loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 336 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

فینال جام حذفی برای چهارمین بار در ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد. اف سی بارسلونا تاکنون یکبار در ویسنته کالدرون، با عبور از سد اسپورتینگ گیخون، جام پادشاهی را بالای سر برده است و دو بار نیز در این ورزشگاه فینال را واگذار کرده است (یکی مقابل رئال مادرید و دیگری در مصاف با ساراگوسا).

آخرین باری که اف سی بارسلونا فینال جام حذفی را در وینسته کالدرون برگزار کرده مربوط به 25 سال پیش است. این دیدار در 26 ام آوریل 1986 و در مصاف با ساراگوسا برگزار شد که با گل روبن سوسا به نفع ساراگوسا (1-0) به پایان رسید. این آخرین فینال از سه فینالی حذفی بود که آبی و اناری پوشان در ورزشگاه اتلتیکو مادرید برگزار کرده بودند. آنها اولین فینال حذفی در این ورزشگاه را نیز با شکست پشت سر گذاشته بودند (باخت 4-0 مقابل رئال مادرید)، اما در دومین فینال حذفی با پیروزی 1-3 مقابل اسپورتینگ گیخون، جام پادشاهی را بالای سر بردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سیزدهمین فینال در کالدرون

در مجموع این سیزدهمین باری خواهد بود که فینال جام حذفی در ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد. آخرین باری که استادیوم کل کونرو میزبان مسابقات قهرمانی بود به فصل 2007/08 برمی گردد که والنسیا با نتیجه 1-3 از سد ختافه عبور کرد.

برای اتلتیک بیلبائو این سومین فینال در کالدرون محسوب می شود. مردان ایالت باسک در فصل 1972/73 اولین فینال خود در این ورزشگاه را که مقابل کاستلون بود با نتیجه 0-2 پیروز شدند. چهار سال بعد آنها در همین استادیوم با نتیجه 8-7 در ضربات پنالتی در مصاف با بتیس بازی را واگذار کردند.

ویسنته کالدرون در سال 1966 و با ظرفیت 54,837 نفر تاسیس شد.
رامین دلاور بازدید : 313 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (0)

بعد از برگزاري چندين جلسه بالاخره نام ورزشگاه ميزبان و تاريخ برگزاري ديدار فينال کوپا دل ري ( جام حذفي اسپانيا) ميان دو تيم بارسلونا و اتلتيک بيلبائو مشخص شد.اين فينال روز 25 ماه مي در ورزشگاه ويسنته کالدرون برگزار خواهد شد.

در نظرسنجی انجام شده در میان اعضای کادرمدیریتی فدراسیون فوتبال  اسپانیا، ورزشگاه ویسنته کالدرون 22 رای آورد و ورزشگاه کارتوخا 14 رای
 
 این درحالی است که نمایندگان باشگاه بارسلونا به نشانه اعتراض به شکایت کمیته تکنیکی داوری به کمیته برگزاری رقابتها نسبت به صحبتهای جرارد پیکه در این جلسه شرکت نکرده بودند.

 ورزشگاه مورد تائید سران دو تیم فینالیست، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بودولی سران رئال حاضر نشدند تا این ورزشگاه را دراختیار برگزاری بازی فینال قرار دهند. چرا که در آن زمان قصد انجام بازسازی هایی را داشتند. بعد از آن ماجرا جلسات فراوانی برگزار شد. درابتدا قرار بود این بازی در روز 20 می برگزار شود ولی با درنظر داشتن احتمال حضور بارسا در فینال لیگ قهرمانان اروپا که در روز 19 ماه می برگزار می شود،تاریخ فینال کوپا دل ری به روز  25 می موکول شد.
 
 طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، سران بارسا ترجیح می دادند تا فینال در روز 25 می و در بیسنته کالدرون برگزار شود و سران اتلتیک روز 20 می و ورزشگاه کارتوخا را ترجیح می دادند که در نهایت خواسته سران تیم کاتالان پیروز شد.


رامین دلاور بازدید : 378 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (0)

فدراسيون فوتبال اسپانيا براي پايان دادن به کشمکش‌هاي بارسلونا و بيلبائو محل برگزاري فينال جام پادشاهي را بر اساس قرعه‌کشي اعلام و انتخاب خواهد کرد.

به نقل از مارکا اسپانیا، پس از جلسه ۲ روز پیش فدراسیون فوتبال اسپانیا با نمایندگان باشگاه‌های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو مشخص شد که هیچ‌کدام از طرفین خیال عقب‌نشینی نداشته و برای اتخاذ یک تصمیم قاطعانه همکاری نمی‌کنند.

بر همین اساس مقرر شد امروز در مراسمی و با حضور نمایندگان هر دو تیم بارسلونا و بیلبائو، همچنین نماینده‌ای از یوفا محل برگزاری فینال جام حذفی قرعه‌کشی شود.

سه گزینه ویسنته کالدرون (اتلتیکو مادرید)، کارتوخا (سویا) و مستایا (والنسیا) روی میز فدراسیون فوتبال است و طبق اساسنامه فدراسیون ۲ باشگاه بارسلونا و اتلتیک بیلبائو باید به حکم نهایی احترام بگذارند و حق اعتراض نخواهند داشت.

رامین دلاور بازدید : 362 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)
به نام خدایی که مسی را آفرید تا رونالدو بی سرور نماند
سایت آبی اناری ها تازه دست به کار بزرگی زده و قالب زیبایی برای ورودی سایت طراحی کرده است این قالب متعلق به سایتfcbarca.irهست که توسط رامین دلاور به رز بلاگ ترجمه شده است دوستان برای دیدن این صفحه اینجا کلیک کنید
   
دوستان با نظرات خوبتون سایت رو در روند بهتر اطلاع رسانی کردن هدایت کند
رامین دلاور بازدید : 284 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (2)

بر اساس گزارش El Pais، در حالیکه برگزاری فینال جام حذفی در سانتیاگو برنابئو کاملا منتفی ست، سه ورزشگاه دیگر کاندیدای این میزبانی هستند. ویسنته کالدرون در مادرید، مستایا در والنسیا و لاکارتوجا در سویا سه ورزشگاهی هستند که بارسلونا باید در تاریخ 20 یا 25 ماه می به آنجا سفر و فینال جام حذفی را در برابر اتلتیک بیلبائو برگزار کند.

یورخه کارترو، سخنگوی فدراسیون فوتبال اسپانیا که برگزاری فینال در سانتیاگو برنابئو را به دلیل مسائل امنیتی رد کرد، این گزینه ها را تائید کرده است. کورنیا ال پرات، ورزشگاه اسپانیول، نیز به دلیل گنجایش محدود 40000 نفری مورد قبول واقع نشد. از بین این سه گزینه، لاکارتوجا 13 م می میزبان کنسرت بروس اسپرینگستین خواهد بود و دارای ظرفیت 60000 نفری ست. مستایا با ظرفیت 55000 و کالدرون 54000 نفر سایر گزینه ها هستند. اجرای کلدپلی هم 20 م می انجام می شود و مشخص نیست این دو کنسرت چه تاثیری بر چمن ورزشگاه خواهند داشت!

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

کارترو طی مصاحبه تلفنی با The Issue گفت: «تکلیف این مسئله تا پایان این هفته و نهایتا اوایل هفته ی آینده مشخص می شود. هیچ عجله و ضرورتی نیست، گزینه های زیادی موجود است». بهترین مکان برای برگزاری فینال بارسا و بیلبائو، سنتیاگو برنابئو بود؛ زیرا گنجایش آن 85000 نفر و موقعیت آن برای دسترسی هر دو گروه طرفداران آسانتر بود. خوان یورتا مدیر باشگاه باسکی، برنابئو را بهترین گزینه می دانست و در این باره بسیار خوشبین بود. سخنگوی هیئت مدیره بارسلونا احساس خود را در این باره اینگونه بیان کرد: «باید برگزاری این فینال بین دو تیم بزرگ اسپانیا در برنابئو افتخاری برای فوتبال این کشور و همچنین مادرید باشد».
رامین دلاور بازدید : 353 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)

مقامات باشگاه اتلتيک بيلبائو استاديوم مستايا را به عنوان محل ديدار نهايي جام پادشاهي قبول ندارند.


   به نقل از آس اسپانیا، فدراسیون فوتبال اسپانیا روز گذشته تصمیم گرفت تا ماجرای فینال جام پادشاهی را خاتمه دهد و بر همین اساس استادیوم مستایا را به عنوان محل جدال دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو معرفی کرد.

تنها ساعتی پس از انتشار این بیانیه مقامات باشگاه اتلتیک بیلبائو با طرح شکایت رسمی در سازمان لیگ فوتبال اسپانیا نسبت به این انتخاب اعتراض کردند.

نماینده باسک حتی در متن شکایت خود به کنایه آورده است: می‌توانید بارسلونا را به عنوان قهرمان اعلام کنید اما ما به مستایا نمی‌آییم.

پیش از این گزینه برنابئو با اعتراض رسمی پرس حذف شده بود و با این وجود باید به استادیوم سویا و ویسنته کالدرون توجه داشت.

درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 2,247
  • بازدید سال : 34,814
  • بازدید کلی : 479,693
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟