loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
مصطفی.اس بازدید : 345 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (1)

Video: Pepe le pegó una patada a Arbeloa creyendo que era Pablo Piatti

در نیمه دوم بازی رئال مادرید و والنسیا اتفاقی شگفت‌انگیز روی داد. پابلو پیاتی و په‌په چند بار روی هم خطا کردند و روی یکی از این خطاها بود که په‌په به زمین افتاد و به خود می‌پیچید. آلوارو آربلوا، مدافع رئال مادرید به نزدیکی او رفت تا او را بلند کند تا رئال زمان را از دست ندهد، اما په‌په لگد محکمی به ساق پای آربلوا زد که می‌توانست باعث مصدومیت زانوی او شود!

............................................

 

مصطفی.اس بازدید : 301 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)

رئال مادريد براي بار سوم در سانتياگو برنابئو در اين فصل امتياز از دست داد و والنسيا توانست از اين تيم مساوي بگيرد. به اين ترتيب بود که فاصله رئال مادريد و بارسلونا در صدر جدول به 4 امتياز کاهش يافت.


بازی توفانی آغاز شد و ابتدا ضربه کریستیانو رونالدو در دقیقه 7 به تیر دروازه والنسیا برخورد کرد. سپس سفیان فغولی فرصتی عالی یافت اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.


سپس موقعیتی عالی نصیب والنسیا شد. اشتباه مارسلو تینو کاستا را صاحب توپ کرد. ضربه او را ابتدا کاسیاس به صورت ناقص دفع کرد اما ریکاردو کاستا در برگشت با ضربه سری که چندان خوب نبود توپ را از فاصله‌ای نزدیک به تیر دروازه رئال کوبید.
 
اندکی بعد فغولی توپ را به پابلو پیاتی سپرد و ضربه او را هم کاسیاس دفع کرد.
 
ژوزه مورینیو در نیمه دوم آنخل دی‌ماریا را به بازی آورد و این بازیکن آرژانتینی بلافاصله با پاسی که به رونالدو داد اثر خود را بر بازی گذاشت. رونالدو توپ را به پیش برد و ضربه او را گوایتا با نوک انگشتان به بیرون زد.
 
بازی سپس اندکی آرام گرفت تا این که نوبت به تینو کاستا رسید که با شوتی تماشایی از فاصله 20 متری توپ را به تقاطع دو تیر دروازه رئال بکوبد. کاسیاس پس از این اتفاق برخاست و از تیر دروازه تشکر کرد!
 
کمی بعد رئال چیزی نمانده بود به گل برسد. پاس فوق‌العاده کریم بنزما به کریس رونالدو رسید و در حالی که او تک به تک شده بود پاهایش به هم گیر کردند و به زمین افتاد. صحنه آهسته نشان می‌داد که مدافع والنسیا پیش از ورود او به محوطه جریمه دستش را اندکی روی پشت رونالدو گذاشته بود.
 
اندکی پس از آن که ضربه ژرمی متیو تازه‌وارد از کنار دروازه کاسیاس به بیرون رفت، گوایتا نشان داد چه دروازه‌بان بزرگی است. ضربه فوق‌العاده دی‌ماریا با چرخشی باورنکردنی تغییر جهت داد و داشت وارد دروازه والنسیا می‌شد اما گوایتا به شکلی خیره‌کننده توپ را به کرنر فرستاد. اندکی بعد بنزما صاحب موقعیتی عالی شد اما گوایتا ابتدا شوت و سپس ضربه سر بنزما را که در تنها یک ثانیه زده شد دفع کرد.
 
رئال مادرید به پیش می‌تاخت و حملاتی پیاپی انجام می‌داد و همین باعث شده بود پابلو ارناندس و خوردی آلبا نیم‌نگاهی به ضدحملاتی داشته باشند که گاه و بیگاه خطرناک می‌شد.
 
صحنه حساسی هم در اواخر بازی روی داد که بنزما در محوطه جریمه حریف سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.
 
بنزما در دقیقه 94 داشت رئال را به گل می‌رساند اما ضربه او با برخورد به چند نفر برگشت و بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 
رئال اکنون با 79 امتیاز همچنان صدرنشین است اما بارسلونا 75 امتیازی را نزدیک‌تر از پیش به خود می‌بیند. والنسیا هم با 49 امتیاز سوم است.

رامین دلاور بازدید : 326 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)

نوري در لاليگاي اين فصل فقط 24 دقيقه بازي کرده تا بي خاصيبت ترين خريد فصل رئال مادريد و همين طور کل 125 خريدي که در تابستان امسال لاليگا انجام شده باشد.


    به نقل از مرجع خبری رئال  هافبک ترکیه ای پس از آن مشکلات بدنی را پشت سر گذاشته بود، اما باز هم به ندرت در تیم بازی می کرد تا انتظارات از او کاهش یابند. بدین ترتیب حالا بازیکنی که به عنوان بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا به رئال پیوسته بود، حسابی در بحران است.
 برابر راسینگ باز هم سکو نشین شد و احتمالا در مسکو باز هم این اتفاق تکرار می شود. نوری در لالیگای این فصل فقط 24 دقیقه بازی کرده تا بی خاصیبت ترین خرید فصل رئال مادرید و همین طور کل 125 خریدی که در تابستان امسال لالیگا انجام شده باشد.
 
 شاهین برابر پونفرادینا در هر دو بازی حضور یافت و در چمپیونزلیگ هم برابر آژاکس و دینامو زاگرب بازی کرد اما فاقد آمادگی بود. در لالیگا فقط برابر اوساسونا در روز 6 نوامبر بازی کرد. او در برد 7-1 تیمش نقش کوچکی داشت. در دقیقه 66 که بازی 3+0 بود جای خدیرا را درون زمین گرفت. پس از آن در لالیگا هرگز بازی نکرد، اتفاقی که برای مورینیو هم نمی تواند زیاد خوشایند باشد.
 عملکرد شاهین  را با هیچ کدام از خریدهای دیگر این فصل لالیگا نمی توان مقایسه کرد. حتی بخش زیادی از 28 خرید زمستانی هم تا کنون بیش از شاهین بازی کرده اند. آنهایی هم که بازی نکرده اند به خاطر مصدومیت هایی است که از گذشته داشته اند.
 پارخو در والنسیا (271)، پیتزی از اتلتیکو (184) و ریکاردو از اسپورتینگ (90) رقبای سرسخت بازیکن ترکیه ای برای عنوان بی خاصیت ترین خرید فصل هستند.

درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 2,293
  • بازدید سال : 34,860
  • بازدید کلی : 479,739
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟