loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
حمید بازدید : 715 دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Xavi: "Tendría que ser un milagro conseguir la Liga"

هرناندز یک روز پس از شکست در الکلاسیکو در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شود . این هافبک گفت که اکنون زمان احساساتی شدن برای تیمش نیست چرا که باید در فینال چمپیونزلیگ باشند .
ملی پوش اسپانیا گفت :" زمان ناراحت شدن نیست . زمان امید است . یک فصل بزرگ در دستان خود ماست . ما جنگنده هستیم اما تیمی هستیم که جنبه باخت داریم . ما برابر رئال بازی کردیم و عالی نبودیم . می دانیم که موقعیت هایی از دست دادیم . "
ژاوی در مورد سیستم گواردیولا گفت :" ساختار ما تهاجمی بود . با سه مدافع بازی می کردیم .در برنابئو هم این کار را کرده بودیم اما دیروز جواب نداد . این ساختار درست است . " در مورد لالیگا گفت :" آن را باختیم اما فینال کوپا را داریم . می توانیم به فینال چمپیونزلیگ هم برسیم . یک فصل بزرگ در دستان خود ماست . "
در مورد لالیگا گفت :" تقریبا غیرممکن است . " و افزود که تیمش روی بازی با چلسی در چمپیونزلیگ تمرکز کرده است .

حمید بازدید : 314 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (0)
La Liga,Lionel Messi, Xavi Hernandez and Andres Iniesta,UD Almeria vs Barcelona(Getty Images)

 ژاوی ارناندس ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا معتقد است که لیونل مسی هم تیمی او در بارسلونا در مسیر مبدل شدن به بزرگترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال قرار دارد.

این ستاره آرژانتینی در سه سال اخیر توپ طلای فیفا را مال خود کرده و اخیر عنوان برترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا را در سن 24 سالگی به نام خودش ثبت کرده

چابی اعتقاد دارد که هم تیمی اش در مسیر پشت سرگذاشتن اسطوره هایی مثل پله و مارادوناست. چابی در صحبتهایی به یوفا دات کام گفت:« اگر مسی همین طور به حرکتش ادامه دهد، فکر می کنم که او مبدل به بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال خواهد شد.»

ژاوی درادامه صحبتهایش اعلام کرد که اسطوره های کمی هستند که او دوست داشته که درکنارشان فوتبال بازی کند:« من دوست داشتم که می توانستم تا درکنار زیدان و رونالدو فوتبال بازی کنم.من آنقدر خوش شانس هستم که برای بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بازی می کنم ؛پس با بازیکنان بزرگ و افراد سرشناسی کار کرده ام و مربیان بزرگی به من درسهای زیادی داده اند.»

ژاوی ادامه داد:« همیشه دوست داری تا ستاره های بزرگ و شخصیت های سرشناسی را در دنیای فوتبال ببینی. من دوست داشتم تا زیر نظر کرویف فوتبال بازی می کردم تا ببینم شیوه کاری او به چه ترتیب است. چون من از او تعریف وتمجید های زیادی شنیده ام.»

چابی محصول آکادمی فوتبال بارسلونا اکنون در آستانه انجام هفتصدمین بازی اش با پیراهن بارسا درتمامی تورنمنتهاست.

 

رامین دلاور بازدید : 320 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

بارسا در حالي اين هفته در لاليگا مقابل راسينگ سانتاندر قرار مي گيرد که شب گذشته موفق شدند در ليگ قهرمانان 7-1 لورکوزن را شکست بدهند اما اين برد پرگل هم نتوانست ژاوي را مغرور کند.


ژاوی، هافبک خلاق بارسا، معتقد است فاصله 10 امتیازی تیمش با رئال نشان می دهد آبی و اناری ها شکست ناپذیر نیستند.

در حالی که تنها 13 هفته تا پایان رقابت های این فصل لالیگا باقی مانده، بارسا کار دشواری برای رسیدن به رئال و کسب چهارمین قهرمانی پیاپی اش در رقابت های لالیگا دارد.

بارسا در حالی این هفته در لالیگا مقابل راسینگ سانتاندر قرار می گیرد که شب گذشته موفق شدند در لیگ قهرمانان 7-1 لورکوزن را شکست بدهند اما این برد پرگل هم نتوانست ژاوی را مغرور کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما شکست ناپذیر نیستیم. ما 10 امتیاز از رئال کمتر داریم. ما سعی می کنیم این اختلاف را جبران کنیم اما همه چیز دست خودمان نیست. شرایط به نتایج رئال بستگی دارد."

گواردیولا هنوز قراردادش را با بارسا تمدید نکرده و ژاوی برای اولین بار در این مورد اظهار نظر کرد.

" من دوست ندارم او از بارسا جدا شود. دوست دارم او قراردادش را تمدید کند و برای سال های بیشتری در بارسا بماند.

او به ما اعتماد به نفس و مسیر درست را نشان داد. او در رسیدن به همه این موفقیت ها نقش کلیدی داشت. او با قراردادن مسی در پست 9 تصمیم بسیار درستی گرفت."

مسی شب گذشته در دیدار مقابل لورکوزن با زدن 5 گل تاریخ ساز شد و ژاوی معتقد است مقایسه او و کریس رونالدو پایه و اساس درستی ندارد.

" لئو بی نظیر است. نمی توان او را با بازیکنان دیگر مقایسه کرد. خبرنگاران دوست دارند بازیکنان بزرگ را با هم مقایسه کنند که البته منطقی است اما مسیر بی نظیر است. هیچ بازیکن دیگری مانند او نیست.

او بارها سرنوشت بازی ها را رقم زده و در بازی ها تاثیر زیادی دارد. او وقتی خودش گلزنی نمی کند، پاس گل می دهد. او فوق العاده است."

این ملی پوش اسپانیایی همچنین تاکید کرد که به رویارویی احتمالی بارسا- رئال در فینال چمپیونزلیگ فکر نمی کند.

" همه اینها فرضیه است. رئال هنوز بازی برگشتش مقابل زسکا را انجام نداده و بعد از آن هم باید قرعه کشی انجام شود.

ممکن است شگفتی هایی رقم بخورد. منچستریونایتد در همان دور گروهی حذف شد اما فینال بارسا- رئال می تواند بسیار جذاب باشد. باید صبر کرد."

رامین دلاور بازدید : 299 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (1)

مترجم: رامین دلاور

ژاوی هرناندز هافبک طراح بارسلونا در 5 لیگ معتبر اروپا در پاس های کامل و به مقصد رسیده در نیمه زمین حریف نفر اول است با 1553 پاس سالم و به مقصد رسیده.

در تیم بارسلونا بعد از ژاوی ،مسی و دنی الوز بترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند

ژاوی سلطان پاس در اروپا،ژاوی هرناندز هافبک طراح بارسا در بین لیگ های اروپایی انگلیس(لیگ جزیره)،ایتالیا(سری آ)،آلمان(بوندس لیگا)،فرانسه(لوشامپیونه) و اسپانیا(لالیگا)رتبه اول پاس های کامل و به مقصد رسیده در نیمه حریف زمین رو با 1553 پاس نسیب خود کرده است.

ژاوی در رنکینگ بین 5 لیگ معتبر و ویژه اروپا از بین 5 نفر نفر اول با 1553 پاس،مسی در رتبه دوم با 1351 پاس،ژابی الونسو با1271 پاس در رتبه سوم،دنی الوز دیگر بارسایی حاضر در جدول با 1215 پاس در رتبه چهارم قرار دارد،ومایکل ارتتا با 1207 پاس در ربته پنجم قرار دارد.

3 آبی اناری (ژاوی،مسی،دنی الوز)در  بین این 5 نفر قرار دارند.

رامین دلاور بازدید : 260 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)


آمار 11 گل ژاوی تا اینجای فصل، بهترین رکورد گلزنی او در طول 14 فصلی است که برای تیم اصلی بازی کرده است.

یکی از جنبه های بسیار مثبت فوتبال بارسا در این فصل به آمار گلزنی بازیکنان غیر مهاجم آن مربوط می شود. مثلا سسک در اولین فصل حضورش به عنوان یک گلزن ذاتی ظاهر شده است، یا اگر نخواهیم اغراق کنیم آمار گلزنی ژاوی در حالیکه هنوز یک سوم بازی های فصل باقیمانده است بهترین رکورد گلزنی او در تمام دوران حضورش در بارسا محسوب می شود. او در طول 33 بازی 11 گل به ثمر رسانده است که شامل 7 گل در لیگ، یکی در لیگ قهرمانان، 2 گل در جام حذفی و یک گل در جام باشگاه های جهان می باشد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اولین باری که از مرز 10 گل گذشت

ژاوی با 610 بازی رکورد دار بیشترین بازی رسمی برای باشگاه می باشد؛ وی در 14 فصل حضور حرفه ای خود در باشگاه، در مجموع 69 گل به ثمر رسانده است و 11 گل این فصل او، یک رکورد جدید برای او محسوب می شود. پیش از این، بهترین رکورد گلزنی او در طول یک فصل معادل 10 گل بود که به فصل 2008/09 برمی گردد، البته شایان ذکر است که وی این 10 گل را در طول یک فصل کامل و 59 مسابقه به ثمر رسانده بود.
رامین دلاور بازدید : 324 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (2)

هافبک طراح بارسلونا بر اين باور است که فاصله 10 امتيازي آن‌ها با رئال مادريد صدرنشين در لاليگا غير منطقي است.


اختلاف بارسلونا با رئال مادريد صدرنشين در جدول رده‌بندي لاليگا به 10 امتياز رسيده است، همين موضوع باعث شده تا بسياري رئال مادريد را قهرمان اين فصل ليگ اسپانيا بدانند، اما ژاوي هرناندز هافبک بارسلونا نظر ديگري دارد.


وي که تيمش با پيروزي سه بر يک مقابل بايرلورکوزن در ديدار رفت مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا تا حدودي صعودش را به دور بعد مسجل کرد، گفت: فاصله 10 امتيازي با رئال مادريد غير عادلانه و غير منطقي است، اما اعتراف مي‌کنم که تيم ناخواسته در بعضي از ديدارها افت مي‌کند، مي خواهيم که اين فاصله امتيازي را کم کنيم اگر به بازي‌هاي بارسلونا نگاه کنيد پي خواهيد برد که فاصله ما با رئال مادريد 10 امتياز نيست، ولي با اين حال تا آخرين لحظه خواهيم جنگيد. هنوز لاليگا را از دست نداده‌ايم و با قدرت به کار خود ادامه مي‌دهيم.


رامین دلاور بازدید : 289 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)

بازيکن محبوب تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا گفت: اميدوارم پپ گوارديولا قراردادش را تمديد کند.


  به نقل از آس اسپانیا، ژاوی هرناندز که یکی از زیباترین گل‌های این هفته از فوتبال باشگاهی اسپانیا را به ثمر رسانده تصریح کرد: بارسا هدفی جز قهرمانی ندارد و ما به چیزی جز قهرمانی نمی‌اندیشیم. هدف اصلی ما فتح هر ۳ جام است و هیچ مانعی بر سر راهمان وجود ندارد.

ژاوی ادامه داد: همه بازیکنان بارسلونا بی‌صبرانه منتظر تمدید قرارداد جوزپه گواردیولا هستند، امیدوارم پپ قراردادش را تمدید کند و با این کار باعث افزایش روحیه همه ما بشود. ماندن پپ در بارسلونا برای همه ما خوب است و از هواداران نیز انتظار دارم به این جو ملحق شوند و به ما کمک کنند تا هم به صدر جدول برسیم و هم به داشتن گواردیولا برای سال‌های سال به خود ببالیم.

 

رامین دلاور بازدید : 333 یکشنبه 30 بهمن 1390 نظرات (1)


گواردیولا 18 بازیکن تیم اصلی به همراه 4 بازیکن بارسا ب را روز شنبه برای تمرین در اختیار داشت. این دومین جلسه تمرین قبل بازی یکشنبه در برابر والنسیا بود.

18 بازیکن تیم اصلی به همراه 4 بازیکن بارسا ب صبح شنبه در سیوتات اسپورتیوا به تمرین پرداختند. در این میان ژاوی، بوسکتس و آدریانو نیز که پنج شنبه جزو غایبین محسوب می شدند، حضور داشتند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ژاوی با آسیب دیدگی پای راست، بوسکتس با جراحت زانو و آدریانو با احساس درد خفیف در پای چپش، پنج شنبه را جدا از سایرین به تمرین مشغول بودند اما همگی روز شنبه به تمرینات گروهی بازگشتند.
رامین دلاور بازدید : 823 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)
در دیدار مقابل لورکوزن، مصدومیت ژاوی، پپ گواردیولا را وادار نمود تا از او در این بازی استفاده نکند. طبق گفته پزشکان با استراحت او، مصدومیتش به زودی بر طرف خواهد شد و می تواند در بازی ها حضور پیدا کند که البته پافشاری زیاد پزشکان، روی استراحت اوست.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ژاوی در 3 یا 4 بازی بعدی بارسا حضور نخواهد داشت

او در بازی های بارسا در دیدار برگشت اوساسونا، رئال سوسیداد، بازی برگشت مقابل والنسیا و دور برگشت جام قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت.
رامین دلاور بازدید : 312 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (0)


فدراسیون فوتبال کاتالونیا نخستین نسخه از نظرسنجی برای مراسم معروف به «گالا کاتالان فوتبال» برای انتخاب بهترین بازیکن و مربی سال کاتالان را منتشر کرد. مراسم اهدای جوایز 21 فوریه برگزار می شود. باشگاهها، مردم، هیئت داوران، روزنامه نگاران، سیاست مداران، فوتبالیست ها و مدیران مطرح؛ جوزپ گواردیولا را به عنوان بهترین مربی سال کاتالان انتخاب کردند.

برندگان اولین نظر سنجی «گالا کاتالان فوتبال» که توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا صورت گرفت اعلام شد. ژاوی هرناندز، هافبک باشگاه بارسلونا و همچنین جوزپ گواردیولا، سرمربی بارسا به عنوان بهترین مربی و بازیکن سال کاتالان انتخاب شدند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

برندگان:

در فوتبال: ژاوی هرناندز بهترین بازیکن مرد، تریجون مارتا بهترین بازیکن زن، گواردیولا بهترین مربی سال و آنا زاردین بهترین داور لقب گرفتند.

در فوتسال: یوردی توراس بهترین بازیکن مرد، کلودیا پونز، بهترین بازیکن زن و مارک کارمونا، بهترین مربی سال انتخاب شدند.
درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 2,404
  • بازدید سال : 34,971
  • بازدید کلی : 479,850
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟