loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 345 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)

آبی و اناری پوشان پس از پیروزی مقابل زاراگوزا مدعی شدند: «قهرمانی لالیگا را نیز می توانیم کسب کنیم؛ ما تا آخرین لحظه برای کسب این عنوان خواهیم جنگید». ویکتور والدز که در این مسابقه یک پنالتی برای تیمش مهار کرد، از حمایت تماشاگران قدردانی کرد. او اظهار داشت همواره مورد محبت هواداران واقع شده است.

سه امتیاز در لاروماردا برای آبی و اناری پوشان به ثبت رسید و آنها دو بازی دیگر نیز در این هفته باید انجام بدهند. بازیکنان بارسا که سه شنبه در نیوکمپ پذیرای ختافه خواهند بود، به آنالیز بازی شب گذشته تیمشان مقابل زاراگوزا پرداختند.

آبی اناری ها

تیاگو آلکانترا گفت: «همیشه در این استادیوم کار سختی داشتیم. ما موفق به کسب سه امتیاز بسیار مهم شدیم». هافبک جوان بارسا در مورد اینکه چگونه هم تیمی هایش پس از دریافت گل اول مسابقه به بازی بازگشتند گفت: «ما هرگز ناامید نمی شویم. خوشبختانه یک اشتباه از دروازه بان آنها باعث شد سریع بازی را به تساوی بکشانیم».

پیام صریح و واضح

تیاگو در مورد شرایط زمین مسابقه نیز صحبت کرد: «اگر چه شرایط زمین نامساعد بود، اما این قضیه نتوانست مانع پیروزی ما در این بازی شود. بدین ترتیب در سی و دومین هفته لالیگا، یک پیروزی ارزشمند برای آبی و اناری پوشان رقم خورد که در واقع نهمین پیروزی متوالی آنها در لالیگا محسوب می شد».

بازیکن پرورش یافته در مکتب لاماسیا پیام صریحی برای صدرنشینان لیگ فرستاد: «رئال مادرید برای قهرمانی در لالیگا باید عرق زیادی بریزد».

در بخش زیر می توانید اظهارات چند تن از بازیکنان دیگر تیم پس از پایان این مسابقه را بخوانید.

کارلس پویول

«ما می دانستیم چه دیدار سختی در انتظار ماست: رویارویی با یک زاراگوزای کاملا آماده. برای کسب پیروزی باید سخت تلاش می کردیم. این سه امتیازها برای ما بسیار ارزشمند هستند».

وی در مورد بازی این هفته رئال مادرید گفت: «ما کار خودمان را انجام می دهیم، حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم برای آنها چه نتیجه ای رقم خواهد خورد؛ هنوز از لالیگا، بازیهای زیادی باقیمانده است».

دنی آلوز

«به پیروزی بزرگی دست یافتیم. هم تیمی های من کار بزرگی انجام دادند. نمایش خوبمان باید تا پایان لیگ ادامه یابد».

سسک فابرگاس

«مسابقه بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم؛ شرایط نامطلوبی داشتیم، اما تیم با تمام توانش بازی کرد. ما سزاوار این پیروزی بودیم».

«بازی در شرایط سختی برگزار شد. زمین نامساعد بود، باد می وزید و ما باید مقابل تیمی به میدان می رفتیم که چیزی برای از دست دادن نداشت».

«برای گرفتن سه امتیاز این بازی باید سخت می جنگیدیم. ولی جدای از اینها، باید بگویم که بازی کردن در چنین زمینی مایه تاسف است؛ زمین به این سفتی و خشکی که حرکت توپ را بسیار کند کرده بود».

«البته موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم».

«فعلا انتظار نداریم اختلاف امتیازمان با رئال مادرید به عدد 3 برسد، ولی آنچه مسلم است اینکه هنوز بازیهای زیادی از لالیگا باقی مانده است. آنها رقیبی هستند که بردنشان برای ما بسیار دلپذیر است».

ویکتور والدز

«یک بازی بسیار سخت و نفس گیر بود. زمین خیلی خشک بود و ما مجبور بودیم بیش از حد نرمال توپ را به جریان درآوریم».

«مهار پنالتی به ما خیلی کمک کرد و کل تیم انگیزه ای مضاعف پیدا کرد و باعث شد ما به بازی برگردیم. من همیشه قبل از بازی روشهای شوتزنی حریف را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهم. واکنش من عالی نبود اما با خوش شانسی توانستم ضربه پنالتی حریف را مهار کنم. به هرحال خیلی خوشحالم».

«باید به کارمان ادامه دهیم. رفته رفته اختلافمان با صدر جدول کمتر خواهد شد. حالا باید منتظر واکنش رئال مادرید باشیم».

«ما می دانستیم که زاراگوزا برای بقای خود سخت خواهد جنگید. نیمه اول برای ما بسیار دشوار بود؛ هر دو تیم چند موقعیت عالی برای گلزنی داشتند».

«من همیشه مورد محبت تماشاگران واقع شده ام. فریادها و تشویق های آنان برای من بسیار دلپذیر است. آنها بزرگترین حامی ما هستند».

«صحنه پنالتی کمی مشکوک بود. اما به تصمیم داور مبنی براعلام پنالتی باید احترام گذاشت».

پدرو رودریگز

«می دانستیم بازی سخت و دشواری در انتظار ماست. زاراگوزا در چند دیدار اخیرش، بازی واقعی اش را به نمایش گذاشته است. باید یادآور شوم که آنها گل اول بازی را به ثمر رساندند و کسب پیروزی در حالیکه از رقیب عقب افتاده ای، کار ساده ای نیست».

«گلی که به ثمر رساندم باعث شد اعتماد به نفسم را باز یابم. گلزنی برای یک مهاجم، بسیار اهمیت دارد. روند ناکامی من در گلزنی همچنان ادامه داشت و باید از مسی به خاطر پاس گلی که برایم فراهم کرد قدردانی کنم. از پیروزی مان بسیار خوشحالم».

«البته گلم را به آبیدال تقدیم می کنم».

وی درباره ناکامی های این فصل خود و گلهای کمی که به ثمر رسانده است نیز گفت: «هم تیمی هایم کمک زیادی کردند تا من به روزهای اوجم برگردم. مهمترین چیز آن است که من اکنون در زمین نسبت به قبل احساس بهتری دارم».

«از شرایط خودم و روند تیم در حال حاضر بسیار راضی ام».

«هنوز امتیازات فراوانی باقیمانده که باید همه آنها را کسب کنیم. ما تا دقیقه آخر برای تیممان خواهیم جنگید. باید قدم به قدم جلو برویم».

جلسه تمرینی امروز

آبی و اناری پوشان تمرین یکشنبه خود راساعت 11:30 به وقت محلی، در زمین چمن سیوتات اسپورتیوای سنت خوان دسپی برگزار کردند. آدریانو نیز در کنفرانس مطبوعاتی پس از تمرین حضور پیدا کرد.

برچسب ها مصاحبه با تیاگو ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 429
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,179
  • بازدید ماه : 6,279
  • بازدید سال : 38,846
  • بازدید کلی : 483,725
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟