loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 316 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)

تعداد بازی های هافبک اسپانیایی بارسا، تنها با انجام یک بازی دیگر به عدد 400 خواهد رسید. او می تواند 400 مین بازی خود را در برابر لوانته و یا چلسی انجام دهد. درحال حاضر نام او در میان ده بازیکنی که بیشترین تعداد بازی را برای باشگاه انجام داده اند قرار دارد.

آندرس اینیستا که تا کنون 399 بار برای باشگاه به میدان رفته است، بزودی 400 مین بازی رسمی خود را برای بارسا انجام خواهد داد. این بازی به احتمال زیاد روز شنبه در برابر لوانته و یا هفته آینده در استمفورد بریج خواهد بود. 400 مین بازی او می تواند در زمین چلسی باشد؛ جایی که شاید او به یاد ماندنی ترین گل خود، در بین 40 گلی که برای تیم به ثمر رسانده است را، وارد دروازه حریف کرد.

399حضور او در رقابت های مختلف به این تربیت رقم خورده است: 226 بازی در لالیگا، 77 بازی در لیگ قهرمانان، 40 بازی در جام حذفی اسپانیا، 3 بازی در جام یوفا، 2 بازی در سوپرجام اروپا، 6 بازی در سوپر جام اسپانیا و 5 بازی در جام باشگاه های جهان.

رامین دلاور بازدید : 302 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)


تيم‌هاي بارسلونا و چلسی تا کنون شش بار در رقابت های اروپایی برابر هم قرار گرفته اند. به یاد ماندنی ترین رقابت بین این دو تیم را می توان نیمه نهایی سال 2009 دانست. ديداري كه در آن گل دیرهنگام اینیستا بارسا را به فینال رقابت‌ها رساند. چلسی و بارسلونا پس از برگزاری چند دیدار در دهه اخیر که شاید خاطره‌انگيزترين آنها نیمه نهایی سال 2009 باشد، بار دیگر امسال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل هم به ميدان خواهند رفت.

چهار روز پس از تحقیر مادرید با نتیجه 6 بر 2 در برنابئو که تقریبا عنوان قهرمانی لاليگا را برای شاگردان گواردیولا مسجل کردT بارسا به استمفورد بریج سفر كرد. ديدار رفت با تساوي بدون گل به پايان رسيده بود. بارسلونا در ديدار برگشت که با اخراج آبیدال 10 نفره هم شده بود، توانست در زمان های تلف شده با سانتر آلوز از جناح راست به دورترین نقطه، بر سد دفاعی چلسی غلبه کند. اتوئو توپ را رو به عقب به سمت مسی هدایت کرد. او نیز توپ را در پشت محوطه جریمه برای اینیستا مهیا کرد و هافبک اسپانیایی با یک شوت سرکش که هیچ شانسی برای چک باقی نگذاشت، ورزشگاه را به آتش کشید و تیم گواردیولا را به فینال رم رساند.

آبی اناری ها

سه دوئل در سه سال

پيكار امسال دو تيم، سومين رقابتی است که دو تیم پس از سال 2005 با يكديگر خواهند داشت. سال 2005، سالی بود که لندنی ها توانستند با مديريت رومن آبراموویچ، در میان نخبگان اروپایی جایی براي خود دست و پا کنند. ورود خوزه مورینیو هم البته حرارت بازی ها را بالاتر برد.
رامین دلاور بازدید : 334 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (0)

این هافبک در این دوشنبه کفشهایی را که در فینال جام جهانی آفرقای جنوبی پوشیده بود، امضا کرد و به موزه باشگاه اهدا کرد. این کفشها در حال حاضر در موزه باشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

آندرس اینیستا پس از دریافت جوایز بازیکنان بارسا، کفشهایی را که در فینال جام جهانی آفریقای جنوبی پوشیده بود، امضا کرد. این جایزه حدود 1 ماه در موزه باشگاه به معرض نمایشگاه گذاشته خواهد شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

امضا و اهدا

در این دوشنبه ،این بازیکن اسپانیایی همراه با پدرش و مدیر موزه باشگاه، یوردی پناس، برای بازدید از محل قرار گرفتن کفشهایش به موزه رقتند و اینیستا آن کفشهای مشهور را امضا کرد و به موزه باشگاه اهدا نمود. این مراسم کوچک دور از چشمان بازدید کنندگان موزه نماند.

ارزش به یاد آوردن این کفشها به دلیل گل ارزشمند و سرنوشت ساز او در روز یازدهم جولای 2010 در فینال جام جهانی آفریقای جنوبی، در نیمه دوم وقتهای اضافی به هلند است.
رامین دلاور بازدید : 318 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)


پیکه، پویول، بوسکتس، ژاوی، سسک و اینیستا در یک شب خوب به یاد ماندنی، همگی در بازی فوق العاده اسپانیا مقابل ونزوئلا سهمی داشتند (5-0). اینیستا اولین گل اسپانیا را در روزالدوا به ثمر رساند. همچنین والدس و تیاگو تنها بازیکنان بارسا بودند که بازی نکردند.

آندرس اینیستا سکان دار تیم ملی اسپانیا بود و این تیم را در مسیر برد کوبنده 5-0 مقابل ونزوئلا هدایت کرد. نمایش این هافبک آبی اناری طی 45 دقیقه حضورش در زمین را می توان در یک کلمه، فوق العاده نامید. در ضمن، او اولین گل بازی را با یک شوت عالی با پای راست به ثمر رساند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

چهار بازیکن از بارسا در ترکیب اولیه

دل بوسکه چهار بازیکن بارسا را در ترکیب اولیه خود جای داده بود: اینیستا، سسک، پیکه و بوسکتس. کنترل حملات ونزوئلا از جناحین کمی برای بوسکتس و پیکه مشکل ساز شده بود؛ در حالی که سسک و اینیستا همراه سیلوا حملات را به طور کامل و عالی پوشش می دادند. این سه بازیکن هجومی با پاس ها و جای گیری منحصر به فرد، بازی را برای اسپانیا تحت کنترل نگه داشتند.

گل دوم با پاس پشت پای سسک و ضربه آخر سیلوا شکل گرفت. در نیمه دوم بازی، سولدادو با یک هت تریک کار حریف را تمام کرد. برای سولدادو که در نیمه دوم خط شکن اصلی به شمار می رفت، در مقابل دروازه ترحم تعریف نشده بود. ایکر مونیان، در اولین بازی ملی خود، فوتبال مسحور کننده ای را به نمایش گذاشت.
رامین دلاور بازدید : 310 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

بازي‌ساز بزرگ تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا گفت: 10 امتياز اختلاف ما با مادريد ربطي به داوران ندارد.


  به نقل از آس اسپانیا، آندرس اینیستا بازیکن محبوب تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا تصریح کرد: نباید خود را فریب دهیم، ناداوری‌هایی وجود داشته که بارسلونا تنها قربانی این روند نگران کننده نیست. ما نباید ۱۰ امتیاز اختلاف با رئال مادرید به گردن داوران بیندازیم. مقصران اصلی خود ما هستیم.

اینیستا ادامه داد: فاصله ما با رئال مادرید به کمک داوران رقم نخورده و ما مسئول مستقیم شکست‌ها و ناکامی های خودمان هستیم، این فاصله زیاد نیست و اطمینان دارم که تا قبل از ال‌کلاسیکودربی سرنوشت خود را در اختیار خودمان خواهیم گرفت.

بارسلونا این هفته میهمان اتلتیکومادرید است و رئال مادرید به مصاف رایووایکانو خواهد رفت.
رامین دلاور بازدید : 317 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

آبي و اناري ها در حال حاضر 10 امتياز از رئال عقب افتاده اند اما اينيستا اميدوار است که تيمش بتواند با جبران اين فاصله، بار ديگر صدر جدول را از رئال پس بگيرد.


  آندرس اینیستا، هافبک بارسا، تاکید کرد تیمش همچنان از شانس قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا برخوردار است.
آبی و اناری ها در حال حاضر 10 امتیاز از رئال عقب افتاده اند اما اینیستا امیدوار است که تیمش بتواند با جبران این فاصله، بار دیگر صدر جدول را از رئال پس بگیرد.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما تا پایان فصل خواهیم جنگید. این تنها هدف ماست: جنگیدن و کسب سه امتیاز در هر بازی تا برای لغزش رئال کاملا آماده باشیم.

واقعیت این است که ما در دیدارهای خارج از خانه امتیازات زیادی از دست دادیم و این را می توان در جدول دید. برای قهرمانی در لالیگا باید در خانه و خارج از خانه تداوم داشت و این برای ما دشوار بود."
بارسا در دیدار پیش رو مقابل اتلتیکو مادرید قرار خواهد گرفت و اینیستا از پیروزی 5-1 تیمش مقابل والنسیا در دیدار این هفته راضی است.

رامین دلاور بازدید : 325 شنبه 29 بهمن 1390 نظرات (0)

Andres Iniesta (FC Barcelona) (Getty Images)
سایت گل- آندرس اینیستا، ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا به خوبی می داند که روزهای مصدومیت روزهای خیلی سختی است و از همین رو پیغامی برای روحیه دادن به داوید ویا، دوست و هم تیمی اش در باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا ارسال کرده:« چقدر خوشحالیم که تو در حال بهبود هستی.»
این پیغامی است که اینیستا در توئیتر برای داوید ویا نوشته است
 اینیستا امیدوار است که داوید ویا به رقابتهای یورو2012 برسد و مشکلات فیزیکی او برای این تورنمنت زیبا و جذاب برطرف شود.
 این درحالی است که این روزها، اینیستا، ویا، پدرو و چابی 4 بازیکن بارسلونا و تیم ملی اسپانیا هستند که با مصدومیتهای متعددی دست و پنجه نرم می کنند.
دراین میان فاصله گرفتن فرناندو تورس و جرارد پیکه با روزهای اوج هم دل بوسکه را نگران کرده است.
درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 2,457
  • بازدید سال : 35,024
  • بازدید کلی : 479,903
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟