loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 344 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

بالاخره تلاش بی شائبه چند ده داور به ثمر نشست و رئال مادرید پس از ناکامی های متوالی موفق شد بارسلونا را در خانه -به اصطلاح- شکست دهد.

شب گذشته دومین الکلاسیکوی این فصل در حالی در نیوکمپ برگزار شد، که بجای بازیکنان سرشناسی مانند پدرو، الکسیس و فابرگاس، تیو و تیاگوی بی تجربه، در کنار آدریانو پر اشتباه در ترکیب حضور داشتند.


.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


داور ها در مادرید خانه کرده اند

خوزه مورینیو، سر مربی رئال مادرید، پس از 3 فصل متوالی ناکامی در کسب نتیجه مقابل بارسلونا، بالاخره شانه به شانه داوران موفق به شکست بارسلونا شد. ضعف داوری و تصمیمات غلط، مدت هاست که جزء جدایی ناپذیر جدال این دو تیم لالیگا شده است. شب گذشته نیز گل آفساید سامی خدیرا، مسلما نشان از علاقه تیم داوری به برتری رئال مادرید داشت.


رامین دلاور بازدید : 316 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

اين ستاره پرتغالي در سال 2009 با انتقالي 94 ميليون يورويي از منچستريونايتد راهي رئال مادريد شد.


  این ستاره پرتغالی بعد از سه قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در چمپیونزلیگ با شیاطین سرخ، در سال 2009 با انتقالی 94 میلیون یورویی که رکورد گران ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال را شکست، از منچستریونایتد راهی رئال مادرید شد.

شبکه اسپانیایی پونتو پلوتا به تازگی یک ویدئوی کوتاه از گفتگوی ریو فردیناند و کریس رونالدو بعد از دیدار رئال مقابل راسینگ پخش کرد که در آن ستاره پرتغالی در پاسخ به مدافع انگلیسی در مورد احتمال بازگشتش به الدترافورد گفت:" هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ خواهد داد دوست من."

رونالدو همچنین اعلام کرد قصد دارد رکورد 40 گل زده در یک فصل لالیگا که سال گذشته به جا گذاشت را در این فصل بشکند.  " آیا رکوردم را می شکنم؟ البته."
مدیر آبی اناری ها:
البته که نمی تونی بشکنی فکر کردی مسی ماست وا میسته تا تو رکورد بزنی بازی با والنسیا یادت بیاد چیکارت کرد.
رامین دلاور بازدید : 362 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)
به نام خدایی که مسی را آفرید تا رونالدو بی سرور نماند
سایت آبی اناری ها تازه دست به کار بزرگی زده و قالب زیبایی برای ورودی سایت طراحی کرده است این قالب متعلق به سایتfcbarca.irهست که توسط رامین دلاور به رز بلاگ ترجمه شده است دوستان برای دیدن این صفحه اینجا کلیک کنید
   
دوستان با نظرات خوبتون سایت رو در روند بهتر اطلاع رسانی کردن هدایت کند
رامین دلاور بازدید : 300 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)

روزنامه مارکا اسپانيا از غيبت دو هفته‌اي کريم بنزما به علت مصدوميت خبر داد.


 کريم بنزما مهاجم فرانسوي رئال مادريد در ديدار تيمش مقابل زسکا مسکودر نيمه اول دچار مصدوميت شد و جاي خود را به هيگواين داد.

 روزنامه مارکاي اسپانيا اعلام کرد که اين مهاجم فرانسوي از ناحيه عضله ساق پاي چپ دچار مصدوميت جزيي شده است و تا دو هفته نمي‌تواند تيمش راهمراهي کند به طوري که بازي‌هاي مقابل رايووايکانو و اسپانيول را از دست داده است اما انتظار مي‌رود که به بازي با رئال بتيس برسد.

 بنزما در اين فصل نمايش خيره‌کننده‌اي در ترکيب رئال مادريد داشته و در 21 بازي که در ترکيب اين تيم به ميدان رفته 13 گل به ثمر رسانده است.

 

رامین دلاور بازدید : 315 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (1)


رئالي ها در ماه هاي اخير نمايش هاي بسيار خوبي ارائه داده اند و اکنون با 10 امتياز اختلاف نسبت به بارسا در صدر جدول لاليگا قرار دارند.


   لورنسو سانس، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید، اعلام کرد علی رغم اختلاف 10 امتیازی با بارسا،هنوز قهرمانی این تیم در رقابت های این فصل لالیگا قطعی نیست.
رئالی ها در ماه های اخیر نمایش های بسیار خوبی ارائه داده اند و اکنون با 10 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا در صدر جدول لالیگا قرار دارند و همین مسئله موجب شده تا بسیاری این تیم را از هم اکنون قهرمان این فصل لالیگا بدانند.

اما سانس در گفتگو با کادنا کوپه گفت:" به نظر می رسد سرنوشت لیگ مشخص شده اما رئالی ها هنوز به جام دست پیدا نکرده اند."
سانس که بین سال های 1995 تا 2000 ریاست باشگاه رئال را برعهده داشت، معتقد است مورینیو با بیرون کردن والدانو، اکنون قدرت زیاده از حدی در این باشگاه دارد.
" مورینیو قدرت زیادی دارد زیرا همه از او حمایت می کنند و او به عنوان دست راست رئیس باشگاه به نظر می رسد.اما در دست داشتن قدرت در رئال چیز دیگری است؛ مسئله ای است که منطقی به نظر نمی رسد. خوب نیست که مربی این همه قدرت داشته باشد."

رئالی ها بعد از تساوی در دیدار شب گذشته مقابل زسکا مسکو در چمپیونزلیگ، این هفته در لالیگا مقابل رایو وایکانو قرار خواهند گرفت.
رامین دلاور بازدید : 326 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (1)

گل ديرهنگام پونتوس ورنبلوم باعث شد زسکا مسکو از شکست خانگي مقابل رئال مادريد نجات يابد،بازي دو تيم در ورزشگاه لوژنيکي مساوي شود و موجب خوشحالی هواداران ضد رئال شود.



تیم میزبان شروع خوبی داشت، و سیدو دومبیا و احمد موسی با سرعت فوق‌العاده و تکنیک دیدنی‌شان بارها دردسرساز شدند، اما با این حال زسکا نمی‌توانست موقعیت خطرناکی به وجود بیاورد و مادریدی‌ها خود را بر بازی تحمیل کرده بودند.

کریم بنزما در دقیقه 16 ناگهان به زمین افتاد. او دچار مصدومیت از ناحیه کشاله ران شده و مشخص نیست برای چه زمانی دور از میادین خواهد بود.

مردان ژوزه مورینیو در دقیقه 17 می‌توانستند به گل برسند اما سرگی چپچوگوف دو موقعیت عالی آنها را گرفت. او ابتدا ضربه گونسالو ایگواین را دفع کرد و در برگشت ضربه سامی خدیرا را هم به کرنر فرستاد.

رئال در دقیقه 28 به گل رسید. فابیو کوئنترائو سانتری عالی از سمت چپ انجام داد و ضربه سر زوران توسیچ مقابل پای کریس رونالدو افتاد و ستاره رئال با خونسردی و ضربه پای چپ توپ را وارد دروازه چپچوگوف کرد.

درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 2,358
  • بازدید سال : 34,925
  • بازدید کلی : 479,804
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟