loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
حمید بازدید : 372 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
Andres Iniesta - Barcelona
 

 آندرس اینیستا، ستاره خط میانی باشگاه بارسلونا از اینکه تیمش نتوانست در استمفوردبریج به نتیجه مطلوبی دست بیابد و با نتیجه 0- مغلوب شاگردان دی متئو شد، به شدت حسرت می خورد.

تک گل این بازی را دیدیه دروگبا در لحظات پایانی نیمه اول بازی به ثمر رساند واین درحالی بود که بارسلونا در اکثر دقایق بازی کنترل توپ ومیدان را در اختیار داشت.

رامین دلاور بازدید : 329 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)
هافبک تکنیکی بارسا، عصر روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: «در سفر خود به لندن، به دنبال کسب یک پیروزی شیرین هستیم نه تساوی». آخرین باری که دو تیم در استمفورد بریج به مصاف هم رفتند، اینیستا گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رسانده بود. وی در مورد آن بازی گفت: «باعث افتخار من است که در آن مسابقه برای تیمم گلزنی کردم و خیلی خوشحالم که چنین گلی را در کارنامه ام دارم. احساس من در مورد آن گل و آن لحظه قابل وصف نیست». اما اینیستا هشدار داد: «آنچه در فصل 2009 اتفاق افتاد، مربوط به گذشته است و چهارشنبه یک بازی دیگر را بین دو تیم شاهد خواهیم بود».

اینیستا عصر روز گذشته بعد از تمرین پایانی تیم در نیوکمپ که پیش از عزیمت آبی و اناری پوشان به لندن برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران در مورد گل تاریخی اش در ششم می 2009 که باعث صعود بارسا به فینال رم و رویارویی با منچستر یونایتد شد، گفت: «فکر می کنم دوباره صحبت کردن در مورد آن گل اجتناب ناپذیر است، اما یادآوری آن بسیار شیرین است چرا که آن لحظه، نه فقط برای من، بلکه برای کل تیم، یک لحظه حساس و سرنوشت ساز بود. زمان زیادی از آن مسابقه گذشته و بازی چهارشنبه ما برابر این تیم، یک بازی جدید برای هر دو تیم خواهد بود. باعث افتخار من است که در آن مسابقه برای تیمم گلزنی کردم و خیلی خوشحالم که چنین گلی را در کارنامه ام دارم. احساس من در مورد آن گل و آن لحظه قابل وصف نیست».

تیم در شرایط خوبی به سر می برد

اینیستا همچنین در مورد این هفته پیشرو گفت: «هفت روز بسیار مهم، سرنوشت ساز و غیر قابل برگشت – یا هر واژه ای که بتواند حساسیت این هفته را بیان کند- در انتظار ماست. بازی ما برابر چلسی سرنوشت صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را تعیین خواهد کرد و دیدار شنبه شب ما می تواند امید قهرمانی مان در لالیگا را همچنان زنده نگه دارد. در حساس ترین مقطع فصل به سر می بریم و خوشبختانه تیممان در شرایط خوبی قرار دارد و همین موضوع ما را به آینده خوشبین کرده است. در ابتدای فصل، همه ما رسیدن به چنین روزهایی را پیش بینی کرده بودیم. ما چندین ماه جنگیده ایم تا به اینجا رسیدیم و هنوز شانس کسب هریک از جامهای ممکن را داریم».

رامین دلاور بازدید : 360 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (0)

دنی آلوز:مقابل میلان جنگیدیم

در پايان ديدار سه شنبه شب ورزشگاه نوکمپ که با برد 1-3 بارسا به اتمام رسيد، شاگردان پپ گوارديولا، خوشحال و راضي به نظر مي رسيدند.

 یکی از بازیکنانی که دراین دیدار، عملکرد نسبتا خوبی را به اجرا گذاشت، دانی آلوس بود.

ستاره برزیلی بارسا در پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:« اتفاقی نیست که ما در 5 دوره پیاپی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می رسیم.. ما به شدت جنگیدیم و واقعا راضی و خوشحالیم. تاریخچه باشگاه میلان، این موفقیت ما را پررنگ تر می کند و تیم ما به بهترین نحو مقابل روسونری واکنش نشان داد. هر زمان که تیم ما درچالش قرار می گیرد، همیشه پاسخ مثبتی می دهد. ما برای آنکه وظیفه مان را انجام داده ایم بسیار خوشحالیم و احساس خوشبختی می کنیم.»

البته این مدافع برزیلی ترجیح می داد تا درمورد صحنه های جنجالی بازی صحبت نکند:« ما نباید صحنه های بحث برانگیز را ارزیابی کنیم. من ندیدم که خطای نستا، پنالتی بود یا نه . فکر می کنم که این پنالتی، تاثیری در نتیجه بازی نداشت. حتی اگر این پنالتی را درنظر نگیریم، ما 1-2 برنده می شدیم.»


رامین دلاور بازدید : 326 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (0)

هافبک تکنیکی بارسا که در دیدار با اتلتیک بیلبائو گل ابتدایی تیمش را به ثمر رساند، به تمجید از روحیه مبارزه طلبی تیم بیلسا و همچنین توانایی تیمش برای غلبه بر سبک بازی یاران ایالت باسک پرداخت. آبی و اناری پوشان پس از پیروزی در لالیگا، هم اکنون تمرکز خود را به بازی برابر میلان در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا معطوف کرده اند.

کسب سه امتیاز دیگر در لالیگا، قبل از بازی سرنوشت ساز سه شنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، روحیه ای مضاعف به آبی و اناری پوشان داده است. با پیروزی 0-2 بارسا مقابل اتلتیک بیلبائو، فاصله 6 امتیازی بارسا با رئال مادرید همچنان محفوظ مانده است. تمامی بازیکنان در مصاحبه پس از این دیدار، به اهمیت این پیروزی که در واقع هشتمین برد متوالی آنها در لالیگا بود، اشاره کردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

آندرس اینیستا که پیش از این، شکست تیم ایالت باسک در نیوکمپ را کار دشواری دانسته بود، پس از این دیدار گفت: «بازی بسیار سختی بود که نیاز به مبارزه طلبی داشت. به اعتقاد من بازیکنان تیم ما نمایش بسیار خوبی در این دیدار داشتند. در واقع بیلبائو همه بازیکنان ما، از داخل دروازه گرفته تا خط حمله را به تلاش واداشت و همین باعث شد ما عملکرد خوبی داشته باشیم. ما در این دیدار بازی فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشتیم».
رامین دلاور بازدید : 310 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

بازي‌ساز بزرگ تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا گفت: 10 امتياز اختلاف ما با مادريد ربطي به داوران ندارد.


  به نقل از آس اسپانیا، آندرس اینیستا بازیکن محبوب تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا تصریح کرد: نباید خود را فریب دهیم، ناداوری‌هایی وجود داشته که بارسلونا تنها قربانی این روند نگران کننده نیست. ما نباید ۱۰ امتیاز اختلاف با رئال مادرید به گردن داوران بیندازیم. مقصران اصلی خود ما هستیم.

اینیستا ادامه داد: فاصله ما با رئال مادرید به کمک داوران رقم نخورده و ما مسئول مستقیم شکست‌ها و ناکامی های خودمان هستیم، این فاصله زیاد نیست و اطمینان دارم که تا قبل از ال‌کلاسیکودربی سرنوشت خود را در اختیار خودمان خواهیم گرفت.

بارسلونا این هفته میهمان اتلتیکومادرید است و رئال مادرید به مصاف رایووایکانو خواهد رفت.
رامین دلاور بازدید : 317 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

آبي و اناري ها در حال حاضر 10 امتياز از رئال عقب افتاده اند اما اينيستا اميدوار است که تيمش بتواند با جبران اين فاصله، بار ديگر صدر جدول را از رئال پس بگيرد.


  آندرس اینیستا، هافبک بارسا، تاکید کرد تیمش همچنان از شانس قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا برخوردار است.
آبی و اناری ها در حال حاضر 10 امتیاز از رئال عقب افتاده اند اما اینیستا امیدوار است که تیمش بتواند با جبران این فاصله، بار دیگر صدر جدول را از رئال پس بگیرد.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما تا پایان فصل خواهیم جنگید. این تنها هدف ماست: جنگیدن و کسب سه امتیاز در هر بازی تا برای لغزش رئال کاملا آماده باشیم.

واقعیت این است که ما در دیدارهای خارج از خانه امتیازات زیادی از دست دادیم و این را می توان در جدول دید. برای قهرمانی در لالیگا باید در خانه و خارج از خانه تداوم داشت و این برای ما دشوار بود."
بارسا در دیدار پیش رو مقابل اتلتیکو مادرید قرار خواهد گرفت و اینیستا از پیروزی 5-1 تیمش مقابل والنسیا در دیدار این هفته راضی است.

رامین دلاور بازدید : 325 شنبه 29 بهمن 1390 نظرات (0)

Andres Iniesta (FC Barcelona) (Getty Images)
سایت گل- آندرس اینیستا، ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا به خوبی می داند که روزهای مصدومیت روزهای خیلی سختی است و از همین رو پیغامی برای روحیه دادن به داوید ویا، دوست و هم تیمی اش در باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا ارسال کرده:« چقدر خوشحالیم که تو در حال بهبود هستی.»
این پیغامی است که اینیستا در توئیتر برای داوید ویا نوشته است
 اینیستا امیدوار است که داوید ویا به رقابتهای یورو2012 برسد و مشکلات فیزیکی او برای این تورنمنت زیبا و جذاب برطرف شود.
 این درحالی است که این روزها، اینیستا، ویا، پدرو و چابی 4 بازیکن بارسلونا و تیم ملی اسپانیا هستند که با مصدومیتهای متعددی دست و پنجه نرم می کنند.
دراین میان فاصله گرفتن فرناندو تورس و جرارد پیکه با روزهای اوج هم دل بوسکه را نگران کرده است.
درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 2,251
  • بازدید سال : 34,818
  • بازدید کلی : 479,697
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟