loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 1302 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بارسا و مادرید، تقریبا در تمامی آمارهای تیمی و فردی از سایر تیم های حاضر در لیگ، پیش هستند. بعضی از رکوردهای آنان شبیه به هم اما تعدادی نیز با تفاوت چشمگیر ثبت شده اند.

• بیشترین گل ها: رئال مادرید با داشتن 107 گل، تنها یک گل دیگر با رکورد خود فاصله دارد، در حالیکه بارسا فاصله چندانی تا صدتایی شدن تعداد گلهایش ندارد؛ بارسا تا کنون 96 گل به ثمر رسانده است.


• بهترین دفاع ها: آنها با انجام 33 بازی در لیگ، بهترین دفاع را هم به نام خود ثبت کرده اند که در این آمار، بارسا با 24 گل خورده در صدر است و مادرید با 29 گل خورده در رده دوم قرار دارد.
حمید بازدید : 341 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (1)
در دقیقه 16 بازی بارسلونا و ختافه بود که به نظر می‌رسید ژاوی ارناندس دروازه حریف را باز کرده، اما داور این گل را نپذیرفت.

لیونل مسی پاسی عالی به ژاوی داد و او با ضربه‌ای بسیار دقیق توپ را به سمت دروازه زد، اما دیاس تلاش کرد توپ را از روی خط برگشت دهد. البته تصاویر نشان می‌دهد که توپ در واقع از پشت خط دروازه برگشت داده شد و بارسا باید بسیار زودتر از دقیقه 44 (که لیونل مسی گل زد) به گل دوم خود می‌رسید و نتیجه را دو بر صفر می‌کرد. گلی که اگر زده می‌شد شاید نتیجه‌ای شگفت‌انگیز رقم می‌خورد.

Gol fantasma Xavi Hernández vs Getafe - FC Barcelona

حمید بازدید : 345 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)



El Barça acorrala al Madrid 

بارسلونا توانست با پيروزي چهار بر صفر در نوکمپ مقابل ختافه موقتا به فاصله يک‌امتيازي رئال مادريد برسد و انتقام سختي از تيم مادريدي بگيرد که در بازي رفت بارسا را برده بود.

نمایش بارسا در این بازی فوق‌العاده بود و هرچند ختافه تلاش کرد به ویژه در نیمه دوم فضا را ببندد، اما نتوانست زیر بار فشار حملات بارسا دوام بیاورد.
 
پپ گواردیولا ترکیبی تهاجمی را به میدان فرستاده بود. آندرس اینیستا در دقیقه 12 با ضربه‌ای که زد میگل مویا را به واکنش واداشت، اما دروازه‌بان ختافه دو دقیقه بعد نتوانست مقابل ضربه الکسیس سانچس کاری بکند.
مسی توپ را به الکسیس سپرد، و او از گوشه محوطه جریمه توپ را به گوشه بالای دروازه زد.
 

مصطفی.اس بازدید : 424 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

ليونل مسي گل‌هاي 59 و 60 خود در اين فصل را زد و بارسلونا با سختي توانست ساراگوسا را در خانه حريف شکست دهد و موقتا فاصله را در صدر جدول با رئال مادريد به سه امتياز کاهش دهد.

بازی دو تیم بر روی چمن بسیار بد ورزشگاه لا روماردا برگزار شد که تصویر آن را در این‌جا می‌توانید ببینید.
 
تیم میزبان شروعی مثبت داشت و در دقیقه 5 بود که کارلوس آراندا موقعیتی عالی را در مقابل دروازه بارسا از دست داد. آراندا در دقیقه 20 یک ضربه را هم به تیر دروازه بارسلونا زد.

 

بارسا در دقیقه 23 چیزی نمانده بود گل بخورد. ویکتور والدس، دروازه‌بان بارسا آنخل لافیتا را در محوطه جریمه سرنگون کرد ولی پنالتی حاصل را آراندا بد زد و والدس آن را گرفت.
 
آراندا سرانجام زهر خود را در دقیقه 30 به پیکر بارسا ریخت. روی پاس پابلو آلوارس بود که آراندا از خاویر ماسچرانو جدا شد و هرچند ضربه اولیه او را والدس دفع کرد، اما او در برگشت آن را به گل تبدیل کرد.
 
اما بارسلونا در دقیقه 36 به گل تساوی رسید. روبرتو، دروازه‌بان سابق بنفیکا روی کرنر سسک فابرگاس اشتباه بسیار بدی داشت و کارلس پویول توانست از فاصله 10 متری گل تساوی را بزند.
 
کاتالان‌ها سه دقیقه بعد بازگشت خود را کامل کردند. الکسیس سانچس در ضد حمله با پاسی عالی توپ را به لیونل مسی سپرد و او آن را از فاصله 12 متری به گوشه بالای دروازه کوبید تا پنجاه و نهمین گل خود در تمامی رقابت‌های این فصل را بزند.
 


رامین دلاور بازدید : 299 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)


هفته سی و دوم لالیگا درحالی برگزار می شود که بارسلونا مهمان شاگردان آقای مانولو خیمنس خواهد بود. دیدار دو تیم امشب در ورزشگاه لاروماردا و به قضاوت آقای استیل اوپن برگزار خواهد شد.

بارسا مي داند كه هر چقدر به پایان لیگ نزدیک تر می شود ديگر حق اشتباه نخواهد داشت، زیرا از دست دادن امتیاز به معنی از دست رفتن قهرمانی در لیگ خواهد بود. در اين فصل جدال برای صدرنشینی و قهرمانی فقط بین بارسا و رئال جریان دارد. رئال در این هفته یک بازی سخت در ورزشگاه خانگی خود، مقابل والنسیا خواهد داشت.

آبی اناری ها

وضعیت دو تیم در جدول

دو تیم بارسلونا و ساراگوسا در حالی این هفته به مصاف یکدیگر می روند که اختلاف دو تیم در جدول بسیار زیاد است. هم اکنون بارسلونا با 72 امتیاز در رده دوم لیگ قرار دارد، درحالیکه زاراگوزا با 28 امتیاز در رده هجدهم قرار دارد و یکی از احتمالات سقوط به دسته پایین تر می باشد.

رامین دلاور بازدید : 353 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (0)

بشترین تماشاچی این فصل در لیگ در نیوکمپ و هشتمین برد متوالی در مسابقات تنها برخی از آمار بازی شنبه است.

اف سی بارسلونا با نتیجه 2-0 در مقابل تیم اتلتیک بیلبائو پیروز شد و آمار بسیار جالبی را از خود برجای گذاشت که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ماه مارس، برای مسی بسیار جادویی بود. مهاجم آرژانتینی توانسته در 7 بازی، 12 گل به ثمر برساند.

رامین دلاور بازدید : 315 یکشنبه 13 فروردین 1391 نظرات (0)

بارسلونا فاصله را در صدر جدول به شش امتياز برگرداند. آنها دو بر صفر اتلتيک بيلبائو را بردند.

البته تیم میهمان بسیار خسته به نظر می‌رسید. آنها 48 ساعت پیش در لیگ اروپا بازی کرده بودند و باشگاه کاتالان از فرصت بهره برد و با دو گل آندرس اینیستا و لیونل مسی پیروز شد.
 
بارسا در حالی پا به میدان گذاشت که می‌دانست رئال مادرید در خانه اوساسونا پنج بر یک پیروز شده. آنها در همان دقیقه 7 می‌توانستند پیش بیفتند اما گل تیاگو آلکانتارا به دلیل قرار داشتن او در موقعیت آفساید به‌درستی مردود اعلام شد.


مردان پپ گواردیولا در دقیقه 25 می‌توانستند گل بزنند اما ضربه جرارد پیکه را جان آئورتنچه 20 ساله از روی خط دروازه با ضربه سر برگرداند.
 
سرانجام در دقیقه 40 بود که قفل دروازه‌ها باز شد. الکسیس سانچس توپ را از بازیکنان اتلتیک گرفت و به مسی سپرد، و او هم آن را به آندرس اینیستا داد تا او با ضربه‌ای بسیار تماشایی توپ را به سقف دروازه ایرایسوس برساند.
 

رامین دلاور بازدید : 429 شنبه 12 فروردین 1391 نظرات (0)


امشب در ورزشگاه نیوکمپ یکی از سخت ترین بازی های فصل، در مقابل اتلتیکو بیلبائو برگزار خواهد شد؛ این بازی می تواند امید بارسا را برای قهرمانی تاحدود زیادی حفظ کند. اگر بارسا در این بازی نتواند 3 امتیاز را کسب کند و رئال مادرید نیز بتواند مقابل اوساسونا در پامپلونا پیروز از میدان خارج شود، اختلاف بین دو تیم بارسا و رئال بیشتر می شود و امید قهرمانی کمتر. امیدواریم تیم با ارائه یک بازی خوب و پیروزی مقابل حریف قدرتمند خود، با امید به از دست دادن امتیاز توسط رئال، بتواند امیدها را برای قهرمانی در لالیگا پررنگ تر کند. قضاوت این بازی بر عهده ی آقای آربیترو مَتئو لاهوز از والنسیا خواهد بود.


آنچه گذشت

هر دو تیم در لیگ های اروپایی حاضر هستند. در حالی که بارسلونا در لیگ قهرمانان حضور دارد و مقابل میلان ایتالیا یک بازی سنگین را برگزار کرده است، تیم مارچلو بیئلسا روز پنجشنبه در لیگ اروپا مقابل میزبانش، شالکه آلمان به یک پیروزی شیرین و مطمئن دست یافته است. با توجه به نتیجه تساوی که بارسا بدست آورد، احتمال دارد برای آمادگی کامل در بازی برگشت لیگ قهرمانان، که روز سه شنبه هفته جاری در نیوکمپ برگزار خواهد شد، پپ گواردیولا به تعدادی از بازیکنای اصلی خود استراحت دهد. از طرف دیگر احتمال آن می رود که گواردیولا دست به ریسک نزند و برای از دست ندادن شانس قهرمانی لالیگا، ترکیب اصلی را به میدان بفرستد.
در طرف دیگر میدان، سرمربی اتلتیک بیلبائو اعلام کرده است که به هیچکدام از بازیکنان اصلی خود استراحت نخواهد داد و با تمام قوا مقابل بارسلونا قرار خواهد گرفت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ترکیب احتمالی

در صورتی که مربیان هر دو تیم تصمیم بگیرند با ترکیب اصلی پا به میدان بگذارند، ما ترکیب دو تیم را اینگونه پیش بینی می کنیم:
رامین دلاور بازدید : 312 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال اتلتيکومادريد پس از شکست 2 بر يک مقابل بارسلونا گفت: اگر خطاي دقيقه 89 پنالتي نبود مربي نيستم.


    به نقل از آس اسپانیا، دیه‌گو سیمئونه به شدت از داوری بازی با بارسلونا ناراحت بود و گفت: یک بازیکن با دست خود توپ را دور کرده سپس رو به نیمکت تیمش می‌خندد و داور مسابقه حتی ما را نگاه نمی‌کند. پنالتی در دقیقه پایانی بازی پس از حداقل ۱۰ حمله پیاپی روی دروازه تیمی به نام بارسلونا در ویسنته کالدرون، قطعا مسئله کوچکی نیست، اگر خطای دقیقه ۸۹ پنالتی نبود مربی نیستم.

 
*خطای بوسکتس در دقیقه ۸۹

سیمئونه در ادامه به بازی خوب مردانش اشاره کرد و گفت: به هر حال اشتباهات فردی هم وجود داشت و باید در تمرینات آنها را گوشزد کنم اما در کل از مردانم راضی هستم و امیدوارم در هفته‌های آینده این نتیجه منفی جبران شود.

اتلتیکومادرید در صورت پیروزی مقابل بارسلونا می‌توانست تا رتبه چهارم جدول صعود کند اما شکست 2 بر یک باعث شد تیم دوم پایتخت اسپانیا همچنان پشت دروازه‌های منطقه اروپایی بایستد.

 

رامین دلاور بازدید : 353 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

بازی های بارسا و اتلتیکو مادرید همواره پرگل بوده و از جذابیت بالایی برخوردار است. در 20 سال گذشته تقریبا میانگین گل 4.4 در هر بازی به ثبت رسیده است.

این روند از 20 سال پیش آغاز و باعث شد یکی از جذابترین رویارویی ها بین این دو تیم شکل بگیرد که گل های فراوان پایه و اساس این تقابل است. از فصل 1991/92 تا کنون در 37 بازی انجام شده 153 گل به ثمر رسیده که در هر بازی میانگین 4.4 گل وارد دروازه ها شده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

کارت های قرمز، بازگشت به بازی و هت تریک ها

اولین بازی تماشایی این دو تیم در دهه 90 در تاریخ 20 سپتامبر 1992 انجام شد؛ در بازی 4-1 هریستو استویچکوف در ویسنته کالدرون هت تریک کرد و مربی میزبان لوئیس آراگونس از سوی داور کارت قرمز دریافت کرد. آن مسابقه شروع این روند بود.

در فصل بعد، 1993/94، بارسا در نیمه اول به لطف هت تریک روماریو سه امتیاز بازی را کسب کرده بود، اما اتلتیو در نیمه دوم به بازی برگشت و 4-3 پیروز میدان شد. بازی برگشت در نیوکمپ با هت تریک دوباره روماریو و گل کومان و ویزنسو به برد 5-3 دست یافت، استویچکوف و لوپز نیز قبل از سوت پایان بازی از مسابقه اخراج شدند.
رامین دلاور بازدید : 290 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (1)


با احتساب بازی آخر بارسلونا مقابل والنسیا، آبی و اناری پوشان در این فصل تا کنون 8 بار موفق شده اند پنج بار یا بیشتر دروازه حریفانشان را باز کنند. لئو مسی و جشنواره گلی که در این بازی به راه انداخت، همچنین نمایش خیره کننده او در این بازی بسیار تحسین برانگیز بود.

در ادامه می توانید آمار بازی بارسلونا و والنسیا را مشاهده کنید:

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بارسا با نتیجه ای که مقابل والنسیا کسب کرد برای هشتمین بار است که در این فصل موفق شده پنج گل یا بیشتر وارد دروازه حریفانش کند. قربانیان بارسا پیش از این عبارت بودند از: ویارئال (5-0)، اوساسونا (8-0)، اتلتیکو مادرید (5-0)، باته (5-0)، مایورکا (5-0)، لوانته (5-0)، و ال هاسپیتالت (9-0).

پپ گواردیولا، در این دیدار 9 تن از بازیکنان لاماسیا را در ترکیب اولیه تیمش قرار داد. همچنین سه بازیکنی که وی به عنوان یار جانشین در نیمه دوم وارد میدان کرد شامل تیو، تیاگو و ژاوی، همگی از پرورش یافتگان لاماسیا بودند.
رامین دلاور بازدید : 311 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)


بارسلونا شب گذشته یکی از بهترین بازی های این فصل خود را به نمایش گذاشت و موفق شد در نیوکمپ رقیب سرسخت خود یعنی والنسیا را با نتیجه 5-1 در هم بکوبد. اگرچه والنسیا در دقایق ابتدایی بازی توسط پیاتی گل اول بازی را به ثمر رساند اما تیم پرانگیزه و نمایش فوق العاده لیونل مسی یک پیروزی خانگی دیگر را برای بارسا رقم زد.

در امتیازات بازیکنان بارسا را با هم مرور می کنیم:

                                   

ویکتور والدس: 7

وی می توانست در گل پیاتی بهتر از این ها عمل کند، به غیر از این مورد عملکرد نسبتا خوبی داشت. او در نیمه دوم توپ را به خوبی مهار کرد و مانع از گل تساوی فگالی برای والنسیا شد.

رامین دلاور بازدید : 340 دوشنبه 01 اسفند 1390 نظرات (0)

بارسا گل زودهنگام پیاتی را با چهار گل مسی و گل دقایق پایانی ژاوی پاسخ داد تا با یک نمایش استثنایی به همگان ثابت کند این نبرد همچنان ادامه دارد و تیم برای قهرمانی هنوز امید دارد.

مسی با انجام یک بازی خارق العاده، تیم سوم لالیگا را در هم کوبید و بار دیگر شانس بارسا را برای قهرمانی لالیگا به دیگران یادآوری کرد. اعضای تیم بار دیگر عهد بستند تا عظمت بارسا را به نمایش بگذارند و با وجود جو حاکم به دلیل 13 اختلاف امتیاز با صدرنشین و گل دقیقه 9 پیاتی توانستند والنسیا را از پیش رو بردارند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بازی با 4 گل سوپر قهرمان تیم، مسی، به نفع بارسا رقم خورد که ژاوی نیز این برتری را تکمیل کرد. حاکمیت مطلق بارسا بر بازی می توانست این شکست را برای والنسیا سنگین تر کند. این برد، بارسا را با اختلاف 10 امتیاز در مکان دوم جدول قرار داد و اتفاق خوبی قبل از بازی سخت یکشنبه آینده در وینسنته کالدرون بود.
رامین دلاور بازدید : 345 دوشنبه 01 اسفند 1390 نظرات (0)

مهاجم آرژانتيني تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا در بازي شماره 200 خود 4 گل به ثمر رساند تا در يک قدمي همتاي پرتغالي خود قرار بگيرد.


   لیونل مسی مقابل والنسیا ۴ گل به ثمر رساند تا با ۲۷ گل زده (۲ پنالتی) پشت سر کریستیانو رونالدو قرار بگیرد.

رونالدو با ۲۸ گل زده (۱۰ پنالتی) در صدر جدول گلزنان لالیگا اسپانیا ایستاده است.

شب گذشته لیونل مسی در حالی که ۲۴ سال و ۲۴۰ روز از عمرش می‌گذشت بازی شماره ۲۰۰ خود را تجربه کرد و این در حالی است که ژاوی هرناندز بازی شماره ۲۰۰ خود را در سن ۲۵ سال ۲۳۶ روزگی تجربه کرده بود.

 

رامین دلاور بازدید : 338 دوشنبه 01 اسفند 1390 نظرات (0)

تيم بارسلونا به لطف درخشش مسي توانست با نتيجه پرگل 5 بر يک والنسيا را در هم شکند.


به گزارش بخش "نتایج زنده" سایت ورزش‌ سه تیم والنسیا ابتدا در دقیقه 9 با گل "پابلو پیاتی" توانست از حریف خود پیشی بگیرد. هرچند این برتری طولی نپایید و  "مسی" که در یکی از روزهای آرمانی خود به سر می‌برد ،توانست چهار گل را در دقایق 22، 27، 76 و 85 وارد دروازه والنسیا کند و بارسا با نتیجه 4 بر یک از والنسیا پیش افتاد. اما این پایان کار نبود. ژاوی که به تازگی از بند مصدومیت رها گشته توانست در دقیقه 90 گل پنجم بارسا را به ثمر برساند و بازگشت خود را همراه با گل‌زنی و برتری قاطع جشن بگیرد .

آمار بازی را در تصویر زیر مشاهده می‌فرمائید:

رامین دلاور بازدید : 321 یکشنبه 30 بهمن 1390 نظرات (0)

والنسیا، سومین باشگاه موفق اسپانیا بعد از بارسا و رئال مادرید است و تاکنون موفق به کسب 6 عنوان قهرمانی لیگ شده است که آخرین آنها در سال 2004 بود. آنها در طول سه سال گذشته همواره به مقام سومی لالیگا دست یافته اند که به نظر می رسد این نتیجه امسال نیز قابل تکرار باشد.

چهارمین رویارویی این فصل

بارسا در آستانه چهارمین رویارویی این فصل خود با والنسیا قرار دارد. بارسا ده روز پیش در چارچوب رقابت های جام حذفی توانست 2-0 از سد والنسیا بگذرد و در قالب همین رقابت ها در دور رفت به نتیجه 1-1 دست یافته بود. دور رفت لالیگا نیز با نتیجه 2-2 به پایان رسید. باخت شاگردان امری در جام حذفی باعث شد لیگ اروپا تنها میدان رقابت والنسیا باشد. تا بدین جا آنها 18 امتیاز با صدرنشین لالیگا فاصله دارند اما همچنان بعد از دو تیم بزرگ در سکوی لیگ قهرمانان حضور دارند و با تیم چهارم جدول یعنی لوانته، 12 امتیاز اختلاف دارند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

هدایت تیم

سال 2012 برای والنسیا خیلی ایده ال نبوده است؛ اگرچه آنها قبل از رویارویی با بارسلونا در نیمه نهایی توانسته بودند سویا و لوانته را از پیش رو بردارند و با کسب نتیجه 4-0 هفته پیش در برابر اسپورتینگ در بازی های لیگ اولین برد خود در سال جدید را جشن گرفتند، اما با 4 تساوی در برابر تیمهای ویارئال، اوساسونا، ریسینگ و اتلتیکو مادرید و باخت خانگی 1-0 در برابر رئال سوسیداد شروع خوبی نداشتند. روز پنج شنبه، آنها در ورزشگاه استوک سیتی انگلیس وضعیت خیلی خوبی نداشتند اما توانستند با نتیجه 1-0 آنها را شکست داده و گامی بزرگ به مرحله یک هشتم نهایی بردارند. والنسیا در سال 2004 که این جام هنوز با نام جام یوفا برگزار می شد با کاپیتانی داوید آلبدا، با شکست تیم مارسی که دیدیه دروگبا در آن زمان در این تیم بود، قهرمان این مسابقات شد.
رامین دلاور بازدید : 453 شنبه 29 بهمن 1390 نظرات (2)


در بازی پیش رو لالیگا در برابر والنسیا، گواردیولا باید به دنبال دو مدافع موقت برای تیمش باشد؛ چون دنی آلوز و ماسکرانو در این بازی محروم خواهند بود. در مسابقات ابتدایی فصل که تیم با مصدومان زیادی روبه رو بود، گواردیولا سیستم 3-4-3 را اجرا می کرد.

گواردیولا به اجبار باید به دنبال جایگزین دنی آلوز و ماسکرانو برای بازی والنسیا در نیوکمپ باشد؛ زیرا هر دو بازیکن محروم هستند. مربی باید با دعوت بازیکنان تیم ب و یا تجدید سازماندهی ترکیب اولیه خود پست های دفاع مرکزی و دفاع راست را پر کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

دفاع راست

از زمان مربیگری گواردیولا، بارها این اتفاق افتاده است که کارلوس پویول در نقش دفاع راست بازی کند اما غیبت ماسکرانو باعث شده که مربی، کاپیتان را در پست دفاع مرکزی قرار دهد و در عوض از آدریانو در این پست استفاده کند. شایان ذکر است که این بازیکن برزیلی دوران ریکاوری بعد از مصدومیت خود را می گذراند. انتخاب سوم گواردیولا را می توان مارتین مونتویا دانست؛ بازیکن جوانی که پست اصلی او دفاع راست است و معمولا در ترکیب اولیه اوسیبیو حضور دارد و توانسته در این فصل برای تیم اول نیز گلزنی کند.
درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 688
  • بازدید ماه : 257
  • بازدید سال : 32,824
  • بازدید کلی : 477,703
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟