loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
حمید بازدید : 358 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
Bernd Schuster - ex Real Madrid
 برند شوستر،سرمربی سابق باشگاه رئال مادرید معتقد است که تیم مادریدی در بازی شنبه شب ال کلاسیکو با ترکیبی تدافعی به میدان خواهد رفت

کهکشانی ها در حالی مقابل بارسلونا قرار خواهند گرفت که در حال حاضر با 4 امتیاز برتری نسبت به حریف درصدر جدول لالیگا قرار دارند.  

شوستر در صحبتهایی دراین باره به کام رادیو گفت:« بارسلونا و رئال مادرید خسته گام به این مرحله می گذارند که کاملا طبیعی است. یک تساوی برای رئال خوب خواهد بود ولی برد، جام قهرمانی را به آنها می دهد. بعید می دانم که مورینیو برای برد تلاش کند. او ریسک نخواهد کرد. اوهرگز در بازیهایی این چنینی ریسک نکرده. از دست دادن لالیگا آن هم در این شرایط فاجعه بار خواهد بود.»

حمید بازدید : 347 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
Barcelona Director of Football Txiki Begiristain
 

سایت گل- تکسیکی بگیرستاین، مدیر ورزشی سابق بارسلونا در صحبتهایی اعلام کرد که بعد از کنار رفتن فرانک ریکارد از نیمکت مربیگری بارسا در سال 2008، نام مورینیو به عنوان یکی ازنامزدهای هدایت بارسا مطرح شده بود.

ریکارد بعد از فصلی ناامید کننده از سمت خود برکنار شد. درآن زمان مورینیو هم بیکار بود و نام او به عنوان یکی از گزینه های هدایت بارسا مطرح شد ولی درنهایت سران این باشگاه گواردیولا را به عنوان مربی جدیدشان برگزیدند.

رامین دلاور بازدید : 317 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (0)

پپ گواردیولا یکی از عوامل برجسته پیروزی بر اتلتیک را دفاع قدرتمند تیمش می داند و معتقد است دادن یک سرمشق فکری به بازیکنان ضروری ست، که «اگر بخواهید موفق شوید، می توانید». گواردیولا متقاعد شده است که فینال جام پادشاهی بین این دو تیم خارق العاده خواهد بود و او شک ندارد که آن بازی بسیار سخت تر از بازی امشب باشد. سر مربی گفت: «وجود بیلسا در دنیای فوتبال، نعمتی برای تمام هواداران است».

جوزپ گواردیولا معتقد است که اتلتیک بیلبائو با توجه به بازی این هفته در لیگ اروپا «به همه این درس را داد که چگونه در شرایط سخت می توان بر بازیکنان مدیریت کرد». مربی بارسا گفت که «بارسلونا دیشب برای مغلوب کردن تیم بیلسا یکی از زیرکانه ترین و بی نقص ترین کارهای تدافعی را ارائه داد» و در ادامه افزود: «اتلتیک بیلبائو شما را مجبور می کند از حداکثر قدرتتان استفاده کنید؛ آنها شما را مجبور می کنند تا برای برنده شدن حتما تلاش خوبی داشته باشید. اگر شما با قدرت بازی نکنید، آنها بر شما تسلط پیدا می کنند».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ماسکرانو یکی از بهترین خرید ها

مربی بارسا عملکرد تیمش را در بازی دیشب ستود و مخصوصا عملکرد جرارد پیکه، آدریانو و ماسکرانو را تحسین کرد: «ما جرارد را در بخش خوب سال از دست داده بودیم، اما او به فرم ایده آل ش بازگشته است. او و ماسکرانو یک بازی مهم و بزرگ را انجام دادند؛ خاویر یک خرید تقریبا غیر قابل تصور است. او بازیکنی است که هیچ مربی دوست ندارد وی را بفروشد و از دست بدهد، ما هرگز او را نخواهیم فروخت؛ او خرید منحصر به فردی است. ما بسیار خوش شانس هستیم که او را داریم. من همچنین می خواهم که تلاش آدریانو را در موفقیت تیم پررنگ بدانم».


مصطفی.اس بازدید : 307 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا پس از پيروزي تيمش در هفته سي‌ام لاليگا گفت: متاسفانه کميته انضباطي با رئال و بارسلونا مشکل دارد.


  به نقل از آس اسپانیا، جوزپه گواردیولا اخراج 4 بازیکن خود در هفته‌های اخیر و نوع قضاوت داوران در قبال دو تیم رئال مادرید و بارسلونا را بسیار مشکوک توصیف کرد.

وی ادامه داد: مشخص است که کمیته انضباطی و کمیته داوران فدراسیون فوتبال قصد نادیده گرفتن عدالت را ندارند اما واضح است که نگاه داوران به رئال مادرید و بارسلونا نگران کننده شده و قضاوت داوران در بازی های این 2 تیم بسیار مشکوک و پر اشتباه بوده است.

وی افزود: تیمی که در هر بازی بیش از 70 درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار دارد باید بیشترین محکومیت‌ها را پذیرا باشد؟ این سزاوار تیم بزرگی چون بارسلونا نیست. اخراج مربیان و بازیکنان رئال مادرید نیز با وسواس و سخت‌گیری عجیب داور همراه بود و خود من هم تعجب کردم.

بارسلونا با نتیجه 2 بر صفر مقابل مایورکا به پیروزی رسید و این هفته فاصله 6 امتیازی با مادرید حفظ شد.
رامین دلاور بازدید : 316 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

مترجم:رامین دلاور/abianariha.rzb.ir

منبع:وب سایت رسمی باشگاه


مربی آبی اناری ها می گوید من احساس خوش شانسی میکنم که بازیکنی مثل مسی دارم.گواردیولا "استعداد ذاتی" و "ظرفیت های رقابتی" رو به عنوان عوامل کلیدی مسی میداند و او را بهترین فوتبالیست میداند.

گواردیولا معتقد است که حضور در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 5 دور متوالی به خاطر ثبات باشگاه است.

آبی اناری پوشان برای پنجمین بار متوالی توانستند مقابل بایر لورکوزن بلیط مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رو بدست بیاورند.

بدون شک مسی با زدن 5 گل از 7 گل کل بازی ستاره زمین بود و در تار و مار نماینده آلمان توسط آبی اناری ها در نیوکمپ نقش به سزایی داشت.

جوزپه گواردیولا معتقد است که مهاجم آرژانتینی خودش بهترین است و احساس خوش شانسی میکند از این که او هدایت کننده و مربی اوست.

برای پپ ،ستاره آرژانتینی بارسا به خاطر استعداد و ظرفیت های رقابتی خودش هست که او را منحصر به فرد می خواند.




رامین دلاور بازدید : 296 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

مربي جوان بارسا در صحبتهايي از مسي تمجيد کرد.

پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا در پایان دیدار 4شنبه شب تیمش مقابل بایرلورکوزن در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا که با برد 1-7 تیم کاتالان به پایان رسید بسیار خوشحال بود.

او در کنفرانس خبری پایانی بازی به خبرنگاران گفت:« واقعا خوشحالم که می توانیم به لذت بردن در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهیم، تورنمنتی زیبا و سالم.»

گواردیولا درادامه به این نکته اشاره کرد که پنج سال حضور بارسا در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، نشانه آن است که :« بارسا تیم بزرگی است.»

لیونل مسی دراین دیدار ستاره بارسا بود و 5 گل از گلهای تیمش را به ثمر رساند. گواردیولا در تمجید از درخشش ستاره ریزنقش آرژانتینی گفت:« به ثمر رساندن 5 گل کار آسانی نیست. من این را به شما می گویم .ما واقعا خوش شانس هستیم که مسی رادراختیار داریم و از فوتبال او لذت می بریم.از حضور مسی و سایرین..آندرس هم همین طور.این او و چابی بودند که در بازی مقابل اسپورتینگ دوام آوردند و با تلاش و کوشش به جریان این بازی هم برگشتند.»

پپ جوان درادامه درمورد مسی گفت:« مسی بهترین است و بهتر از این وجود ندارد. من واقعا خوش شانسم که او را مربیگری می کنم. مسی بی نظیر است و رقابت کردن را به ما نشان می دهد. مهم نیست که آفتاب باشد یا هوا سرد باشد، اگر بازیکنان حریف او را بزنند و یا نزنند، او در محوطه جریمه باشد و یا نه، مسی همیشه با خودش رقابت می کند. ما بازیکن مشابهی نخواهیم دید: دی استفانو، مارادونا، اسم پله را هم می آورم اگر عصبانی نشود، و الان نوبت مسی است.امیدواریم که روزهای خوب او دوام داشته باشد. »

رامین دلاور بازدید : 307 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (2)

پپ گوارديولا، سرمربي بارسا، اعلام کرد اگر تيمش نتواند در رقابت هاي اين فصل قهرمان شود، شکايتي از داوري ها نخواهند داشت.



 کاتالان ها امشب میزبان خیخون خواهند بود و امیدوارند که بتوانند فاصله 10 امتیازی با رئال را کاهش بدهند.
 
 گواردیولا در آستانه دیدار امشب در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اگر در پایان فصل قهرمان نشویم، تقصیر داوران نیست. اولین دلیل این است که از کیفیت لازم برخوردار نبودیم.
 
 من واقعا فکر می کنم شانس خیلی کمی برای رسیدن به قهرمانی داریم. ما در سه فصل گذشته از 16 جام ممکن، 13 جام را فتح کردیم و همچنان به دنبال رسیدن به قهرمانی در این رقابت ها هستیم. اما اختلاف مان با رئال خیلی زیاد است و رسیدن به آنها اصلا ساده نیست."

 

 

 

 


بارسا در دیدار امشب مسی را در اختیار نخواهد داشت و گواردیولا در این مورد گفت:" در یک سوم دفاعی حریفف او تعیین کننده ترین بازیکن حریف است. علاوه بر این، وقتی ما تحت فشار قرار می گیریم، او اولین بازیکنی است که به کمک ما می آید. باید ببینیم بدون او چطور بازی خواهیم کرد و چگونه به غیبت او واکنش نشان می دهیم."
 
محل و زمان برگزاری دیدار فینال کوپا دل ری هنوز مشخص نشده و دو باشگاه بارسا و بیلبائو بر سر برگزاری این دیدار به توافق نرسیدند.

رامین دلاور بازدید : 312 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)

سرمربي بارسلونا پس از پيروزي تيمش مقابل اتلتيکومادريد و تداوم اختلاف 10 امتيازي با رئال گفت: قهرمان نمي‌شويم و به مادريد هم نمي‌رسيم.


   به نقل از آس اسپانیا، جوزپه گواردیولا که از پیروزی 2 بر یک مردانش مقابل تیم دوم مادرید خوشحال بود گفت: کارت‌های زردی که گرفتیم ناراحت کننده بود و وضعیت بازیکنان کلیدی تیم به این ترتیب به خطر خواهد افتاد.

وی ادامه داد: بازی بسیار سختی بود و پیروزی در کالدرون برای من و بازیکنانم ارزشمند است. ما به رئال مادرید نمی‌رسیم و فاصله به صورتی است که باید درباره آن واقع بین باشیم. به قهرمانی هم فکر نمی‌کنیم و دوست داریم فقط خوب بازی کنیم و هوادارانمان از بازی دیدنی ما راضی باشند. ما تا لحظه آخر رقابت می‌کنیم و هرگز عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

رامین دلاور بازدید : 314 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

این بازیکن جوان اهل رئوس، که در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان عضوی از تیم اصلی حاضر شده بود، توضیح داد که تیم اصلی مثل یک «خانواده» است و جو «فروتنی» بر آن حاکم است.

زمان کوتاهی است که آیزاک کوئنکا به طور رسمی به تیم اول بارسا پیوسته است. قبل از آن او شناخت کاملی از تمام اعضای تیم نداشته است. او به راستی تحت تأثیر آنها قرار گرفته است. کوئنکا در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود که به اقرار خودش با کمی هیجان و استرس همراه بود، اظهار داشت: «همه آنها مرا با رفتار متواضعانه خود شگفت زده می کنند. شما احتمالا فکر می کنید که در رختکنی که بازیکنانش عناوین زیادی را کسب کرده اند، باید صمیمیت کمتری وجود داشته باشد، اما اینچنین نیست».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

یادگیری مستمر

کوئنکا اذعان کرد که او هر روز تمام هم تیمی هایش را زیر نظر می گیرد تا بتواند چیزهای بیشتری از آنها بیاموزد. او گفت: «من به آنها به چشم یک الگو نگاه می کنم و تلاش می کنم عملکرد آنها را در بازی ها و جلسات تمرینی به دقت زیر نظر داشته باشم تا بتوانم چیزهای بیشتری بیاموزم». بازیکن کناری بارسا که می خواست از گواردیولا به خاطر دادن فرصت به او برای بازی در تیم اول تشکر کند، منکر تشابه موقعیت خود با بوسکتس و پدرو نشد، اگر چه اعتراف کرد که «داستان هرکسی متفاوت است».
رامین دلاور بازدید : 352 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)

رييس سابق باشگاه بارسلونا گفت که بايد به گوارديولا براي تمديد قراردادش زمان کافي داد.


   پپ گوارديولا سرمربي بارسلونا تاکنون قرارداد خود را با تيمش تمديد نکرده و همين مساله باعث شده است تا گمانه‌زني‌ها درباره جدايي او از اين باشگاه به گوش برسد.

خوان لاپورتا رييس سابق باشگاه بارسلونا گفت که بايد به گوارديولا زمان کافي براي فکر کردن درباره تمديد قراردادش را داد.

وي افزود: پپ به عنوان مربي براي بارسلونا سنگ تمام گذاشته است. او تمام افتخارات ممکن را در اين چند سال اخير حضورش به دست آورده است. او مربي شاخص و کار بلد و از همه مهم‌تر يک طرفدار واقعي کاتالونيايي است. بايد او را به حال خود گذاشت تا بهترين تصميمش را در اين زمينه بگيرد. گوارديولا همواره دوست دارد که قراردادش را سال به سال تمديد کند. بنابراين بايد به او فرصت لازم را داد تا تصميم نهايي خود را اعلام کند.

گوارديولا معمولا قرارداد خود را با بارسلونا سال به سال تمديد مي‌کند. او از سال 2008 هدايت آبي ـ اناري‌ها را بر عهده گرفت و تاکنون از 16 جام ممکن فاتح 13 تاي آن‌ها شده است، اما در اين فصل تا حدودي شانس قهرماني در لاليگا را از دست داده است چرا که با تيم صدرنشين رئال مادريد 10 امتياز اختلاف دارد. با اين وجود بارسلونا با حضور در فينال جام حذفي شانس قهرماني در اين رقابت‌ها را دارد. در ليگ قهرمانان اروپا هم بارسلونا با پيروزي سه بر يک مقابل لورکوزن در ديدار رفت در آستانه صعود به جمع هشت تيم پاياني رقابت‌ها قرار گرفته است.
رامین دلاور بازدید : 313 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (2)

رييس سابق باشگاه بارسلونا گفت که بايد به گوارديولا براي تمديد قراردادش زمان کافي داد.


   پپ گوارديولا سرمربي بارسلونا تاکنون قرارداد خود را با تيمش تمديد نکرده و همين مساله باعث شده است تا گمانه‌زني‌ها درباره جدايي او از اين باشگاه به گوش برسد.

خوان لاپورتا رييس سابق باشگاه بارسلونا گفت که بايد به گوارديولا زمان کافي براي فکر کردن درباره تمديد قراردادش را داد.

وي افزود: پپ به عنوان مربي براي بارسلونا سنگ تمام گذاشته است. او تمام افتخارات ممکن را در اين چند سال اخير حضورش به دست آورده است. او مربي شاخص و کار بلد و از همه مهم‌تر يک طرفدار واقعي کاتالونيايي است. بايد او را به حال خود گذاشت تا بهترين تصميمش را در اين زمينه بگيرد. گوارديولا همواره دوست دارد که قراردادش را سال به سال تمديد کند. بنابراين بايد به او فرصت لازم را داد تا تصميم نهايي خود را اعلام کند.

گوارديولا معمولا قرارداد خود را با بارسلونا سال به سال تمديد مي‌کند. او از سال 2008 هدايت آبي ـ اناري‌ها را بر عهده گرفت و تاکنون از 16 جام ممکن فاتح 13 تاي آن‌ها شده است، اما در اين فصل تا حدودي شانس قهرماني در لاليگا را از دست داده است چرا که با تيم صدرنشين رئال مادريد 10 امتياز اختلاف دارد. با اين وجود بارسلونا با حضور در فينال جام حذفي شانس قهرماني در اين رقابت‌ها را دارد. در ليگ قهرمانان اروپا هم بارسلونا با پيروزي سه بر يک مقابل لورکوزن در ديدار رفت در آستانه صعود به جمع هشت تيم پاياني رقابت‌ها قرار گرفته است.

 

رامین دلاور بازدید : 355 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)


آندوني زوبي زارتا مدير ورزشي باشگاه بارسلونا اعلام کرد، اين باشگاه به پپ گوارديولا هر چقدر زمان بخواهد مي دهد تا او تصميمش را در مورد آينده بگيرد.


   گواردیولا از زمانی که هدایت بارسلونا را به دست گرفته فقط قراردادهای یک ساله بسته است و قرارداد کنونی اش را هنوز تمدید نکرده است.

این موضوع شایعاتی را در مورد احتمال رفتن او به یکی از تیم های سری آ ایتالیا، لیگ برتر انگلیس و یا حتی خاورمیانه در پایان فصل منتشر کرد اما زوبی زارتا می گوید هیچ فشاری روی این مربی نیست تا تصمیمش را در مورد آینده بگیرد.
مدیر ورزشی بارسلونا به شبکه تلویزیونی کانال پلاس گفت: پپ می داند که از حمایت کامل باشگاه و تیم برخوردار است. او از ما زمان خواسته است و مشکلی وجود ندارد. ما برای او مهلت تعیین نکرده ایم و نخواهیم کرد و به وی اطمینان کامل داریم.

رامین دلاور بازدید : 308 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)

مربی با درنظر گرفتن نحوه بازی تیمش در طول فصل، 10 امتیاز اختلاف را منصفانه نمی داند اما باز هم می گوید: «این ده اختلاف وجود دارد و ما باید آن را بپذیریم».

بعد از انجام بازی کاملا آموزشی در برابر والنسیا، گواردیولا زبان به تمجید بازیکنانش گشود. مربی معتقد است دیدن بازی های بارسا یک مزیت محسوب می شود: «زندگی کردن در این عصر با وجود چنین بازیکنانی مایه مسرت است. این تیم به ورزش اعتبار می بخشد».

                                    
فاصله بسیار است

گواردیولا در ادامه بحث 10 امتیاز اختلاف با رئال مادرید گفت: «باتوجه به سطح بازی بارسا، هرکس نحوه رقابت ما را می بیند متوجه خواهد شد که چنین اختلافی حق ما نیست. چنین فاصله ای باعث تاسف است و می دانیم که بازی ما لایق چنین چیزی نیست اما واقعیت همین است و باید آن را پذیرفت».

در رابطه با جایگاه تیم در جدول، گواردیولا از بازیکنانش خواست تا به تلاش خود ادامه دهند: «باید تا انتها به رقابت ادامه داد، در غیر این صورت فصل بسیار طولانی و سخت خواهد شد. نباید فصل را تمام شده انگاشت و دست از تلاش برداشت. به کالدرون خواهیم رفت و بار دیگر فوتبال خوبی ارائه می دهیم. شاید توانستیم فاصله را کمتر کنیم. تمرینات آماده سازی خود را از روز چهارشنبه آغاز خواهیم کرد و این بازی مهر محکی بر انگیزه ما برای کسب عنوان قهرمانیست».

رامین دلاور بازدید : 313 یکشنبه 30 بهمن 1390 نظرات (0)

شکست دو بر صفر شنبه شب آرسنال مقابل ساندرلند در جام حذفي انگليس حکومت 16 ساله آرسن ونگر در اين تيم را به مخاطره انداخته و شايعاتي در مورد احتمال ورود 'پپ گوآرديولا' به عنوان جانشين او را قوت بخشيده است.


  به گزارش دیلی میل، برخی منابع آگاه در باشگاه آرسنال می گویند با توجه به اینکه تیم در آستانه دومین فصل ناکام خود و هفتمین سال بدون قهرمانی قرار دارد، مذاکراتی برای انتقال ونگر به بخش مدیریتی باشگاه در حال انجام است.

شکست چهار بر صفر هفته گذشته آرسنال مقابل میلان، حذف آنها از لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد و زنگ های هشدار را برای مدیران باشگاه که نگران از دست دادن مسابقات سال آینده هم هستند، به صدا درآورد.
آرسنال از زمانی که ''استن کرونکه'' عمده سهام این باشگاه را خرید، تلاش کرده است محبوبیت جهانی خود را افزایش دهد و از این طریق بر درآمد خود بیفزاید.موفقیت تیم نقش مهمی در این امر دارد. کاری که ظاهرا ونگر از عهده آن بر نمی آید.

آرسنال همچنین به خوبی می داند که با توجه به نامشخص بودن وضعیت قرارداد گوآردیولا در بارسلونا، فرصت زیادی برای به خدمت گرفتن وی ندارد. این مربی 41 ساله تا پایان فصل با بارسلونا قرارداد دارد و با وجود درخواست های بسیار از سوی سران باشگاه هنوز قرارداد جدیدی با آنها امضا نکرده است.

وی شنبه شب در پاسخ به پرسش هایی در مورد تمدید قراردادش گفت: من نمی دانم که توانایی لازم برای ماندن در چنین تیم بزرگی را دارم یا خیر. هر زمان که به اطمینان رسیدم به مسوولان باشگاه اطلاع می دهم. ما چهار سال با هم بوده ایم و برای ماندن باید کاملا به همه جوانب فکر کنم.
سرمربی بارسلونا گفته است: بهتر است زمان بیشتری برای فکر کردن داشته باشم. باید حداقل با خودم رو راست باشم.
رامین دلاور بازدید : 359 یکشنبه 30 بهمن 1390 نظرات (0)
مرکز خرید آبی اناری ها
آخرين محصولات
  • ليوان حساس به حرارت، جديدترين و آخرين تكنولوژي در ساخت ليوان، با طرح های بسيار جالب و استثنايي كه باعث تعجب و شگفتي هر شخصي مي شود! ليواني كه فقط شما خواهيد داشت و مشابه اين ليوان را هيچ كجا نخواهيد ديد!
    لیوان جادویی از سری تکنولوژی هایی می باشد توجه همه را به خود جلب می کند. شما تا بحال یک لیوان جادویی را مشاهده نکرده اید! این لیوان بسیار زیبا قادر است در چند لحظه شکل خود را به طور کامل تغییر دهد. لیوانی است که از جنس فوق حساس به حرارت ساخته شده است فقط کافی است در لیوان خود مقداری نوشیدنی داغ مانند آب، چای یا قهوه بریزید و آنگاه خواهید دید که این لیوان چگونه تصویر خود را تغییر می دهد. به محض خوردن نوشیدنی و سرد شدن آن ، لیوان به وضعیت قبل از خود بر می گردد و مشکی می شود. فروشگاه میهن استور این محصول زیبا و استثنایی را به شما معرفی می کند. با خرید این محصول دوستان و اطرافیان خود را متعجب کنید
  • دوستان و اطرافیان خود را متعجب کنید

قیمت:8500 تومان

- اطلاعات بيشتر -
  • گردنبند دو قلب، گردنبند جدید و فوق العاده زيبا، طراحي متفاوت و خيره كننده، تمام سطح اين گردنبند از نگين هاي درخشان پوشيده شده است، دارای زنجیری فوق العاده زیبا، محصولی از کشور کره با ضمانت ماندگاری رنگ...
    گردنبند دو قلب محصول جدید و فوق العاده پرطرفداری می باشد که ساخت کشور کره جنوبی بوده و در ماه های اخیر که عرضه شده است مورد استقبال افراد بی شماری در کشور کره، ژاپن و برخی از کشورهای اروپایی قرار گرفته است. این گردنبند فوق العاده ظریف و در عین حال بسیار با کیفیت می باشد که همراه آن یک زنجیر زیبا هم وجود دارد. ویژگی مهم این گردبند کیفیت بالای آن و ماندگاری رنگش می باشد. این محصول برای اولین بار در ایران با قیمتی استثنایی توسط فروشگاه میهن آبی اناری ها عرضه می شود
  • خرید درب منزل
  • عرضه در فروشگاه آبی اناری ها

قیمت: 16800 تومان

- اطلاعات بيشتر -

  • خرید درب منزل سویشرت هواداری بارسلونا
  • رنگ آبی اناری
  • مخصوص هوادارن متعصب بارسلونا
  • عرضه در فروشگاه مسی شاپ

قیمت : ۳۴,۰۰۰ تومان

- اطلاعات بيشتر -
پیراهن مسی (بارسلونا)(پریما)به همراه شورت ورزشی بارسا
  • پیراهن شماره ۱۰ بارسا
  • فصل جدید ۲۰۱۱ / ۲۰۱۲
  • جنس پریما
  • کیفیت عالی
  • عرضه از فروشگاه مسی شاپ

- اطلاعات بيشتر -
پیراهن ژاوی (بارسلونا)(پریما)به همراه شورت ورزشی بارسا
  • پیراهن ژاوی بارسا
  • شماره ۶
  • فصل جدید
  • جنس پریما
  • عرضه در جامعترین فروشگاه انلاین کشور

- اطلاعات بيشتر -
پیراهن ویا (بارسلونا)(پریما)به همراه شورت ورزشی بارسا
  • پیراهن ویا
  • فصل جدید
  • بهترین کیفیت
  • جنس پریما
  • عرضه از فروشگاه مسی شاپ

- اطلاعات بيشتر -
مچ بند لیونل مسی

  • خرید مچ بند شماره ۱۰ مسی
  • رنگ قرمز و آبی
  • مخصوص دوستداران مسی
  • عرضه از کامل ترین فروشگاه ورزشی کشور
- اطلاعات بيشتر -
توپ جام جهانی ۲۰۱۰ (جبولانی)
  • خرید توپ فوتبال جام جهانی ۲۰۱۰
  • توپ معروف جابولانی
  • عرضه در فروشگاه اینترنتی مسی شاپ

- اطلاعات بيشتر -
Pro Evolution Soccer 2012 (مدرن)

  • محصول شرکت مدرن
  • دو دی وی دی
  • ارجینال و بهترین کیفیت
  • عرضه از فروشگاه مسی شاپ

- اطلاعات بيشتر -
ست کامل لباس مسی (بارسلونا – لباس دوم)

  • ست کامل لباس مسی
  • پیراهن به همراه شورت ورزشی
  • قلم بند
  • جوراب مشکی
  • عرضه از فروشگاه مسی شاپ

- اطلاعات بيشتر -
صفحات ديگر

Languages:
درباره ما

فروشگاه آبی اناری ها در سال 1390 راه اندازی شد و فعلا از سیستم هایه همکاری در فروش استفاده میکند انشاا.. به زودی خرید درب منزل خودمان هم راه اندازی میشود


رامین دلاور بازدید : 315 یکشنبه 30 بهمن 1390 نظرات (0)

گوآرديولا سرمربي بارسلونا مي گويدهنوز در مورد تمديد قراردادش با قهرمان اروپا که آخر فصل پايان مي يابد، تصميم نگرفته است.


 گوآردیولا پیش از دیدار خانگی تیمش با والنسیا در لالیگا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت : '' اگر باشگاه نیاز به پاسخ صریح داشته باشد من باید تصمیم خود را بگیرم چرا که مهمتر از همه خود باشگاه است . ولی آنها هنوز هیچ ضرب الاجلی برای من تعیین نکرده اند.''

 گوآردیولا که از سال 2008 سکان هدایت بارسلونا را به دست گرفته است در فوریه 2011 قرار داد یکساله ای با باشگاه تا پایان فصل رقابت جاری امضا کرده است .

 با وجود یک فاصله 10 امتیازی با رئال صدرنشین تا پیش از انجام دیدارهای هفته جاری ، این غول کاتالان تصمیم دارد در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ اسپانیا باقی بماند و در جام حذفی نیز در آخر ماه مه در فینال به مصاف آتلتیک بیلبائو خواهد رفت.

 گوآردیولا از زمان ورود به ورزشگاه نیوکمپ به عنوان سرمربی بارسا 13 افتخار مهم از جمله سه دوره قهرمانی لالیگا و دو دوره قهرمانی اروپا را نصیب این تیم کرد.

 بارسا روز شنبه اعلام کرد ژاوی و سرخیو بوسکتس دو هافبک و آدریانو بازیکن گوش چپ این تیم پس از رهایی از بند مصدومیت همگی به سر تمرینات تیم بازگشته اند.

 

رامین دلاور بازدید : 352 یکشنبه 30 بهمن 1390 نظرات (0)

مربي بارسلونا در کنفرانسي خبري درمورد اوضاع مبهمي که برسر تمديد قراردادش به وجود آمده صحبت کرد.


   پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا در کنفرانس خبری تیمش قبل از بازی با والنسیا شرکت کرد و به بررسی شرایط کنونی تیمش پرداخت.گواردیولا دراین کنفرانس خبری به تمام مسائل پرداخت و هیچ سوالی را بی پاسخ نگذاشت . او با جدیت تمام درمورد تمدید قراردادش اعلام کرد که هنوز درمورد آینده اش با بارسا تصمیم نگرفته است.

گواردیولا گفت:« ترجیح می دهم اندکی دیرتر تصمیم بگیرم. بیست بار این را گفته ام. می توانم پنج ساله تمدید کنم و همه چیز باثبات تر خواهد بود. این یک موضوع شخصی است و هیچ ربطی به ارگان باشگاه ندارد.من بارها گفته ام که هیچ جایی بهتر از بارسا برایم نیست. باید این راحس کنم. اگر مطمئن نباشم که قدرت کافی برای هدایت تیم را دارم، نمی توانم در تیمی تا این حد متوقع کار کنم. هربار هم که این را از من بپرسید، پاسخم همین است. نمی توانم پاسخ این سوال را بدهم چون هنوز تصمیم نگرفته ام. سران باشگاه تاریخی را مشخص کرده اند و تا آن زمان صحبت می کنیم و درمورد موضوعی که باید، تصمیم خواهیم گرفت.  ولی من درمورد چیزهایی که باید نگران باشم، نگرانم: رقابتهای لالیگا و بازی های تیم. چهار سال است که با هم هستیم و روی هر تصمیم باید خیلی فکر کرد. نمی خواهم به شیوه بدی از باشگاه سوءاستفاده کنم یا کاری را بکنم که احساسم با من همراهی نکند. ترجیح می دهم زمان بیشتری داشته باشم. اگر به من احترام بگذارند که بهتر و درغیراین صورت هم که بدشانسی است. نمی توانم سر خودم را کلاه بگذارم.هنوز دراین باره تصمیم نگرفته ام. زمانی که تصمیمم را بگیرم به سران باشگاه اعلام خواهم کرد. من روز به روز پیش می روم تا اینکه دلیلی پیدا کنم که برای ماندن به من انگیزه دهد.»



رامین دلاور بازدید : 316 شنبه 29 بهمن 1390 نظرات (0)

مربی بارسلونا در کنفرانسی خبری درمورد اوضاع مبهمی که برسر تمدید قراردادش به وجود آمده صحبت کرد

Pep Guardiola - Barcelona (Getty Images)

سایت گل- پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا در کنفرانس خبری تیمش قبل از بازی با والنسیا شرکت کرد و به بررسی شرایط کنونی تیمش پرداخت.گواردیولا دراین کنفرانس خبری به تمام مسائل پرداخت و هیچ سوالی را بی پاسخ نگذاشت . او با جدیت تمام درمورد تمدید قراردادش اعلام کرد که هنوز درمورد آینده اش با بارسا تصمیم نگرفته است

گواردیولا گفت:« ترجیح می دهم اندکی دیرتر تصمیم بگیرم. بیست بار این را گفته ام. می توانم پنج ساله تمدید کنم و همه چیز باثبات تر خواهد بود. این یک موضوع شخصی است و هیچ ربطی به ارگان باشگاه ندارد.من بارها گفته ام که هیچ جایی بهتر از بارسا برایم نیست. باید این راحس کنم. اگر مطمئن نباشم که قدرت کافی برای هدایت تیم را دارم، نمی توانم در تیمی تا این حد متوقع کار کنم. هربار هم که این را از من بپرسید، پاسخم همین است. نمی توانم پاسخ این سوال را بدهم چون هنوز تصمیم نگرفته ام. سران باشگاه تاریخی را مشخص کرده اند و تا آن زمان صحبت می کنیم و درمورد موضوعی که باید، تصمیم خواهیم گرفت.  ولی من درمورد چیزهایی که باید نگران باشم، نگرانم: رقابتهای لالیگا و بازی های تیم. چهار سال است که با هم هستیم و روی هر تصمیم باید خیلی فکر کرد. نمی خواهم به شیوه بدی از باشگاه سوءاستفاده کنم یا کاری را بکنم که احساسم با من همراهی نکند. ترجیح می دهم زمان بیشتری داشته باشم. اگر به من احترام بگذارند که بهتر و درغیراین صورت هم که بدشانسی است. نمی توانم سر خودم را کلاه بگذارم.هنوز دراین باره تصمیم نگرفته ام. زمانی که تصمیمم را بگیرم به سران باشگاه اعلام خواهم کرد. من روز به روز پیش می روم تا اینکه دلیلی پیدا کنم که برای ماندن به من انگیزه دهد.»

رامین دلاور بازدید : 327 شنبه 29 بهمن 1390 نظرات (1)

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا در نشست خبري پيش از بازي مقابل والنسيا در کنجکاوي خبرنگاران مبني بر تمديد قرارداد خود سکوت کرد.


به نقل از آس اسپانیا، جوزپه گواردیولا درباره بازی بزرگ مقابل والنسیا گفت: از این موقعیت حساس به سود خود بهره خواهیم برد. بدون شک پیروز این میدان خواهیم بود و والنسیا برای بارسلونا یکی از ۱۹ رقیب لالیگایی است و باید مختصات این بازی را دانست.

گواردیولا ادامه داد: فاصله ۱۰ امتیازی با رئال مادرید جبران خواهد شد، شاید همین هفته هم فرصتی برای کاهش فاصله باشد و هیچ چیزی غیرممکن نیست.

گواردیولا پس از چند سوال مشابه از سوی خبرنگاران مبنی بر تمدید قرارداد خود برای فصل آینده سکوت کرد و از مدیر رسانه‌ای کنفرانس خبری خواست تا سوال بعدی را هماهنگ کند.

رامین دلاور بازدید : 345 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)


مربی بارسا گفت که او پس از پیروزی بر بایرلورکوزن، «با این اولین گام راضی شده است». اما او برای احتیاط به بازی برگشت نیز اشاره کرد.

«ما زمان بهتری در نیمه دوم داشتیم، با این حال ما از اول خوب بازی کردیم». اینها عباراتی بود که گواردیولا پس از اینکه تیمش یک بازی خوب مقابل بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان به نمایش گذاشت گفت. در نیمه اول بارسا، بایرلورکوزن را در نیمه خودشان محاصره کرده بود و در نیمه دوم نیز حتی بیشتر از نیمه اول این حاکمیت وجود داشت، که در نهایت کاتالان ها بازی را با نتیجه 3-1 به پایان رساندند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

نیمه دوم به مربی اجازه داد که تیمش را برای تمرکز بر روی بازی برگشت تشویق کند: «نیمه دوم باید برای ما درسی برای بازی برگشت باشد، آلمان ها یک فضیلت بزرگ دارند اینکه آنها تنها به نیمی از شانس برای استفاده از فرصتشان نیاز دارند. ایمان آنها غیر قابل انکار است».
رامین دلاور بازدید : 798 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (15)

گواردیولا گفت: «ما قول نداده بودیم در سال اول برنده لیگ قهرمانان بشویم، و در حال حاضر نیز قول نمی دهیم این عنوان را کسب کنیم».

بازگشت به لیگ قهرمانان پس از گذشت ماه ها از لیگ و بازی های جام کار آسانی نیست. در واقع، زمانی که گواردیولا هدایت باشگاه را بر عهده گرفت، تیم در مرحله یک هشتم نهایی پیروز نشده بود. «همیشه پس از استراحت، این مسابقات بسیار دشوار بوده و همیشه بازی در برابر آلمان ها خطرناک بوده است». سرمربی بارسا در کنفرانس مطبوعاتی امروز درباره نتیجه 1-1 دو سال قبل مقابل اشتوتگارت، گفت که آنها مستحق خیلی بیشتر از اینها بودند. به همین دلیل، گواردیولا معتقد است که تیم او باید فردا شب در بای آرنا گلی به ثمر برساند و گفت که: «گل زدن در این بازی امری حیاتی است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

کنترل بهتر

گواردیولا برای آلمان ها احترام قائل است. «اگر ما اجازه ساخت موقعیت به بایر لورکوزن دهیم، آنها خیلی قوی تر از ما هستند. آنها چهار یا پنج بازیکن با قد 1.90 دارند. گل های زیادی از توپ های مرده به ثمر رسانده اند. اگر شما بازی را کنترل نکنید آنها می توانند به راحتی شما را در تنگنا قرار دهند». گواردیولا گفت: «این بزرگترین حریف آلمانی ما است». مربی از اهمیت مسابقه روز سه شنبه آگاه است و معتقد است مالکیت توپ نقش تعیین کننده ای در نتیجه مسابقه خواهد داشت «اگر مالکیت توپ در تمام بازی با بارسا باشد به احتمال زیاد نتیجه به نفع بارسا خواهد بود. در غیر این صورت بازی به شیوه بدتری پیش خواهد رفت».
درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 2,252
  • بازدید سال : 34,819
  • بازدید کلی : 479,698
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟