loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 301 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

کاپیتان آبی اناری ها گفت که بازیکنان بارسلونا در مورد نتیجه قرعه کشی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان «می توانند خشنود باشند». او در مورد حضور در بازی روز یکشنبه در برابر والنسیا و مصدومیت استخوان گونه خود اظهار کرد: «باید منتظر باشیم و ببینیم چه رخ می دهد».

کارلس پویول در مورد قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان و هم گروهی بارسلونا با تیمهای بنفیکا، اسپارتاک مسکو و سلتیک ابراز خشنودی کرد. پویول با خوشبینی گفت: «با قرعه خوبی مواجه شده ایم. می توانیم به خاطر این قرعه خوشحال باشیم». او در ادامه هشدار داد: «کار ما آسان نخواهد بود. هر اشتباه یا اعتماد به نفس کاذب در لیگ قهرمانان تاوان جبران ناپذیری دارد؛ به تمام رقبای خود احترام می گذاریم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


تبریک پویول برای اینیستا

کاپیتان قبل از حضور در کنفرانس مطبوعاتی، اتفاقات موناکو را به دقت دنبال کرده بود. پویول علاوه بر صحبت در مورد قرعه کشی، به آندرس اینیستا برای کسب جایزه بهترین بازیکن اروپا تبریک گفت: «او شایسته این جایزه بود و من برای او بسیار خوشحالم. او برای قرار گرفتن در این جایگاه به سختی تلاش کرده است. هر کس برای تلاش سخت خود با جایزه و تشویق روبرو می شود». این آبی اناری همچنین گفت: «هر سه نامزد نهایی شایسته دریافت این جایزه بودند و هر سه بازیکنان فوق العاده ای هستند»، اما او متذکر شد که قهرمانی اسپانیا در جام ملتهای اروپا بیشتر نظرها را به سمت این بازیکن جلب کرده است.

حمید بازدید : 359 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
Bernd Schuster - ex Real Madrid
 برند شوستر،سرمربی سابق باشگاه رئال مادرید معتقد است که تیم مادریدی در بازی شنبه شب ال کلاسیکو با ترکیبی تدافعی به میدان خواهد رفت

کهکشانی ها در حالی مقابل بارسلونا قرار خواهند گرفت که در حال حاضر با 4 امتیاز برتری نسبت به حریف درصدر جدول لالیگا قرار دارند.  

شوستر در صحبتهایی دراین باره به کام رادیو گفت:« بارسلونا و رئال مادرید خسته گام به این مرحله می گذارند که کاملا طبیعی است. یک تساوی برای رئال خوب خواهد بود ولی برد، جام قهرمانی را به آنها می دهد. بعید می دانم که مورینیو برای برد تلاش کند. او ریسک نخواهد کرد. اوهرگز در بازیهایی این چنینی ریسک نکرده. از دست دادن لالیگا آن هم در این شرایط فاجعه بار خواهد بود.»

حمید بازدید : 372 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
Andres Iniesta - Barcelona
 

 آندرس اینیستا، ستاره خط میانی باشگاه بارسلونا از اینکه تیمش نتوانست در استمفوردبریج به نتیجه مطلوبی دست بیابد و با نتیجه 0- مغلوب شاگردان دی متئو شد، به شدت حسرت می خورد.

تک گل این بازی را دیدیه دروگبا در لحظات پایانی نیمه اول بازی به ثمر رساند واین درحالی بود که بارسلونا در اکثر دقایق بازی کنترل توپ ومیدان را در اختیار داشت.

حمید بازدید : 347 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
Barcelona Director of Football Txiki Begiristain
 

سایت گل- تکسیکی بگیرستاین، مدیر ورزشی سابق بارسلونا در صحبتهایی اعلام کرد که بعد از کنار رفتن فرانک ریکارد از نیمکت مربیگری بارسا در سال 2008، نام مورینیو به عنوان یکی ازنامزدهای هدایت بارسا مطرح شده بود.

ریکارد بعد از فصلی ناامید کننده از سمت خود برکنار شد. درآن زمان مورینیو هم بیکار بود و نام او به عنوان یکی از گزینه های هدایت بارسا مطرح شد ولی درنهایت سران این باشگاه گواردیولا را به عنوان مربی جدیدشان برگزیدند.

رامین دلاور بازدید : 329 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)
هافبک تکنیکی بارسا، عصر روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: «در سفر خود به لندن، به دنبال کسب یک پیروزی شیرین هستیم نه تساوی». آخرین باری که دو تیم در استمفورد بریج به مصاف هم رفتند، اینیستا گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رسانده بود. وی در مورد آن بازی گفت: «باعث افتخار من است که در آن مسابقه برای تیمم گلزنی کردم و خیلی خوشحالم که چنین گلی را در کارنامه ام دارم. احساس من در مورد آن گل و آن لحظه قابل وصف نیست». اما اینیستا هشدار داد: «آنچه در فصل 2009 اتفاق افتاد، مربوط به گذشته است و چهارشنبه یک بازی دیگر را بین دو تیم شاهد خواهیم بود».

اینیستا عصر روز گذشته بعد از تمرین پایانی تیم در نیوکمپ که پیش از عزیمت آبی و اناری پوشان به لندن برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران در مورد گل تاریخی اش در ششم می 2009 که باعث صعود بارسا به فینال رم و رویارویی با منچستر یونایتد شد، گفت: «فکر می کنم دوباره صحبت کردن در مورد آن گل اجتناب ناپذیر است، اما یادآوری آن بسیار شیرین است چرا که آن لحظه، نه فقط برای من، بلکه برای کل تیم، یک لحظه حساس و سرنوشت ساز بود. زمان زیادی از آن مسابقه گذشته و بازی چهارشنبه ما برابر این تیم، یک بازی جدید برای هر دو تیم خواهد بود. باعث افتخار من است که در آن مسابقه برای تیمم گلزنی کردم و خیلی خوشحالم که چنین گلی را در کارنامه ام دارم. احساس من در مورد آن گل و آن لحظه قابل وصف نیست».

تیم در شرایط خوبی به سر می برد

اینیستا همچنین در مورد این هفته پیشرو گفت: «هفت روز بسیار مهم، سرنوشت ساز و غیر قابل برگشت – یا هر واژه ای که بتواند حساسیت این هفته را بیان کند- در انتظار ماست. بازی ما برابر چلسی سرنوشت صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را تعیین خواهد کرد و دیدار شنبه شب ما می تواند امید قهرمانی مان در لالیگا را همچنان زنده نگه دارد. در حساس ترین مقطع فصل به سر می بریم و خوشبختانه تیممان در شرایط خوبی قرار دارد و همین موضوع ما را به آینده خوشبین کرده است. در ابتدای فصل، همه ما رسیدن به چنین روزهایی را پیش بینی کرده بودیم. ما چندین ماه جنگیده ایم تا به اینجا رسیدیم و هنوز شانس کسب هریک از جامهای ممکن را داریم».

حمید بازدید : 339 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)
Lionel Messi, Levante, Barcelona
 
 لیونل مسی، ستاره شماره یک بارسا قطعا یکی از سرنوشت سازترین بازیکنان حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. او در بازی 4شنبه شب تیمش مقابل چلسی در دور رفت لیگ قهرمانان  اروپا درکانون توجهات خواهد بود.
البته اودرآستانه این دیدارحساس، باردیگر از تعهدش به بارسا گفته واعلام کرده که درتیمی جزبارسلونا توپ نخواهد زد.مسی در گفتگو با روزنامه سان گفته:«من هیچ وقت به زندگی بدون بارسا فکر نکرده ام. قلب من به این باشگاه تعلق داردو نمی توانم روزی را تصور کنم که بخواهم بارسلونا را ترک کنم. از اولین روزی که به بارسلونا آمده ام تا همین امروز، تصمیم من همیشه این بوده که دراینجا بمانم. هیچ چیزی هم مرا متقاعد به تغییر عقیده نکرده است.»

رامین دلاور بازدید : 363 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)

این هافبک کاتالانی در طی مصاحبه ای با سایت یوفا توضیح داد که آن چه او را بر می انگیزد تا بعد از بردن همه چیز باز هم به راهش ادامه دهد، پیروزی است.

ژاوی هرناندز، کاپیتان دوم بارسلونا، اخیرا با سایت یوفا نشستی داشته است تا به سوالاتی که توسط کاربرانی که سازمان اروپایی فوتبال را در توییتر دنبال می کنند، پاسخ دهد. در واقع واکنش به مصاحبه یوفا بسیار موفق بوده است. به طوری که عنوان «از ژاوی بپرس» در لیست جهانی تاپیک ها در جایگاه اول قرار گرفت.

زمانی که از او سوال شد بهترین بازیکن طول تاریخ کیست، او مصمم بود: «بسیار سخت است چون شما یک دوره را با دوران دیگر مقایسه می کنید، اما اگر او به همین شکل ادامه دهد بدون شک لئو مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال خواهد بود. اکنون همه چیز به سرعت پیش می رود و گسترش می یابد، و مسی هنوز کاری را که [دیگو] مارادونا 20 سال پیش و هم چنین پله، [یوهان] کرایف و [آلفردو] دی استفانو سال ها پیش انجام دادند تکرار می کند. من فکر می کنم مسی بهترین خواهد بود».


رامین دلاور بازدید : 359 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (0)

مهاجم آرژانتینی بارسلونا که با گلزنی در برابر لوانته، وضعیت بارسا را مجدداَ در کورس قهرمانی لالیگا احیا کرد، در حال حاضر تمامی فکر خود را معطوف به بازی نیمه نهایی بارسا با چلسی در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان کرده است. لیونل مسی سعی کرد که از ورود به بحث های حاشیه ای مربوط به رقابت او با کریستیانو رونالدو بر سر کسب عنوان آقای گلی لالیگا خودداری کند و از هم تیمی های خود خواست که شرایط مناسب خود برای رقابتهای لالیگا را حفظ کنند.

نتیجه (2-1) بازی شب گذشته درسیوتات والنسیا مقابل لوانته، یک پیروزی حیاتی و تاثیر گذار برای بارسا به حساب می آید؛ این نتیجه بارسا را همچنان با 4 اختلاف امتیاز نسبت به رئال مادرید، در بالای جدول و در کورس قهرمانی نگه می دارد. لیونل مسی که موفق شد دو بار دروازه لوانته را باز کند، بعد از پایان بازی در خصوص نتیجه بازی با اشاره به کسب سه امتیاز از تیم شگفتی ساز این فصل، اظهار کرد که از نتیجه کسب شده بسیار راضی و خوشجال است. او در حالیکه زمین بازی را ترک می کرد، گفت: «ما از قبل می دانستیم که بازی روی این زمین چمن به چه اندازه مشکل خواهد بود. لوانته این فصل بسیار خارق العاده ظاهر شده است؛ ما برای کسب این نتیجه عالی برنامه ریزی کرده بودیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در حالی که بازیکن آرژانتینی بارسا به سختی کسب سه امتیاز بازی برابر تیم خوان ایگناسیو مارتینز اشاره می کرد اظهار داشت: «با توجه به اینکه در این برحه از فصل هر تیمی برای خود انگیزه های متفاوتی دارد، بنابراین رقابت تیمها درهفته های پایانی فصل بسیار تنگاتنگ و طاقت فرسا می باشد».
حمید بازدید : 284 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)
Former Barcelona player Hristo Stoichkov 

 هریستو استویچکوف، ستاره سابق باشگاه بارسلونا معتقد است که رئالی ها عصبی شده اند و اعلام کرد که ابی اناری ها می توانند جام قهرمانی را از دستان شاگردان مورینیو دربیاورند.

مادریدی ها چهارشنبه شب با نتیجه 1-4 در داربی مادرید به پیروزی رسیدند و از سد اتلتیکومادرید عبور کردند. دراین میان هریستو استویچکوف که در طول سالهای 1990 تا 1998 سابقه پوشیدن پیراهن بارسا را در کارنامه ورزشی اش می بیند،معتقد است که آبی اناری ها می توانند قهرمان لالیگا شوند.

استویچکوف در صحبتهایی به سپورت گفت:« رئالی ها عصبی و تحت فشار به نظر می رسند. این تنها به نفع بارساست که در شرایط خوبی است و امتیاز دیگری از دست نخواهند داد.من همیشه از بارسلونا در مسیر کسب جام قهرمانی حمایت می کنم. آنها اگر در تمام بازیهای باقی مانده به پیروزی برسند، جام قهرمانی مال آنهاست.»

بارسا در هفته بعدی رقابتهای لالیگا مقابل لوانته قرار می گیرند و بعد از آن در روز 21 آوریل مقابل رئال بازی خواهندکرد

حمید بازدید : 311 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)
Figo, Carles Puyol, Barcelona, Real Madrid, 2000 (Getty Images)

لوئیس فیگو، ستاره سابق تیم ملی پرتغال، معتقد است دیدن بازی بارسا لذت بخش است و در عین حال تحت تاثیر نمایش این فصل رئال مادرید نیز قرار گرفته است.

سفیر فعلی باشگاه اینتر بین سال های 1995 تا 2000 پیراهن بارسا را به تن کرد و سپس با انتقالی جنجالی راهی رئال شد و  5 فصل نیز برای این باشگاه به میدان رفت.

او در گفتگو با لانسنت گفت:" من هنوز علاقه زیادی به همه باشگاه هایی دارم که برای شان بازی کردم. بازی در بارسا و رئال دو دوره مهمی زندگی من بودند. از اینکه برای آنها بازی کردم، احساس غرور می کنم.

همیشه پاسخ به این سوال که کدام تیم بهتر است، دشوار است زیرا به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که تماشای بازی بارسا لذت بخش است. آنها تیم بسیار بااستعدادی هستند و بازیکن بسیار باکیفیتی دارند.

رئال و بارسا بسیار به هم نزدیک هستند. رئال صدرنشین لیگ است و در مقابل بارسا به فینال کوپا دل ری رسید. هر دو تیم هم در چمپیونزلیگ به نیمه نهایی رسیدند."

مصطفی.اس بازدید : 349 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (1)

  این درحالی است که دو تیم بارسلونا و چلسی در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار خواهند گرفت اسین غنایی در وب سایت شخصی اش به این نکته اشاره کرده که تیم گواردیولا شکست ناپذیر نیست و به جنجالی که در مصاف دو تیم در سال 2009 ایجادشده بود هم اشاره کرده

اسین دراین باره نوشته:« ما در فصول اخیر، چند باری مقابل بارسا قرار گرفتیم و در آنها دیدارها می توانستیم بارسا را شکست دهیم. این همان کاری است که الان سعی می کنیم تا آن را انجام دهیم. آخرین باری که تیم ما مقابل بارسا قرار گرفت، درام بزرگی اتفاق افتاد و درعین حال فوتبال خوبی را هم شاهد بودیم. در آن بازی همه چیز دیده شد؛ از جمله دو گل زیبا. ما بارسایی ها را در جایی که می خواستیم نگاه داشتیم ولی در همان لحظه ای که باید کار را تمام می کردیم لغزیدیم و چوبش را هم خوردیم.»
اسین با اشاره به آن بازی گفت:« در آن بازی بازیکنان اعتراضات زیادی برای اعلام پنالتی داشتند. من هیچ وقت در تمام طول عمرم درخواست این قدرپنالتی در یک بازی را ندیده بودم و ازاینکه حذف شدیم واقعا ناامید شدیم. البته حس می کنم که الان زمان خوبی برای ماست تا از سد بارسا عبور کنیم. بارسا شکست ناپذیر نیست.»

رامین دلاور بازدید : 343 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)

آبی و اناری پوشان پس از پیروزی مقابل زاراگوزا مدعی شدند: «قهرمانی لالیگا را نیز می توانیم کسب کنیم؛ ما تا آخرین لحظه برای کسب این عنوان خواهیم جنگید». ویکتور والدز که در این مسابقه یک پنالتی برای تیمش مهار کرد، از حمایت تماشاگران قدردانی کرد. او اظهار داشت همواره مورد محبت هواداران واقع شده است.

سه امتیاز در لاروماردا برای آبی و اناری پوشان به ثبت رسید و آنها دو بازی دیگر نیز در این هفته باید انجام بدهند. بازیکنان بارسا که سه شنبه در نیوکمپ پذیرای ختافه خواهند بود، به آنالیز بازی شب گذشته تیمشان مقابل زاراگوزا پرداختند.

آبی اناری ها

تیاگو آلکانترا گفت: «همیشه در این استادیوم کار سختی داشتیم. ما موفق به کسب سه امتیاز بسیار مهم شدیم». هافبک جوان بارسا در مورد اینکه چگونه هم تیمی هایش پس از دریافت گل اول مسابقه به بازی بازگشتند گفت: «ما هرگز ناامید نمی شویم. خوشبختانه یک اشتباه از دروازه بان آنها باعث شد سریع بازی را به تساوی بکشانیم».
مصطفی.اس بازدید : 302 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

روازه‌بان تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا پس از پيروزي تيمش مقابل ساراگوسا گفت: با همين روند به سمت قهرماني حرکت مي‌کنيم.


    به نقل از اسپورت کاتالونیا، ویکتور والدس تصریح کرد: بارسلونا هراسی از فاصله با رئال مادرید ندارد، با همین روند هیچ مشکلی برای ثبت قهرمانی نداریم، لیگ قهرمانان اروپا با لالیگا متفاوت است و ما در هر رقابتی باید مختصات آن را بشناسیم و هوشمندانه حرکت کنیم.

والدس ادامه داد: بازی با ساراگوسا سخت بود، آن‌ها زمین خوبی  نداشتند و بازیکنان مجبور شدند به بازی هوایی روی بیاورند، این یک امتحان خوب برای ما بود و خوشحالم که حتی بدون تیکی‌تاکا نیز موفق عمل کردیم.

بارسلونا با نتیجه ۴ بر یک مقابل رئال ساراگوسا به برتری رسید و بازی امشب رئال مادرید مقابل والنسیا تکلیف تغییر در فاصله ۶ امتیازی را روشن خواهد کرد.

 

مصطفی.اس بازدید : 405 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

کاپیتان تیم بارسلونا بازی مقابل تیم ساراگوسا را خوب خواند و گفت:سارا گوسا تیمی بسیار قوی بود و میتوانست خطری برای ما باشد.

به نقل از آس اسپانیا، کارلس پویول که در موفقیت‌های اخیر بارسلونا نقشی کلیدی ایفا کرده و به رغم مصدومیت کهنه خود همچنان مهره کلیدی خط دفاعی تیمش محسوب می‌شود، تصریح کرد: فاصله با رئال مادرید کاهش خواهد یافت، چیزی که در این میان روشن است این که ما محکوم به پیروزی در همه بازی‌ها هستیم، به عقیده من سرنوشت قهرمانی در دستان خودمان است، چرا که احتمال چند تساوی و شکست از سوی رئال مادرید کم نیست و اگر در همه بازی‌های باقیمانده خود به پیروزی برسیم، قهرمانی در لالیگا قطعی است.

پویول ادامه داد: بازی با ساراگوسا خیلی پیچیده بود، برخی تیم‌ها مقابل ما طوری بازی می‌کنند که گویا دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند و این کار را برای ما مشکل می‌کند.

بارسلونا با نتیجه ۴ بر یک مقابل رئال ساراگوسا به برتری رسید و بازی امشب رئال مادرید مقابل والنسیا تکلیف تغییر در فاصله ۶ امتیازی را روشن خواهد کرد.

 

مصطفی.اس بازدید : 306 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (2)

ليونل مسي، مهاجم بارسا، از پيروزي 3-1 تيمش مقابل ميلان اظهار رضايت کرد.

بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید اما دو گل مسی و و تک گل اینیستا به آبی و اناری ها کمک کرد تا برای پنجمین فصل پیاپی راهی مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ شوند.
 
 ستاره آرژانتینی تایید کرد که میلانی ها شب سختی را برای آنها رقم زدند اما هم تیمی هایش را به خاطر کسب پیروزی مورد ستایش قرار داد.
 
 او در گفتگو با سایت یوفا گفت:" می دانستیم که دیدار دشواری خواهیم داشت. مسئله مهم این بود که ما می دانستیم چطور از قدرت مان استفاده کنیم و به همین دلیل توانستیم به پیروزی برسیم و راهی مرحله بعد شویم.
 
 میلان بازیکنان خوبی دارد. آنها کیفیت شان را در رقابت های سری آ و چمپیونزلیگ بار دیگر نشان دادند.
 
 مانند دیدار رفت، این دیدار هم دشوار بود اما ما خوب کار کردیم و توانستیم به نیمه نهایی برسیم."
 
 بارسا در مرحله بعد چمپیونزلیگ مقابل برنده دیدار تیم های چلسی- بنفیکا قرار خواهد گرفت.

رامین دلاور بازدید : 360 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (0)

دنی آلوز:مقابل میلان جنگیدیم

در پايان ديدار سه شنبه شب ورزشگاه نوکمپ که با برد 1-3 بارسا به اتمام رسيد، شاگردان پپ گوارديولا، خوشحال و راضي به نظر مي رسيدند.

 یکی از بازیکنانی که دراین دیدار، عملکرد نسبتا خوبی را به اجرا گذاشت، دانی آلوس بود.

ستاره برزیلی بارسا در پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:« اتفاقی نیست که ما در 5 دوره پیاپی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می رسیم.. ما به شدت جنگیدیم و واقعا راضی و خوشحالیم. تاریخچه باشگاه میلان، این موفقیت ما را پررنگ تر می کند و تیم ما به بهترین نحو مقابل روسونری واکنش نشان داد. هر زمان که تیم ما درچالش قرار می گیرد، همیشه پاسخ مثبتی می دهد. ما برای آنکه وظیفه مان را انجام داده ایم بسیار خوشحالیم و احساس خوشبختی می کنیم.»

البته این مدافع برزیلی ترجیح می داد تا درمورد صحنه های جنجالی بازی صحبت نکند:« ما نباید صحنه های بحث برانگیز را ارزیابی کنیم. من ندیدم که خطای نستا، پنالتی بود یا نه . فکر می کنم که این پنالتی، تاثیری در نتیجه بازی نداشت. حتی اگر این پنالتی را درنظر نگیریم، ما 1-2 برنده می شدیم.»


رامین دلاور بازدید : 326 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (0)

هافبک تکنیکی بارسا که در دیدار با اتلتیک بیلبائو گل ابتدایی تیمش را به ثمر رساند، به تمجید از روحیه مبارزه طلبی تیم بیلسا و همچنین توانایی تیمش برای غلبه بر سبک بازی یاران ایالت باسک پرداخت. آبی و اناری پوشان پس از پیروزی در لالیگا، هم اکنون تمرکز خود را به بازی برابر میلان در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا معطوف کرده اند.

کسب سه امتیاز دیگر در لالیگا، قبل از بازی سرنوشت ساز سه شنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، روحیه ای مضاعف به آبی و اناری پوشان داده است. با پیروزی 0-2 بارسا مقابل اتلتیک بیلبائو، فاصله 6 امتیازی بارسا با رئال مادرید همچنان محفوظ مانده است. تمامی بازیکنان در مصاحبه پس از این دیدار، به اهمیت این پیروزی که در واقع هشتمین برد متوالی آنها در لالیگا بود، اشاره کردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

آندرس اینیستا که پیش از این، شکست تیم ایالت باسک در نیوکمپ را کار دشواری دانسته بود، پس از این دیدار گفت: «بازی بسیار سختی بود که نیاز به مبارزه طلبی داشت. به اعتقاد من بازیکنان تیم ما نمایش بسیار خوبی در این دیدار داشتند. در واقع بیلبائو همه بازیکنان ما، از داخل دروازه گرفته تا خط حمله را به تلاش واداشت و همین باعث شد ما عملکرد خوبی داشته باشیم. ما در این دیدار بازی فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشتیم».
رامین دلاور بازدید : 317 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (0)

پپ گواردیولا یکی از عوامل برجسته پیروزی بر اتلتیک را دفاع قدرتمند تیمش می داند و معتقد است دادن یک سرمشق فکری به بازیکنان ضروری ست، که «اگر بخواهید موفق شوید، می توانید». گواردیولا متقاعد شده است که فینال جام پادشاهی بین این دو تیم خارق العاده خواهد بود و او شک ندارد که آن بازی بسیار سخت تر از بازی امشب باشد. سر مربی گفت: «وجود بیلسا در دنیای فوتبال، نعمتی برای تمام هواداران است».

جوزپ گواردیولا معتقد است که اتلتیک بیلبائو با توجه به بازی این هفته در لیگ اروپا «به همه این درس را داد که چگونه در شرایط سخت می توان بر بازیکنان مدیریت کرد». مربی بارسا گفت که «بارسلونا دیشب برای مغلوب کردن تیم بیلسا یکی از زیرکانه ترین و بی نقص ترین کارهای تدافعی را ارائه داد» و در ادامه افزود: «اتلتیک بیلبائو شما را مجبور می کند از حداکثر قدرتتان استفاده کنید؛ آنها شما را مجبور می کنند تا برای برنده شدن حتما تلاش خوبی داشته باشید. اگر شما با قدرت بازی نکنید، آنها بر شما تسلط پیدا می کنند».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ماسکرانو یکی از بهترین خرید ها

مربی بارسا عملکرد تیمش را در بازی دیشب ستود و مخصوصا عملکرد جرارد پیکه، آدریانو و ماسکرانو را تحسین کرد: «ما جرارد را در بخش خوب سال از دست داده بودیم، اما او به فرم ایده آل ش بازگشته است. او و ماسکرانو یک بازی مهم و بزرگ را انجام دادند؛ خاویر یک خرید تقریبا غیر قابل تصور است. او بازیکنی است که هیچ مربی دوست ندارد وی را بفروشد و از دست بدهد، ما هرگز او را نخواهیم فروخت؛ او خرید منحصر به فردی است. ما بسیار خوش شانس هستیم که او را داریم. من همچنین می خواهم که تلاش آدریانو را در موفقیت تیم پررنگ بدانم».


رامین دلاور بازدید : 325 یکشنبه 13 فروردین 1391 نظرات (0)

بیلسا:اصلا به بارسا نمیرسیدیم

درپايان اين مسابقه مارسلو بيلسا، مربي آرژانتيني اتلتيک بيلبائو در آناليز اين بازي گفت:« نتيجه بازي کاملا عادلانه است.

شنبه شب بارسلونا موفق شدتا با نتیجه 0-2 مقابل اتلتیک بیلبائو به پیروزی برسد.

درپایان این مسابقه مارسلو بیلسا، مربی آرژانتینی اتلتیک بیلبائو در آنالیز این بازی گفت:« نتیجه بازی کاملا عادلانه است. ما در نیمه دوم اندکی بهتر بازی کردیم ولی در هیچ شرایطی بازی برابر نبود. ما خیلی خوب دفاع کردیم ولی بازیابی توپ ما بلافاصله منجر به شکل دادن یک حمله نمی شد. ما قبل از حمله کردن توپ را از دست می دادیم و همین برای ما کار خنثی کردن بارسا را سخت می کرد.»

جالب اینجا بود که بیلسا خستگی تیمش را بهانه نکرد و گفت:« بارسلونا تیمی است که پتانسیل بازیکنانش فراتر از شرایط فیزیکی است. بازیکنان بارسلونا خیلی سریع و توانا هستند و غلبه بر آنها کار خیلی سختی است. ما خیلی خوب توپ را بازیابی می کردیم ولی بدون آنکه اولین فشار را به بازیکنان حریف بیاوریم، آن را از دست می دادیم.»

رامین دلاور بازدید : 374 یکشنبه 13 فروردین 1391 نظرات (0)

خوسه لوئيس چيلاورت، دروازه بان سابق تيم ولس سارزفيلد، در صحبتهايي به تمجيد از مارسلو بيه لسا، مربي اتلتيک بيلبائو پرداخته و او را يکي از بهترين مربيان دنيا ناميده است.

ین دروازه بان 46 ساله در باشگاه آرژانتینی زیر نظر بیلسا فوتبال بازی کرده و در صحبتهایی اعلام کرده که مربی سابق تیمش بهترین بازیها را از شاگردانش می گیرد.

چیلاورت در صحبتهایی به اینفوبائه گفت:« بیلسا، بازیکنانش را کنترل می کند. او آنها را مثل کامپیوتر می کند و از همین رو بازیکنان اشتباه نمی کنند. بیلسا یکی از بهترین مربیان دنیاست.»

این درحالی است که بارسلونا و اتلتیک بیلبائو روز گذشته در مقابل هم قرار گرفتند و چیلاورت معتقد است که تیم باسکی مقابل بزرگترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال قرار می گیرد:«لیونل مسی»

مصطفی.اس بازدید : 315 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (2)


ميلان چهارشنبه شب و در دور رفت مرحله يک چهارم پاياني ليگ قهرمانان اروپا، در نوکمپ مقابل بارسلونا قرار خواهد گرفت.


  در جریان این دیدار خیلی از نگاه ها برروی زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی میلان که سابقه پوشیدن پیراهن بارسا را دارد متمرکز خواهد بود. بعد از برد تماشایی میلان مقابل رم به لطف گلزنی ایبرا، این مهاجم سوئدی از بازی حساس تیمش مقابل بارسا گفت.

زلاتان درمورد بازی چهارشنبه شب تیمش مقابل بارسا گفت:« بازی سخت و بزرگی خواهد بود. بارسلونا بهترین تیم دنیاست. آنها مدعی صعود به دور بعد هستند ولی ما چیزی برای از دست دادن نداریم ولی بارسایی ها چرا. باید بازی کنیم. امیدواریم که در شرایط ایده آلی برای پیروزی در این بازی باشیم.»

ایبرا که در رقابتهای این فصل 22 گل برای روسونری به ثمر رسانده، به خوبی از تیم سابقش شناخت دارد:« مقابل بارسا به دو طریق می توان بازی کرد: یکی اینکه عقب می ایستی و به دنبال فرصتی برای نفوذ می مانی که کار سختی است و یا اینکه مثل بازی برگشتمان مقابل بارسا بازی می کنی. در آن بازی ما اشتباهاتی را مرتکب شدیم که بعد چوبش را خوردیم. می دانیم که بازی خیلی خیلی سختی درانتظار ماست ولی باید با شجاعت بازی کنیم و تعادل را در بازی حفظ کنیم تا شانس صعود به دور بعد را داشته باشیم.»
مصطفی.اس بازدید : 308 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا پس از پيروزي تيمش در هفته سي‌ام لاليگا گفت: متاسفانه کميته انضباطي با رئال و بارسلونا مشکل دارد.


  به نقل از آس اسپانیا، جوزپه گواردیولا اخراج 4 بازیکن خود در هفته‌های اخیر و نوع قضاوت داوران در قبال دو تیم رئال مادرید و بارسلونا را بسیار مشکوک توصیف کرد.

وی ادامه داد: مشخص است که کمیته انضباطی و کمیته داوران فدراسیون فوتبال قصد نادیده گرفتن عدالت را ندارند اما واضح است که نگاه داوران به رئال مادرید و بارسلونا نگران کننده شده و قضاوت داوران در بازی های این 2 تیم بسیار مشکوک و پر اشتباه بوده است.

وی افزود: تیمی که در هر بازی بیش از 70 درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار دارد باید بیشترین محکومیت‌ها را پذیرا باشد؟ این سزاوار تیم بزرگی چون بارسلونا نیست. اخراج مربیان و بازیکنان رئال مادرید نیز با وسواس و سخت‌گیری عجیب داور همراه بود و خود من هم تعجب کردم.

بارسلونا با نتیجه 2 بر صفر مقابل مایورکا به پیروزی رسید و این هفته فاصله 6 امتیازی با مادرید حفظ شد.
رامین دلاور بازدید : 303 جمعه 26 اسفند 1390 نظرات (0)


اين مدافع برزيلي که در تابستان 2008 از سويا به بارسا پيوست، در چند فصل اخير يکي از مهره هاي کليدي آبي و اناري ها بوده و بيش از 100 بازي براي اين تيم انجام داده است.

دنی آلوس، مدافع راست بارسا، اعلام کرد قصد دارد تا پایان دوران حرفه ای اش در نیوکمپ بماند.

آلوس دوست دارد همچنان به قهرمانی با بارسا در جام های مختلف ادامه دهد؛ هرچند به طور کامل احتمال جدایی اش از این باشگاه در آینده را رد نکرد.

او در گفتگو با نشریه اسپورت گفت:" هدف من این است که در بارسا از فوتبال خداحافظی کنم. دوست دارم قراردادم با  این باشگاه را تمدید کنم و تا هر زمانی که امکان دارد اینجا بمانم و به تلاش برای کسب جام های بیشتر ادامه دهم.

با این وجود هرگز نمی دانید در فوتبال چه رخ خواهد داد. یک روز به یک انتقال اصلا فکر نمی کنید اما روز دیگر همین انتقال به به مرحله نهایی می رسد. من قصد دارم در بارسا از فوتبال خداحافظی کنم."
این مدافع برزیلی تا تابستان 2015 با بارسا قرارداد دارد.

رامین دلاور بازدید : 312 پنجشنبه 25 اسفند 1390 نظرات (0)

دني آلوس، بازيکن تيم بارسلونا، در يک مصاحبه راديويي اعلام کرد که ليونل مسي تنها برنده توپ طلا در 4 سال آينده خواهد بود.

بازیکن تیم بارسا افزود: باید روی نکاتی تمرکز کرد که تنها به بازیکنان بستگی دارد. نمی توانیم داوری یا برنامه های رقیب را ارزیابی کنیم. در این صورت جز نتایج منفی چیزی نصیبمان نمی شود. درست است که اشتباهات داوری واقعا دردناک است و ممکن است بر پیشرفت یک تیم تاثیر داشته باشد، اما ارزش بحث کردن ندارد.

آلوس تصریح کرد: باید به تلاش خود در این فصل ادامه دهیم و ثابت کنیم که بهترین هستیم. در حال حاضر در زیباترین زمان از فصل قرار داریم و باید نشان دهیم که تیم کاملی هستیم.

مدافع بارسلونا در خصوص تمدید قرارداد گواردیولا گفت: فکر می کنم او قراردادش را با بارسلونا تمدید کند. گواردیولا کلید اصلی تیم است.

وی در تحسین لیونل مسی افزود: مسی قادر است توپ طلای فیفا را تا 3 یا 4 سال دیگر هم در انحصار خودش داشته باشد. لئو همیشه برنده است.

رامین دلاور بازدید : 279 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (0)

مترجم:رامین دلاور/abianariha.rzb.ir

منبع:سایت رسمی باشگاه

خاوير ماسکرانو، هافبک آرژانتيني بارسا، علاقه مند است که گوارديولا در بارسا بماند و اعلام کرد به اين مربي احساس دين مي کند.

آبی اناری ها


 این ملی پوش آرژانتینی از زمان حضور در لیورپول خود را به عنوان یکی از بهترین هافبک های دفاعی دنیا معرفی کرد اما با انتقال به نوکمپ بود که به موفقیت های زیادی دست پیدا کرد.
 
 او امیدوار است گواردیولا قراردادش را با بارسا تمدید کند و معتقد است زیر نظر این مربی می تواند بیش از این پیشرفت کند.
 
 او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" گواردیولا برای من بسیار مهم است. او مربی ای است که به من اعتماد کرد و من را به بارسا آورد و با تغییر پست بازی، به من فرصت بیشتری برای نشان دادن توانایی هایم داد.
 
 بدون کمک او، همه اینها غیرممکن بود. من به او مدیونم زیرا او بود که من را به مرکز خط دفاعی منتقل کرد."
 
 او همچنین از صحبت های اخیر ژاوی که گفته بود بازیکنان بارسا حتی به جدایی گواردیولا فکر هم نمی کنند، حمایت کرد.
 
 " هیچ باشگاهی نمی تواند با این مسئله موافقت کند. هیچ کس برای این مسئله آماده نیست زیرا او از حمایت کامل همه اعضای باشگاه برخوردار است؛ نه تنها به خاطر جام هایی که به دست آورده بلکه به خاطر کارهایی که انجام داده است.


رامین دلاور بازدید : 313 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (0)


ژاوی در مورد وضعیت کنونی تیم در لالیگا گفت: «باید از خودمان شروع کنیم. اگر از تیم اول جدول 10 امتیاز عقب هستیم، اشکال کار از خودمان است» و در ادامه افزود: «فکر کنم گواردیولا از بودن در این باشگاه خوشحال است و از آن لذت می برد. به نظرم او قراردادش را تمدید خواهد کرد».

ژاوی در جواب این سوال که کدامیک از این دو نفر یعنی گواردیولا و مسی برای باشگاه مهمتر است، گفت: «چرا باید یکی از این دو را انتخاب کنم زیرا که آنها می توانند برای سالهای زیادی در بارسا حضور داشته باشند». مسی روز گذشته در مصاحبه خود عنوان کرده بود که گواردیولا برای باشگاه از همه مهمتر است ولی ژاوی با یک دید واقع بینانه تر این طور احساس خود را بیان کرد که «گواردیولا به عنوان مربی برای بازیکنان و باشگاه جام های فراوانی به دست آورده است، اما این مسی است که تفاوتها را ایجاد می کند». ژاوی در مورد آینده سرمربی بارسا معتقد بود که «گواردیولا یکی از ارکان اساسی سبک بازی کنونی بارسلوناست؛ فکر کنم گواردیولا از بودن در این باشگاه خوشحال است و از آن لذت می برد. او انگیزه 4 سال پیش را دارد و می توانم بگویم که در نهایت تصمیم گیرنده خود اوست. به نظرم او قراردادش را تمدید خواهد کرد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ژاوی تاکید کرد که بازیکنان حتی فکر تغییر سرمربی هم به ذهنشان خطور نکرده است و گفت: «او رهبر تیم است» و در ادامه افزود: «او کسی است که دستور کارهای مختلف را می دهد، نظم را در تیم برقرار کرده و از پس کارهای تاکتیکی و روانشناسی بر آمده است».
رامین دلاور بازدید : 326 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (2)

بازیکن آرژانتینی که در آستانه شکستن رکورد سزار به عنوان بهترین گلزن باشگاه قرار دارد، گفت: «برای تیم، هواداران و خودم فوتبال بازی می کنم».

در آستانه تمدید قرارداد گواردیولا او درباره ی مربی خود چنین گفت: «دشوار است مربی ای را پیدا کنید که بتواند آنچه را که گواردیولا کسب کرده است، به دست آورد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

لئو مسی تنها پنج گل دیگر با رکورد برترین گلزن تاریخ باشگاه، سزار، فاصله دارد. سزار در تمامی بازی های رسمی خود برای باشگاه موفق شد 235 گل به ثمر برساند. علی رغم قرار گرفتن در چنین موقعیتی، بازیکن آرژانتینی کاملا خونسرد به کار خود ادامه می دهد و می گوید: «هیچ عجله ای برای کسب چنین رکوردی ندارم». او لمس توپ با پای خود را بهترین حس می داند و تمرکز خود را تنها بر بازی اش قرار داده است و در این باره می گوید: «من برای بهترین بازیکن تاریخ بودن بازی نمی کنم؛ بلکه برای انجام هرچه بهتر کارم تلاش می کنم. در وحله اول برای تیمم و سپس برای هواداران و خودم بازی می کنم. وقتی کارها خوب پیش می رود بسیار خوشحال هستم».
رامین دلاور بازدید : 370 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)

آندرس اینیستا به تلاش تیم در برابر راسینگ اشاره کرد و گفت: «ما یک بازی بی نقص را در آن ورزشگاه نفس گیر به نمایش گذاشتیم». آلوز توضیح داد که هدف تیم «بهبود مستمر» است.

سسک فابرگاس از پیروزی 2-0 در برابر راسینگ بسیار خشنود بود و در ادامه افزود: «بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. باید تلاش کرد که بازی روانی را انجام داد و فرصت های گلزنی فراهم نمود و کنترل بازی را در دست گرفت. در فوتبال مدرن دیگر چیز آسانی وجود ندارد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

تمجید سسک از مسی

«مسی با همه بازیکنان دنیا فرق دارد، جای بسیار خوشبختی است که هر فوتبالیستی هم بازی مسی باشد؛ وجود او برای هر تیمی غنیمتی بشمار می آید، زیرا او اعتماد به نفس تیم را بالا می برد و این دقیقا همان چیزی است که یک تیم برای قهرمانی به آن نیاز دارد». بازیکن کاتالانی بارسا در ادامه صحبتهایش به خصوصیات مسی اشاره می کند و می افزاید: «او به معنای واقعی یک بازیکن فروتن و متواضع است و به سختی تلاش و تمرین می کند؛ مسی عاشق فوتبال است. کسب این همه افتخار واقعا سزاوار اوست».

در ادامه جملات بازیکنان بارسلونا را بعد از بازی با راسینگ می خوانید:
رامین دلاور بازدید : 323 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)

نيمار، ستاره برزيلي تيم سانتوس، معتقد است که بين او و مسي هيچگونه رقابتي وجود ندارد و آرزويش اين است که بتواند روزي مانند مسي توپ بزند.

به نقل از اسپورت ای اس، نابغه 20 ساله سانتوس توانست توجه و تحسین اهالی فوتبال را با بازی فوق العاده و هت تریک خود در اوایل این هفته در لیبرتادورس، به سوی خود جلب کند.

بازیکن برزیلی تیم سانتوس اعلام کرد که هیچ رقابتی بین او و لیونل مسی وجود ندارد و امیدورار است که بتواند روز مانند بهترین بازیکن جهان توپ بزند.
نیمار موفق شد در بازی مقابل اینترناسیونال هر سه گل تیمش را به ثمر برساند. این درحالی بود که لیونل مسی چند روز قبل موفق به زدن 5 گل به بایرلورکوزن در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شده بود.
نیمار از اینکه او را با ستاره آرژانتینی بارسلونا مقایسه می کنند، راضی نیست. وی در این خصوص گفت: بین من و مسی هیچگونه رقابتی وجود ندارد. او بازیکنی است که در یک سطح دیگر توپ می زند. من همیشه گفته ام که او بهترین بازیکن جهان است. کسی درباره این موضوع شکی ندارد.
نیمار افزود: من یکی از هواداران دو آتشه مسی هستم و امیدوارم که این بازیکن بتواند به همین روند خوب خود ادامه دهد. نهایت تلاش خود را می کنم تا شاید روزی به سطح او برسم. مسی در حال حاضر در شرایط خیلی خوبی به سر می برد و امیدورام که من هم به او برسم.

رامین دلاور بازدید : 296 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

مترجم: رامین دلاور / abianariha.rzb.ir

منبع: سایت رسمی باشگاه

هافبک بارسلونا بر این باور است که تیم در یک  تورنمنت خوب و سختی قرار گرفته و ما قدرت تیم خودمون رو برای یک چهارم نهایی نشون دادیم و احساس قدرت می کنیم از این بازی که در نیو کمپ به نمایش گذاشتیم.

 

ژاوی نتیجه برد 7-1 مقابل بایر لورکوزن را شگفت انگیز خواند وگفت:ما در این بازی نشان دادیم که در سطح بالا بازی می کنیم.ما احساس خوبی داریم و شاد هستیم و از برنامه هایه تیم برای بازی در مسابقات و تورنمنت لذت می بریم.ژاوی به این پرسش که آیا احساس شکست ناپذیری میکنید؟ پاسخ داد:ما هیچ وقت احساس بی نظیر بودن و شکست ناپذیر بودن رو نمی کنیم و هیچ وقت هم نگفته ایم که ما شکست ناپذیریم.ما احساس قدرت میکنیم و میگوییم که می توانیم بر حریفان چیره شویم،چون ما به برنامه هایه تیم علاقه مندیم و از آن ها لذت می بریم و میدانیم که شانس برنده شدن را داریم;واین احساس است که به ما غرور پیروزی می دهد، ولی ما شکست ناپذیر نیستم و 10 امتیاز هم تا صدر فاصله داریم.


رامین دلاور بازدید : 305 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)

مترجم:رامین دلاور/abianariha.rzb.ir

منبع:سایت رسمی باشگاه


پس از نمایش ستاره آرژانتینی مقابل بایر لورکوزن (7-1)،پدرو در مورد او گفت:که در هر بازی بهترین است.

هنگامی که از پدرو در باره مسی سوال کرده بودند او با لبخندی کوچک جواب داد:"من نمی دانم در مورد او چه بگویم.این برای من یک لذت است که می توانم در کنار او و در تیمی که او هست بازی کنم.مسی بهترین بازیکن جهان است که در کنار ما بازی میکند.او  در هر بازی بهترین است و خیلی زیبا و موثر در تیم بازی می کند.

پدرو در تلویزیون بارسا (ال مارکادور)گفت:که مهم ترین چیز این است که ما او را تا چند سال آینده هم در تیم داریم و او برای بارسا بازی می کند.

پدرو گفت که نمیداند که چند بازی دیگه مسی لازیم دارد تا به رکورد بهترین بازیکن گلزن باشگاه منصوب شود.


رامین دلاور بازدید : 317 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

مترجم:رامین دلاور/abianariha.rzb.ir

منبع:وب سایت رسمی باشگاه


مربی آبی اناری ها می گوید من احساس خوش شانسی میکنم که بازیکنی مثل مسی دارم.گواردیولا "استعداد ذاتی" و "ظرفیت های رقابتی" رو به عنوان عوامل کلیدی مسی میداند و او را بهترین فوتبالیست میداند.

گواردیولا معتقد است که حضور در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 5 دور متوالی به خاطر ثبات باشگاه است.

آبی اناری پوشان برای پنجمین بار متوالی توانستند مقابل بایر لورکوزن بلیط مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رو بدست بیاورند.

بدون شک مسی با زدن 5 گل از 7 گل کل بازی ستاره زمین بود و در تار و مار نماینده آلمان توسط آبی اناری ها در نیوکمپ نقش به سزایی داشت.

جوزپه گواردیولا معتقد است که مهاجم آرژانتینی خودش بهترین است و احساس خوش شانسی میکند از این که او هدایت کننده و مربی اوست.

برای پپ ،ستاره آرژانتینی بارسا به خاطر استعداد و ظرفیت های رقابتی خودش هست که او را منحصر به فرد می خواند.




رامین دلاور بازدید : 372 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

بارسا شب گذشته موفق شد در ديدار برگشت مرحله يک هشتم نهايي چمپيونزليگ با نتيجه 7-1 لورکوزن را شکست دهد و مسي با به ثمر رساندن 5 گل در اين ديدار، شب درخشاني را سپري کرد.

اریک کانتونا، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، معتقد است لیونل مسی در بازی هایش نبوغی را به نمایش می گذارد که تنها کودکان از آن برخوردارند.

بارسا شب گذشته موفق شد در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ با نتیجه 7-1 لورکوزن را شکست دهد و مسی با به ثمر رساندن 5 گل در این دیدار، شب درخشانی را سپری کرد.

کانتونا در گفتگو با خبرنگاران گفت:" در بازی مسی همچنان گوشه هایی از بازی های دوران کودکی اش دیده می شود و می بینید که وقتی مقابل هزاران نفر بازی می کند، لحظاتی هست که احساس می کند، یک ستاره است.

بازیکنان بزرگ کسانی هستند که نبوغ دوران کودکی شان را همچنان حفظ کرده اند. من همیشه فکر می کنم که بازی بارسا شگسف انگیز است اما این مسی است که استثنایی است."

کانتونا که در ژانویه 2011 به عنوان مدیر سازمان فوتبال باشگاه نیویورک کاسموس انتخاب شد، اعلام کرد این پست را با الهام از یوهان کرویف پذیرفته است.

" ایده من این است که همان کاری که کرویف در بارسا انجام داد، تکرار کنم. آنها کودکان را از سنین پایین وارد فوتبال می کنند."

رامین دلاور بازدید : 317 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

بارسا شب گذشته موفق شد در ديدار برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل باير لورکوزن به پيروزي 7-1 برسد و مسي با به ثمر رساندن 5 گل، يک شب به يادماندني را پشت سر گذاشت.

وین رونی، مهاجم منچستریونایتد، با ستایش از لیونل مسی، این ستاره آرژانتینی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال توصیف کرد.

بارسا شب گذشته موفق شد در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایر لورکوزن به پیروزی 7-1 برسد و مسی با به ثمر رساندن 5 گل، یک شب به یادماندنی را پشت سر گذاشت.

رونی بعد از اینکه مسی چهارمین گلش در دیدار دیشب را به ثمر رساند، در صفحه توئیترش نوشت:" مسی یک جادوگر است. از نظر من او بهترین بازیکن تاریخ است."

مسی که به اولین بازیکنی تبدیل شد که در یک دیدار در چمپیونزلیگ 5 گل به ثمر رساند، اکنون با 49 گل زده در این رقابت ها، در رده ششم بهترین گلزنان این رقابت ها در کنار آلفردو دی استفانو، اسطوره باشگاه رئال قرار گرفت.

رامین دلاور بازدید : 334 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

آبي اناري ها شنبه شب موفق شدند تا خيخون را از پيش رو بردارند وستاره پرتغالي سابق بارسا معتقد است که غيبت مسي درترکيب تيمش هميشه محسوس است.


دکو معتقد است که بارسلونا بدون مسی، این بارسلونا نخواهد بود و معتقد است که تیم کاتالان به ستاره آرژانتینی اش وابسته است.

بارسلونا شنبه شب و درغیاب لیونل مسی مقابل اسپورتینگ خیخون قرار گرفت. مسی دراین بازی از حضوردرترکیب تیمش محروم بود و تیم کاتالان در نهایت توانست تا با نتیجه 1-3 مقابل حریفش به پیروزی برسد. البته با اخراج جرارد پیکه در آن بازی، کار برای کاتالان ها سخت شده بود.

دکو معتقد است که غیبت مسی در ترکیب بارسا همیشه محسوس است.

ستاره سابق تیم ملی پرتغال و باشگاه بارسلونا در صحبتهایی به مارکا گفت:« لئو در مسیر آن است تا مبدل به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال شود . مدتهاست که بازیکنی مثل او ندیده ام. مسی همیشه تفاوتها را رقم می زند و بارسلونا را خیلی بزرگتر از حالت عادی می نماید. بارسلونا تیم بزرگی است ولی بدون مسی، این بارسلونا نخواهد بود.»

دکو در جایگاه مناسبی برای قضاوت درمورد کریس رونالدو و مسی است؛ چرا که در کنار هردوی آنها بازی کرده. او در تیم ملی پرتغال با کریس هم بازی بوده ودر بارسا با مسی بازی کرده.

دکو معتقد است که انتخاب از بین این دو بازیکن کار سختی است:« زمانی که رونالدو کارش در تیم ملی را درکنار من آغاز کرد، خیلی جوان بود. لئو هم وقتی با هم در بارسا هم تیمی بودیم، خیلی جوان بود.سخت است بگویم که چه کسی بهتر است ولی هردوی آنها بهترین بازیکنان حال حاضر هستند. هر دوی آنها دوستان من هستند و امیدوارم که اوضاع برایشان خوب پیش برود.»

دکو در ادامه به تمجید از ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال پرداخت و گفت:« مورینیو مربی بزرگی است. او در تمام تیمهایی که در آنها مربیگری کرده به قهرمانی رسیده و الان برای تکرار این موفقیتها کار سختی دارد. او هنوز در مادید به طور کامل کارش را انجام نداده ولی اوضاع در حال تغییر است و کار او در رئال ارزش زیادی دارد. رئال الان 10 امتیاز بیشتر از بارسا دارد.»

دکو در طول سالهای 2004 تا 2008 در بارسا توپ می زد و با این تیم به دو قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسید.

رامین دلاور بازدید : 330 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

ستاره آرژآنتيني بارسا از صعود تيمش کاملا راضي و خوشحال به نظر مي رسيد.

لیونل مسی، بعداز ثبت اولین «مانیتا» (که به اسپانیایی به معنای یک دست است و اشاره به به ثمر رساندن 5گل دارد) بسیار خوشحال بود. بارسلونا 4شنبه شب توانست تا با نتیجه 1-7 از سد بایرلورکوزن عبور کند و با توجه به پیروزی مقابل حریف آلمانی در دیدار رفت، به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. 5 گل از این 7 گل توسط لیونل مسی به ثمر رسید.

درپایان این دیدار مسی درحالی که توپ مسابقه را زیر بغلش زده بود در صحبتهایی به تی وی 3 گفت:« مهم این است که بارسا به دور بعدی رقابتها صعود کرد.»

او با فروتنی تمام و درحالی که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده به خبرنگاران گفت:« مهم این است که این اتفاق افتاد و ما به دور بعدی رقابتها راه یافتیم. چون در این سطح از رقابتها، تمام بازیها، سخت و دشوار هستند.»

مسی بعد از به ثمر رساندن 5 گل دراین دیدار تماشایی گفت:« رقابتهای لالیگا را سخت و دشوار می بینم ولی بارسلونا با تمام توان در تمام بازیهای باقی مانده مبارزه خواهد کرد. ما می خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسیم و در یک قدمی دستیابی به جام حذفی هم هستیم ولی در لالیگا می خواهیم در تک تک بازیهای باقی مانده مان ببریم.»

رامین دلاور بازدید : 296 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

مربي جوان بارسا در صحبتهايي از مسي تمجيد کرد.

پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا در پایان دیدار 4شنبه شب تیمش مقابل بایرلورکوزن در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا که با برد 1-7 تیم کاتالان به پایان رسید بسیار خوشحال بود.

او در کنفرانس خبری پایانی بازی به خبرنگاران گفت:« واقعا خوشحالم که می توانیم به لذت بردن در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهیم، تورنمنتی زیبا و سالم.»

گواردیولا درادامه به این نکته اشاره کرد که پنج سال حضور بارسا در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، نشانه آن است که :« بارسا تیم بزرگی است.»

لیونل مسی دراین دیدار ستاره بارسا بود و 5 گل از گلهای تیمش را به ثمر رساند. گواردیولا در تمجید از درخشش ستاره ریزنقش آرژانتینی گفت:« به ثمر رساندن 5 گل کار آسانی نیست. من این را به شما می گویم .ما واقعا خوش شانس هستیم که مسی رادراختیار داریم و از فوتبال او لذت می بریم.از حضور مسی و سایرین..آندرس هم همین طور.این او و چابی بودند که در بازی مقابل اسپورتینگ دوام آوردند و با تلاش و کوشش به جریان این بازی هم برگشتند.»

پپ جوان درادامه درمورد مسی گفت:« مسی بهترین است و بهتر از این وجود ندارد. من واقعا خوش شانسم که او را مربیگری می کنم. مسی بی نظیر است و رقابت کردن را به ما نشان می دهد. مهم نیست که آفتاب باشد یا هوا سرد باشد، اگر بازیکنان حریف او را بزنند و یا نزنند، او در محوطه جریمه باشد و یا نه، مسی همیشه با خودش رقابت می کند. ما بازیکن مشابهی نخواهیم دید: دی استفانو، مارادونا، اسم پله را هم می آورم اگر عصبانی نشود، و الان نوبت مسی است.امیدواریم که روزهای خوب او دوام داشته باشد. »

رامین دلاور بازدید : 313 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)
سرجیو بوسکتس در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، انتظار یک بازی هجومی را از تیم بایر لورکوزن دارد. او در این رابطه گفت: «در این بازی مانند نیمه دوم بازی رفت، شاهد این خواهید بود که لورکوزن هجومی تر و باز تر کار می کند و این کار باعث به وجود آمدن فضاهای مختلف برای ما می شود که به نفع ما خواهد بود».

او همچنین گفت: «من نمی توانم متقاعد شوم که آن ها به در اختیار داشتن تنها 30% مالکیت توپ راضی هستند، بدون شک آن ها در پی یک بازی هجومی و حفظ توپ هستند، دقیقا همان چیزی که ما می خواهیم». بوسکتس در مورد بازی های المپیک گفت: «من همیشه گفتم که می خواهم در رقابت های المپیک شرکت کنم و توانایی بازی در دو رقابت را دارم، اما این به من مربوط نمی شود و بستگی به نظر مربیان تیم ملی دارد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سرجیو بوسکتس که در حال حاضر پس از اینکه حضورش مقایل اسپورتینگ گیخون به حالت تعلیق در آمد به تیم بازگشته است، از اهمیت بازی فردا آگاه هست. او در این مورد گفت: «ما فردا برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به میدان می رویم و برنامه تیم ما برای این دیدار پیروزی است. ما می دانیم که در بازی رفت نتیجه خوبی را کسب کردیم و بایر لورکوزن به دنبال ایجاد موقعیت گل است. آن ها مانند نیمه دوم بازی رفت هجومی تر کار خواهند کرد، این مسئله به نفع تیم ما می باشد، زیرا فضای لازم برای ما در زمین ایجاد خواهد شد و بازی آن ها باز تر می شود».

هافبک بارسا در خصوص تاکتیک رابین دات، سرمربی لورکوزن گفت: «من باور نمی کنم آن ها به داشتن 30% مالکیت توپ راضی باشند. آن ها برای یک بازی هجومی و حفظ توپ به اینجا خواهند آمد، ما هم دقیقا این را می خواهیم». یازیکن بارسا در مورد خطرناک بودن این تیم آلمانی آگاه هست: «این تیم بسیار قدرتمند است و بازیکنانش از نظر قدی بلند هستند. زمانی که آن ها رو به جلو کار می کنند و حمله می کنند، شاهد این هستیم که تعداد زیادی از بازیکنانشان در حمله شرکت می کنند و پر تعداد هستند، ما می دانیم که بازیکنان بایر از لحاظ قد بلند هستند و اگر ما به آن ها کرنر یا ضربه ایستگاهی بدهیم بسیار خطرناک خواهند بود، پس تلاش خواهیم کرد که در طول بازی زیاد این اتفاق نیفتد».
رامین دلاور بازدید : 313 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)


مربی بارسا به بازیکنانش نمی آموزد تا برای حفظ پیروزی 3-1 مقابل تیم آلمانی، تدافعی بازی کنند. گواردیولا گفت که لیگ قهرمانان «رقابت زیبایی است که به ما این فرصت را می دهد تا استراحتی میان بازی های لیگ داشته باشیم».

با وجود نتیجه رفت خارج از خانه، پپ گواردیولا رقابت مقابل بایر لورکوزن را تمام شده نمی داند. مربی بارسلونا در مقابل مطبوعات یادآور شد که با وجود برد 2-1 در برنابئو چقدر بازی برگشت جام پادشاهی مقابل رئال مادرید دشوار بود. او گفت: «دغدغه امسال کسب نتیجه ای بهتر نسبت به پارسال است». گواردیولا گفت: «ما باید بازی خوبی ارائه دهیم. نمی توانیم تنها دفاع کنیم و باید تلاش کنیم تا ببریم و برای مرحله یک چهارم نهایی آماده شویم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

آگاه از سرعت لورکوزن

مربی بارسا از خطراتی که بایر به زمین خواهد آورد آگاه است: «سرعت آن ها و بازی منطقه ای باعث خطرناک بودن آن ها می شود». گواردیولا در مورد برنامه بایر در نیمه دوم بازی در بای ارنا صحبت کرد تا متذکر شود که تیمش فردا باید انتظار چه چیزی را داشته باشد: «وقتی به آن ها مانند نیمه دوم (در بازی رفت) فرصت حرکت می دهیم، آن ها قوی تر می شوند. ما باید سعی کنیم از سرعت آن ها بکاهیم و بازی را به سود خود در زمین به گردش در آوریم». گواردیولا نسبت به تیم رابین دات که گفته است در بازی فردا چیزی برای از دست دادن ندارد،محتاط است. «مانند تمام تیم های خوب آلمانی آن ها هیچ گاه تسلیم نمی شوند. ابتدا این طور به نظر می رسد که آن ها حتی در زمین حضور ندارند اما ناگهان موقعیت گلزنی پیدا می کنند».
رامین دلاور بازدید : 294 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

مدافع بارسا پس از پیروزی تیم در برابر اسپورتینگ گیخون و کسب سه امتیاز بازی از هم تیمی های خود قدردانی کرد. بازیکنان بارسا براین باورند که برای کسب عنوان قهرمانی در لالیگا «باید سه امتیاز هر بازی را کسب کنند».

پس از اخراج غافلگیرانه جرارد پیکه و بدنبال آن گل دیوید بارل، اف سی بارسلونا برای کسب سه امتیاز بازی، نمایش خیره کننده ای از خود نشان داد.آبی اناری ها متفق القول بر این عقیده اند که مهم ترین چیز برای زنده ماندن امیدهای بارسا برای قهرمانی در لالیگا، کسب سه امتیاز در هربازی است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پیکه براین عقیده است که : «ما آنچه را که وظیفه داشتیم، انجام دادیم. ما بازی را بردیم و می خواهیم همچنان امید های قهرمانی زنده بماند. هدف ما کسب سه امتیاز در هر هفته است. تنها چیزی که ما می توانیم برای قهرمانی انجام دهیم کسب هر سه امتیاز هر بازی است». او در ادامه افزود: «اسپورتینگ با قرار دادن نفرات زیادی در دفاع، بازی بسته ای را دنبال می کرد و چون به حمله روی نمی آورد، فضای کافی نیز در اختیار ما قرار نمی گرفت. طبیعت این چنین بازی هایی طوری است که آدم دوست دارد بازی در سریعترین وقت ممکن به پایان برسد، اما ما باید تا پایان بازی دوام می آوردیم».

در زمانی که بازی افت کرده بود سیدو کیتا توانست با اتکا به بازی فردی خود گل مهمی را بثمر برساند. پیکه در مورد کیتا می گوید: «او یک گل بسیار تاثیر گذاری را به ثمر رساند. عموماُ گلهایی که اینچنین در زمانهای افت بازی به ثمر می رسند بسیار باارزش هستند. چی می توانم در مورد سیدا بگویم؟ او بازیکن بسیار موثری است، او در حقیقت عنصر کلیدی تیم به حساب می آید».

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 265
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 265
  • بازدید ماه : 2,472
  • بازدید سال : 35,039
  • بازدید کلی : 479,918
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟