loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 431 شنبه 12 فروردین 1391 نظرات (0)


امشب در ورزشگاه نیوکمپ یکی از سخت ترین بازی های فصل، در مقابل اتلتیکو بیلبائو برگزار خواهد شد؛ این بازی می تواند امید بارسا را برای قهرمانی تاحدود زیادی حفظ کند. اگر بارسا در این بازی نتواند 3 امتیاز را کسب کند و رئال مادرید نیز بتواند مقابل اوساسونا در پامپلونا پیروز از میدان خارج شود، اختلاف بین دو تیم بارسا و رئال بیشتر می شود و امید قهرمانی کمتر. امیدواریم تیم با ارائه یک بازی خوب و پیروزی مقابل حریف قدرتمند خود، با امید به از دست دادن امتیاز توسط رئال، بتواند امیدها را برای قهرمانی در لالیگا پررنگ تر کند. قضاوت این بازی بر عهده ی آقای آربیترو مَتئو لاهوز از والنسیا خواهد بود.


آنچه گذشت

هر دو تیم در لیگ های اروپایی حاضر هستند. در حالی که بارسلونا در لیگ قهرمانان حضور دارد و مقابل میلان ایتالیا یک بازی سنگین را برگزار کرده است، تیم مارچلو بیئلسا روز پنجشنبه در لیگ اروپا مقابل میزبانش، شالکه آلمان به یک پیروزی شیرین و مطمئن دست یافته است. با توجه به نتیجه تساوی که بارسا بدست آورد، احتمال دارد برای آمادگی کامل در بازی برگشت لیگ قهرمانان، که روز سه شنبه هفته جاری در نیوکمپ برگزار خواهد شد، پپ گواردیولا به تعدادی از بازیکنای اصلی خود استراحت دهد. از طرف دیگر احتمال آن می رود که گواردیولا دست به ریسک نزند و برای از دست ندادن شانس قهرمانی لالیگا، ترکیب اصلی را به میدان بفرستد.
در طرف دیگر میدان، سرمربی اتلتیک بیلبائو اعلام کرده است که به هیچکدام از بازیکنان اصلی خود استراحت نخواهد داد و با تمام قوا مقابل بارسلونا قرار خواهد گرفت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ترکیب احتمالی

در صورتی که مربیان هر دو تیم تصمیم بگیرند با ترکیب اصلی پا به میدان بگذارند، ما ترکیب دو تیم را اینگونه پیش بینی می کنیم:

در صورتی که مربیان هر دو تیم تصمیم بگیرند با ترکیب اصلی پا به میدان بگذارند، ما ترکیب دو تیم را اینگونه پیش بینی می کنیم:

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در صورتیکه مربیان برای بازیکنان مهم خود استراحت در نظر بگیرند، تغییرات احتمالی ترکیب اینطور خواهد بود:
بارسلونا: خروج اینیستا و فابرگاس از ترکیب و حضور تیاگو و پدرو، حتی احتمال حضور کوئنکا نیز در ترکیب وجود دارد.
بیلبائو: خروج یورنته و حضور توخره در راس خط حمله، حضور ایبای در خط میانی به جای وی.

وضعیت در لیگ

بارسلونا تا به اینجای فصل در 29 بازی صاحب 21 برد، 6 تساوی و 2 شکست شده است و با کسب 69 امتیاز در رده دوم بعد از رئال مادرید 75 امتیازی قرار دارد. بارسا در این فصل 84 گل به ثمر رسانده است و 22 بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است. 2 گل از این 22 گل مربوط به بازی رفت مقابل بیلبائو بوده است که آن بازی در نهایت با نتیجه مساوی 2-2 به پایان رسید.
بیلبائو هم از 29 بازی خود در این فصل صاحب 9 برد، 11 تساوی و 9 شکست شده است و با 38 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد. این تیم تا به اینجای فصل 44 بار موفق به بازکردن دروازه ی حریفان شده است و 40 بار هم دروازه خود رو باز شده دیده است.
تیم بیلبائو در خط حمله موفق بوده و آمار گلزنی خوبی بجا گذاشته است، ولی در خط دفاع متزلزل بنظر می رسد. همین امر می تواند به سود بارسلونا باشد که با ارائه یک بازی تهاجمی دروازه حریف رو باز کند، اما باید مراقب حملات خطرناک تیم حریف نیز باشد.

بازی های گذشته

دو تیم از فصل 2009/10 تا بحال 5 بار در لالیگا مقابل هم قرار گرفته اند که نتیجه 3 بازی به سود بارسلونا بوده است و نتیجه دو بازی نیز به تساوی انجامیده است. آخرین بازی دو تیم در مقابل هم، مربوط به بازی رفت این فصل بود که در تاریخ 6 نوامبر 2011 برگزار شد و با نتیجه 2-2 به پایان رسید. در این بازی ابتدا بیلبائو توسط هرِرا به گل رسید اما 4 دقیقه بعد فابرگاس حساب کار را به تساوی کشاند؛ اما این بیلبائو بود که با ارائه یک بازی منطقی و هجومی موفق شد گل دوم را توسط یورنته در دقیقه 80 بازی به ثمر برساند. این نتیجه تا وقت های اضافه پابرجا بود؛ پس از خطای آموربیتا بر روی بازیکن بارسلونا و دریافت کارت زرد دوم که منجر به اخراج این بازیکن شد، لیونل مسی توانست از غافلگیری خط دفاع بیلبائو استفاده کند و گل تساوی را به ثمر رساند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 2,211
  • بازدید سال : 34,778
  • بازدید کلی : 479,657
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟