بارسلونا و چلسی در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار خواهند گرفت اسین غنایی در وب سایت شخصی اش به این نکته اشاره کرده که تیم گواردیولا شکست ناپذیر نیست و به جنجالی که در مصاف دو تیم در سال 2009 ایجادشده بود هم اشاره کرده

اسین دراین باره نوشته:« ما در فصول اخیر، چند باری مقابل بارسا قرار گرفتیم و در آنها دیدارها می توانستیم بارسا را شکست دهیم. این همان کاری است که الان سعی می کنیم تا آن را انجام دهیم. آخرین باری که تیم ما مقابل بارسا قرار گرفت، درام بزرگی اتفاق افتاد و درعین حال فوتبال خوبی را هم شاهد بودیم. در آن بازی همه چیز دیده شد؛ از جمله دو گل زیبا. ما بارسایی ها را در جایی که می خواستیم نگاه داشتیم ولی در همان لحظه ای که باید کار را تمام می کردیم لغزیدیم و چوبش را هم خوردیم.»
اسین با اشاره به آن بازی گفت:« در آن بازی بازیکنان اعتراضات زیادی برای اعلام پنالتی داشتند. من هیچ وقت در تمام طول عمرم درخواست این قدرپنالتی در یک بازی را ندیده بودم و ازاینکه حذف شدیم واقعا ناامید شدیم. البته حس می کنم که الان زمان خوبی برای ماست تا از سد بارسا عبور کنیم. بارسا شکست ناپذیر نیست.»

مصطفی.اس بازدید : 290 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

اين طور به نظر مي رسد که زلاتان ايبراهيموويچ، هنوز روزهاي جدايي اش از رختکن بارسا را فراموش نکرده و هنوز به دنبال پاسخ هايي براي مشکلات موجود ميان او و گوارديولا مي گردد.


   این درحالی است که زلاتان یکی از معدود بازیکنان دنیای فوتبال است که با پپ گواردیولا به مشکل خورد و در نهایت رختکن بارسا را به مقصد میلان ترک کرد. از تابستان سال 2012 تاکنون هنوز فکر ایبرا به بارسا و رابطه نه چندان مساعدش با گواردیولا درگیر است.

او در صحبتهایی از روزهای جدایی اش از بارسا گفته و دراین باره توضیح داده:« من بهترین تیم دنیا را ترک کردم؛ چون در آنجا یک نفر هست که با من مشکل دارد. گواردیولا برخورد مردانه ای با من نداشت؛ چرا که به من نگفت که مشکلش با من چیست. اگر من ندانم که مشکل چیست، اقلا من مردانه رفتار می کنم و از تیم می روم.»


روزنامه اسپورت کاتالونیا با انتشار بخشهایی از صحبتهای ایبرا دراین باره ادامه داد:مهاجم سوئدی میلان که به تازگی شاهد شکست تیمش مقابل بارسلونا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا ودر نتیجه حذف روسونری از گردونه این رقابتها به دست آبی اناری ها بود، ادامه داد:« یادم می آید که در طول یکی دو ماه همه چیز تغییرکرد. من سعی می کردم که پاسخی برای ابهاماتم بگیرم ولی تحت هیچ شرایطی به پاسخ نمی رسیدم. در پایان به خودم گفتم که اینها واقعا احمق هستند.من هیچ احتیاجی به هیچ توضیحی ندارم و به جایی می روم که می دانم که در آنجا می توانم پاسخهایی بگیرم و بتوانم بازی و فوتبالم را رشد بدهم.»

مصطفی.اس بازدید : 302 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

روازه‌بان تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا پس از پيروزي تيمش مقابل ساراگوسا گفت: با همين روند به سمت قهرماني حرکت مي‌کنيم.


    به نقل از اسپورت کاتالونیا، ویکتور والدس تصریح کرد: بارسلونا هراسی از فاصله با رئال مادرید ندارد، با همین روند هیچ مشکلی برای ثبت قهرمانی نداریم، لیگ قهرمانان اروپا با لالیگا متفاوت است و ما در هر رقابتی باید مختصات آن را بشناسیم و هوشمندانه حرکت کنیم.

والدس ادامه داد: بازی با ساراگوسا سخت بود، آن‌ها زمین خوبی  نداشتند و بازیکنان مجبور شدند به بازی هوایی روی بیاورند، این یک امتحان خوب برای ما بود و خوشحالم که حتی بدون تیکی‌تاکا نیز موفق عمل کردیم.

بارسلونا با نتیجه ۴ بر یک مقابل رئال ساراگوسا به برتری رسید و بازی امشب رئال مادرید مقابل والنسیا تکلیف تغییر در فاصله ۶ امتیازی را روشن خواهد کرد.

 

مصطفی.اس بازدید : 296 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (0)

دافع کهنه کار ميلان تصميم داور درباره اعلام پنالتي دوم به سود بارسا را نادرست عنوان کرد.

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، دیدار بارسلونا و میلان با نتیجه ۳ بر یک به سود بارسا به پایان رسید. در این پیکار به دلیل خطای الساندرو نستا روی سرجیو بوسکتس، پنالتی بحث برانگیزی به سود بارسلونا اعلام شد که واکنش‌های بسیاری را در پی داشته است.

نستا در مورد اتفاقاتی که در آن صحنه افتاد، گفت: مقداری پیراهن بوسکتس را کشیدم ولی پویول با کشیدن پیراهنم از پشت، به من اجازه حرکت نداد. چیزی که من دیدم این بود که داور پیش از آنکه توپ وارد جریان بازی شود،‌ پنالتی‌اش را به سود بارسلونا اعلام کرد. در لیگ ایتالیا تعداد خطاهایی که به وسیله داوران اعلام می‌شود زیاد است. در بازی‌های اروپایی خطاهای کمتری گرفته می‌شود ولی پنالتی‌های اعلام شده برای کشیدن پیراهن در محوطه جریمه بسیار زیاد است. تصور می‌کنم داور این دیدار می‌توانست عملکرد بسیار بهتری داشته باشد.

وی در مورد بازی نیز گفت: ما باید در ضد حمله‌ها بهتر عمل می‌کردیم. گلی که به ثمر رساندیم نیز روی تاکتیک بود. برخی حرکت‌های ما بارسا را ترسانده بود ولی به هیچ وجه نتوانستیم آن کارها را ادامه دهیم. ما برابر بارسلونا بازی می‌کردیم. شما نباید در مقابل این تیم اشتباه کنید.

مصطفی.اس بازدید : 306 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (2)

ليونل مسي، مهاجم بارسا، از پيروزي 3-1 تيمش مقابل ميلان اظهار رضايت کرد.

بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید اما دو گل مسی و و تک گل اینیستا به آبی و اناری ها کمک کرد تا برای پنجمین فصل پیاپی راهی مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ شوند.
 
 ستاره آرژانتینی تایید کرد که میلانی ها شب سختی را برای آنها رقم زدند اما هم تیمی هایش را به خاطر کسب پیروزی مورد ستایش قرار داد.
 
 او در گفتگو با سایت یوفا گفت:" می دانستیم که دیدار دشواری خواهیم داشت. مسئله مهم این بود که ما می دانستیم چطور از قدرت مان استفاده کنیم و به همین دلیل توانستیم به پیروزی برسیم و راهی مرحله بعد شویم.
 
 میلان بازیکنان خوبی دارد. آنها کیفیت شان را در رقابت های سری آ و چمپیونزلیگ بار دیگر نشان دادند.
 
 مانند دیدار رفت، این دیدار هم دشوار بود اما ما خوب کار کردیم و توانستیم به نیمه نهایی برسیم."
 
 بارسا در مرحله بعد چمپیونزلیگ مقابل برنده دیدار تیم های چلسی- بنفیکا قرار خواهد گرفت.

رامین دلاور بازدید : 432 شنبه 12 فروردین 1391 نظرات (0)


امشب در ورزشگاه نیوکمپ یکی از سخت ترین بازی های فصل، در مقابل اتلتیکو بیلبائو برگزار خواهد شد؛ این بازی می تواند امید بارسا را برای قهرمانی تاحدود زیادی حفظ کند. اگر بارسا در این بازی نتواند 3 امتیاز را کسب کند و رئال مادرید نیز بتواند مقابل اوساسونا در پامپلونا پیروز از میدان خارج شود، اختلاف بین دو تیم بارسا و رئال بیشتر می شود و امید قهرمانی کمتر. امیدواریم تیم با ارائه یک بازی خوب و پیروزی مقابل حریف قدرتمند خود، با امید به از دست دادن امتیاز توسط رئال، بتواند امیدها را برای قهرمانی در لالیگا پررنگ تر کند. قضاوت این بازی بر عهده ی آقای آربیترو مَتئو لاهوز از والنسیا خواهد بود.


آنچه گذشت

هر دو تیم در لیگ های اروپایی حاضر هستند. در حالی که بارسلونا در لیگ قهرمانان حضور دارد و مقابل میلان ایتالیا یک بازی سنگین را برگزار کرده است، تیم مارچلو بیئلسا روز پنجشنبه در لیگ اروپا مقابل میزبانش، شالکه آلمان به یک پیروزی شیرین و مطمئن دست یافته است. با توجه به نتیجه تساوی که بارسا بدست آورد، احتمال دارد برای آمادگی کامل در بازی برگشت لیگ قهرمانان، که روز سه شنبه هفته جاری در نیوکمپ برگزار خواهد شد، پپ گواردیولا به تعدادی از بازیکنای اصلی خود استراحت دهد. از طرف دیگر احتمال آن می رود که گواردیولا دست به ریسک نزند و برای از دست ندادن شانس قهرمانی لالیگا، ترکیب اصلی را به میدان بفرستد.
در طرف دیگر میدان، سرمربی اتلتیک بیلبائو اعلام کرده است که به هیچکدام از بازیکنان اصلی خود استراحت نخواهد داد و با تمام قوا مقابل بارسلونا قرار خواهد گرفت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ترکیب احتمالی

در صورتی که مربیان هر دو تیم تصمیم بگیرند با ترکیب اصلی پا به میدان بگذارند، ما ترکیب دو تیم را اینگونه پیش بینی می کنیم:
رامین دلاور بازدید : 301 شنبه 12 فروردین 1391 نظرات (0)

با سلام به همه دوستان آبی اناری ضمن تبریک سال نو و با شروع تعطیلات عیدانه و آغاز سفر های نوروزی سایت آبی اناری ها با وقفه ای همراه شد البته خبر ها به صورت پراکنده گزارش میشد اما به صورت قدیم نبود که گزارش زنده بازی و.... رو داشته باشیم از این وقفه پوزش می طلبیم و از امروز  12/1/91 سایت به فعالیت خود ادامه میدهد.لطفا آغاز به کار دوباره مارا به دوستان خور اعلام کنید با تشکر مدیروبسایت آبی اناری ها.

مصطفی.اس بازدید : 382 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

رسن ونگر سرمربي توپچي هاي لندن بر اين باور است که ميلان ايتاليا اين فصل از ابزار لازم براي بردن در ليگ قهرمانان اروپا برخوردار نمي باشد.


   روسونری ها موفق شدند تا در دور قبل با نتیجه پر گل 4-3 از سد آرسنال عبور کنند اما این مرد فرانسوی اصرار دارد که میلان به اندازه کافی سلاح مورد نیاز برای پیروزی را ندارد.

ونگر در مصاحبه با کوریره دلا اسپورت گفت: " بارسلونا یکی از مدعیان اصلی و شماره یک قهرمانی در اروپاست.  میلان در قالب تیم بسیار خوب عمل میکند و آن ها میتواند بر روی بازیکن بزرگی چون زلاتان نیز حساب باز کنند اما شخصا فکر نمیکنم آن ها سطح لازم برای پیروزی در این بازی برخوردار باشند. آنها در برخی نقاط دچار ضعف هستند."

روسونری باید فردا شب در ورزشگاه سن سیرو دور رفت مرحله یک چهارم نهایی برابر بارسلونا را برگزار کند.

مصطفی.اس بازدید : 332 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

جورجو کيه ليني، مدافع يوونتوس، اعلام کرد که در ديدار پيش روي ميلان مقابل بارسا در مرحله يک چهارم نهايي چمپيونزليگ، از تيم ايتاليايي حمايت مي کند.


   میلانی ها فردا شب در دیدار رفت میزبان حریف کاتالانی خواهند بود و با توجه به اینکه روسونری تنها تیم ایتالیایی باقی مانده در رقابت های اروپایی است، کیه لینی امیدوار است آنها بتوانند به مرحله بعد چمپیونزلیگ راه پیدا کنند.

او در گفتگویی گفت:" همه فوتبال دوستان دیدار چهارشنبه شب را دنبال خواهند کرد. برای ما ایتالیایی ها بسیار خوب است که میلان تا جای ممکن صعود کند، به ویژه در چنین شرایطی که در رنکینگ یوفا شرایط خوبی نداریم."

او همچنین از هم تیمی هایش خواست علی رغم عقب ماندگی 4 امتیازی نسبت به میلان، از دست یافتن به قهرمانی در رقابت های این فصل سری آ ناامید نشوند.

" ما باید به پیروزی در بازی های مان، که کار آسانی نیست، فکر کنیم. بقیه به این بستگی دارد که میلان چه خواهد کرد زیرا اگر آنها به همین روند ادامه بدهند، قهرمان خواهند شد."

میلانی ها این هفته در سری آ مقابل کاتانیا خواهند گرفت در حالی که یوونتوس باید با ناپولی روبرو شود.

مصطفی.اس بازدید : 314 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

وهان کرايف، باني تيم رويايي بارسلونا با پپ موافق است که بارسلونا قهرمان لاليگا نخواهد شد ولي اعتقاد دارد که رئال شايد اين جام را از دست بدهد.


  یوهان کرایف، اسطوره باشگاه بارسلونا در ستون هفتگی اش در روزنامه «ال پریودیکو»به تحلیل شرایط کنونی فوتبال لالیگا پرداخته .تیتر این مقاله بدین ترتیب است:«فتح لالیگا یاقهرمان شدن».

کرایف در این مقاله با اشاره به صحبتهای گواردیولا در یکی از مصاحبه های اخیرش که گفته بود:« فراموش کنید، در این رقابتهای لالیگا قهرمان نخواهیم شد.»، یادآوری کرده:« بارسلونا، همان طور که پپ گفت در رقابتهای این فصل قهرمان لالیگا نخواهد شد ولی مراقب باشید که رئال ممکن است ببازد و جام را از دست بدهد.»


طبق گفته های این اسطوره هلندی، فتح لالیگا با قهرمان شد، دو واژه متفاوت هستند: «نمی توان لالیگا را فتح کرد، چون وقتی که 12 هفته تا پایان رقابتها باقی است و 10 امتیاز با رئال مادرید بزرگ فاصله داری، بدین ترتیب نه مقابل رئال می بری و نه می توانی در تمام بازیها به پیروزی برسی. این روشن و شفاف است.»

از نظر کرایف که سابقه پوشیدن پیراهن بارسا را دارد، کلیدی که بارسا با استفاده از آن می تواند به قهرمانی در لالیگا امیدوار باشد، بردهای این تیم مقابل اتلتیکومادریددر بیسنته کالدرون و مقابل خیخون است:« برد در این دو بازی کافی بود که اختلاف به 20 امتیاز نرسد و شاهد مراسم «پاسییو» در نوکمپ نباشیم.این اتفاق افتاد و به همین خاطر الان اوضاع بدین ترتیب است.»

کرایف درادامه شرایط را با شرایط بارسا و رقابتش با دپورتیوو لاکرونیا در فصل 4-1993 مقایسه کرد و گفت:« در آن فصل نمی توانستیم لالیگا را فتح کنیم، هر چند که من بعد از باخت 3-6 در ورزشگاه لاروماردا گفتم که  این نتیجه می تواند باعث قهرمانی ما شود و ما درنهایت قهرمان شویم .ولی ما به قهرمانی نرسیدیم و دپورتیوو این جام رااز دست داد.»

کرایف ترجیح داد تا درجنجالی که برسر داوری ها ایجاد شده دخالت نکند و گفت:« حرفهای زیادی برای گفتن وجود دارد ولی هیچ وقت این حرفها مشکلی را حل نکرده اند. فوتبال به من می گوید که رشد بارسلونا در این روزها متناسب با تمام ابهاماتی است که در مادرید ایجاد می شود.تا زمانی که تیم پپ چیزی ندارد که آنها را به مشکل و دردسر بیندازد، مورینیو و شاگردانش در هر سو ارواح و اشباح را می بینند.»

او ادامه داد:« رئالی ها به دنبال بهانه هایی هستند که بازنده ها همیشه به سراغش می روند. بازی رئال در مقابل مالاگا یا ویارئال، تفاوت چندانی با بازی آنها مقابل بتیس و یا رایو وایه کانو نداشت. آنها در جاهایی که شایستگی اش را نداشتندبه پیروزی رسیدند و در جایی که همه شرایط برای پیروزی را داشتند مساوی کردند. خیلی آسان است.»

کرایف دربخش پایانی صحبتهایش که در رسانه های اسپانیایی از جمله روزنامه های مارکا و اسپورت کاتالونیا بازتاب یافت،به این نکته اشاره کرد که رئال ممکن است شانس قهرمانی در رقابتهای این فصل لالیگا را از دست بدهد:« مستقیما آنها مدل و الگویشان (که مورینیو است) را دینامیت باران می کنند. امسال رئال یا قهرمان می شود و یا می ترکد؛ هیچ حد وسطی وجود ندارد.»

مصطفی.اس بازدید : 341 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

عمل پيوند کبد مدافع تيم فوتبال بارسلونا روز سه شنبه هفته آينده انجام مي شود.


این بازیکن که سال گذشته به دلیل ابتلا به بیماری سرطان کبد مدت ها از دنیای فوتبال دور بود، پس از عمل تومور سرطانی خود به طرز معجزه آسایی باز هم به میادین بازگشت و حتی با بستن بازوبند کاپیتانی، جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته را نیز بالای سر برد.

با این وجود از حدود یک ماه قبل اخباری مبنی بر بازگشت بیماری او منتشر شد و به تشخیص پزشکان این بار باید برای عمل پیوند کبد زیر تیغ جراحان برود.

به این ترتیب سه شنبه هفته آینده در بیمارستانی در شهر بارسلونا این عمل جراحی با استفاده از کبد یکی از دوستان دوران کودکی آبیدال که گروه خونی مشترکی با وی دارد انجام خواهد شد.

اگرچه سال گذشته در حالی که آبیدال روی تخت بیمارستان بود مسئولان باشگاه بارسلونا با ارائه پیشنهاد تمید قرارداد به وی نقش زیادی در افزایش روحیه او داشتند اما به نظر می رسد این بار دیگر احتمال بازگشت این مدافع فرانسوی به ترکیب آبی و اناری ها بسیار کم باشد.

مصطفی.اس بازدید : 334 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

ستاره سوئدي بي صبرانه در انتظار مصاف با تيم سابقش در سن سيرو است و در صحبتهايي درمورد کيفيت بالاي بازيکنان بارسا هشدار داده است.


زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی باشگاه میلان در صحبتهایی اعلام کرده که روسونری نباید در بازی چهارشنبه شبش مقابل بارسلونا در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، تنها روی مسی تمرکز کند؛ چرا که بارسلونا فراتر از مسی است.

این ستاره سوئدی بی صبرانه منتظر حضور در بازی 4شنبه شب سن سیرو است ولی درعین حال می داند که تیمش کار سختی را برای شکست دادن قهرمان حال حاضر اروپا خواهد داشت.

ایبرا در صحبتهایی به کوریره دلوسپورت گفت:« من فصل فوق العاده ای را پشت سرمی گذارم.مطمئنم که به این روند ادامه خواهم داد.می دانم که بازی سختی را مقابل بارسا خواهیم داشت. بارسلونا،تنها مسی نیست. همان طور که میلان فقط ایبراهیموویچ نیست. بارسلونا بهترین تیم دنیاست. هرچند که دراین بازی فشارها روی بارساست و نه ما.»

مصطفی.اس بازدید : 297 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

مهاجم سابق برزيلي در صحبتهايي اعلام کرده که مسي از مارادونا پيشي گرفته ولي هنوز با جايگاه پله در دنياي فوتبال فاصله دارد.


  توستائو، ستاره سابق تیم ملی برزیل معتقد است که لیونل مسی فوروارد آرژانتینی باشگاه بارسلونا بازیکن بهتری در مقایسه با دیگو مارادوناست ولی اعتقاد دارد که مسی هنوز به سطح پله نرسیده است.

مسی سال گذشته برای سومین سال متوالی توپ طلای فیفا را مال خود کرد و از نظر خیلی ها او بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال است.

البته توستائوی 65 ساله معتقد است که ستاره باشگاه کاتالان راه زیادی دارد تا به حد و اندازه های پله برسد.

توستائو در صحبتهایی به گلوبوسپورته گفت:« حتی اگر آمار جامهایی که مسی با بارسا برده و گلهایی که به ثمر رسانده را در نظر نداشته باشید هم من هیچ شکی ندارم که او در حال حاضر بهتر از مارادوناست.خیلی ها مخالفند؛ چون مسی در جام جهانی به قهرمانی نرسیده و یا گلی تماشایی در یک دیدار مهم جام جهانی به ثمر نرسانده . اما از نظر من تنها پله جلوتر از او قرار دارد.»

توستائو ادامه داد:« پله بازیکن کامل تری بود و کیفیتهایی داشت که مسی از آنها بی بهره است. به عنوان مثال او با ضربه سر گلهای زیادی می زد و از بدنش بهترین استفاده ها را می کرد.»

مسی در 28 بازی این فصل بارسا در لالیگا 35 گل به ثمر رسانده
مصطفی.اس بازدید : 315 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (2)


ميلان چهارشنبه شب و در دور رفت مرحله يک چهارم پاياني ليگ قهرمانان اروپا، در نوکمپ مقابل بارسلونا قرار خواهد گرفت.


  در جریان این دیدار خیلی از نگاه ها برروی زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی میلان که سابقه پوشیدن پیراهن بارسا را دارد متمرکز خواهد بود. بعد از برد تماشایی میلان مقابل رم به لطف گلزنی ایبرا، این مهاجم سوئدی از بازی حساس تیمش مقابل بارسا گفت.

زلاتان درمورد بازی چهارشنبه شب تیمش مقابل بارسا گفت:« بازی سخت و بزرگی خواهد بود. بارسلونا بهترین تیم دنیاست. آنها مدعی صعود به دور بعد هستند ولی ما چیزی برای از دست دادن نداریم ولی بارسایی ها چرا. باید بازی کنیم. امیدواریم که در شرایط ایده آلی برای پیروزی در این بازی باشیم.»

ایبرا که در رقابتهای این فصل 22 گل برای روسونری به ثمر رسانده، به خوبی از تیم سابقش شناخت دارد:« مقابل بارسا به دو طریق می توان بازی کرد: یکی اینکه عقب می ایستی و به دنبال فرصتی برای نفوذ می مانی که کار سختی است و یا اینکه مثل بازی برگشتمان مقابل بارسا بازی می کنی. در آن بازی ما اشتباهاتی را مرتکب شدیم که بعد چوبش را خوردیم. می دانیم که بازی خیلی خیلی سختی درانتظار ماست ولی باید با شجاعت بازی کنیم و تعادل را در بازی حفظ کنیم تا شانس صعود به دور بعد را داشته باشیم.»
مصطفی.اس بازدید : 308 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا پس از پيروزي تيمش در هفته سي‌ام لاليگا گفت: متاسفانه کميته انضباطي با رئال و بارسلونا مشکل دارد.


  به نقل از آس اسپانیا، جوزپه گواردیولا اخراج 4 بازیکن خود در هفته‌های اخیر و نوع قضاوت داوران در قبال دو تیم رئال مادرید و بارسلونا را بسیار مشکوک توصیف کرد.

وی ادامه داد: مشخص است که کمیته انضباطی و کمیته داوران فدراسیون فوتبال قصد نادیده گرفتن عدالت را ندارند اما واضح است که نگاه داوران به رئال مادرید و بارسلونا نگران کننده شده و قضاوت داوران در بازی های این 2 تیم بسیار مشکوک و پر اشتباه بوده است.

وی افزود: تیمی که در هر بازی بیش از 70 درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار دارد باید بیشترین محکومیت‌ها را پذیرا باشد؟ این سزاوار تیم بزرگی چون بارسلونا نیست. اخراج مربیان و بازیکنان رئال مادرید نیز با وسواس و سخت‌گیری عجیب داور همراه بود و خود من هم تعجب کردم.

بارسلونا با نتیجه 2 بر صفر مقابل مایورکا به پیروزی رسید و این هفته فاصله 6 امتیازی با مادرید حفظ شد.
مصطفی.اس بازدید : 307 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

يو مسي باز هم درخشيد و پايه گذار برد امروز تيمش در مسابقه دشوار مقابل مايورکا شد.


به گزارش گل مسی در نیمه اول با یک ضربه کاشته مواج از 22 متری توپی را روی دروازه مایورکا فرستاد که توپ از خط دروازه گذشت.اما قبل از عبور توپ از روی خط به نظر می رسید که آلکسیس سانچس اثر کوچکی روی توپ گذاشته است. برخی خبرگزاری ها این گل را به نام آلکسیس سانچز نوشته اند اما سایت بارسا گل را به نام مسی نوشته است.مسی با این گل بهترین گلزن تاریخ بارسا در یک فصل می شود.
مصطفی.اس بازدید : 288 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

آبي و اناري ها مايورکا را شکست دادند تا رئالي خطر را بيش از پيش احساس کنند .


در این دیدار بارسا از دقیقه 57 و با اخراج تیاگو آلکانتارا 10 نفره شد اما آبی و اناری ها در نهایت توانست در پالما د مایورکا، میزبان شان را شکست دهند.

بعداز سپری شدن دقایق ابتدایی، بارسا رفته رفته جریان بازی را در دست گرفت و اشتباه مدافعان میزبان مسی را در موقعیت گلزنی قرار داد. اما ستاره آرژانتینی بعد از گذشتن از خوسه نونس، نتوانست دودو آنواته را مغلوب کند.

در مقابل مایورکا بهترین موقعیت نیمه اولش را در پاسخ به این حمله ایجاد کرد اما ضربه سر خیمنس راهی به چهارچوب دروازه والدس نداشت.

سرانجام در دقیقه 25 مسی توانست قفل دروازه حریف را باز کند و تیمش را پیش بیندازد. البته دخالت الکسیس سانچس در لحظه ورود توپ به دروازه باعث شد تا بعضی از خبرگزاری ها نام مهاجم شیلیایی را به عنوان زننده گل اعلام کنند.

شاگردان خواکین کاپاروس نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و اخراج تیاگو آلکانتارا به دلیل خطای هند عمد، شرایط را برای میزبان بهتر کرد اما حملات این تیم از قدرت لازم برای باز کردن دروازه بارسا برخوردار نبود.

در واکنش به اخراج پدرو، گواردیولا، مونتویا و کیتا را جانشین فابرگاس و پدرو کرد تا تیمش توان بیشتری برای مقابله با حملات حریف را داشته باشد.

در فاصله 10 دقیقه به پایان بازی، پیکه گل دوم تیمش را روی همکاری مسی و پویول به ثمر رسید تا خیال گواردیولا از کسب سه امتیاز این دیدار راحت شود.
رامین دلاور بازدید : 357 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

مترجم:رامین دلاور/abianariha.rzb.ir

منبع:سایت رسمی باشگاه


مهاجم اتریشی بارسا در فصل 78/79 که برترین گلزن نیز لقب گرفت، توانست در برد 9-0 در برابر رایو وایکانو زننده 5 گل باشد. بارسا در آن فصل جام اروپا را نیز در بازل از آن خود کرد.


لئو مسی را نمی توان با کسی مقایسه کرد؛ مهارت بازی خوانی او و اینکه به خوبی می تواند حریف را به خود مشغول کند و قدرت گلزنی اش و تسلط او بر توپ باعث می شود تا او را بهترین بازیکن با فوتبالی خیره کننده نام ببرند که یافتن نقص در کار او تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد. او همچنان به رکوردشکنی خود ادامه می دهد. تاکنون بازیکنی از بارسا نتوانسته در یک دیدار اروپایی پنج گل را در یک بازی به ثمر برساند و برای یادآوری چنین موقعیتی باید به خاطرات گذشته سفر کرد؛ 14 ژانویه 1979 آخرین باری بود که یک بازیکن توانست دست به خلق چنین موقعیتی بزند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بارسلونا تحت مربیگری لوسین مولر در فصلی که بارسا توانست با غلبه بر دوسلدورف جام اروپایی را به نام خود ثبت کند، در خانه نمایش خیره کننده ای داشت و اتفاقات عجیبی را رقم زد. برد 9-0 در برابر رایو والکانو در نیوکمپ و به ثمر رساندن 5 گل در یک مسابقه توسط هنسی کرانکل، برنده توپ طلای آن فصل، بازی جذابی را شکل داده بود.

تنها 61 دقیقه از بازی گذشته بود که بازیکن اتریشی، ستاره جام جهانی در آرژانتین، 5 گل را وارد دروازه حریف کرده و جالب اینجاست که هر پنج گلش را با پای چپ زده بود. او که شماره 9 را به تن می کرد، همگان را در نیوکمپ مسحور بازی عالی تیم کرده بود. در 88 بازی رسمی که برای بارسا به میدان رفت، توانست 64 گل را به نام خود ثبت کند و با 29 گل در لالیگادر فصل 78/79، برترین گلزن لیگ لقب گرفت. در واقع همان پنج گل در برابر وایکانو او را به صدر جدول رساند و کوئینی( اسپورتینگ) و سانتیانا( رئال مادرید) را پشت سر گذاشت.

رامین دلاور بازدید : 302 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)

مترجم:رامین دلاور/abianariha.rzb.ir

منبع:سایت رسمی باشگاه

باشگاه بارسلونا تیم را برای پرواز روز یک شنبه به سمت سانتاندر آماده میکند.بارسلونا در روز پنجشنبه برای بازیابی و آماده کردن بازیکن ها تمرینات خود را آغاز کرد.

پپ گواردیولا با همه 14 بازیکن در دسترس خودش از تیم ب و به علاوه تلو،مونیسا،سرگی روبرتو، بارترا، مونتویا و داس سانتوس از تیم ب تمرین کرد.

جاستین تاک برنده مسابقات NFLفوتبال آمریکایی،از افراد مشهور نیویورک آمریکا از تمرینات پنجشنبه  بارسلونا دیدن کرد.

پس از چهارشنبه ونمایش زیبای مسی و بارسلونا مقابل بایر لورکوزن،بازیکنان برگشتند به تمرینات در زمین شماره 2 ( Ciutat Esportiva Joan Gamper).

به طور معمول بعد از هر بازی ،بازیکنان برمیگردند به تمرینات و برای بازیابی کار میکنند.بقیه بازیکن ها به علاوه تلو،مونسیا،سرجی روبرتو،مونتایا،بارتارا و داس سانتوس در یک جلسه کامل به همراه گواردیولا برای بازی یک شنبه شب مقابل راسینگ سانتاندر آماده می شوند



رامین دلاور بازدید : 304 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

کمیته انضباطی لیگ با در خواست باشگاه موافقت نکرد؛ پیکه قادر نخواهد بود در بازی با ریسینگ سانتاندر تیم را همراهی کند.

کمیته انصباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا، جرارد پیکه را به خاطر دریافت کارت قرمز مستقیم در بازی با اسپورتینگ گیخون، یک جلسه محروم کرد. این کمیته درخواست باشگاه را مردود اعلام کرد و این بازیکن قادر نخواهد بود در بازی آینده تیمش در لالیگا، تیم را همراهی کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

براساس گزارش بازی، پیکه به خاطر خطا بر روی بازیکن حریف و جلوگیری از موقعیت گل مستقیم مشمول این محرومیت شده است. بعلاوه، پیکه و باشگاه هر کدام 600 و 90 یورو جریمه نقدی شدند.
رامین دلاور بازدید : 299 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (1)

مترجم: رامین دلاور

ژاوی هرناندز هافبک طراح بارسلونا در 5 لیگ معتبر اروپا در پاس های کامل و به مقصد رسیده در نیمه زمین حریف نفر اول است با 1553 پاس سالم و به مقصد رسیده.

در تیم بارسلونا بعد از ژاوی ،مسی و دنی الوز بترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند

ژاوی سلطان پاس در اروپا،ژاوی هرناندز هافبک طراح بارسا در بین لیگ های اروپایی انگلیس(لیگ جزیره)،ایتالیا(سری آ)،آلمان(بوندس لیگا)،فرانسه(لوشامپیونه) و اسپانیا(لالیگا)رتبه اول پاس های کامل و به مقصد رسیده در نیمه حریف زمین رو با 1553 پاس نسیب خود کرده است.

ژاوی در رنکینگ بین 5 لیگ معتبر و ویژه اروپا از بین 5 نفر نفر اول با 1553 پاس،مسی در رتبه دوم با 1351 پاس،ژابی الونسو با1271 پاس در رتبه سوم،دنی الوز دیگر بارسایی حاضر در جدول با 1215 پاس در رتبه چهارم قرار دارد،ومایکل ارتتا با 1207 پاس در ربته پنجم قرار دارد.

3 آبی اناری (ژاوی،مسی،دنی الوز)در  بین این 5 نفر قرار دارند.

رامین دلاور بازدید : 329 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)

دروازه‌بان تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا در کمپ تيم ملي کنار بازيکنان بارسلونا شام خورد.



به نقل از آس اسپانیا، تیم ملی فوتبال اسپانیا در بازی اخیر خود مقابل ونزوئلا به برتری ۵ بر صفر دست یافت و ضیافت شامی به پیشنهاد بازیکنان رقم خورد.

در این مراسم بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا از همان ابتدا جدا از هم نشستند اما ایکر کاسیاس پس از چند دقیقه میز خود را ترک کرد و در کنار دوستان خود از تیم بارسلونا قرار گرفت.

این حرکت کاسیاس، تشویق سایر بازیکنان در تیم ملی را به همراه داشت و دقایقی بعد همه بازیکنان دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در کنار هم شام خوردند.

کاسیاس تلاش زیادی برای تقویت وحدت ملی در فوتبال اسپانیا دارد و از این بابت همیشه مورد ستایش مردم و فدراسیون فوتبال این کشور قرار می‌گیرد.
رامین دلاور بازدید : 346 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)


هر دو تيم بارسا و رئال شب گذشته موفق شدند مقابل رقباي شان به پيروزي برسند تا فاصله در صدر جدول همچنان 10 امتيازي باقي بماند.


کارلس پویول، کاپیتان بارسا اعلام کرد تیمش به راحتی در رقابت قهرمانی تسلیم نخواهد شد.

گواردیولا بعد از دیدار شب گذشته اعلام کرد شاید باید رقابت قهرمانی لالیگا را تمام شده دانست اما پویول از هم تیمی هایش خواست به تلاش برای پیروزی در دیدار های پیش رو ادامه دهند و در انتظار لغزش شاگردان مورینیو بمانند.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" قهرمانی در لالیگا بسیار دشوار است اما ما تا هفته پایانی خواهیم جنگید. ما سرافکنده نخواهیم بود.

شاید روی کاغذ شرایط به ضرر ما باشد اما ما هر هفته تنها برای سه امتیاز به میدان می رویم."
رامین دلاور بازدید : 308 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)


بارسلونا در یکی از دشوار ترین و هیجان انگیز ترین بازی های فصلش، موفق به شکست دادن 2-1 اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون شد.

اتلتیکو مادرید که احیا شده بود، بازی خوبی را ارائه داد و در پی گرفتن امتیاز از بارسلونا بود، اما ضربه ایستگاهی فوق العاده لیونل مسی سرنوشت ساز شد. در ادامه به بررسی امتیازات بازیکنان در دیدار شب گذشته می پردازیم.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ویکتور والدز :8.5

او نمایش عالی داشت و چندین بار ناجی دروازه بارسلونا، به خصوص در نیمه دوم شد و هیچ شانسی برای حفظ دروازه اش در برابر فالکائو نداشت. وی یکی از قهرمانان بارسا در پیروزی دیشب بود.

اریک آبیدال: 6.5

آبیدال نیمه اول بسیار خوب بود، اما با تحت فشار بودن در نیمه دوم کمی متزلزل نشان داد. برای متوقف کردن آدریان تلاش می کرد و مانند همیشه آرام و مطمئن نبود.
رامین دلاور بازدید : 303 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)


دو بازیکن بارسا به دلیل دریافت کارت زرد در بازی دیشب و پنج کارته شدن از حضور در برابر اسپورتینگ محروم شدند.

لئو مسی و سرجیو بوسکتس بازی یک شنبه آینده در نیوکمپ و در برابر اسپورتینگ گیخون را از دست خواهند داد. این دو بازیکن در بازی دیشب با دریافت کارت زرد، شانس گواردیولا برای انتخاب آنها در لیست بازیکنان هفته بعد را از بین بردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

داور مسابقه در دقیقه ششم معتقد بود این بازیکن آرژانتینی توپ را با دستش کنترل کرده است و این چنین شد که او پنجمین کارت زرد فصلش را دریافت کرد. این سومین باری است که مسی در این فصل به دلیل خطای هند کارت زرد دریافت می کند. او این تجربه را در بازی با اسپانیول و بتیس نیز داشته است. دو کارت دیگر این بازیکن که او را از حضور در بازی آینده محروم کردند عبارتند از: تمارض در محوطه جریمه رئال سوسیداد و اعتراض در بازی الکلاسیکو در ورزشگاه برنابئو.
رامین دلاور بازدید : 339 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

باشگاه باير‌ لورکوزن پيراهن ليونل مسي را در يک مزايده عمومي با 11 هزار يورو به فروش رساند و پول آن را به سازمان‌هاي خيريه اختصاص داد.


   پس از پايان بازي بارسلونا با باير لورکوزن در چارچوب دور رفت مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا، ميان دو بازيکن لورکوزن به نام‌هاي فردريچ و کالديچ بر سر گرفتن پيراهن ليونل مسي بگومگو رخ داد که اين اقدام آن‌ها مسئولان باشگاه و به ويژه سرمربي تيم را ناراحت و عصبي کرد.


باشگاه باير لورکوزن به نشانه اعتراض به اين دو بازيکن پيراهن مسي را از آنها پس گرفت و آن را براي کمک به سازمان‌هاي خيريه به مزايد عمومي گذاشت که با قيمت 11 هزار يورو به فروش رفت.


ديدار رفت بايرلورکوزن با بارسلونا که در آلمان برگزار شد، سه بر يک به سود بارسلونا به پايان رسيد. ديدار برگشت دو تيم چهارشنبه 17 اسفند در نوکمپ برگزار خواهد شد.

 
 

رامین دلاور بازدید : 332 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

سیدو کیتا سفر یکشنبه‌ی تیم به ویسنته کالدرون را در مسیر اف سی بارسلونا برای قهرمانی در لیگ حیاتی می‌داند. او هنوز از تعقیب رقیب دست برنداشته است: «بخش زیادی از فصل باقی مانده و در فوتبال هر اتفاقی ممکن است».

این بازیکن مالیایی افزود: «تمام تلاشمان را می‌کنیم که بیشترین پیروزی ممکن را کسب کنیم».

سیدو کیتا از اهمیت دیدار این هفته مقابل اتلتیکو مادرید صحبت کرد، دیداری که امیدوار هستند موجب کاهش اختلاف 10 امتیازی با رئال مادرید شود. تیم مادریدی در همان روز ساعت 16:00 (به وقت محلی) بازی دارد و این بدین معنی است که آن‌ها از نتیجه‌ی بازی حریفشان خبر دارند. او گفت: «مسابقه‌ی مهمی است و با توجه به اختلاف 10 امتیازی با صدر جدول، نمی‌توانیم امتیاز دیگری از دست بدهیم». البته او می‌داند که چالش پیش رو به هیچ وجه آسان نیست، خصوصاً مقابل تیمی که «اکنون بسیار قوی است... سخت و دشوار خواهد بود».

رامین دلاور بازدید : 307 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (2)


اين مهاجم شيليايي که تابستان گذشته از اودينزه به بارسا پيوست، در رقابت هاي لاليگا احساس آزادي عمل بيشتري مي کند.


   الکسیس سانچس، مهاجم بارسا، اعلام کرد رقابت های لالیگا بسیار هجومی تر از سری آ است.
این مهاجم شیلیایی که تابستان گذشته از اودینزه به بارسا پیوست، در رقابت های لالیگا احساس آزادی عمل بیشتری می کند.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بارسا گفت:" سبک بازی در ایتالیا تدافعی تر است. وقتی صاحب توپ می شدم، سه نفر در اطرافم بودند و خط دفاعی فشرده تر بود.
شرایط مثل زمانی است که همه تیم ها مقابل بارسا بازی می کنند اما بازی کردن در اسپانیا برای هر فوتبالیستی جذاب است."
سانچس سپس در مورد ماجرای انتقالش به بارسا صحبت کرد و تایید کرد وقتی برای اولین بار برای این باشگاه به میدان رفت، از خوشحالی در پوستش نمی گنجید.
" نمی خواستم خیلی هیجان زده شوم زیرا همیشه به بازیکنان چنین خبرهایی می دهند اما در نهایت اتفاقی نمی افتد. تا زمانی که قرارداد را امضا نکردم، خیالم راحت نشد و تا زمانی که قرارداد را امضا نکردم، باورنکردم که بازیکن بارسا هستم. وقتی برای اولین بار برای بارسا به میدان رفتم، همه چیز فوق العاده بود."
سانچس از زمان پیوستن به بارسا به یکی از بازیکنان کلیدی این باشگاه تبدیل شد و تاکنون 8 گل برای این تیم در لالیگا به ثمر رسانده است.
رامین دلاور بازدید : 310 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

بازي‌ساز بزرگ تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا گفت: 10 امتياز اختلاف ما با مادريد ربطي به داوران ندارد.


  به نقل از آس اسپانیا، آندرس اینیستا بازیکن محبوب تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا تصریح کرد: نباید خود را فریب دهیم، ناداوری‌هایی وجود داشته که بارسلونا تنها قربانی این روند نگران کننده نیست. ما نباید ۱۰ امتیاز اختلاف با رئال مادرید به گردن داوران بیندازیم. مقصران اصلی خود ما هستیم.

اینیستا ادامه داد: فاصله ما با رئال مادرید به کمک داوران رقم نخورده و ما مسئول مستقیم شکست‌ها و ناکامی های خودمان هستیم، این فاصله زیاد نیست و اطمینان دارم که تا قبل از ال‌کلاسیکودربی سرنوشت خود را در اختیار خودمان خواهیم گرفت.

بارسلونا این هفته میهمان اتلتیکومادرید است و رئال مادرید به مصاف رایووایکانو خواهد رفت.
رامین دلاور بازدید : 317 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

مهاجم شيليايي بارسلونا گفت که در اين تيم همواره احساس پيشرفت مي‌کند و از هم تيمي‌هايش به ويژه مسي چيزهاي زيادي ياد گرفته است.


  آلکسيس سانچس مهاجم بارسلونا به ستايش از ليونل مسي پرداخت و او را بهترين بازيکن حال حاضر جهان دانست.

او گفت: از اين که به اين مرحله رسيده‌ام بسيار خوشحالم. من در بهترين تيم حال حاضر فوتبال جهان بازي مي‌کنم. بازي در بارسلونا احساس پيشرفت مداوم را به من مي‌دهد، از هم تيمي‌هايم به ويژه ليونل مسي چيزهاي زيادي آموخته‌ام. مسي همواره مرا تشويق و راهنمايي مي‌کند، در اينجا از لحظه لحظه زندگي ام استفاده مي‌کنم و از فوتبال لذت مي‌برم.

مهاجم شيليايي بارسلونا درباره پپ گوارديولا گفت: پپ مربي بسيار بزرگي است ، همه ما از بازيکن گرفته تا مسئولان باشگاه و تماشاگران خواستار تمديد قرارداد او هستيم.

سانچس در فصل نقل و انتقالات تابستاني با رقم 26 ميليون يورو به بارسلونا پيوست. او با وجود چند بار مصدوميت عملکرد رضايت بخشي در تيمش داشته است و تاکنون هشت گل در رقابت‌هاي لاليگا ، دو گل در ليگ قهرمانان اروپا و يک گل هم در جام حذفي اسپانيا به ثمر رسانده است.
رامین دلاور بازدید : 281 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

این بازیکن آرژانتینی در طی 13 دیداری که با تیم مادریدی انجام داده است موفق به زدن 17 گل شده؛ که 6 گل را با دو هت تریک در دو بازی اخیر به ثمر رسانده است.

یکشنبه، لئو مسی در برابر یکی از طعمه های گلزنی اش قرار میگیرد؛ او در 13 مسابقه ای که در برابر اتلتیکو انجام داده تا کنون 17 گل به ثمر رسانده و به کابوسی برای تیم مادریدی مبدل شده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

14 گل در لیگ و سه گل در جام حذفی

اتلتیکو مادرید با فاصله زیاد در صدر جدول تیم هایی است که بیشترین گلها را از لئو مسی دریافت کرده اند. در ادامه سویا و رئال مادرید با 13 گل قرار دارند. مسی 14 گلش را در 11 بازی لیگ وارد دروازه اتلتیکو کرده و در دو مسابقه دیگر نیز 3 گل را در جام حذفی زده است.

رامین دلاور بازدید : 316 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

اين ستاره پرتغالي در سال 2009 با انتقالي 94 ميليون يورويي از منچستريونايتد راهي رئال مادريد شد.


  این ستاره پرتغالی بعد از سه قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در چمپیونزلیگ با شیاطین سرخ، در سال 2009 با انتقالی 94 میلیون یورویی که رکورد گران ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال را شکست، از منچستریونایتد راهی رئال مادرید شد.

شبکه اسپانیایی پونتو پلوتا به تازگی یک ویدئوی کوتاه از گفتگوی ریو فردیناند و کریس رونالدو بعد از دیدار رئال مقابل راسینگ پخش کرد که در آن ستاره پرتغالی در پاسخ به مدافع انگلیسی در مورد احتمال بازگشتش به الدترافورد گفت:" هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ خواهد داد دوست من."

رونالدو همچنین اعلام کرد قصد دارد رکورد 40 گل زده در یک فصل لالیگا که سال گذشته به جا گذاشت را در این فصل بشکند.  " آیا رکوردم را می شکنم؟ البته."
مدیر آبی اناری ها:
البته که نمی تونی بشکنی فکر کردی مسی ماست وا میسته تا تو رکورد بزنی بازی با والنسیا یادت بیاد چیکارت کرد.
رامین دلاور بازدید : 317 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

آبي و اناري ها در حال حاضر 10 امتياز از رئال عقب افتاده اند اما اينيستا اميدوار است که تيمش بتواند با جبران اين فاصله، بار ديگر صدر جدول را از رئال پس بگيرد.


  آندرس اینیستا، هافبک بارسا، تاکید کرد تیمش همچنان از شانس قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا برخوردار است.
آبی و اناری ها در حال حاضر 10 امتیاز از رئال عقب افتاده اند اما اینیستا امیدوار است که تیمش بتواند با جبران این فاصله، بار دیگر صدر جدول را از رئال پس بگیرد.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما تا پایان فصل خواهیم جنگید. این تنها هدف ماست: جنگیدن و کسب سه امتیاز در هر بازی تا برای لغزش رئال کاملا آماده باشیم.

واقعیت این است که ما در دیدارهای خارج از خانه امتیازات زیادی از دست دادیم و این را می توان در جدول دید. برای قهرمانی در لالیگا باید در خانه و خارج از خانه تداوم داشت و این برای ما دشوار بود."
بارسا در دیدار پیش رو مقابل اتلتیکو مادرید قرار خواهد گرفت و اینیستا از پیروزی 5-1 تیمش مقابل والنسیا در دیدار این هفته راضی است.

رامین دلاور بازدید : 323 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)


هنگامی که مربی فعلی بارسا در همین تیم توپ می زد، سال 1994 به قهرمانی لیگ رسید؛ سالی که سویا در حالی که مربی فعلی اتلتیکو مادرید را به عنوان بازیکن در اختیار داشت، موفق شد نایب قهرمان لالیگا شود. همچنین گواردیولا اولین گل خود را مقابل تیم سیمون به ثمر رسانده است.

نبرد پپ گواردیولا و دیگو پابلو سیمون این یک شنبه از زمین به نیمکت ها منتقل می شود. مربی های بارسا و اتلتیکو مادرید، شش بار به عنوان بازیکن در لیگ بین سالهای 1993 و 1997 یکدیگر را ملاقات کرده اند. گواردیولا در حالی برای چهارمین بار قهرمانی لیگ را تجربه کرد که تیم «چولو» رقیب اصلی او بود. او هم چنین نخستین گل خود را مقابل تیم او به ثمر رساند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

شبی که جوکیچ پنالتی از دست داد

دو نبرد اول گواردیولا و سیمون بازی های بارسا-سویا بودند که هر دو به تساوی بدون گل ختم شدند (فصل 1992/93 و 1993/94). سومین رقابت بین آنها، شبی رویایی بود. بارسا برای قهرمانی بازی می کرد در حالی که آندالوسها رتبه دوم جدول را در اختیار داشتند. برای قهرمانی، بارسا نیاز داشت که آن مصاف را پیروز ترک کند و دپورتیوو مقابل والنسیا امتیاز دهد. این اتفاق افتاد. پیروزی بارسا، با یک تساوی در گالیسیان همراه شد، جایی که جوکیچ در زمان مصدومیت یک پنالتی از دست داد و در نتیجه، چهارمین قهرمانی پیاپی تیم رویایی کرایوف در لالیگا حاصل شد. آن شب، آخرین بازی سیمون در سویا بود؛ خداحافظی در بازی ای که در آن گلزنی کرده بود.
رامین دلاور بازدید : 322 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

مربي سابق رئال مادريد در صحبتهايي اعلام کرد که گوارديولا و مورينيو درفصل آينده در پستهايشان باقي خواهند ماند.


  برند شوستر، سرمربی سابق باشگاه رئال مادرید نظرش را درمورد پستهای مربی گری رئال و بارسا در فصل آینده ابراز کرده است.  این درحالی است که این روزها گمانه زنی هایی درمورد اینده این دو مربی مطرح شده است.

طبق صحبتهای شوستر هردوی این مربیان در سمت هایشان باقی خواهند ماند. شوستر درصحبتهایی دراین باره که در روزنامه اسپورت کاتالونیا منتشر شده:« گواردیولا عملکرد خیلی خوبی دارد و در بارسا خواهد ماند؛ چون من نمی توانم بارسا را بدون گواردیولا ببینم و تصور کنم. رئال بدون مورینیو؟ بعید می دانم. او عملکرد خیلی خوبی روی نیمکت هدایت رئال دارد. آنها شرایط خیلی خوبی در لالیگا دارند و در لیگ قهرمانان اروپا هم خواهیم دید. سال گذشته رئال قهرمان جام حذفی شد و امسال هم دست کم در لالیگا قهرمان خواهند شد. فکر می کنم مورینیو گزینه ایده‌الی برای رئال، دست کم در 5 سال آینده است.»

شوستر درمورد احتمال قهرمانی رئال در رقابتهای این فصل لالیگا گفت:« فکر می کنم که در رقابتهای لالیگا، 10 امتیاز خیلی زیاد است و به نظر من این رئال در بحران بازی و کسب نتیجه نیست. بارسلونا در سه تورنمنت به رقابت ادامه می دهد و گاهی وقتها رختکن این تیم به دلیل مصدومیت برخی بازیکنان، ضعیف و کم تعداد به نظر می رسد ولی بارسا همیشه در زمین  واکنش خوبی نشان می دهد؛مثل بازی مقابل رئال.»
رامین دلاور بازدید : 362 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)
به نام خدایی که مسی را آفرید تا رونالدو بی سرور نماند
سایت آبی اناری ها تازه دست به کار بزرگی زده و قالب زیبایی برای ورودی سایت طراحی کرده است این قالب متعلق به سایتfcbarca.irهست که توسط رامین دلاور به رز بلاگ ترجمه شده است دوستان برای دیدن این صفحه اینجا کلیک کنید
   
دوستان با نظرات خوبتون سایت رو در روند بهتر اطلاع رسانی کردن هدایت کند
رامین دلاور بازدید : 287 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (1)


بازیکن برزیلی، زبان به ستایش از مربی خود گشود و تأکید کرد که حاضر است بر روی ماندن او شرط ببندد. درعین حال اظهار داشت که آنها در راه مبارزه برای فتح لالیگا تسلیم نخواهند شد: «سخت است، اما غیرممکن نیست». او درمورد تمدید قرارداد گواردیولا گفت: «من فکر می کنم که او آن را تمدید خواهد کرد، بدون او ما به هیچ کجا نخواهیم رسید».

جدای از تصمیمی که گواردیولا باید بگیرد، آلوز می خواست برای هر آنچه که پپ به عنوان سر مربی انجام داده است، از او تشکر کند. او در طول مصاحبه ای در مراسم معرفی وب سایت جدیدش در کورنلا اظهار داشت: «گواردیولا بار دیگر به فوتبال لبخند می زند؛ به خاطر هواداران و به خاطر آنهایی که فوتبال واقعی را دوست دارند». او با توجه به آنچه که گواردیولا در طول سه سال و نیم حضورش، برای باشگاه به ارمغان آورده است (13 عنوان از 16 عنوان ممکن )، افزود: «من فکر می کنم که او قراردادش را تمدید خواهد کرد. بدون او ما به هیچ کجا نخواهیم رسید».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

«اگر او برود هم تا ابد سپاسگزارش خواهیم بود»

آلوز همانند دفعات گذشته، از گواردیولا تشکر کرد. او گفت: «من برای اینجا بودنم و برای چیزهای زیادی که به آنها دست یافته ام، از او متشکرم. من فکر می کنم در هر صورت باید از او سپاسگزار بود. چه او تصمیم به ترک باشگاه بگیرد، چه تصمیم بگیرد با ما بماند. اگرچه فوتبال فراموش می کند، ولی ما او را به خاطر می سپاریم. اگر روزی بازیکنان باشگاه را ترک کنند، ممکن است آنها را سرزنش کنیم. اما ما باید سپاسگزار گواردیولا باشیم، سپاسگزار او نه تنها به عنوان یک بازیکن، بلکه همچنین به عنوان یک سرمربی». با این حال او تمدید قرارداد سرمربی را پیش بینی می کند: «من معتقدم که گواردیولا در کنار ما خواهد ماند، هر اتفاقی غیر از این یک سورپرایز بزرگ برای من خواهد بود. حضور او این لیگ را بزرگتر و معتبرتر می سازد».
رامین دلاور بازدید : 331 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (1)

مدافع برزيلي باشگاه بارسا معتقد است که اگر گوارديولا بارسا را ترک کند، بخشي از تقصير بر گردن بازيکنان بارساست.


  دانی آلوس در مراسم معارفه وب سایت شخصی اش در یکی ازسالن های سینمای بارسلونا به ماجراهای مختلفی از جمله تمدید یا عدم تمدید قرارداد گواردیولا پرداخت.

آلوس از مربی جوان بارسا به خاطر کارهایی که برای این تیم انجام داده، تشکر کرده است

دراینجا می توانید بخشهایی از گفتگوی آلوس با خبرنگاران را مطالعه کنید:
به نظرت گواردیولا تمدید خواهد کرد؟
 مابا حضور او خوشبختیم. او لبخند را به باشگاه بازگرداندند. بدون گواردیولا ما هیچ هستیم. او تمدید خواهد کرد. بدون او، بارسا پایه و اساسش را از دست می دهد و این بدان معناست که ما سقوط خواهیم کرد.

کرویف گفته که گواردیولا بارسا را بین زمین و هوا رها نخواهد کرد. اگر او تمدید نکند، شما بین آسمان و زمین معلق خواهید ماند؟
نه. همییشه باید در زندگی متشکر بود. باید از گواردیولا مجسمه ای برای زحماتش برای بارسا ساخت. هرچند که حافظه فوتبال خوب نیست ولی ما حافظه خوبی داریم. اگر گواردیولا فردا اینجا نباشد، باید همیشه از او تشکر کرد.

فکر می کنی که چرا تا حالا تصمیمش رااعلام نکرده؟
اگر هنوز این کار را انجام نداده، به این خاطر است که ما در بخش کلیدی رقابتهای این فصل هستیم. او همه چیز را تحت کنترل دارد و در انتظار زمان مناسبی است. مردم او را تحت فشار می گذارند ولی پپ تنها زمانی کاری را انجام می دهد که به آن اعتقاد داشته باشد. برای او مهم نیست که مردم چه فکر می کنند و تحت چه فشاری قرار دارد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 2,301
  • بازدید سال : 34,868
  • بازدید کلی : 479,747
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟