loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
حمید بازدید : 403 دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
Liga : Carles Puyol (FC Barcelona vs Real Madrid)

 کارلس پویول مدافع اسپانیایی باشگاه بارسلونا در صحبتهای یاعلام کرده که بازیکنان این تیم باید شکست 1-2 مقابل رئال مادرید در دیدار شنبه شب ال کلاسیکو را به دست فراموشی بسپارند و برروی بازی بعدی شان در لیگ قهرمانان اروپا و مقابل چلسی تمرکز کنند.

این درحالی است که آبی اناری ها در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرماانان اروپا بانتیجه 0-1 مغلوب چلسی شده بودند و پویول اکنون در صحبتهایی اعلام کرده که شاگردان گواردیولا عزمشان را جزم کرده اند تاورق را برگردانند.

پویول در صحبتهایی که در وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا بازتاب یافت گفت:« ما الان باید برروی بازی سه شنبه شب تمرکز کنیم. لیگ قهرمانان اروپا تورنمنتی است که دوست داریم تا در آن به قهرمانی برسیم و در آستانه یک فینال دیگر هستیم. ما باید کاملا مراقب ضد حملات چلسی باشیم. من درانتظار تیمی هستم که از نظر تاکتیکی شبیه رئال بازی کند.»

مدافع باتجربه بارسا ادامه داد:« اگر ما در فینال با رئال مواجه شویم، فینال خیلی جذابی خواهد بود. باید ببینیم که تا آن زمان چه پیش خواهد آمد ولی درحال حاضر برروی بازی سه شنبه شب تمرکز کرده ایم.»

رامین دلاور بازدید : 418 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (6)

جان تری و کارلس پویول بعد از دوران حرفه ای تقریبا مشابهی که تاکنون داشتند، در مسیر هایی متقابل، باری دیگر در استمفورد بریج در شب چهارشنبه به مصاف هم خواهند رفت.

چلسی و بارسا از تجربه های زیادی بهره می برند که در قلب آنها کارلس پویول و جان تری حضور دارند. هر دو کاپیتان تجربه های زیادی دارند و موارد مشابهی را تجربه کرده اند. مرد انگلیسی 31 ساله و بازیکن کاتالانی 34 ساله هر دو از طریق سیستم جوانان باشگاه ها حمایت و رشد یافته اند، زیر نظر مربیانی که در سال های 1998 و 1999 ستاره بوده اند.

بیش از 1،000 بازی بین آنها

تری و پویول از فصل 2004/05 سابقه کاپیتانی بارسا و چلسی را دارند و هر دو بیش از 500 بازی رسمی برای باشگاه در سطح حرفه ای انجام داده اند. در لندن، هر چند یک هافبک در سال های شکل گیری خود کانون توجه طرفداران است، اما پویول کارش را به عنوان یک مهاجم آغاز کرد و به تیم اول پیوست؛ او در حال حاضر نقش خود را در مرکز خط دفاعی تثبیت نموده است. هر دو آن ها شخصیتی برجسته دارند، در مصاف های هوایی قویی هستند و عموما بازی های جوانمردانه از خود به نمایش می گذارند (تری 4 بار و پویول فقط 2 بار اخراج شده اند).

رامین دلاور بازدید : 397 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (1)

حضور پیکه و آلوز به عنوان مدافع مرکزی و جانبی در لیست 18 نفر، مهم ترین خبر بازی لوانته محسوب می شود. با این حال، کیتا نیز به دلیل مصدومیت خفیفی که در ران راست خود احساس می کند، در لیست قرار نگرفته است.

در این میان مربی بدنساز نیز خبرهای خوبی برای تیم دارد؛ برای بازی شنبه در ورزشگاه لاسیکستا، بارسا دو بازیکن مصدوم خود- دنی آلوز و جرارد پیکه- را در اختیار خواهد داشت. این دو بازیکن، پس از رهایی از مشکل عضلانی خود، مجوز بازی را از پزشک تیم دریافت کرده اند. جرارد پیکه، دو بازی گذشته لیگ را به دلیل حکم کمیته انضباطی و مسابقه با ختافه را نیز بدلیل مصدومیت از دست داده است.

در همین حال، سیدو کیتا با رعایت جانب احتیاط، حتی در لیست 18 نفره نیز قرار نگرفت تا مصدومیت ران راست او به طور کامل برطرف شود. در نتیجه نام او به لیست غایبین دیگر: ویا، فونتاس و آبیدال، اضافه خواهد شد. افلای، بازیکن هلندی، روز چهارشنبه مجوز بازی اش را دریافت کرده اما با این وجود بازهم در لیست قرار نگرفته است. در بین بازیکنان دعوت شده، نام مونتویا و کریستین تیو از تیم ب نیز دیده می شود.

رامین دلاور بازدید : 309 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)

کارلس پویول بازی خود را در تیم اصلی بارسا به عنوان دفاع راست شروع کرد اما رفته رفته به یک دفاع وسط عالی تبدیل شد. او با سطح آمادگی شگفت انگیز و نظمش درون زمین شناخته می شود. وی یک بازیکن تیمی نمونه نیز به شمار می رود و هیچ گاه در هنگام قطع کردن حمله حریف، کار را بیش از حد پیچیده نمی کند.

بیش از هر چیز، کارلس پویول به خاطر شخصیت و توانایی هایش برای هدایت تیم به عنوان کاپیتان، و تعصبی که به پیراهن بارسا دارد و این که هویتی کاملاً متعلق به باشگاه دارد، الگوی تمام بازیکنان است.

رامین دلاور بازدید : 284 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (2)

کاپیتان بارسا در جلسه تمرینی روز شنبه حضور داشت و به طور کامل به تمرین پرداخت و حتی با وجود عدم تائید کامل از سوی پزشکان تیم، نام او در بین بازیکنان مسافر به سانتاندر قرار گرفت. ضمنا پیکه که در این بازی محروم است به همراه تیاگو، الکسیس، آبیدال، ویا، آفلای و فونتاس به دلیل مصدومیت غایبین این جلسه بودند.

کارلس پویول شاخص ترین فرد حاضر در لیست 19 نفره ای بود که هنوز هم نامش در بین مصدومین تیم قرار دارد. سایر بازیکنانی که برای تقابل یکشنبه با ریسینگ فراخوانده شده اند عبارتند از: والدز، پینتو، آلوز، فابرگاس، ژاوی، اینیستا، مسی، ماسکرانو، سرجیو بوسکتس، پدرو، آدریانو، کوئنکا، تیو، مونتویا، بارترا، سرگی روبرتو و مونیسا.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

جلسه تمرین صبح

بازیکنان بعد از یک روز تعطیلی جمعه، شنبه صبح به تمرینات بازگشتند. پویول به صورت عادی با سایر گروه به تمرین پرداخت اما الکسیس و آبیدال جدا از تیم به صورت انفرادی تمرین کردند. تیاگو نیز برنامه جداگانه ای را اجرا می کرد و امید است هفته آینده بتواند در تمرینات حضور یابد، اما به طور قطع بازی امشب را از دست خواهد داد.
درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 242
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 2,449
  • بازدید سال : 35,016
  • بازدید کلی : 479,895
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟