loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 380 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

مربی آبی و اناری پوشان از رویارویی با زاراگوزا در لاروماردا و تلاش برای حفظ روند خوبشان صحبت می کند و همچنین به دشواری بازی مقابل تیمهایی که در معرض سقوط قرار دارند، اشاره می کند. وی همچنین در مورد تجربه بازی با چلسی و رویارویی مجدد با آنها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان سخن می گوید.

جوزپ گواردیولا به خوبی می داند که در لاروماردا بازی سختی در پیشروی آنهاست: «ما در حالی به مصاف زاراگوزا می رویم که آنها در بهترین فرمشان قرار دارند. آنها با شکست تیمهایی چون اتلتیکو مادرید و والنسیا به خود باوری رسیده اند. من بازیهای اخیرشان را تماشا کرده ام؛ آنها بسیار سخت و نفوذ ناپذیر هستند. بازی بسیار سختی خواهد بود چرا که آنها به امتیاز این بازی شدیدا نیاز دارند. باید ببینیم می توانیم پس از دو بازی سنگین هفته گذشته، توان از دست رفته مان را بازیابی کنیم و از سه بازی آینده مان سربلند بیرون بیاییم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

تیمی که خودش را باور دارد

مربی بارسا معتقد است تیمی که 12 امتیاز تا منطقه سقوط فاصله داشته و حالا در فاصله 8 یا 9 هفته مانده تا انتهای لالیگا این اختلاف به عدد چهار رسیده، چیزی برای ازدست دادن ندارد؛ به اعتقاد من: «بازی مقابل تیمهای ته جدولی در این مقطع از فصل، سخت ترین بازیها می باشد... من مطمئنم آنها شانس زیادی برای فرار از منطقه خطر دارند و همین موضوع آنها را خطرناک خواهد کرد». او زاراگوزا را تیمی می داند که «خودش را باور دارد و همیشه تا جایی که شانسی وجود داشته باشد تا آخرین نفس می جنگد».

جرارد پیکه بازی امشب را از دست خواهد داد، چرا که هنوز از مصدومیت خود از ناحیه پشت ران رهایی نیافته است و همچنین وضعیت ژاوی برای حضور در این مسابقه اصلا مشخص نیست. گواردیولا در این باره گفت: «ژاوی در تمرینات خوب ظاهر شده است. او وقتی آماده باشد بدون شک بازی خواهد کرد. این موضوعی ست که بارها برای او رخ داده است، چه در زمان حال و چه قبلا در مواقع خستگی. وضعیت او پیش از بازی مشخص خواهد شد».

او در پاسخ به اینکه آیا ممکن است بعضی از بازیکنان در این مقطع از فصل با آسیب دیدگی روبرو شوند نیز گفت: «بعضی از بازیکنان توانایی بازیهای پی در پی را دارند و نسبت به سایرین از تلاش و قدرت تحمل بیشتری برخوردارند. اما یک سری از بازیکنان را باید مورد ارزیابی قرار داد. وقتی سه بازی در یک هفته انجام می دهید، باید مراقب بازیکنان خاص تیم بود».

تجربه چلسی

گواردیولا در مورد چلسی، تیمی که بارسا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان با آن روبرو خواهد شد گفت: «آنها در چند سال اخیر از بهترینهای فوتبال انگلیس بوده و رشد چشمگیری داشته اند؛ آنها یک تیم کاملا با تجربه دارند و در پستهای مختلف نیز بازیکنان خوبی به خدمت گرفته اند؛ آنها یکی از تیمهای برتر اروپا هستند و در رقابت های خاص بسیار خوب ظاهر شده اند و البته اینکه بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برای هیچ تیمی آسان نیست».

اما در حال حاضر او ترجیح می دهد بر روی بازیهای تیمش در لالیگا تمرکز کند: «بعدا فرصت برای فکر کردن در مورد دیدار با چلسی نیز فرا خواهد رسید. ما هم اکنون یک هفته سخت و سه دیدار بسیار سنگین مقابل سه تیم سرسخت و تدافعی در پیشرو داریم. ما باید کاملا هوشیار باشیم. همیشه فوتبال را تهاجمی بازی کردن کمی خسته کننده است. گاهی اوقات نیز باید شرایط را سنجید. بعد از پایان این سه بازی با کمال میل در مورد چلسی نیز صحبت خواهم کرد».

مربی آبی و اناری پوشان در پاسخ به نظر مورینیو که با اطمینان از حضور بارسا در فینال لیگ قهرمانان حرف زده است، گفت: «من از او بابت اعتمادی که به تیمم دارد، سپاسگزارم، اما باید بگویم که هر چهار تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان از شانس یکسانی برای حضور در فینال این رقابتها برخوردارند».

و در پایان از او در مورد داشتن فقط 2 روز استراحت قبل از الکلاسیکو در نیوکمپ سوال شد. گواردیولا در پاسخ گفت: «این برنامه ایست که از قبل مشخص شده است و ما آن را پذیرفته ایم»؛ در ادامه افزود: «بیلبائو به ما درس بزرگی داد، ما از آنها یاد گرفتیم چگونه با این شرایط کنار بیاییم. در این مقطع از فصل نباید خیلی به خستگی فکر کنیم چرا که به انتهای فصل نزدیک می شویم. در این مقطع از فصل، فداکاری تک تک اعضای تیم و ذره ذره تلاش آنها می تواند به کسب عناوین بیشتری برای ما منتهی شود».

آفلای در حال پیشرفت است

جوزپ گواردیولا از روند پیشرفت آفلای رضایت دارد. مرد هلندی بارسا، تمرینات روزمره خود را به خوبی دنبال می کند، اگر چه هنوز موفق به دریافت مجوز پزشکی از کادر پزشکی باشگاه نشده است؛ مربی آبی و اناری پوشان معتقد است او می تواند قبل از پایان فصل جاری نیز به ترکیب بازگردد. او در این باره گفت: «من فکر می کنم او می تواند، چرا که در تمرینات بسیار با انگیزه ظاهر می شود. ما خوشحالیم از اینکه او را باز یافته ایم و او در حال پیشرفت می باشد. عمل جراحی او بهتر از آنچه ما فکرش را می کردیم پیش رفته است».

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,323
  • بازدید ماه : 6,423
  • بازدید سال : 38,990
  • بازدید کلی : 483,869
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟