loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 582 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)

بنفیکا، اسپارتاک و سلتیک در روزهای آخر نقل و انتقالات تابستان تغییرات مهمی در ترکیب بازیکنان خود ایجاد کردند. ویتسل و خاوی گارسیا بنفیکا را ترک کردند، خورادو به اسپارتاک پیوست و میکی و لسد با سلتیک قرارداد بستند.

تیم هایی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان امسال با بارسا رو به رو خواهند شد، در ساعات پایانی نقل و انتقالات تابستان تغییراتی در ترکیب بازیکنان خود ایجاد کردند. تا قبل از روز قرعه کشی لیگ قهرمانان، در حالی که اسپارتاک و سلتیک با بازیکنانی قرارداد بستند که با لیگ اسپانیا به خوبی آشنایی دارند، بنفیکا دو تن از مهم ترین بازیکنانش را فروخت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


60 میلیون یورو برای خاوی گارسیا و ویتسل

در میان سه رقیب بارسا، تیمی که بیشترین درآمد را در نقل و انتقالات این تابستان داشت، بنفیکا بود. این تیم مستقر در لیسبون، خاوی گارسیا را به منچستر سیتی و ویتسل را به زنیت فروخت. در این میان بنفیکا هم چنین ساویولا (مالاگا)، کپدویا (اسپانیول) و نلسون اولیوریرا (دپورتیوو) را از ترکیب خارج کرد. در مجموع، این تیم پرتغالی از فروش بازیکنانش 60 میلیون یورو به دست آورد.

رامین دلاور بازدید : 311 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

بارسا به ازای هر قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، حداقل یک بار در لندن بازی کرده است؛ فینال در لندن، یا بازی مقابل چلسی. رویارویی با چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یادآور گل معروف اینیستا در سال 2009 می باشد؛ این گل در لحظه ای که تقریبا همه چیز از دست رفته بود توسط هافبک تکنیکی بارسا به ثمر رسید و بدین ترتیب آبی و اناری پوشان را مسافر رم کرد.


پویول و ماسکرانو از بارسا و ایوانویج، داوید لوئیز، اشلی کول و میرلس از چلسی، هر کدام در صورت دریافت یک کارت زرد در بازی امشب، بازی برگشت را از دست خواهند داد.


براساس تاریخچه لیگ قهرمانان اروپا، سرنوشت بارسا در این رقابت ها تا حد زیادی به بازی آنها در لندن بستگی دارد. آبی و اناری پوشان در سال های 1992 و 2011 در همین لندن به جام قهرمانی این رقابتها دست یافتند. همچنین در سال های 2006 و 2009 با حذف چلسی به ترتیب در مرحله یک شانزدهم و نیمه نهایی لیگ قهرمانان به فینال این رقابت ها راه یافتند؛ در واقع هربار بارسا جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برده، به نحوی از لندن گذر کرده است. هم اکنون نیز آنها برای یک پیروزی دیگر در پایتخت انگلیس به سر می برند. این بار آنها باید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل آبی های لندنی قرار بگیرند که این دیدار ذهن هر هواداری را فورا به گل خاطره انگیز اینیستا در دقایق تلف شده بازی در سال 2009 سوق می دهد.

رامین دلاور بازدید : 312 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

6می 2009؛ بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین چلسی و بارسلونا در جریان بود. فقط چند ثانیه باقی مانده بود تا تمام دنیا، چلسی را بعنوان فینالیست بشناسند، اما یک شوت زیبا تمام پیش بینی ها را به هم زد. این آندرس اینیستا بود که همه چیز را تغییر داد تا بارسلونا فصل خوب خود را با شکست چلسی و صعود به فینال رقابت ها تکمیل کند.

یک هفته پیش از آن بازی، بارسلونا در نیوکمپ در عبور از خط دفاعی پرتعداد چلسی ناکام ماند تا همه چیز به استنفورد بریج موکول شود. آقای گاس هیدینگ، مربی وقت تیم چلسی، با تاکتیک خاص خود بدنبال نتیجه تساوی بود، که موفق به این کار هم شد. بارسلونا هر چقدر تلاش کرد به دفاع بسته و پرتعداد چلسی برخورد کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

شاید اگر قضاوت ضعیف آقای ولفگانگ اشتارک در این بازی نبود بارسلونا با خیالی راحت به مصاف چلسی در استمفورد بریج می رفت، اما این اتفاق نیفتاد تا بارسلونا در بازی برگشت دچار مشکلات زیادی در خط دفاع شود، تا جایی که به دلیل کمبود دفاع، پپ گواردیولا به اجبار از یحیی توره در خط دفاع استفاده کرد.
در بازی برگشت بود که چلسی باز هم بازی بسته ای را ارائه کرد، ولی توانست بارها دروازه والدس را تهدید کند و در نهایت موفق شد به وسیله «اسین» گل برتری را وارد دروازه بارسا کند و اگر شانس با بارسا یار نبود، این چلسی بود که باید در فینال به مصاف منچستر یونایتد می رفت.
رامین دلاور بازدید : 418 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (6)

جان تری و کارلس پویول بعد از دوران حرفه ای تقریبا مشابهی که تاکنون داشتند، در مسیر هایی متقابل، باری دیگر در استمفورد بریج در شب چهارشنبه به مصاف هم خواهند رفت.

چلسی و بارسا از تجربه های زیادی بهره می برند که در قلب آنها کارلس پویول و جان تری حضور دارند. هر دو کاپیتان تجربه های زیادی دارند و موارد مشابهی را تجربه کرده اند. مرد انگلیسی 31 ساله و بازیکن کاتالانی 34 ساله هر دو از طریق سیستم جوانان باشگاه ها حمایت و رشد یافته اند، زیر نظر مربیانی که در سال های 1998 و 1999 ستاره بوده اند.

بیش از 1،000 بازی بین آنها

تری و پویول از فصل 2004/05 سابقه کاپیتانی بارسا و چلسی را دارند و هر دو بیش از 500 بازی رسمی برای باشگاه در سطح حرفه ای انجام داده اند. در لندن، هر چند یک هافبک در سال های شکل گیری خود کانون توجه طرفداران است، اما پویول کارش را به عنوان یک مهاجم آغاز کرد و به تیم اول پیوست؛ او در حال حاضر نقش خود را در مرکز خط دفاعی تثبیت نموده است. هر دو آن ها شخصیتی برجسته دارند، در مصاف های هوایی قویی هستند و عموما بازی های جوانمردانه از خود به نمایش می گذارند (تری 4 بار و پویول فقط 2 بار اخراج شده اند).

رامین دلاور بازدید : 369 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

این بازیکن توضیح داد که بازی هایی که بارسا در این هفته مقابل چلسی و مادرید پیش رو دارد «رقابت هایی هستند که من انتظار بازی کردن در آن ها و لذت بردن از آن ها را داشتم».

این بازیکن کاتالانی اعتقاد دارد که: «چلسی در بهترین شرایطی که در طول فصل داشته است به زمین خواهد آمد». اما او هشدار داد که: «ما بسیار سازگار بوده ایم و در این فصل با انواع موانع رو به رو شده ایم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سسک فابرگاس رویایی دارد و آن این است که: «در لیگ قهرمانان پیروز شویم. این چیزی است که بیش از هر چیز دیگری مرا هیجان زده می کند». به حقیقت پیوستن رویای این هافبک بسیار نزدیک است اما برای به وقوع پیوستن آن، تیم او باید چلسی را حذف کند، رقیبی که با بازی در آرسنال آن را به خوبی می شناسد. این بازیکن که این تابستان به بارسلونا پیوست فکر می کند: «من به این جا آمدم تا پیشرفت کنم و رقابت هایی که در انتظار ما هستند را تجربه کنم. رقابت مقابل چلسی و مادرید؛ رقابت هایی ست که من انتظار بازی کردن در آن ها و لذت بردن از آن ها را داشتم». همراه با این موارد این کاتالانی افزود: «بالا بردن جام لیگ قهرمانان رویای زیبایی ست و من امیدوارم که به حقیقت بپیوندد».
رامین دلاور بازدید : 316 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

سرمربی بارسلونا به روش بازی چلسی اشاره می کند و معتقد است که جزئیات سرنوشت فینالیست را رقم خواهند زد. گواردیولا حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را بهترین هدیه می داند. از نظر او، بازیکنان تیم می بایست در جریان بازی باشند و به خوبی بازی حریف را بخوانند؛ در غیر این صورت بازی خوشایندی نخواهند داشت.

جوزپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی اطمنینان داده است که بازیکنان او از دشواری های بازی امشب مقابل چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آگاهند. مربی آبی و اناری ها این بازی را مصافی مقابل «یکی از بهترین تیم های چندین سال گذشته» می داند و معتقد است که «گل های معدودی در این بازی به ثمر خواهند رسید و جزئیات فینالیست را معین خواهند کرد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

گواردیولا متوجه دشواری ایجاد موقعیت گلزنی برابر این تیم انگلیسی است و از نظر او: «اگر در چنین استادیومی از روند بازی عقب بمانیم، اوقات سختی بر ما خواهد گذشت. راهیابی به فینال امسال سخت تر است؛ به دو دلیل، اول آنکه در حال حاضر دارای عنوان قهرمانی اروپا هستیم و همه می خواهند ما را شکست دهند و دیگر آن که مقابل تیم خوبی قرار گرفته ایم. لمپارد، تری، دروگبا و... بازیکنان خیلی مهمی هستند».

رامین دلاور بازدید : 378 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

22بازیکن برگزیده آبی اناری برای رویارویی امشب بارسلونا با چلسی، امروز عصر در استمفورد بریج به تمرین پرداختند.

استمفورد بریج برای همیشه در خاطره هواداران بارسلونا خواهد ماند. جایی که آندرس اینیستا در 6 می 2009 با گل حساس خود موجب صعود بارسلونا به فینال رم شد. دیروز عصر، هافبک اسپانیایی، با هم تیمی هایش به استمفورد بریج رفتند، که فردا میزبان دو تیم مطرح اروپایی ست.

جلسه تمرینی زیر باران

همه 22 بازیکن بارسلونا (18 بازیکن تیم اصلی و 4 بازیکن بارسا ب) در زیر هوای سرد و بارانی لندن به تمرین پرداختند. بازی مقابل چلسی در ساعت 20:45 (23:15 به وقت ایران) شروع خواهد شد.

رامین دلاور بازدید : 350 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

تیم در لندن به سر می برد و چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان با چلسی روبرو خواهد شد. گواردیولا 22 بازیکن از جمله کیتا و آفلای را برای رویارویی اروپایی با خود آورده است.

بارسلونا در چارچوب مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، روز چهارشنبه در لندن به مصاف چلسی خواهد رفت. بارسا در بعد از ظهر روز دوشنبه شهر بارسلون را به مقصد انگلستان ترک کرده بود و تا روز پنج شنبه به وطن بر نخواهد گشت. تیم راس ساعت 9 شب(به وقت محلی) در لندن فرود آمد (یک ساعت عقب تر از وقت محلی کاتالان) و مستقیما به سمت هتل حرکت کردند.

ساندرو روسل، همراه با اعضای هیئت مدیره و مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، آندونی زوبی زاررتا، به همراه تیم وارد لندن شده اند.

رامین دلاور بازدید : 342 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)

بارسا برای قهرمانی در این فصل در 10 روز آتی سه بازی کلیدی و مهم را پیش رو دارد: دو بازی رفت و برگشت در لیگ قهرمانان با چلسی و شنبه شب دیدار الکلاسیکو در لالیگا. برای حضور در فینال دیگری از لیگ قهرمانان، دو بازی رفت و برگشت در برابر چلسی تعیین کننده خواهد بود و بازی با مادرید، امید به کسب قهرمانی در لالیگا را برای بارسا زنده نگه خواهد داشت.

در اغلب پیامهایی که پپ گواردیولا دراین چند سال اخیر به بازیکنان و هواداران بارسا داده است، این جمله به کرار شنیده شده است که: «وقتی وارد ماه آوریل می شویم، باید شرایط تیم طوری باشد که درکورس رقابتها، شانس قهرمانی وجود داشته باشد». در این فصل نیز بار دیگر شاهد آن هستیم که بارسا در هر سه جام لیگ قهرمانان، لالیگا و حذفی داعیه قهرمانی دارد و در حقیقت بار دیگر همان گفته های گواردیولا در ذهن ها تداعی می شود. برای بارسا ده روز آینده، روزهایی کلیدی خواهد بود که سرانجامِ آن می تواند هم در میدان لیگ قهرمانان و هم در رقابتهای داخلی اسپانیا قهرمانی را برای بارسا به ارمغان آورد.

استمفورد بریج و ال کلاسیکو

برای بارسایی ها ابتدای هفته با بازی چهارشنبه شب لندن شروع خواهد شد، همان جایی که باید در چارچوب لیگ قهرمانان و در مرحله نیمه نهایی برای بازی رفت به میدان بروند. برنامه به اینصورت تنظیم شده است که تیم در روز دوشنبه با رسیدن به لندن تا پنجشنبه مجبور خواهد بود، دور از نیوکمپ باشد؛ البته مطمئنا استمفورد بریج برای بازیکنان یادآور خاطرات خوش پیروزی در بازی نیمه نهایی سال 2009 را تداعی خواهد کرد.

رامین دلاور بازدید : 335 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

بازیکن از ترکیب یازده نفره تیم کنونی بارسا به سرمربی گری جوزپ گواردیولا، سه سال پیش در یازدهمین بازی مقابل تیم چلسی نیز حضور داشتند. در حالی که پس از فصل 2008/09، تیم چلسی تنها 4 عنوان قهرمانی بدست آورده است، تیم بارسلونا فاتح 13 عنوان قهرمانی شده است.

برای تیم بارسلونا و تیم چلسی در این سه سال اتفاق های زیادی افتاده است و مسیر هایی متعددی این دو تیم پشت سر گذاشته اند و حالا رقیب یکدیگر در نیمه نهایی این فصل لیگ قهرمانان هستند و می خواهند شایستگی خود را ثابت کنند. از زمان به ثمر رسیدن گل آندرس اینیستا در استمفورد بریج در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سال 2009، این تیم انگلیسی موفق به کسب چهار عنوان از قبیل جام کامیونیتی شیلد در سال 2009، لیگ برتر در فصل 2009/10 و جام حذفی در سال 2009 و 2010 شده است؛ بارسلونا نیز از آن زمان تا به حال فاتح 13 عنوان قهرمانی بوده است.

همان گروه از بازیکنان

با این حال با وجود گذشت سه سال از آن زمان، ترکیب اصلی دو تیم تغییر ناچیزی پیدا کرده است. بسیاری از بازیکنان چلسی که در سال 2008/09 در مقابل بارسلونا بازی کرده بودند، هنوز با این تیم هستند. تنها بازیکنانی که چلسی را ترک کرده اند عبارتند از: الکس، بالاک و آنلکا؛ این در حالی است که چک، بوسینگوا، تری، لمپارد، کول، اسی ین و دروگبا هنوز هم بخشی از قالب این تیم لندنی هستند.

رامین دلاور بازدید : 286 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)


تیم انگلیسی بعد از حذف بنفیکا از دور این مسابقات با کسب نتیجه 2-1 در استمفورد بریج، در مرحله بعد مقابل بارسا قرار خواهد گرفت. بازی رفت در 18 آپریل در استمفورد بریج و مسابقه برگشت نیز 24 آپریل، در نیوکمپ برگزار می شود.

حریف بعدی بارسا مشخص شد؛ چلسی، تیمی که بنفیکا را در مرحله قبل از لیگ قهرمانان حذف کرد. آبی پوشان در دور رفت، خارج از خانه توانستند با یک گل حریف خود را شکست دهند و شب گذشته نیز با نتیجه 2-1 در استمفورد بریج راهی دور بعدی مسابقات شدند. تیم انگلیسی اولین گل خود را از ضربه پنالتی لمپارد به دست آورد. اگرچه بنفیکا به دلیل اخراج پریرا، تمام نیمه دوم را با یک یار کمتر نسبت به حریف سپری کرد، اما در دقیقه 85 خاوی گارسیا توانست نتیجه را به تساوی بکشاند. در ادامه و در دقایق پایانی، مرلس با یک گل بازی را به نفع تیمش به پایان برد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

برای رسیدن به نیمه نهایی، چلسی در مرحله یک شانزدهم، ناپولی را از پیش رو برداشت و مرحله گروهی را نیز با قرار گرفتن در مکان بالاتری نسبت به لورکوزن، والنسیا و خنک به اتمام رساند.
رامین دلاور بازدید : 311 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (0)

گواردیولا گفت که تیمش به خاطر امید ماندن در لیگ قهرمانان بسیار هبجان زده است. او باور دارد که میلان به گل خواهد رسید و تیمش باید راهی برای ایجاد هرچه بیشتر موقعیت گل پیدا کند. «وضعیت ساده ای است و تیمی که ببرد به مرحله نیمه نهایی راه خواهد یافت. ما بازی های بسیاری انجام دادیم، اما این بازی ها مرا به یاد اولین روزهای مربیگری ام می اندازد که احساس خوش شانسی و برتری داشتم».

جوزپ گواردیولا پس از جلسه تمرین در نشست مطبوعاتی پیش از بازی گفت: «موفقیت ما این است که برای پنجمین بار متوالی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان می جنگیم؛ این نشان دهنده این است که ما کارمان را به خوبی انجام داده ایم.من واقعا افتخار می کنم». مربی بارسلونا گفت: «وقتی شما تا این حد در رقابت ها پیش بروید، همه بازی ها حیاتی محسوب می شوند. امید ماندن در لیگ قهرمانان برای ما بسیار هیجان انگیز است». گواردیولا آشکارا گفت که «وضعیت ساده ای است. تیم برنده به مرحله نیمه نهایی راه خواهد یافت. من میدانم که میلان به گل خواهد رسید؛ آن ها پتانسیل این را دارند و این چیزی است که من به بازیکنانم گفته ام. ما در این دو روز اخیر بر روی چگونگی ساختن هرچه بیشتر موقعیت گل کار کردیم. باید راهی بیابیم تا بتوانیم در دفاع بسیار قدرتمند آن ها رخنه کنیم. من ایمان دارم که راهی پیدا خواهیم کرد».

آبی اناری ها

مربی بارسا پیش بینی کرد که بازی برگشت لیگ قهرمانان با نمایش گل همراه خواهد بود. گواردیولا توضیح داد: «میلان با وجود نتیجه 0-0 برای بازی آسوده است. ما باید با قدرت بسیاری بازی کنیم و راه خوبی برای حمله به آن ها پیدا کنیم. ما قادر به دفاع از نتیجه برای یک مدت طولانی نیستیم». این کاتالانی ترس و واهمه ای از ستایش آث میلان نداشت: «میلان تیمی است که پتانسیل آن را دارد تا بر بازی ها تسلط یابد. وقتی در دیداری حضور دارند که تحت تسلط قرار گرفته اند، در زمین خود به خوبی دفاع می کنند و در ضد حمله بسیار قدرتمند هستند. آن ها می توانند باعث حذف ما شوند.آن ها صدرنشین لیگ ایتالیا هستند و بازیکنان فوق العاده ای دارند».
رامین دلاور بازدید : 321 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (1)

گواردیولا 17 بازیکن از تیم اصلی به همراه مونیسا، تیو و مونتویا از تیم بارسا ب را برای بازی امشب با آ.ث میلان در استادیوم نیوکمپ انتخاب کرده است. ابراهیم آفلای که دیروز 26 ساله شد به همراه تیم تمرین کرد.

استادیوم نیوکمپ برای لیگ قهرمانان اروپا آماده است. باسلونا این دوشنبه آخرین تمرین خود را در جلسه یکی مانده به آخر بازی بسیار تعیین کننده در برابر آث میلان به انجام رساند. گواردیولا با 20 بازیکن یا به عبارت دیگر 17 بازیکن از تیم اصلی به همراه مونیسا، تیو و مونتویا از تیم بارسا ب تمرین کرد. سرمربی بارسا باید تا قبل از بازی، 2 بازیکن را از بین این بازیکنان حذف کند.

آبی اناری ها

ابراهیم آفلای نیز همانند آبیدال با تیم تمرین کرد. این بازیکن هلندی که همین دوشنبه 26 ساله شد، قبل از جلسه تمرین برای هم تیمی هایش سخنرانی کرد و پس از آن همه ایستادند و او را تشویق کردند.
رامین دلاور بازدید : 333 یکشنبه 13 فروردین 1391 نظرات (0)

ستاره برزيلي ميلان که بارسايي ها خاطره خوبي از او ندارند در ديدار سه شنبه شب حضورخواهد داشت.

بارسلونا سه شنبه شب در حالی در دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا میزبان میلان است که دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل پایان یافته بود.

الکساندر پاتو، مهاجم برزیلی میلان در بازی رفت به دلیل مصدومیت غایب بود اما به نظر می رسد که او بهبود یافته و می تواند در دیدار برگشت در نوکمپ برای میلان به میدان برود.

ژان پیر میرسمان، یکی از مشاوران تیم پزشکی میلان در صحبتهایی این خبر را اعلام کرد . اودر صحبتهایی اعلام کرد که پاتو بعد از سفر به آمریکا برای ارزیابی شرایطش، آماده است تا در ترکیب روسونری به میدان برود.

رامین دلاور بازدید : 323 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

مترجم: رامین دلاور / abianariha.rzb.ir

منبع: سایت رسمی باشگاه



گواردیولا در طی چهار فصلی که مربی بارسلونا بوده است، تنها یک بار در بازی های رفت و برگشتی اروپا شکست خورده است.

بارسا برای پنجمین بار متوالی به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرده است. از سال 2008 که پپ گواردیولا به بارسا آمد، تنها رکورد بازی های اروپایی آن ها کافی است تا لرزه بر اندام رقبایشان بیندازد. از سال 2009 تا 2011 آن ها در 10 بازی از میان 11 بازی حذفی اروپا موفق بوده اند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اولین چالش گواردیولا در اروپا در بازی پیش مقدماتی رقابت ها مقابل ویسلا کراکوف بوده است. بارسا پس از کنار زدن قهرمانان لهستانی در اولین بازی رسمی این مربی (4-0)، توانست جایگاهی در مرحله گروهی رقابت ها برای خود پیدا کند. پس از گذراندن مرحله گروهی دیدار بعدی بارسلونا با المپیک لیون بود و پس از آن در یک چهارم نهایی در مقابل بایرن و سپس در مرحله نیمه نهایی در مقابل چلسی قرار گرفت که یکی از حساس ترین بازی های سال های اخیر پیش از بالا بردن جام در رم بود.

رامین دلاور بازدید : 313 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

پپ گوارديولا، سرمربي بارسا در آستانه ديدار تيمش مقابل لورکوزن، اعلام کرد نگران رويارويي با اين تيم آلماني است.

آبی و اناری ها در حالی پای به دیدار برگشت می گذارند که موفق شدند در دیدار رفت 3-1 لورکوزن را در خانه اش شکست بدهند.

با این وجود، گواردیولا تاکید کرد نباید مقابل تیمی که هرگز تسلیم نمی شود، کار را تمام شده دانست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" در چند فصل اخیر ما در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی یا شکست خوردیم یا به تساوی رسیدیم. اما این فصل در وضعیت بهتری نسبت به فصول قبل هستیم. فکر می کنم نباید سوال های زیادی در مورد دیدار امشب از من بپرسید زیرا ممکن است بقیه فکر کنند کار لورکوزن تمام شده است.هرچند ما در دیدار رفت، در نیمه اول برتر از لورکوزن بودیم اما آنها در نیمه دوم خیلی قوی و سریع ظاهر شدند.

لورکوزن هرگز تسلیم نمی شود. شاید به نظر برسد کار آنها تمام شده اما خیلی سریع می توانند به شما ضربه بزنند. آنها هنوز از شانس صعود برخوردارند و البته می توانند این کار را انجام دهند."

سرمربی کاتالان ها به ویژه نگران ضد حملات لورکوزن است.

" امیدوارم بتوانیم 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم زیرا  نگران سرعت آنها هستم. باید کنترل بازی را در اختیار بگیریم و اجازه ندهیم آنها به بازی سرعت بدهند."

رامین دلاور بازدید : 317 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

پویول و تیاگو بازی امشب بارسا در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهند داد. جوزپ گواردیولا برای این دیدار که در نیوکمپ برگزار خواهد شد 20 تن از بازیکنان بارسا را فراخوانده است.

عصر روز گذشته، تمرین آبی و اناری پوشان قبل از مصاف با تیم آلمانی بایرلورکورزن برگزار شد. تمرین امروز آنها نیز طبق برنامه ساعت 12:00 و در نیوکمپ برگزار شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

جوزپ گواردیولا تیمش را آماده دیدار با بایرلورکوزن می کند. وی برای دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 20 بازیکن از تیمش را فراخواند. این 20 بازیکن، شامل 14 نفر از تیم اصلی و 6 نفر از تیم ب می باشند؛ که عبارتند از: مونتایا، بارترا، جاناتان دوس سانتوس، سرجیو روبرتو، مونیسا و تیو.

کارلوس پویول که با یک آسیب دیدگی جزئی دست و پنجه نرم می کند و تیاگو که هنوز در حال ریکاوری از مصدومیت درشت نی می باشد این مسابقه را از دست خواهند داد.
رامین دلاور بازدید : 343 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (0)

صبح روز گذشته، دور جدید تمرینات آبی و اناری پوشان برای آماده سازی تیم پیش از مصاف با بایرلورکوزن در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا از سر گرفته شد. لئو مسی به جمع تیم بازگشت و این تمرینات با حضور 15 بازیکن از تیم اصلی و دو تن از بازیکنان تیم ب به نامهای تیو و مونیسا برگزار شد.

بعد از یک روز استراحت پس از بازی، صبح روز گذشته بازیکنان تیم در زمین شماره یک سیوتات اسپورتیوای خوان گمپر حاضر شدند تا خود را برای بازی برگشت مقابل بایرلورکوزن که روز چهارشنبه در نیوکمپ برگزار خواهد شد، آماده کنند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

لئو مسی به خاطر محرومیت از بازی اخیر تیمش، به دستور گواردیولا در انتهای هفته گذشته به تعطیلات اجباری رفته بود، اما این بازیکن آرژانتینی صبح دیروز همراه سایر نفرات تیمش به اضافه تیو و مونیسا از تیم ب در تمرینات حاضر شد. طبق روال معمول برای بازیهای لیگ قهرمانان، بازیکنان با توپ مخصوص این رقابتها به تمرین پرداختند.
رامین دلاور بازدید : 300 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)


بارسلونا تنها تیمی است که در بین تیم های مرحله 1/16 پایانی لیگ قهرمانان برنده دیدار خارج از خانه خود شده است. در هشت دیدار این دور از مرحله لیگ قهرمانان، 6 تیم در خانه خود پیروز شدند، یک دیدار مساوی شد و تنها یک تیم در خارج از خانه پیروز شد.

پیروزی 3-1 بارسا در در استادیوم بای آرنا، نوعی استثنا در این دور لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شد. مردان پپ گواردیولا برای گرفتن نتیجه ای خوب در این مسابقه با دو گل از الکسیس سانچز و یک گل از لئو مسی به پیروزی دریافتند. دیگر تیم هایی که در گروه توانستند رتبه اول را کسب کنند در کسب پیروزی خارج از خانه ناکام ماندند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

آپوئل، اینتر میلان و بایرن مونیخ با یک گل به ترتیب از تیم های لیون، مارسی و بازل شکست خوردند. بنفیکا با نتیجه 3-2 در سنپترزبورگ شکست خورد، البته آن ها موفق به ثمر رساندن دو گل شدند. چلسی 3-2 مقابل ناپلس شکست خورد و آرسنال با شکست 4-0 در سن سیرو به سرنوشتی مشابه دست یافت. در نهایت هم رئال مادرید در مسکو به تساوی 1-1 دست یافت. بنابراین بارسا تنها تیمی بود که توانست پیش از بازی برگشت به نتیجه ای بسیار خوب دست یابد. کاتالان ها برای اینکه صعود خود را به مرحله 1/4 نهایی قطعی کنند، روز چهارشنبه 7 مارس، ساعت 20:45 در نیوکمپ مقابل بایر لورکوزن قرار خواهد گرفت.
رامین دلاور بازدید : 362 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)
به نام خدایی که مسی را آفرید تا رونالدو بی سرور نماند
سایت آبی اناری ها تازه دست به کار بزرگی زده و قالب زیبایی برای ورودی سایت طراحی کرده است این قالب متعلق به سایتfcbarca.irهست که توسط رامین دلاور به رز بلاگ ترجمه شده است دوستان برای دیدن این صفحه اینجا کلیک کنید
   
دوستان با نظرات خوبتون سایت رو در روند بهتر اطلاع رسانی کردن هدایت کند
درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 202
  • بازدید ماه : 2,409
  • بازدید سال : 34,976
  • بازدید کلی : 479,855
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟