loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 501 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (1)

پنج تن از بازیکنان تیم اصلی در روز پنجشنبه بار دیگر زیر نظر ساکریستن به تمرین پرداختند. به دلیل حضور تیتو ویلانووا در همایش مربیان یوفا، سرمربی بارسا ب هدایت جلسه تمرینی را در دست گرفت.

جلسه تمرینی ماقبل آخر این هفته بارسا در سیوتات اسپورتیوا خوان گمپر برگزار شد. مانند تمرین روز چهارشنبه، پنج بازیکن بارسا که در اردو تیم های ملی خود حضور ندارند (پویول، پینتو، دوس سانتوس، فونتاس و تیاگو) به همراه تیم بارسا ب به تمرین پرداختند. کارلس پویول در بخشهایی از این جلسه تمرینی از ماسک محافظ استفاده کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ساکریستن، سرمربی بارسا ب، به دلیل حضور تیتو ویلانووا در روز دوم نشست مربیان یوفا، هدایت تیم در تمرین را بر عهده گرفت. تیتو صبح روز جمعه بازگشت و در آخرین جلسه تمرینی هفته نیز حضور داشت.

رامین دلاور بازدید : 341 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (1)

ریکاوری این بازیکن، آمادگی او برای پا به توپ شدن در بازی سوپر کاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید در چهارشنبه را مشخص می کند.

بنا به گزارشی که تیم خدمات پزشکی امروز منتشر کرد، تست های پزشکی شکستگی استخوان گونه سمت راست کارلس پویول را تایید می کنند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


کاپیتان برنامه بهبود محافظه کارانه را ادامه می دهد، اما به هم تیمی هایش در جلسه تمرینی فردا می پیوندد. ریکاوری او، آمادگی او را برای پا به توپ شدن در سوپر کاپ اسپانیا در مقابل مادرید در روز چهارشنبه مشخص می کند.

رامین دلاور بازدید : 329 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)
هافبک تکنیکی بارسا، عصر روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: «در سفر خود به لندن، به دنبال کسب یک پیروزی شیرین هستیم نه تساوی». آخرین باری که دو تیم در استمفورد بریج به مصاف هم رفتند، اینیستا گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رسانده بود. وی در مورد آن بازی گفت: «باعث افتخار من است که در آن مسابقه برای تیمم گلزنی کردم و خیلی خوشحالم که چنین گلی را در کارنامه ام دارم. احساس من در مورد آن گل و آن لحظه قابل وصف نیست». اما اینیستا هشدار داد: «آنچه در فصل 2009 اتفاق افتاد، مربوط به گذشته است و چهارشنبه یک بازی دیگر را بین دو تیم شاهد خواهیم بود».

اینیستا عصر روز گذشته بعد از تمرین پایانی تیم در نیوکمپ که پیش از عزیمت آبی و اناری پوشان به لندن برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران در مورد گل تاریخی اش در ششم می 2009 که باعث صعود بارسا به فینال رم و رویارویی با منچستر یونایتد شد، گفت: «فکر می کنم دوباره صحبت کردن در مورد آن گل اجتناب ناپذیر است، اما یادآوری آن بسیار شیرین است چرا که آن لحظه، نه فقط برای من، بلکه برای کل تیم، یک لحظه حساس و سرنوشت ساز بود. زمان زیادی از آن مسابقه گذشته و بازی چهارشنبه ما برابر این تیم، یک بازی جدید برای هر دو تیم خواهد بود. باعث افتخار من است که در آن مسابقه برای تیمم گلزنی کردم و خیلی خوشحالم که چنین گلی را در کارنامه ام دارم. احساس من در مورد آن گل و آن لحظه قابل وصف نیست».

تیم در شرایط خوبی به سر می برد

اینیستا همچنین در مورد این هفته پیشرو گفت: «هفت روز بسیار مهم، سرنوشت ساز و غیر قابل برگشت – یا هر واژه ای که بتواند حساسیت این هفته را بیان کند- در انتظار ماست. بازی ما برابر چلسی سرنوشت صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را تعیین خواهد کرد و دیدار شنبه شب ما می تواند امید قهرمانی مان در لالیگا را همچنان زنده نگه دارد. در حساس ترین مقطع فصل به سر می بریم و خوشبختانه تیممان در شرایط خوبی قرار دارد و همین موضوع ما را به آینده خوشبین کرده است. در ابتدای فصل، همه ما رسیدن به چنین روزهایی را پیش بینی کرده بودیم. ما چندین ماه جنگیده ایم تا به اینجا رسیدیم و هنوز شانس کسب هریک از جامهای ممکن را داریم».

رامین دلاور بازدید : 350 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

تیم در لندن به سر می برد و چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان با چلسی روبرو خواهد شد. گواردیولا 22 بازیکن از جمله کیتا و آفلای را برای رویارویی اروپایی با خود آورده است.

بارسلونا در چارچوب مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، روز چهارشنبه در لندن به مصاف چلسی خواهد رفت. بارسا در بعد از ظهر روز دوشنبه شهر بارسلون را به مقصد انگلستان ترک کرده بود و تا روز پنج شنبه به وطن بر نخواهد گشت. تیم راس ساعت 9 شب(به وقت محلی) در لندن فرود آمد (یک ساعت عقب تر از وقت محلی کاتالان) و مستقیما به سمت هتل حرکت کردند.

ساندرو روسل، همراه با اعضای هیئت مدیره و مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، آندونی زوبی زاررتا، به همراه تیم وارد لندن شده اند.

رامین دلاور بازدید : 397 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (1)

حضور پیکه و آلوز به عنوان مدافع مرکزی و جانبی در لیست 18 نفر، مهم ترین خبر بازی لوانته محسوب می شود. با این حال، کیتا نیز به دلیل مصدومیت خفیفی که در ران راست خود احساس می کند، در لیست قرار نگرفته است.

در این میان مربی بدنساز نیز خبرهای خوبی برای تیم دارد؛ برای بازی شنبه در ورزشگاه لاسیکستا، بارسا دو بازیکن مصدوم خود- دنی آلوز و جرارد پیکه- را در اختیار خواهد داشت. این دو بازیکن، پس از رهایی از مشکل عضلانی خود، مجوز بازی را از پزشک تیم دریافت کرده اند. جرارد پیکه، دو بازی گذشته لیگ را به دلیل حکم کمیته انضباطی و مسابقه با ختافه را نیز بدلیل مصدومیت از دست داده است.

در همین حال، سیدو کیتا با رعایت جانب احتیاط، حتی در لیست 18 نفره نیز قرار نگرفت تا مصدومیت ران راست او به طور کامل برطرف شود. در نتیجه نام او به لیست غایبین دیگر: ویا، فونتاس و آبیدال، اضافه خواهد شد. افلای، بازیکن هلندی، روز چهارشنبه مجوز بازی اش را دریافت کرده اما با این وجود بازهم در لیست قرار نگرفته است. در بین بازیکنان دعوت شده، نام مونتویا و کریستین تیو از تیم ب نیز دیده می شود.

رامین دلاور بازدید : 321 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (1)


بازیکنان این چهارشنبه به تمرینات بازگشتند. بازیکنانی که شب گذشته، در بازی حضور داشتند، تمرینات ریکاوری سبکی را انجام دادند، آلوز به همراه سایر تیم تمرین کرد و پیکه نیز بطور جداگانه به تمرین پرداخت. بازیکنان بارسا ب، تیو، مونتویا، بارترا و مونیسا نیز در این جلسه تمرینی حضور داشتند.

پس از پیروزی سه شنبه شب در برابر ختافه، که به معنی رسیدن به یک امتیازی صدر نشین بود، بازیکنان امروز صبح به تمرینات بازگشتند. آنها ساعت 11:00، در زمین شماره 1 سیوتات اسپورتیوا خوان گمپر حاضر شدند و مانند سایر روزهای پس از بازی، بازیکنانی که شب گذشته در بازی حضور داشتند، تمرینات ریکاوری سبکی را انجام دادند.

21سالگی تیاگو

تیاگو آلکانتارا، قبل از شروع تمرین امروز، 21 مین سالروز تولدش را جشن گرفت. بازیکنان طبق رسم همیشگی، در وسط زمین تمرین، او را مورد تشویق قرار دادند.

رامین دلاور بازدید : 321 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (2)

تیم اصلی بارسلونا برای دیدار مقابل ختافه در خانه، دو جلسه تمرینی را سپری خواهد کرد؛ همچنین آن ها قبل از بازی مقابل لوانته در انتهای این هفته دو جلسه تمرینی دیگر نیز خواهند داشت.

بارسلونا در این هفته تمرکزش را به طور ویژه بر روی لالیگا قرار داده است. روز سه شنبه تیم باید در نیوکمپ مقابل ختافه قرار بگیرد. کاتالان ها قبل از سفر به لندن برای دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل چلسی، میهمان لوانته خواهند بود. در اینجا برنامه بارسا در این هفته را بررسی خواهیم کرد.



• دوشنبه، نهم: تیم در ساعت 18:00 در سیوتات اسپورتیوا تمرین کرد و بعد از آن جوزپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی شرکت کرد.
رامین دلاور بازدید : 324 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

پیکه از زمانی که در بازی مقابل میلان دچار مصدومیت شد، بهبود نیافته است. گواردیولا نام 19 بازیکن را برای حضور در ترکیب بارسا اعلام کرده است: 16 بازیکن از تیم اصلی به اضافه مونتویا، مونیسا و تیو.

جرارد پیکه مقابل تیم سابق خود در زاراگوزا بازی نخواهد کرد. این مدافع میانی درمورد مصدومیت در بازی روز سه شنبه در برابر میلان، به فعالیت های درمانی ادامه خواهد داد و به آراگون سفر نخواهد کرد.

آبی اناری ها

گواردیولا به استثنای پیکه، نام بازیکنانی را برای حضور در تیم اعلام کرده است که در دیدار مقابل آث میلان اعلام کرده بود. 19 بازیکن به لا روماردا سفر خواهند کرد: 16 بازیکن حاضر از تیم اول به اضافه مونتویا، مونیسا و تیو.
رامین دلاور بازدید : 308 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (0)

تیم اصلی روز یکشنبه تمرینات خود را انجام داد، درحالیکه از قبل روی بازی مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا که همین سه شنبه برگذار خواهد شد تمرکز کرده است. بازیکنانی که شب گذشته مقابل اتلتیکو بیلبائو بازی کردند ریکاوری خود را با 10 نفر از بازیکنان تیم ب انجام دادند.

چند ساعت پس از شکست تیم اتلتیک بیلبائو، بارسا در زمین تمرینات استادیوم خوان گمپر، تمرین کرد. برنامه بازی ها مجال استراحت به تیم را نمی دهد. روز سه شنبه بازی بسیار مهمی برای بارسا خواهد بود؛ بازی برگشت مرحله یک چهارم پایانی جام قهرمانان اروپا که در استادیوم نیوکمپ برگذار خواهد شد. در ظهر روز یکشنبه همین هفته، قهرمانان اروپا خود را برای بازی آماده کردند.

آبی اناری ها

تمرین سبک، برای بازیکنان شب گذشته

بازیکنانی که شب گذشته بازی کردند تمرین ریکاوری سبکی را انجام دادند. سایر بازیکنان آماده بازی نیز -مانند آبیدال و آفلای- به روال عادی تمرین کردند. 10 بازیکن از بارسا ب نیز همراه با تیم تمرین کردند. این بازیکنان شامل اویر، تیو، مونتویا، مونیسا، دلوفئو، کارمونا، اسپینوزا، گوستاو، سرجیو گومز و راسل بودند. تیم اصلی روز دوشنبه از ساعت 18:00 در استادیوم نیوکمپ دوباره تمرینات خود را شروع خواهد کرد.
رامین دلاور بازدید : 302 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)

مترجم:رامین دلاور/abianariha.rzb.ir

منبع:سایت رسمی باشگاه

باشگاه بارسلونا تیم را برای پرواز روز یک شنبه به سمت سانتاندر آماده میکند.بارسلونا در روز پنجشنبه برای بازیابی و آماده کردن بازیکن ها تمرینات خود را آغاز کرد.

پپ گواردیولا با همه 14 بازیکن در دسترس خودش از تیم ب و به علاوه تلو،مونیسا،سرگی روبرتو، بارترا، مونتویا و داس سانتوس از تیم ب تمرین کرد.

جاستین تاک برنده مسابقات NFLفوتبال آمریکایی،از افراد مشهور نیویورک آمریکا از تمرینات پنجشنبه  بارسلونا دیدن کرد.

پس از چهارشنبه ونمایش زیبای مسی و بارسلونا مقابل بایر لورکوزن،بازیکنان برگشتند به تمرینات در زمین شماره 2 ( Ciutat Esportiva Joan Gamper).

به طور معمول بعد از هر بازی ،بازیکنان برمیگردند به تمرینات و برای بازیابی کار میکنند.بقیه بازیکن ها به علاوه تلو،مونسیا،سرجی روبرتو،مونتایا،بارتارا و داس سانتوس در یک جلسه کامل به همراه گواردیولا برای بازی یک شنبه شب مقابل راسینگ سانتاندر آماده می شوند



رامین دلاور بازدید : 343 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (0)

صبح روز گذشته، دور جدید تمرینات آبی و اناری پوشان برای آماده سازی تیم پیش از مصاف با بایرلورکوزن در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا از سر گرفته شد. لئو مسی به جمع تیم بازگشت و این تمرینات با حضور 15 بازیکن از تیم اصلی و دو تن از بازیکنان تیم ب به نامهای تیو و مونیسا برگزار شد.

بعد از یک روز استراحت پس از بازی، صبح روز گذشته بازیکنان تیم در زمین شماره یک سیوتات اسپورتیوای خوان گمپر حاضر شدند تا خود را برای بازی برگشت مقابل بایرلورکوزن که روز چهارشنبه در نیوکمپ برگزار خواهد شد، آماده کنند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

لئو مسی به خاطر محرومیت از بازی اخیر تیمش، به دستور گواردیولا در انتهای هفته گذشته به تعطیلات اجباری رفته بود، اما این بازیکن آرژانتینی صبح دیروز همراه سایر نفرات تیمش به اضافه تیو و مونیسا از تیم ب در تمرینات حاضر شد. طبق روال معمول برای بازیهای لیگ قهرمانان، بازیکنان با توپ مخصوص این رقابتها به تمرین پرداختند.
رامین دلاور بازدید : 327 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)


بازیکن شیلیایی آبی و اناری پوشان آخرین بازیکنی بود که بعد از بازگشت از بازیهای ملی به تمرینات تیم ملحق شد. وی در تمرین دیروز عصر تیمش حضور یافت. گواردیولا برای دیدار با اسپورتینگ گیخون، 19 بازیکن را به تمرین فراخوانده که شامل 15 بازیکن از تیم اصلی و 4 بازیکن از تیم ب می باشد.

الکسیس سانچز بعد از بازگشت از بازی شیلی مقابل غنا که اواسط هفته جاری در فیلادلفیای آمریکا برگزار شد، دیروز عصر در تمرینات بارسا حضور یافت. روز گذشته به دستور جوزپ گواردیولا، مهاجم آبی و اناری پوشان به جمع 18 بازیکن فرخوانده شده برای دیدار با اسپورتینگ گیخون (شنبه ساعت 20:00 به وقت محلی) ملحق شد و همگی در زمین شماره یک سیوتات اسپورتیوا به تمرین پرداختند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

گواردیولا در غیاب مسی و سرجیو بوستکس به مصاف استوریان ها می رود. آبیدال نیز به خاطر مصدومیت در بازی فرانسه و آلمان نمی تواند در این بازی حاضر باشد. حضور تیاگو هم به دلیل آسیب دیدگی درشت نی پای راستش در هاله ای از ابهام قرار دارد. گواردیولا برای پر کردن جای خالی این نفرات، 4 تن از بازیکنان تیم ب شامل تیو و مونیسا که هر دو در تمرینات روز پنج شنبه هم حاضر بودند و همچنین جاناتان دوس سانتوس و سرگی روبرتو را به تمرینات امروز تیمش فراخوانده است.
رامین دلاور بازدید : 305 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (1)


گواردیولا مراحل آماده سازی تیمش برای رویارویی شنبه شب با اسپورتینگ گیخون در نیوکمپ را آغاز کرده است.

بعد از دو روز تعطیلی، بازیکنانی که اکثرا به همراه تیم های ملی خود در دیدارهای دوستانه حضور داشتند در سیوتات اسپورتیوا به تمرین پرداختند. در واقع 14 نفر از بازیکنان تیم اصلی شامل: والدس، پینتو، کیتا، آلوز، ماسکرانو، پیکه، پویول، بوسکتس، سسک، کوئنکا، ژاوی، اینیستا و آدریانو به همراه دو بازیکن بارسا ب، تیو و موینسا، در تمرین حاضر بودند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

4 غایب

تیاگو و آبیدال که در بازی های ملی خود دچار مصدومیت شده اند در تمرین گروهی حاضر نشدند. لئو مسی، که در بازی با اسپورتینگ محروم خواهد بود تا دوشنبه در تعطیلات به سر می برد. الکسیس هم که در بازی شیلی حضور داشته است، برای تمرین امروز به تیم پیوست.
رامین دلاور بازدید : 338 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (2)

مترجم:رامین دلاور

3 بازیکن ترکیب اول بارسلونا که بازی ملی ندارند(سیدو کیتا،پینتو و پدرو) به مربیگری خوزه بیو با تیم ب تمرین می کنند. اولین بازی ملی در سال 2012 باشگاه بارسلونا رو تقریبا بدون فعالیت گذاشته، 3 بازیکن جامانده از تمرینات صبح امروز به مربیگری گواردیولا و خوزه بیو تمرینات خود را آغاز کردند.

تا پنجشنبه

این 3 بازیکن گفته اند که تمرینات ملی بازیکنان تا روز پنجشنبه بیشتر طول نخواهد کشید و زمانی که بازیکنان تیم از تمرینات ملی برگردندساعت 6 همان روز تمرینات از سر گرفته میشود و تیم برای بازی با اسپورتینگ گیخون در روز شنبه  1390/12/14 آماده میشود

رامین دلاور بازدید : 381 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)


جوزپ گواردیولا از هر 18 نفر تیم اصلی به همراه بازیکن جوان بارسا ب، کریستین تلو، دعوت کرده است تا برای بازی در برابر اتلتیکو مادرید به پایتخت سفر کنند.

تیم آخرین جلسه تمرینی خود را در ویسنته کالدرون انجام می دهد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بارسا برای رویارویی در هفته بیست و پنجم لالیگا، ساعت 21:30 در برابر اتلتیکو در ویسنته کالدرون، جلسه تمرینی را پشت درهای بسته در سیوتات اسپورتیوا برگزار کرد. تمام اعضای تیم اصلی به همراه تلو، بالیو، سرگی گومز و لوباتو به تمرین پرداختند.

پس از اتمام تمرین، جوزپ گواردیولا اسامی مسافران مادرید را اعلام کرد، که تمام 18 نفر اصلی به همراه کریستین تلو حضور داشتند.
رامین دلاور بازدید : 348 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

بعد از سپری شدن یک هفته همراه با لالیگا و لیگ قهرمانان، باز هم بارسا مرکز توجه اخبار قرار گرفت. در ادامه نظرات خبرنگاران و طرفداران سراسر دنیا را درباره بارسا مرور می کنیم:

ESPN: «لیونل مسی، پیش به سوی کمال»

بازی ای که در آن لئو مسی درخشش خود را بعد از کمتر از سه سال حضور در تیم اصلی آغاز کرد، بعد ها به بازی نقاب مشهور شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

میامی هرالد: «کدام یک بهترند؟ لبرون جیمز یا لیونل مسی؟»

بهترین بازیکن جهان، سرنوشت یک بازی دیگر را نیز رقم زد. یک نمایش دیگر با دربیل های فوق سریع، تسلط کافی در حرکت با توپ و قدرت تمام کنندگی بالا که حقیقتی را به تمامی حریفان، بینندگان، مخاطبان یوتوب و ورلد تی وی یادآور می شود. لبرون جیمز هم روزهای خوبی را در کارنامه دارد.
رامین دلاور بازدید : 304 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

یکی دیگر از جلسات تمرینی تیم، این بار به همراه تمام اعضای تیم اصلی بارسا و کریستین تلو از تیم ب برگزار شد. ویا و آفلای هم که همچنان دوران مصدومیت خود را سپری می کنند، در سالن ورزشی تمریناتشان را پشت سر گذاشتند.

بارسا همچنان در حال آماده سازی برای دیدار روز یکشنبه در ویسنته کالدرون مقابل اتلتیکو مادرید است. (ساعت 21:30 به وقت محلی) . آن ها امروز در زمین شماره 2 سیوتات اسپورتیوا، پشت درهای بسته تمریناتشان را سپری کردند. این جلسه شامل بازیکن هایی می شد که در این هفته هم در تمامی تمرینات بودند، یعنی 18 نفر از تیم اصلی و کریستین تلو از تیم ب.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در حالی که 19 نفر از بازیکنان در زمین تمرین می کردند، مصدومان تیم یعنی ابراهیم آفلای و داوید ویا برنامه های بهبودی خود را در سالن ورزشی پشت سر می گذاشتند.

تمرین دوباره در روز شنبه

آخرین جلسه تمرینی تیم قبل از دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در روز شنبه بار دیگر در پشت درهای بسته، ساعت 18:00 صورت خواهد گرفت. پس از آن هم پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت خواهد کرد.

بازیکنان و اعضای کادر فنی بارسلونا روز یکشنبه به مادرید پرواز خواهند کرد و ساعت 21:30 اولین تقابل گواردیولا و دیگو سیمئونه رقم خواهد خورد.
رامین دلاور بازدید : 298 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)


در اولین جلسه تمرینی هفته، روز گذشته تیم با 18 نفر اصلی بعلاوه تیو به تمرین پرداخت. مردان گواردیولا همچنان بر روی آماده سازی بازی یکشنبه در برابر اتلتیکو مادرید تمرکز کرده اند.

بارسلونا، پنج شنبه صبح در زمین شماره یک سیوتات اسپورتیوا خوان گمپر به منظور آماده سازی برای بازی خارج از خانه یکشنبه در ویسنته کالدرون جلسه تمرینی برگزار کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

گواردیولا در این تمرین از تمام بازیکنان در دسترس؛ 18 نفر اصلی به همراه بازیکن بارسا ب، کریستین تیو، استفاده کرد. تنها بازیکنان غایب تیم، مصدومان هستند: ویا، آفلای و فونتاس. همچنین تیم تمرین دیگری را نیز، امروز، پنج شنبه، ساعت 11 در سنت خوان دسپی انجام داد.
رامین دلاور بازدید : 362 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)
به نام خدایی که مسی را آفرید تا رونالدو بی سرور نماند
سایت آبی اناری ها تازه دست به کار بزرگی زده و قالب زیبایی برای ورودی سایت طراحی کرده است این قالب متعلق به سایتfcbarca.irهست که توسط رامین دلاور به رز بلاگ ترجمه شده است دوستان برای دیدن این صفحه اینجا کلیک کنید
   
دوستان با نظرات خوبتون سایت رو در روند بهتر اطلاع رسانی کردن هدایت کند
رامین دلاور بازدید : 333 یکشنبه 30 بهمن 1390 نظرات (1)


گواردیولا 18 بازیکن تیم اصلی به همراه 4 بازیکن بارسا ب را روز شنبه برای تمرین در اختیار داشت. این دومین جلسه تمرین قبل بازی یکشنبه در برابر والنسیا بود.

18 بازیکن تیم اصلی به همراه 4 بازیکن بارسا ب صبح شنبه در سیوتات اسپورتیوا به تمرین پرداختند. در این میان ژاوی، بوسکتس و آدریانو نیز که پنج شنبه جزو غایبین محسوب می شدند، حضور داشتند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ژاوی با آسیب دیدگی پای راست، بوسکتس با جراحت زانو و آدریانو با احساس درد خفیف در پای چپش، پنج شنبه را جدا از سایرین به تمرین مشغول بودند اما همگی روز شنبه به تمرینات گروهی بازگشتند.
رامین دلاور بازدید : 359 یکشنبه 30 بهمن 1390 نظرات (0)
مرکز خرید آبی اناری ها
آخرين محصولات
  • ليوان حساس به حرارت، جديدترين و آخرين تكنولوژي در ساخت ليوان، با طرح های بسيار جالب و استثنايي كه باعث تعجب و شگفتي هر شخصي مي شود! ليواني كه فقط شما خواهيد داشت و مشابه اين ليوان را هيچ كجا نخواهيد ديد!
    لیوان جادویی از سری تکنولوژی هایی می باشد توجه همه را به خود جلب می کند. شما تا بحال یک لیوان جادویی را مشاهده نکرده اید! این لیوان بسیار زیبا قادر است در چند لحظه شکل خود را به طور کامل تغییر دهد. لیوانی است که از جنس فوق حساس به حرارت ساخته شده است فقط کافی است در لیوان خود مقداری نوشیدنی داغ مانند آب، چای یا قهوه بریزید و آنگاه خواهید دید که این لیوان چگونه تصویر خود را تغییر می دهد. به محض خوردن نوشیدنی و سرد شدن آن ، لیوان به وضعیت قبل از خود بر می گردد و مشکی می شود. فروشگاه میهن استور این محصول زیبا و استثنایی را به شما معرفی می کند. با خرید این محصول دوستان و اطرافیان خود را متعجب کنید
  • دوستان و اطرافیان خود را متعجب کنید

قیمت:8500 تومان

- اطلاعات بيشتر -
  • گردنبند دو قلب، گردنبند جدید و فوق العاده زيبا، طراحي متفاوت و خيره كننده، تمام سطح اين گردنبند از نگين هاي درخشان پوشيده شده است، دارای زنجیری فوق العاده زیبا، محصولی از کشور کره با ضمانت ماندگاری رنگ...
    گردنبند دو قلب محصول جدید و فوق العاده پرطرفداری می باشد که ساخت کشور کره جنوبی بوده و در ماه های اخیر که عرضه شده است مورد استقبال افراد بی شماری در کشور کره، ژاپن و برخی از کشورهای اروپایی قرار گرفته است. این گردنبند فوق العاده ظریف و در عین حال بسیار با کیفیت می باشد که همراه آن یک زنجیر زیبا هم وجود دارد. ویژگی مهم این گردبند کیفیت بالای آن و ماندگاری رنگش می باشد. این محصول برای اولین بار در ایران با قیمتی استثنایی توسط فروشگاه میهن آبی اناری ها عرضه می شود
  • خرید درب منزل
  • عرضه در فروشگاه آبی اناری ها

قیمت: 16800 تومان

- اطلاعات بيشتر -

  • خرید درب منزل سویشرت هواداری بارسلونا
  • رنگ آبی اناری
  • مخصوص هوادارن متعصب بارسلونا
  • عرضه در فروشگاه مسی شاپ

قیمت : ۳۴,۰۰۰ تومان

- اطلاعات بيشتر -
پیراهن مسی (بارسلونا)(پریما)به همراه شورت ورزشی بارسا
  • پیراهن شماره ۱۰ بارسا
  • فصل جدید ۲۰۱۱ / ۲۰۱۲
  • جنس پریما
  • کیفیت عالی
  • عرضه از فروشگاه مسی شاپ

- اطلاعات بيشتر -
پیراهن ژاوی (بارسلونا)(پریما)به همراه شورت ورزشی بارسا
  • پیراهن ژاوی بارسا
  • شماره ۶
  • فصل جدید
  • جنس پریما
  • عرضه در جامعترین فروشگاه انلاین کشور

- اطلاعات بيشتر -
پیراهن ویا (بارسلونا)(پریما)به همراه شورت ورزشی بارسا
  • پیراهن ویا
  • فصل جدید
  • بهترین کیفیت
  • جنس پریما
  • عرضه از فروشگاه مسی شاپ

- اطلاعات بيشتر -
مچ بند لیونل مسی

  • خرید مچ بند شماره ۱۰ مسی
  • رنگ قرمز و آبی
  • مخصوص دوستداران مسی
  • عرضه از کامل ترین فروشگاه ورزشی کشور
- اطلاعات بيشتر -
توپ جام جهانی ۲۰۱۰ (جبولانی)
  • خرید توپ فوتبال جام جهانی ۲۰۱۰
  • توپ معروف جابولانی
  • عرضه در فروشگاه اینترنتی مسی شاپ

- اطلاعات بيشتر -
Pro Evolution Soccer 2012 (مدرن)

  • محصول شرکت مدرن
  • دو دی وی دی
  • ارجینال و بهترین کیفیت
  • عرضه از فروشگاه مسی شاپ

- اطلاعات بيشتر -
ست کامل لباس مسی (بارسلونا – لباس دوم)

  • ست کامل لباس مسی
  • پیراهن به همراه شورت ورزشی
  • قلم بند
  • جوراب مشکی
  • عرضه از فروشگاه مسی شاپ

- اطلاعات بيشتر -
صفحات ديگر

Languages:
درباره ما

فروشگاه آبی اناری ها در سال 1390 راه اندازی شد و فعلا از سیستم هایه همکاری در فروش استفاده میکند انشاا.. به زودی خرید درب منزل خودمان هم راه اندازی میشود


رامین دلاور بازدید : 454 شنبه 29 بهمن 1390 نظرات (2)


در بازی پیش رو لالیگا در برابر والنسیا، گواردیولا باید به دنبال دو مدافع موقت برای تیمش باشد؛ چون دنی آلوز و ماسکرانو در این بازی محروم خواهند بود. در مسابقات ابتدایی فصل که تیم با مصدومان زیادی روبه رو بود، گواردیولا سیستم 3-4-3 را اجرا می کرد.

گواردیولا به اجبار باید به دنبال جایگزین دنی آلوز و ماسکرانو برای بازی والنسیا در نیوکمپ باشد؛ زیرا هر دو بازیکن محروم هستند. مربی باید با دعوت بازیکنان تیم ب و یا تجدید سازماندهی ترکیب اولیه خود پست های دفاع مرکزی و دفاع راست را پر کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

دفاع راست

از زمان مربیگری گواردیولا، بارها این اتفاق افتاده است که کارلوس پویول در نقش دفاع راست بازی کند اما غیبت ماسکرانو باعث شده که مربی، کاپیتان را در پست دفاع مرکزی قرار دهد و در عوض از آدریانو در این پست استفاده کند. شایان ذکر است که این بازیکن برزیلی دوران ریکاوری بعد از مصدومیت خود را می گذراند. انتخاب سوم گواردیولا را می توان مارتین مونتویا دانست؛ بازیکن جوانی که پست اصلی او دفاع راست است و معمولا در ترکیب اولیه اوسیبیو حضور دارد و توانسته در این فصل برای تیم اول نیز گلزنی کند.
رامین دلاور بازدید : 694 پنجشنبه 27 بهمن 1390 نظرات (0)

بازیکنان بارسا ساعت 13:00 وارد فرودگاه ال پارت شدند. این تیم می تواند از وقت آزاد خود تا قبل از جلسه تمرین فردا در سیوتات اسپورتیوا (ساعت 11:00) لذت ببرد.

تیم اول باشگاه به بارسلونا رسید. پس از یک پرواز دو ساعته از کلن، بازیکنان بارسا در ساعت 13:00 در فرودگاه ال پارت به زمین نشستند. تیم بارسا شبی را در آلمان پس از برد 3-1 بایر لورکوزن سپری کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

والدس در کنفرانس مطبوعاتی روز پنج شنبه

پس از صرف غذا در نیوکمپ، اعضای تیم به استراحت پرداختند. آن ها روز پنج شنبه ساعت 11:00 در سیوتات اسپورتیوا جلسه تمرینی برگزار خواهند کرد. برای اولین بار خواهد بود که سه جلسه -به جز روز جمعه- قبل از میزبانی والنسیا در نیوکمپ در روز یکشنبه برگزار خواهد شد. بعد از تمرین فردا، ویکتور والدس در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت خواهد کرد.
درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 2,299
  • بازدید سال : 34,866
  • بازدید کلی : 479,745
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟