loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
حمید بازدید : 339 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)
Lionel Messi, Levante, Barcelona
 
 لیونل مسی، ستاره شماره یک بارسا قطعا یکی از سرنوشت سازترین بازیکنان حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. او در بازی 4شنبه شب تیمش مقابل چلسی در دور رفت لیگ قهرمانان  اروپا درکانون توجهات خواهد بود.
البته اودرآستانه این دیدارحساس، باردیگر از تعهدش به بارسا گفته واعلام کرده که درتیمی جزبارسلونا توپ نخواهد زد.مسی در گفتگو با روزنامه سان گفته:«من هیچ وقت به زندگی بدون بارسا فکر نکرده ام. قلب من به این باشگاه تعلق داردو نمی توانم روزی را تصور کنم که بخواهم بارسلونا را ترک کنم. از اولین روزی که به بارسلونا آمده ام تا همین امروز، تصمیم من همیشه این بوده که دراینجا بمانم. هیچ چیزی هم مرا متقاعد به تغییر عقیده نکرده است.»

رامین دلاور بازدید : 359 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (0)

مهاجم آرژانتینی بارسلونا که با گلزنی در برابر لوانته، وضعیت بارسا را مجدداَ در کورس قهرمانی لالیگا احیا کرد، در حال حاضر تمامی فکر خود را معطوف به بازی نیمه نهایی بارسا با چلسی در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان کرده است. لیونل مسی سعی کرد که از ورود به بحث های حاشیه ای مربوط به رقابت او با کریستیانو رونالدو بر سر کسب عنوان آقای گلی لالیگا خودداری کند و از هم تیمی های خود خواست که شرایط مناسب خود برای رقابتهای لالیگا را حفظ کنند.

نتیجه (2-1) بازی شب گذشته درسیوتات والنسیا مقابل لوانته، یک پیروزی حیاتی و تاثیر گذار برای بارسا به حساب می آید؛ این نتیجه بارسا را همچنان با 4 اختلاف امتیاز نسبت به رئال مادرید، در بالای جدول و در کورس قهرمانی نگه می دارد. لیونل مسی که موفق شد دو بار دروازه لوانته را باز کند، بعد از پایان بازی در خصوص نتیجه بازی با اشاره به کسب سه امتیاز از تیم شگفتی ساز این فصل، اظهار کرد که از نتیجه کسب شده بسیار راضی و خوشجال است. او در حالیکه زمین بازی را ترک می کرد، گفت: «ما از قبل می دانستیم که بازی روی این زمین چمن به چه اندازه مشکل خواهد بود. لوانته این فصل بسیار خارق العاده ظاهر شده است؛ ما برای کسب این نتیجه عالی برنامه ریزی کرده بودیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در حالی که بازیکن آرژانتینی بارسا به سختی کسب سه امتیاز بازی برابر تیم خوان ایگناسیو مارتینز اشاره می کرد اظهار داشت: «با توجه به اینکه در این برحه از فصل هر تیمی برای خود انگیزه های متفاوتی دارد، بنابراین رقابت تیمها درهفته های پایانی فصل بسیار تنگاتنگ و طاقت فرسا می باشد».
مصطفی.اس بازدید : 306 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (2)

ليونل مسي، مهاجم بارسا، از پيروزي 3-1 تيمش مقابل ميلان اظهار رضايت کرد.

بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید اما دو گل مسی و و تک گل اینیستا به آبی و اناری ها کمک کرد تا برای پنجمین فصل پیاپی راهی مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ شوند.
 
 ستاره آرژانتینی تایید کرد که میلانی ها شب سختی را برای آنها رقم زدند اما هم تیمی هایش را به خاطر کسب پیروزی مورد ستایش قرار داد.
 
 او در گفتگو با سایت یوفا گفت:" می دانستیم که دیدار دشواری خواهیم داشت. مسئله مهم این بود که ما می دانستیم چطور از قدرت مان استفاده کنیم و به همین دلیل توانستیم به پیروزی برسیم و راهی مرحله بعد شویم.
 
 میلان بازیکنان خوبی دارد. آنها کیفیت شان را در رقابت های سری آ و چمپیونزلیگ بار دیگر نشان دادند.
 
 مانند دیدار رفت، این دیدار هم دشوار بود اما ما خوب کار کردیم و توانستیم به نیمه نهایی برسیم."
 
 بارسا در مرحله بعد چمپیونزلیگ مقابل برنده دیدار تیم های چلسی- بنفیکا قرار خواهد گرفت.

رامین دلاور بازدید : 326 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (2)

بازیکن آرژانتینی که در آستانه شکستن رکورد سزار به عنوان بهترین گلزن باشگاه قرار دارد، گفت: «برای تیم، هواداران و خودم فوتبال بازی می کنم».

در آستانه تمدید قرارداد گواردیولا او درباره ی مربی خود چنین گفت: «دشوار است مربی ای را پیدا کنید که بتواند آنچه را که گواردیولا کسب کرده است، به دست آورد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

لئو مسی تنها پنج گل دیگر با رکورد برترین گلزن تاریخ باشگاه، سزار، فاصله دارد. سزار در تمامی بازی های رسمی خود برای باشگاه موفق شد 235 گل به ثمر برساند. علی رغم قرار گرفتن در چنین موقعیتی، بازیکن آرژانتینی کاملا خونسرد به کار خود ادامه می دهد و می گوید: «هیچ عجله ای برای کسب چنین رکوردی ندارم». او لمس توپ با پای خود را بهترین حس می داند و تمرکز خود را تنها بر بازی اش قرار داده است و در این باره می گوید: «من برای بهترین بازیکن تاریخ بودن بازی نمی کنم؛ بلکه برای انجام هرچه بهتر کارم تلاش می کنم. در وحله اول برای تیمم و سپس برای هواداران و خودم بازی می کنم. وقتی کارها خوب پیش می رود بسیار خوشحال هستم».
رامین دلاور بازدید : 330 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

ستاره آرژآنتيني بارسا از صعود تيمش کاملا راضي و خوشحال به نظر مي رسيد.

لیونل مسی، بعداز ثبت اولین «مانیتا» (که به اسپانیایی به معنای یک دست است و اشاره به به ثمر رساندن 5گل دارد) بسیار خوشحال بود. بارسلونا 4شنبه شب توانست تا با نتیجه 1-7 از سد بایرلورکوزن عبور کند و با توجه به پیروزی مقابل حریف آلمانی در دیدار رفت، به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. 5 گل از این 7 گل توسط لیونل مسی به ثمر رسید.

درپایان این دیدار مسی درحالی که توپ مسابقه را زیر بغلش زده بود در صحبتهایی به تی وی 3 گفت:« مهم این است که بارسا به دور بعدی رقابتها صعود کرد.»

او با فروتنی تمام و درحالی که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده به خبرنگاران گفت:« مهم این است که این اتفاق افتاد و ما به دور بعدی رقابتها راه یافتیم. چون در این سطح از رقابتها، تمام بازیها، سخت و دشوار هستند.»

مسی بعد از به ثمر رساندن 5 گل دراین دیدار تماشایی گفت:« رقابتهای لالیگا را سخت و دشوار می بینم ولی بارسلونا با تمام توان در تمام بازیهای باقی مانده مبارزه خواهد کرد. ما می خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسیم و در یک قدمی دستیابی به جام حذفی هم هستیم ولی در لالیگا می خواهیم در تک تک بازیهای باقی مانده مان ببریم.»

رامین دلاور بازدید : 325 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)


ليونل مسي ستاره جوان تيم ملي آرژانتين روز 4شنبه اولين هت تريکش براي تيم ملي کشورش را در بازي با سوئيس انجام داد.

       



کاپیتان آلبی سلسته درپایان این دیدار خوشحالی اش را از این بابت ابراز کرد و به خبرنگاران گفت:« مدتها بود که درانتظار چنین روزی در تیم ملی بودم. دربازیهای زیادی به دنبال گل بودم ولی به گل نمی رسیدم ولی در بازی 4شنبه توانستم 3 گل بزنم و 4شنبه روز ویژه ای برای من بود؛ چرا که تیم ملی کشورم هم به پیروزی رسید.توپ این مسابقه را برای یادگاری به خانه می برم.»

درچندین بازی اخیر هواداران تیم ملی آرژانتین معتقد بودند که مسی درحد و اندازه هایی که برای بارسا بازی می کند، نیست. خود او درپایان این دیدار دوستانه گفت:«راستش را بخواهید خیلی خوشحالم. این اتفاقی است که مدتها درانتظارش بودم و این فرصت در اختیار من قرار نمی گرفت ولی این بار توانستم گل بزنم و تیمم به پیروزی رسید. پس خوشحالم. این همان کاری است که برای انجام آن تلاش می کنیم. ما به دنبال آن هستیم که به عنوان یک گروه، قوی باشیم و به رشدمان ادامه دهیم. باز هم می توانیم بهتر از اینها باشیم ؛ خودمان هم می دانیم ولی برد خیلی خوب است.»

با این سه گل، مسی توانست از رکورد گلهای لوکه پیشی گرفته و پنجمین گلزن برتر تاریخ تیم ملی آرژانتین لقب بگیرد:« هنوز کارهای زیادی مانده و حاشیه بهبود زیادی داریم. مهم این است که با خوشحالی و رضایت سوئیس را ترک می کنیم. تیم ملی ما باید به همین شیوه حرکتش را ادامه دهد . دراین گروه تغییراتی دیدم. ما دو روز کنار هم تمرین کردیم و خسته هم بودیم ولی تیممان واکنش خوبی نشان داد. باید از هر لحاظ بهتر شویم، به ویژه از نظر تیمی باید رشد کنیم. همیشه برد خیلی خوب است.»

سرخیو آگوئرو ، دیگر ستاره تیم ملی آرژانتین هم عملکرد خیلی خوبی در این بازی داشت و درپایان این دیدار دوستانه در صفحه توئیترش نوشت:« مسی؟ اگر دیروز می گفتم که تمرین کرد با او برایم یک رویاست، اما الان درکنار او بازی می کنم. لیو چه بازیکن بزرگی است.اولین هت تریک او برای تیم ملی را شاهد بودیم.»

او در ادامه یادآوری کرد:« تبریک برای برد و به خاطر اینکه در طول 90 دقیقه با جان و دل بازی کردیم. این برای تقویت گروه و رشد تیمی مفید است.»

رامین دلاور بازدید : 359 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (1)

ستاره آرژانتيني بارسلونا بار ديگر تاکيد کرد که هيچ گاه به خاطر پول تيمش را ترک نخواهد کرد.

ليونل مسي مهاجم بارسلونا در گفت و گو با روزنامه‌ اسپورت کاتالونيا گفت که مي‌خواهد بعد از خداحافظي از جهان فوتبال همچنان به همکاري با بارسلونا ادامه دهد.
                                            
بهترين بازيکن سه سال اخير فوتبال جهان با بيان اين که دوست دارد روزي در يکي از باشگاه‌هاي آرژانتيني توپ زند، گفت: فوتبال در آرژانتين زيبا است. نمي دانم که در چه تيمي دوست دارم بازي کنم. هم چنان که پيش تر گفتم اين سرنوشت است که که تعيين کننده است.
مسي درباره اين سوال که بهترين دوستان او در بارسلونا چه کساني هستند؟ گفت: تمام تيم خوب هستند و با آن‌ها رابطه صميمي دارم. اينجا سرشار از ارزش هاي انساني است. اما اگر مجبور باشم که نزديکترين افراد به خود را انتخاب کنم، از ژاوي هرناندز و آندرس اينيستا نام خواهم برد. فوتبالي را که ما در بارسلونا به نمايش مي‌گذاريم، ‌نمي‌توان با ديگر جاها مقايسه کرد.

کاپيتان تيم ملي فوتبال آرژانتين درباره اين که ژاوي اعلام کرده که نمي خواهد روزي سرمربي بارسلونا شود، گفت: بر اين باورم که ژاوي هنوز چيزهاي زيادي براي گفتن دارد، او بازيکن بسيار مهمي براي ما است. بنابراين مي خواهيم حالا حالاها با تيم بماند. اميدوارم روزي او را در کسوت مربيگري ببينيم، چرا که بسيار با هوش است و چيزهاي زيادي از فوتبال مي‌داند.
مسي درباره اين سوال که اگر رئال مادريد رقمي دو برابر رقمي فعلي او در بارسلونا را پيشنهاد دهد، آيا با اين تيم قرارداد امضا خواهد کرد، گفت: بارها گفته‌ام که بارسلونا خانه من است و نمي خواهم که از خانه‌ام کوچ کنم. پول در رابطه‌ام با بارسلونا هيچ تاثيري ندارد و هيچگاه به خاطر دريافت حقوق و مزاياي بيشتر آبي ـ اناري‌ها را ترک نخواهم کرد. در اينجا کاملا راحت هستم و هيچ مشکلي ندارم. بنابراين دليلي براي ترک و جدايي ندارم.

رامین دلاور بازدید : 307 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (1)

مهاجم آرژانتيني تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا گفت: متاسفانه راه رسيدن به مادريد پيچيده شده است.


   به نقل از مارکا اسپانیا، لیونل مسی که پیروزی بزرگ در خانه اتلتیکومادرید را به هواداران تیمش تبریک می‌گفت به پیروزی سخت رئال مادرید در خانه رایو وایکانو اشاره کرد و گفت: هر چند کارشناسان از بازی ضعیف رئال مادرید نوشته‌اند اما اتفاقی که رخ داده و مهم است این که آن‌ها ۳ امتیاز این هفته را هم گرفتند و به خانه برگشتند.

مسی ادامه داد: فاصله با رئال مادرید کم نیست و راه رسیدن به مادرید پیچیده شده است. ما باید در همه بازی‌های باقی‌مانده با قاطعیت به پیروزی برسیم و تساوی یا شکست در بازی‌های باقی‌مانده دیگر هیچ توجیهی نخواهد داشت، شرایط خوبی نداریم و باید با تمام قدرت مبارزه کنیم. یکی از این بازی‌های مهم که پیروزی در آن وظیفه تعریف شده و قطعی ما خواهد بود، بازی با رئال مادرید است.

رامین دلاور بازدید : 362 دوشنبه 01 اسفند 1390 نظرات (1)

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا گفت: «مقابل والنسیا یک بازی فراموش نشدنی را تجربه کردیم.»



لیونل مسی در بازی شماره 200 خود در لالیگا 4 گل به ثمر رساند تا با 27 گل زده در رتبه دوم جدول گلزنان لالیگا بایستد.
مسی تصریح کرد: «تیم سوم جدول را شکست دادیم و بار دیگر اقتدار خود را به رقبا یادآور شدیم، این پیروزی برای ما لازم بود و دوباره احیا شدیم.»
مسی افزود: «تنها خبر خوبی که این روزها منتظر شنیدن آن هستم خبر مربوط به تمدید قرارداد گواردیولا با بارسلونا است. همه ما منتظر تمدید قرارداد گواردیولا با بارسلونا هستیم، او می‌تواند سالیان متمادی در خانه اصلی خود بارسلونا بماند و با این کار قهرمانی امسال ما را در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا تضمین کند.»
مسی درباره فاصله 10 امتیازی با رئال مادرید گفت: «هیچ نگرانی در این خصوص نداریم، این فاصله برای ما زیاد نیست و به راحتی آن را جبران خواهیم کرد.»

درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 2,296
  • بازدید سال : 34,863
  • بازدید کلی : 479,742
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟