loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
حمید بازدید : 424 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
El fútbol castiga al Barça 

ديدار برگشت تيم هاي فوتبال بارسلونا و چلسي در مرحله نيمه نهايي رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 روز سه شنبه در ورزشگاه نيوکمپ شهر بارسلونا آغاز شد که در پايان دو تيم به تساوي 2 بر 2 دست يافتند. در اين ديدار ابتدا سرخيو بوسکتز در دقيقه 35 بارسا را پيس انداخت؛ در ادامه اخراج جان تري در دقيقه 37 اميدواري شاگردان گوارديولا را براي رسيدن به فينال افزايش داد تا آنجا که گل دقيقه 44 اينيستا اين اميدواري را دو چندادن کرد اما گل راميرز که در وقتهاي اضافه نيمه اول به ثمر رسيد آب سردي بود بر تيم بارسلونا چرا که با اين نتيجه آنها حذف شده بودند.

در نيمه دوم بارسا 45 دقيقه چلسي را در محوطه جريمه‌اش حبس کرد و حتي  صاحب يک ضربه پنالتي نيز شد که اين ضربه را مسي به تير دروازه زد.



در دقايق پاياني و در شرايطي که بارسلونا براي رسيدن به به گل سوم به آب و اتش ميزد فرناندو تورس در يک ضد حمله سريع تير خلاص را به قلب بارسا شليک کرد تا با رقم خوردن تساوي دو بر دو، چلسي در مجموع دو ديدار سه بر دو به پيروزي برسد و راهي فينال شود.



تيم فوتبال بارسلونا که روز شنبه هفته جاري در رقابتهاي هفته سي و پنجم لاليگا با قبول شکست 2 بر يک برابر رقيب ديرينه خود، شانس قهرماني را از دست داد و رئال را به يک قدمي قهرماني فرستاد در فاصله سه روز پس از اين اتفاق دومين جام را نيز از دست داد. چلسي در فينال به ديدار برنده بازي رئال مادريد و باير مونيخ خواهد رفت. اين ديدار چهارشنبه شب در اسپانيا برگزار خواهد شد. 

رامین دلاور بازدید : 348 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (1)


گل دروگبا در دقایق پایانی نیمه اول، شکست بارسا را در پی داشت؛ در حالیکه بارسا در این بازی، تیم برتر میدان بود اما باید سه شنبه آینده برای جبران این شکست 1-0، در نیوکمپ تلاش زیادی کند.

رسیدن به فینال مونیخ به هیچ وجه ساده نیست. بارسا علی رغم محدود کردن چلسی به داشتن تنها یک ضربه، باز هم نتوانست بر تک گل آنها در استمفورد بریج غلبه کند و تنها دو ضربه به دیرک را به نام خود ثبت کرد. بارسا، سرعت و آهنگ بازی خود را به حریف تحمیل کرده بود و با داشتن درصد بالا مالکیت توپ موفق به خلق موقعیت های فراوان گلزنی نیز شد، اما دفاع مستحکم چلسی، دروازه و چک که همگی شب عالی را پشت سر می گذاشتند موانع موفقیت های بارسا شدند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

کسب چنین نتیجه ای نشان می دهد که بارسا باید سه شنبه آینده در نیوکمپ کار رسیدن به فینال مونیخ را به انجام برساند. آنها باید با پیروزی در آن بازی، بی عدالتی که در نتیجه لندن رقم خورد و شایستگی شان تحقق نیافت را جبران کنند.
مصطفی.اس بازدید : 382 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

رسن ونگر سرمربي توپچي هاي لندن بر اين باور است که ميلان ايتاليا اين فصل از ابزار لازم براي بردن در ليگ قهرمانان اروپا برخوردار نمي باشد.


   روسونری ها موفق شدند تا در دور قبل با نتیجه پر گل 4-3 از سد آرسنال عبور کنند اما این مرد فرانسوی اصرار دارد که میلان به اندازه کافی سلاح مورد نیاز برای پیروزی را ندارد.

ونگر در مصاحبه با کوریره دلا اسپورت گفت: " بارسلونا یکی از مدعیان اصلی و شماره یک قهرمانی در اروپاست.  میلان در قالب تیم بسیار خوب عمل میکند و آن ها میتواند بر روی بازیکن بزرگی چون زلاتان نیز حساب باز کنند اما شخصا فکر نمیکنم آن ها سطح لازم برای پیروزی در این بازی برخوردار باشند. آنها در برخی نقاط دچار ضعف هستند."

روسونری باید فردا شب در ورزشگاه سن سیرو دور رفت مرحله یک چهارم نهایی برابر بارسلونا را برگزار کند.

مصطفی.اس بازدید : 332 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

جورجو کيه ليني، مدافع يوونتوس، اعلام کرد که در ديدار پيش روي ميلان مقابل بارسا در مرحله يک چهارم نهايي چمپيونزليگ، از تيم ايتاليايي حمايت مي کند.


   میلانی ها فردا شب در دیدار رفت میزبان حریف کاتالانی خواهند بود و با توجه به اینکه روسونری تنها تیم ایتالیایی باقی مانده در رقابت های اروپایی است، کیه لینی امیدوار است آنها بتوانند به مرحله بعد چمپیونزلیگ راه پیدا کنند.

او در گفتگویی گفت:" همه فوتبال دوستان دیدار چهارشنبه شب را دنبال خواهند کرد. برای ما ایتالیایی ها بسیار خوب است که میلان تا جای ممکن صعود کند، به ویژه در چنین شرایطی که در رنکینگ یوفا شرایط خوبی نداریم."

او همچنین از هم تیمی هایش خواست علی رغم عقب ماندگی 4 امتیازی نسبت به میلان، از دست یافتن به قهرمانی در رقابت های این فصل سری آ ناامید نشوند.

" ما باید به پیروزی در بازی های مان، که کار آسانی نیست، فکر کنیم. بقیه به این بستگی دارد که میلان چه خواهد کرد زیرا اگر آنها به همین روند ادامه بدهند، قهرمان خواهند شد."

میلانی ها این هفته در سری آ مقابل کاتانیا خواهند گرفت در حالی که یوونتوس باید با ناپولی روبرو شود.

مصطفی.اس بازدید : 334 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

ستاره سوئدي بي صبرانه در انتظار مصاف با تيم سابقش در سن سيرو است و در صحبتهايي درمورد کيفيت بالاي بازيکنان بارسا هشدار داده است.


زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی باشگاه میلان در صحبتهایی اعلام کرده که روسونری نباید در بازی چهارشنبه شبش مقابل بارسلونا در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، تنها روی مسی تمرکز کند؛ چرا که بارسلونا فراتر از مسی است.

این ستاره سوئدی بی صبرانه منتظر حضور در بازی 4شنبه شب سن سیرو است ولی درعین حال می داند که تیمش کار سختی را برای شکست دادن قهرمان حال حاضر اروپا خواهد داشت.

ایبرا در صحبتهایی به کوریره دلوسپورت گفت:« من فصل فوق العاده ای را پشت سرمی گذارم.مطمئنم که به این روند ادامه خواهم داد.می دانم که بازی سختی را مقابل بارسا خواهیم داشت. بارسلونا،تنها مسی نیست. همان طور که میلان فقط ایبراهیموویچ نیست. بارسلونا بهترین تیم دنیاست. هرچند که دراین بازی فشارها روی بارساست و نه ما.»

مصطفی.اس بازدید : 315 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (2)


ميلان چهارشنبه شب و در دور رفت مرحله يک چهارم پاياني ليگ قهرمانان اروپا، در نوکمپ مقابل بارسلونا قرار خواهد گرفت.


  در جریان این دیدار خیلی از نگاه ها برروی زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی میلان که سابقه پوشیدن پیراهن بارسا را دارد متمرکز خواهد بود. بعد از برد تماشایی میلان مقابل رم به لطف گلزنی ایبرا، این مهاجم سوئدی از بازی حساس تیمش مقابل بارسا گفت.

زلاتان درمورد بازی چهارشنبه شب تیمش مقابل بارسا گفت:« بازی سخت و بزرگی خواهد بود. بارسلونا بهترین تیم دنیاست. آنها مدعی صعود به دور بعد هستند ولی ما چیزی برای از دست دادن نداریم ولی بارسایی ها چرا. باید بازی کنیم. امیدواریم که در شرایط ایده آلی برای پیروزی در این بازی باشیم.»

ایبرا که در رقابتهای این فصل 22 گل برای روسونری به ثمر رسانده، به خوبی از تیم سابقش شناخت دارد:« مقابل بارسا به دو طریق می توان بازی کرد: یکی اینکه عقب می ایستی و به دنبال فرصتی برای نفوذ می مانی که کار سختی است و یا اینکه مثل بازی برگشتمان مقابل بارسا بازی می کنی. در آن بازی ما اشتباهاتی را مرتکب شدیم که بعد چوبش را خوردیم. می دانیم که بازی خیلی خیلی سختی درانتظار ماست ولی باید با شجاعت بازی کنیم و تعادل را در بازی حفظ کنیم تا شانس صعود به دور بعد را داشته باشیم.»
رامین دلاور بازدید : 356 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)
                                                              vs          
                                                               1                                                      7  
رامین دلاور بازدید : 673 پنجشنبه 27 بهمن 1390 نظرات (0)

پیروزی بارسا دربرابر بایر لورکوزن، ششمین برد خارج از خانه آنها در لیگ قهرمانان بود. شاهکاری که تنها دو تیم دیگر به آن دست یافته اند. در اینجا حقایق و آمار مربوط به بازی 1-3 در بای آرنا را مشاهده می کنید.

بارسا با پیروزی در برابر بایرلورکوزن، به ششمین برد خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان دست یافت. بارسا پس از آژاکس (7) و منچستر یونایتد، سومین تیمی است که به این رکورد دست یافته است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بارسا همچنان به روند گلزنی خود در اروپا ادامه می دهد. آنها در 29 بازی متوالی در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده اند، یک شاهکار بی نظیر تا به امروز.

رامین دلاور بازدید : 424 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)


این برای دومین بار است که بارسا دیدار رفت مراحل حذفی رقابت های اروپایی را با برد 3-1 پشت سر می گذارد.

پیروزی 3-1 بارسلونا برابر بایر لورکوزن، نتیجه ای بود که کمتر اتفاق افتاده است. در واقع در حال حاضر، باشگاه بارسلونا تنها تیمی است که تنها یک بار آن را انجام داده است. در فصل 1971/72 بود که بارسا در مرحله حذفی رقابت های قدیمی اروپا، جام برندگان، بارسا در بازی برگشت در نیوکمپ، تحت هدایت رینوس میچلس پیروزی متقاعد کننده 4-0 را کسب کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
رامین دلاور بازدید : 618 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)
برد دیشب در برابر بایر لورکوزن، هدیه ولنتاین بارسا برای هوادارانش بود. بارسا با یک برد قاطع در برابر بایر لورکوزن مسیر خود برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را هموار کرد. برای تیم میهمان آلکسیس دو بار و مسی یکبار گلزنی کردند.

دیشب قهرمانان اروپا برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان حاضر شدند. برد سه بر یک خارج از خانه و در مرحله دوم لیگ قهرمانان در برابر بایر لورکوزن برای اولین بار است که تحت رهبری گواردیولا اتفاق می افتد، بارسا موفق شد در آلمان این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. این برد از جنبه های دیگری نیز برای بارسا مهم و حائز اهمیت بود. کاتالانها در این بازی شایستگی های خود را به نمایش گذاشتند و از ابتدا تا پایان بازی، حاکم بر بازی بودند و آلکسیس سانچز آمادگی خود را به نمایش گذاشت. مهاجم شیلیایی بارسا توانست دو بار به گل برسد و در کنار او مسی نیز با ثمر رساندن گل سوم، همه چیز را به نفع بارسا به پایان رساند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

نتیجه بدست آمده بارسلونا را در وضعیت عالی قرار داد. بارسا می تواند با آرامش خاطر از احتمال صعود به جمع 8 تیم، بازی روز هفتم مارس را در نیوکمپ برگزار کند.
درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 162
  • بازدید ماه : 2,369
  • بازدید سال : 34,936
  • بازدید کلی : 479,815
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟