loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 328 پنجشنبه 25 اسفند 1390 نظرات (4)


دو بازیکن بارسا با پشت سر گذاشتن دوران ریکاوری خود، به جمع سایرین پیوستند و چهارشنبه در تمرین نیوکمپ تیم شرکت کردند. در این میان، آبیدال جدا از گروه به تمرینات ویژه پرداخت. ضمنا در این جلسه تیو و موینسا، دو بازیکن تیم ب، نیز حضور داشتند.

بعد از تعطیلات دو روزه، تیم اول بارسا برای مسابقه خارج خانه این هفته لالیگا در سویا، روز چهارشنبه به تمرینات بازگشتند. این جلسه پشت درهای بسته در نیوکمپ برگزار شد و پیش از شروع کار، عکس رسمی تیم گرفته شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مهمترین خبر این تمرین، حضور الکسیس و تیاگو در کنار هم تیمی هایشان بود. پارگی کوچک در ران راست بازیکن شیلیایی، مانع حضور او در برابر بایرلورکوزن و ریسینگ شد. در عین حال، تیاگو همچنان به برنامه بازیابی خود از مصدومیت استخوان درشت نی اش ادامه می دهد. او به دلیل مصدومیت سه بازی اخیر بارسا در برابر اسپورتینگ، لورکوزن و ریسینگ را از دست داده است.
رامین دلاور بازدید : 564 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

پارگی کوچک ماهیچه، در پای راست مهاجم شیلیایی بارسا، موجب مصدومیت الکسیس شد.

الکسیس سانچز، در نیمه دوم بازی شب گذشته بارسا مقابل اسپورتینگ به میدان آمد، اما بدلیل مشکلی که در ماهیچه پای خود احساس می کرد موفق نشد بازی را به پایان برساند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

طبق گزارش تیم پزشکی بارسا، این مهاجم دچار پارگی خفیف ماهیچه در پای راست شده است و به مدت 10 الی 15 روز قادر به تمرین با بارسا نخواهد بود.
رامین دلاور بازدید : 327 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)


بازیکن شیلیایی آبی و اناری پوشان آخرین بازیکنی بود که بعد از بازگشت از بازیهای ملی به تمرینات تیم ملحق شد. وی در تمرین دیروز عصر تیمش حضور یافت. گواردیولا برای دیدار با اسپورتینگ گیخون، 19 بازیکن را به تمرین فراخوانده که شامل 15 بازیکن از تیم اصلی و 4 بازیکن از تیم ب می باشد.

الکسیس سانچز بعد از بازگشت از بازی شیلی مقابل غنا که اواسط هفته جاری در فیلادلفیای آمریکا برگزار شد، دیروز عصر در تمرینات بارسا حضور یافت. روز گذشته به دستور جوزپ گواردیولا، مهاجم آبی و اناری پوشان به جمع 18 بازیکن فرخوانده شده برای دیدار با اسپورتینگ گیخون (شنبه ساعت 20:00 به وقت محلی) ملحق شد و همگی در زمین شماره یک سیوتات اسپورتیوا به تمرین پرداختند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

گواردیولا در غیاب مسی و سرجیو بوستکس به مصاف استوریان ها می رود. آبیدال نیز به خاطر مصدومیت در بازی فرانسه و آلمان نمی تواند در این بازی حاضر باشد. حضور تیاگو هم به دلیل آسیب دیدگی درشت نی پای راستش در هاله ای از ابهام قرار دارد. گواردیولا برای پر کردن جای خالی این نفرات، 4 تن از بازیکنان تیم ب شامل تیو و مونیسا که هر دو در تمرینات روز پنج شنبه هم حاضر بودند و همچنین جاناتان دوس سانتوس و سرگی روبرتو را به تمرینات امروز تیمش فراخوانده است.
رامین دلاور بازدید : 328 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)

الکسیس در بازی دوستانه ای که زیر باران شدید فیلادلفیا برگزار شد، یکی از برجسته ترین بازیکنان تیم ملی کشورش بود. الکسیس یکی دیگر از بازیکنان بارسا بود که در این هفته برای تیم ملی کشورش به میدان رفت.

صبح امروز، او 90 دقیقه برای شیلی مقابل غنا بازی کرد. این بازی که در زمین PPL فیلادلفیا برگزار شد، در نهایت با تساوی 1-1 به اتمام رسید. در این بازی که زیر بارش شدید باران برگزار می شد، ریچارد مپونگ در دقیقه 42 موفق به گلزنی برای تیم آفریقایی شد. تیم شیلیایی با درخشش الکسیس، که قدرت حمله این تیم بود، در تلاش برای برگرداندن نتیجه این بازی بود. فشار شیلی ادامه داشت تا اینکه این تیم در دقیقه 69 ده نفره شد، ماتیاس کمپوس بازیکن تیم ملی شیلی از زمین مسابقه اخراج شد، ده نفره شدن شیلی باعث تا این تیم چند دقیقه متعادل تر بازی کند. در دقیقه 75، ماتیاس فرناندز پس از اینکه در درون محوطه جریمه بر روی الکسیس سانچز خطا شد و پنالتی اعلام شد، نتیجه مسابقه را 1-1 کرد. پس از مساوی شدن بازی، شیلی در پی به ثمر رساندن گل بعدی و پیروزی بازی بود اما سر انجام این دیدار با نتیجه 1-1 مساوی به پایان رسید.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

دوس سانتوس در ترکیب آغازین مکزیک بود

در دیدار های ملی دیگر، جاناتان دوس سانتوس بازیکن بارسا ب نیز برای تیم ملی کشورش ایفای نقش کرد. بازیکن بارسا از ابتدای این دیدار دوستانه، مقابل کلمبیا در میدان حاضر بود. این بازی در میامی انجام شد. این دیدار در انتها با شکست مکزیک همراه بود و کلمبیا با گل های فالکائو و کوادرادو، 2-0 مکزیک را شکست داد. دوس سانتوس نیمه اول این دیدار را در کنار برادرش، جیوانی دوس سانتوس که او هم قبلا در بارسا بود بازی کرد و همچنین حضور در کنار ستاره ای دیگر به نام رافا مارکز که بین سال های 2003 تا 2010 پیراهن بارسا را به تن کرده بود را تجربه کرد.
رامین دلاور بازدید : 306 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (2)


اين مهاجم شيليايي که تابستان گذشته از اودينزه به بارسا پيوست، در رقابت هاي لاليگا احساس آزادي عمل بيشتري مي کند.


   الکسیس سانچس، مهاجم بارسا، اعلام کرد رقابت های لالیگا بسیار هجومی تر از سری آ است.
این مهاجم شیلیایی که تابستان گذشته از اودینزه به بارسا پیوست، در رقابت های لالیگا احساس آزادی عمل بیشتری می کند.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بارسا گفت:" سبک بازی در ایتالیا تدافعی تر است. وقتی صاحب توپ می شدم، سه نفر در اطرافم بودند و خط دفاعی فشرده تر بود.
شرایط مثل زمانی است که همه تیم ها مقابل بارسا بازی می کنند اما بازی کردن در اسپانیا برای هر فوتبالیستی جذاب است."
سانچس سپس در مورد ماجرای انتقالش به بارسا صحبت کرد و تایید کرد وقتی برای اولین بار برای این باشگاه به میدان رفت، از خوشحالی در پوستش نمی گنجید.
" نمی خواستم خیلی هیجان زده شوم زیرا همیشه به بازیکنان چنین خبرهایی می دهند اما در نهایت اتفاقی نمی افتد. تا زمانی که قرارداد را امضا نکردم، خیالم راحت نشد و تا زمانی که قرارداد را امضا نکردم، باورنکردم که بازیکن بارسا هستم. وقتی برای اولین بار برای بارسا به میدان رفتم، همه چیز فوق العاده بود."
سانچس از زمان پیوستن به بارسا به یکی از بازیکنان کلیدی این باشگاه تبدیل شد و تاکنون 8 گل برای این تیم در لالیگا به ثمر رسانده است.
رامین دلاور بازدید : 317 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

مهاجم شيليايي بارسلونا گفت که در اين تيم همواره احساس پيشرفت مي‌کند و از هم تيمي‌هايش به ويژه مسي چيزهاي زيادي ياد گرفته است.


  آلکسيس سانچس مهاجم بارسلونا به ستايش از ليونل مسي پرداخت و او را بهترين بازيکن حال حاضر جهان دانست.

او گفت: از اين که به اين مرحله رسيده‌ام بسيار خوشحالم. من در بهترين تيم حال حاضر فوتبال جهان بازي مي‌کنم. بازي در بارسلونا احساس پيشرفت مداوم را به من مي‌دهد، از هم تيمي‌هايم به ويژه ليونل مسي چيزهاي زيادي آموخته‌ام. مسي همواره مرا تشويق و راهنمايي مي‌کند، در اينجا از لحظه لحظه زندگي ام استفاده مي‌کنم و از فوتبال لذت مي‌برم.

مهاجم شيليايي بارسلونا درباره پپ گوارديولا گفت: پپ مربي بسيار بزرگي است ، همه ما از بازيکن گرفته تا مسئولان باشگاه و تماشاگران خواستار تمديد قرارداد او هستيم.

سانچس در فصل نقل و انتقالات تابستاني با رقم 26 ميليون يورو به بارسلونا پيوست. او با وجود چند بار مصدوميت عملکرد رضايت بخشي در تيمش داشته است و تاکنون هشت گل در رقابت‌هاي لاليگا ، دو گل در ليگ قهرمانان اروپا و يک گل هم در جام حذفي اسپانيا به ثمر رسانده است.
رامین دلاور بازدید : 362 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)
به نام خدایی که مسی را آفرید تا رونالدو بی سرور نماند
سایت آبی اناری ها تازه دست به کار بزرگی زده و قالب زیبایی برای ورودی سایت طراحی کرده است این قالب متعلق به سایتfcbarca.irهست که توسط رامین دلاور به رز بلاگ ترجمه شده است دوستان برای دیدن این صفحه اینجا کلیک کنید
   
دوستان با نظرات خوبتون سایت رو در روند بهتر اطلاع رسانی کردن هدایت کند
درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 2,216
  • بازدید سال : 34,783
  • بازدید کلی : 479,662
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟