loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 582 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)

بنفیکا، اسپارتاک و سلتیک در روزهای آخر نقل و انتقالات تابستان تغییرات مهمی در ترکیب بازیکنان خود ایجاد کردند. ویتسل و خاوی گارسیا بنفیکا را ترک کردند، خورادو به اسپارتاک پیوست و میکی و لسد با سلتیک قرارداد بستند.

تیم هایی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان امسال با بارسا رو به رو خواهند شد، در ساعات پایانی نقل و انتقالات تابستان تغییراتی در ترکیب بازیکنان خود ایجاد کردند. تا قبل از روز قرعه کشی لیگ قهرمانان، در حالی که اسپارتاک و سلتیک با بازیکنانی قرارداد بستند که با لیگ اسپانیا به خوبی آشنایی دارند، بنفیکا دو تن از مهم ترین بازیکنانش را فروخت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


60 میلیون یورو برای خاوی گارسیا و ویتسل

در میان سه رقیب بارسا، تیمی که بیشترین درآمد را در نقل و انتقالات این تابستان داشت، بنفیکا بود. این تیم مستقر در لیسبون، خاوی گارسیا را به منچستر سیتی و ویتسل را به زنیت فروخت. در این میان بنفیکا هم چنین ساویولا (مالاگا)، کپدویا (اسپانیول) و نلسون اولیوریرا (دپورتیوو) را از ترکیب خارج کرد. در مجموع، این تیم پرتغالی از فروش بازیکنانش 60 میلیون یورو به دست آورد.

رامین دلاور بازدید : 696 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (0)

جوزپ ماریا بارتومئو، قائم مقام باشگاه و آندونی زوبی زاراتا، مدیر ورزشی باشگاه، فرایند انتقال قدرت از گواردیولا به ویلانووا را موفقیت آمیز و مثبت ارزیابی کردند. زوبی زارتا در مورد تمدید قرار داد پویول اظهار داشت: «ما تا به حال تنها یک نشست برای رسیدگی به این موضوع داشته‌ایم و من فکر نمی کنم که فرآیند مذاکرات به طول بینجامد.»

به نظر می‌رسد که اکنون زمان مناسبی برای ارزیابی چگونگی عملکرد تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانی باشد. صبح امروز قائم مقام باشگاه - جوزپ ماریا بارتومئو - و مدیر ورزشی باشگاه - آندونی زوبی زاراتا - در مورد بازیکنان فعلی بارسلونا، سرمربی جدید بارسا و دو خرید جدید باشگاه به اظهار نظر پرداختند. زوبی زارتا گفت: «تیتو مظهر موفقیت این پروژه است. این تصمیم به حفظ ثبات در باشگاه کمک کرده است و ما از این بابت بسیار خشنودیم.» در این کنفرانس مطبوعاتی سوالات خبرنگاران در در مورد سرمربی جدید باشگاه بارسلونا، 45 دقیقه به طول انجامید. مدیر ورزشی باشگاه افزود: «واقعیت این است که زیاد سوال پرسیدن در مورد او خبر خوشایندی است. این بدان معنی است که کارها به خوبی پیش می روند.»

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


رضایت از بازیکنان جدید

بارتومئو عملکرد دو خرید تابستانی باشگاه بارسلونا - یوردی آلبا و الکس سانگ - را از زمان پیوستن آنها به بارسا مورد ستایش قرار داد. بارتومئو اظهار داشت: «فرایند انتقال آلبا به سرعت انجام گرفت. شاید او کمی جلوتر باشد، چرا که در تیم ملی بازی می کند، لالیگا را به خوبی می شناسد و پیش از این نیز در تیم جوانان بارسا عضویت داشته است.» قائم مقام باشگاه در رابطه با سانگ تاکید کرد: «از اینکه او توانسته است به سرعت چگونگی بازی در سیستم ما را بیاموزد، بسیار خوشحالیم.»

رامین دلاور بازدید : 306 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)


این ملی پوش کامرونی برای پنج سال در بارسا خواهد بود. الکساندر سانگ حالا دیگر به طور رسمی یک آبی اناری شناخته می شود. امروز بعد از ظهر این بازیکن پس از سپری کردن تستهای پزشکی، قراردادی پنج ساله با باشگاه امضا کرد.

رئیس باشگاه - ساندرو راسل، نائب رئیس باشگاه - جوزپ ماریو بارتومئو - و مدیر ورزش باشگاه - آندونی زوبیزارتا - به همراه وکیل سانگ - دارن دین، همگی در مراسم امضای قرار داد این هافبک کامرونی حضور داشتند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


باشگاه های آرسنال و بارسلونا دیروز بر سر جزئیات انتقال الکس سانگ به توافق رسیدند. باشگاه کاتالونیایی موظف است بابت این انتقال 19 میلیون یورو به توپچی های لندن پرداخت نماید. فردا عصر، مراسم معارفه این بازیکن به همراه هم تیمی های جدیدش همزمان با 47 مین مراسم بزرگداشت خوان گمپر استرلا دام صورت خواهد گرفت.

حمید بازدید : 378 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)
EPL, Gareth Bale, Tottenham Hotspur v Swansea City 

 در روز های اخیر گرت بیل،  بال چپ ۲۲ ساله ولزی تاتنهام به شدت مد نظر سران دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا قرار گرفته است .

این بازیکن از سال ۲۰۰۷ تا کنون در وایت هارت لین ۱۰۸ بازی انجام داده است و ۲۱ گل به ثمر رسانده است . او ۳۳ بازی ملی نیز در کارنامه خود دارد .

رامین دلاور بازدید : 312 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

گوارديولا هنوز قرارداد خود با بارسلون را تمديد نکرده است.

پپ گواریولا سرمربی موفق باشگاه بارسلونا تنها تا پایان فصل جاری با این باشگاه قرارداد دارد و هنوز مذاکرات برای تمدید قرارداد با وی بدون نتیجه مانده است. پنج شنبه گذشته گواردیولا و تیتو ویلونوا دستیار وی برای مذاکره به دفتر ساندرو راسل مدیر باشگاه بارسلون رفتند ولی این مذاکرات بازهم بدون نتیجه به پایان رسید.

  به گزارش وبسایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران به نقل از کانال تلویزیونی اسپورت 1، عدم تمدید قرارداد و توافق بین سران باشگاه اسپانیایی و گواردیولا موجب شد تا باشگاه های اروپایی برای جلب رضایت این مربی جوان وارد عمل شوند. رومن آبراموویچ مالک ثروتمند باشگاه چلسی جزو اولین نفراتی بود که مذاکرات برای حضور پپ در چلسی را آغاز کرده است.
 گفته می شود باشگاه بایرن نیز به صورت مخفیانه شرایط را برای در اختیار داشتن گواردیولا بررسی می کند. پپ گوادیولا در پاسخ به پرسش مطرح شده از سوی خبرنگار این شبکه تلویزیونی در مورد احتمال حضور وی در مونیخ گفت: " باشگاه بایرن اکنون مربی با دانشی در اختیار دارد که می داند چگونه باید در مونیخ موفق شد. اما شما از آینده خبر ندارید و نمی توانید هیچ وقت آینده را پیش بینی کنید. من در حال حاضر ترجیح می دهم به شرایط فعلی بارسلون فکر کنم و برای دیدار های آینده تمرکز داشته باشم."
 این در حالی است که گفته می شود نتایج ضعیف بایرن با یوپ هاینکس، جایگاه این مربی را به خطر انداخته و مدیران بایرن قصد دارد در ماه جولای آینده بار دیگر تغییراتی روی نیمکت تیم شان ایجاد کنند.
 در این بین از لوسین فاوره، سرمربی مونشن گلادباخ و میرکو اسلومکا، سرمربی هانوفر به عنوان گزینه های مدیران بایرن یاد شده است.
 بایرن در حال حاضر با 7 امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند، در مکان دوم بوندس لیگا قراردارد و در لیگ قهرمانان نیز دیدار دشواری مقابل باسل خواهد داشت.

رامین دلاور بازدید : 356 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا خبر جانشيني "آنده ويلاس بوآس" در تيم فوتبال چلسي را تکذيب کرد.


مسئولان باشگاه چلسی پس از اینکه اقدام به اخراج ویلاس بوآس کردند از تمایل خود برای حضور "پپ گواردیولا" در استمفوردبریج خبر دادند. آنها در کنار گواردیولا، از خوزه مورینیو، رافائل بنیتز و فابیو کاپلو هم نام بردند.
 
 گواردیولا در خصوص پیشنهاد مسئولان چلسی برای حضور وی برای نیمکت مربیگری تیمشان اظهار داشت: ویلاس بوآس مربی بزرگی به نظر می رسد. در مربیگری همه چیز بسته به نتیجه گیری است و نه قابلیت های ما. من هم در موقعیتی نیستم که در خصوص اخراج وی از چلسی نظر بدهم.
 
 وقتی خبرنگاران از وی پرسیدند که آیا با مسئولان چلسی هیچ ارتباطی داشته است، سرمربی بارسا با کنایه گفت: من هر روز با مسئولان چلسی صحبت می کنم.

رامین دلاور بازدید : 325 چهارشنبه 17 اسفند 1390 نظرات (0)


مالک ثروتمند باشگاه چلسي لندن پس از کسب اجازه از مديرعامل بارسلونا به صورت رسمي به سرمربي تيم فوتبال اين باشگاه پيشنهاد همکاري داد.

به نقل از آس اسپانیا، رومن آبراموویچ مالک روس باشگاه چلسی انگلیس روز گذشته پس از ارسال فکس رسمی به باشگاه بارسلونا و کسب اجازه از مدیرعامل این باشگاه به گواردیولا پیشنهاد رسمی همکاری داد.

آبراموویچ در این تماس تلفنی که فایل صوتی آن از طریق "تایمز" نیز منتشر شده از گواردیولا خواسته تا برای فصل آینده پاسخی قاطع و روشن بدهد و برای مربیگری در چلسی تا پایان هفته بعد صراحتا موضع خود را اعلام کند.

پیشنهاد روشن آبراموویچ مبلغ ۱۲ میلیون یورو معاف از مالیات است که از سوی یکی از بانک‌های روسیه به حساب شخصی پپ واریز می‌شود و دستمزد‌های دیگر اعم از حقوق هفتگی و مزایای دیگر در متن قرارداد قید خواهد شد.

باید صبر کرد تا تکلیف مربیان نامی جهان برای فصل آینده فوتبال قاره سبز روشن شود.

رامین دلاور بازدید : 341 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)

پپ گوارديولا، سرمربي بارسا، اعلام کرد هيچ زماني براي تمديد قراردادش مشخص نشده و تاکيد کرد براي تمديد قرارداد با باشگاه کاتالاني تحت فشار نيست.


 این مربی موفق که در چند فصل اخیر موفقیت های زیادی با آبی و اناری ها به دست آورده، هنوز قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده و همین مسئله شایعات زیادی را به وجود آورده است.
 
 او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" احساس نمی کنم که حتما باید قراردادم را تمدید کنم اما نمی خواهم امکان آن را رد کنم. اگر خبر جدید شود یا تصمیم جدید گرفته شود، حتما متوجه خواهید شد. باشگاه برای من زمان مشخصی تعیین نکرده است.
 
 من معمولا با رئیس باشگاه ملاقات می کنم. بعضی مواقع در زمین تمرین و بعضی اوقات مانند چند روز قبل در خانه و صحبت های مان را انجام می دهیم.
 
 جلسات ما همیشه خوب است. من اهمیت زیادی به باشگاه می دهم و او هم وقف کارش است. من تمام تلاشم را انجام می دهم. من گوش می دهم و او نظرات من را هم می پرسد.
 
 من از کار کردن با هیئت مدیره فعلی بسیار خوشحالم. من خیلی خوش شانسی که با چنین مدیرانی کار می کنم. هیچ شکایتی ندارم. آنها همیشه فوق العاده هستند."

رامین دلاور بازدید : 300 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (1)

جلسه 4 ساعته فدراسيون فوتبال اسپانيا با نمايندگان 2 باشگاه بارسلونا و اتلتيک بيلبائو بدون نتيجه به پايان رسيد و بارسلونا بر گزينه کالدرون و بيلبائو روي گزينه کارتوخا پافشاري کردند.




به نقل از سایت رسمیRFEF، فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از سه هفته مقاومت برابر اعتراض‌های باشگاه‌های رئال مادرید، والنسیا، سویا و اسپانیول در نهایت برای اخذ تصمیم قطعی و بدون امکان تغییر خود برای تعیین محل برگزاری فینال جام پادشاهی تشکیل جلسه داد.

مقامات فوتبال اسپانیا آنقدر از قطعیت در این جلسه اطمینان داشتند که با تیتر "محل فینال را تا چند دقیقه دیگر بشناسید"، سراغ این جلسه رفتند.

باشگاه بارسلونا در این جلسه بر گزینه ویسنته کالدرون پافشاری داشت اما بیلبائو استادیوم اتلتیکومادرید را به دلیل احساسات ضد باسکی در پایتخت قبول ندارد.

پیش از این قرار بر این بود از بین گزینه‌های برنابئو، مستایا، المپیک بارسلونا، کارتوخا و حتی ویسنته کالدرون یکی انتخاب شود.

مقامات باشگاه رئال مادرید بارها درباره درگیری هواداران مادریدی و بارسلونایی هشدار داده بودند.

در دقایق ابتدایی این جلسه فاش شد که طبق توافق هر دو باشگاه بارسلونا و اتلتیک بیلبائو به طور قطع گزینه برنابئو حذف شده است اما انتظار 4 ساعته خبرنگاران بالاخره پایان پذیرفت و رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا مقابل دوربین خبرنگاران سری تکان داد و گفت: تصمیم نهایی باشد برای چند روز دیگر!

مقامات دو باشگاه بارسلونا و اتلتیک بیلبائو نه تنها بر سر محل برگزاری فینال جام پادشاهی مشکل دارند بلکه در مور تاریخ آن نیز به توافق نرسیده‌اند.
رامین دلاور بازدید : 343 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)

سرمربي بارسلونا امروز جلسه‌اي مشکوک با مديرعامل اين باشگاه داشته و شايعه تمديد قرارداد وي بار ديگر بر سر زبان‌ها افتاد.



   به نقل از اسپورت کاتالونیا، جوزپه گواردیولا امروز بدن اطلاع قبلی و همراه با وکیل اداری و حقوقی خود به دفتر کار الساندرو روسل، مدیرعامل باشگاه بارسلونا رفت.

روسل نیز از این جلسه آگاهی نداشته و پس از تماس گواردیولا و لغو یکی از جلسات تجاری، خود را به این جلسه رسانده است.

بسیاری از خبرنگاران با تکیه بر نقل قول دوستان نزدیک به گواردیولا از تمدید قرارداد وی در ساعات کاری امروز در اسپانیا خبر می‌دهند اما این احتمال نیز وجود دارد که گواردیولا برای متقاعد کردن روسل جهت ترک تابستانی بارسلونا به این جلسه رفته باشد.
رامین دلاور بازدید : 322 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)

ساندرو روسل، رئيس باشگاه بارسا، اعلام کرد اين باشگاه همچنان در انتظار تصميم گوارديولا براي آينده اش باقي مي ماند.


او به تازگی اعلام کرد شایعات در مورد تمدید قراردادش خسته کننده شده است و اکنون رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرد هیچ عجله برای شنیدن تصمیم نهایی گواردیولا ندارد.

روسل در گفتگو با خبرنگاران گفت:" باطری صبر ما برای تمدید قرارداد گواردیولا هنوز تمام نشده است. این باطری خورشیدی است و خوشبختانه اینجا آفتاب همیشه وجود دارد."

گواردیولا چند روز قبل اعلام کرد قهرمانی بارسا در رقابت های این فصل لالیگا تقریبا غیرممکن است اما روسل با او هم عقیده نیست.

" کلمه غیرممکن وجود دارد اما در این مورد استفاده نمی شود. غیرممکن تنها زمانی است که از نظر ریاضی دیگر نتوانیم قهرمان شویم. تا آن زمان هیچ چیز غیرممکن نیست."

روسل همچنین در مورد حرکت په په، مدافع پرتغالی رئال، در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری که دست مسی را لگد کرد، صحبت کرد و از فدراسیون فوتبال اسپانیا خواست تصمیم مناسبی در این مورد بگیرد.

" وقتی کاری مانند آنچه په په انجام داد بدون تنبیه می ماند دوست داریم از فدراسیون فوتبال اسپانیا بخواهیم به تصمیمات اتحادیه فوتبال انگلیس نگه کند."

رامین دلاور بازدید : 351 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)

سرمربي پرتغالي چلسي(بواس) درباره شايعه پيوستنش به بارسلونا گفت که در حال حاضر آماده چنين انتقالي نيست.


  گوارديولا تاکنون قراردادش را با بارسلونا تمديد نکرده است و همين مساله باعث شده که همچنان بحث درباره جانشينان او سوژه روزنامه‌هاي سراسر جهان باشد. يکي از افرادي که براي جانشيني گوارديولا در صورت عدم تمديد قرارداد مطرح شده وياس بواس سرمربي کنوني چلسي است، اما خود اين مربي پرتغالي اعلام کرده که براي جانشيني پپ در بارسلونا آماده نيست.


بواس که در اين فصل نتايج بسيار ضعيفي با چلسي گرفته و در خطر اخراج قرار گرفته است، در گفت و گو با راديو (TSF) پرتغال گفت: بر اين باور نيستم که جانشين گوارديولا در بارسلونا شوم. اين انتقال پروژه بزرگي خواهد بود و من در حال حاضر اصلا آماده آن نيستم. گذشته از اين، گوارديولا در اين چند سال اخير نمايش خيره کننده‌اي در تيمش داشته است. او به عنوان کاپيتان در دوران بازيگري هم در اين تيم بازي کرده و به نوعي عضو بزرگي از باشگاه است.


بواس از عملکرد ضعيف فرناندو تورس مهاجم اسپانيايي تيمش ابراز نگراني کرد و گفت: آماري که تورس در گلزني داشته نگران کننده است، مي ترسم که او هم به سرنوشت شوچنکو دچار شود. تمام تلاش خود را به کار مي بريم تا اعتماد به نفس را به تورس بازگردانيم و او بار ديگر به روزهاي اوجش بازگردد. تورس مهاجم بسيار خوبي است و ما به حضور او در ترکيب اصلي تيم احتياج داريم.


نمايش ضعيف تورس در چلسي باعث شد تا ويسنته دل بوسکه سرمربي اسپانيا او را براي ديدار دوستانه با ونزوئلا به تيم دعوت نکند.


بواس در پايان سخنان خود با بيان اين که اميدوار است تيمش بتواند در فصل نقل و انتقالات هالک بازيکن برزيلي پورتو را به خدمت گيرد، گفت: هالک بازيکن بسيار خوبي است من سابقه کار با او در پورتو را دارم. چلسي جايي است که او مي‌تواند پيشرفت کند و خودر ا بيش از اين مطرح کند.


اين سخنان بواس در حالي است که حضور او در چلسي در پايان فصل در هاله‌اي از ابهام است، چرا که نتايج بسيار ضعيفي با تيمش گرفته است و به احتمال زياد بازي برگشت مقابل ناپولي آخرين فرصت او خواهد بود.


بازي رفت چلسي با ناپولي در چارچوب مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا که در ايتاليا برگزار شد، با نتيجه‌ سه بر يک به سود ناپولي به پايان رسيد. ديدار برگشت دو تيم چهارشنبه 24 اسفند ماه در ورزشگاه استمفوردبريج برگزار خواهد شد.

 
 

رامین دلاور بازدید : 335 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)


باشگاه فوتبال اينتر با پيشنهادي اغوا کننده خواهان سپردن هدايت تيم خود به مربي موفق تيم بارسلوناست.


 به گزارش خبرگزاری اسپانیا ، روزنامه مارکا نوشت مسئولان اینتر حاضر هستند در صورت به خدمت گرفتن پپ گواردیولا ، در هر فصل 20 میلیون یورو به او دستمزد بدهند.
 این رقم حتی از دستمزدی که باشگاه های بزرگ به بهترین بازیکنان خود پرداخت می کنند، بیشتر است.
گواردیولا که در دو فصل اخیر تنها قراردادهای یک ساله با بارسا امضا کرده ، تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارد و هنوز آنرا تمدید نکرده است.
 وی از سال 2008 جایگزین فرانک رایکارد در بارسلونا شد و از 16 رقابتی که تیم اسپانیایی در آن حاضر بوده 13 جام کسب کرده است.
 

رامین دلاور بازدید : 344 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

سرمربي سابق تيم ملي فوتبال آرژانتين اميدوار است روزي روي نيمکت تيم بارسلونا بنشيند.


 سرخيو باتيستا در گفت‌وگو با راديو رکوم آرژانتين، از علاقه خود براي هدايت بارسلونا خبر داد.

باتسيتا بعد از جام جهاني 2010 جانشين ديگو مارادونا شد. وي به خاطر نتايج ضعيف در کوپا آمريکا 2011 که به ميزباني آرژانتين برگزار شد، از کار برکنار شد و جاي خود را به سابيا داد.

باتيستا افزود: اميدوارم روزي هدايت بارسلونا با حضور ليونل مسي را بر عهده بگيرم. فکر نمي‌کنم هيچ مربي با بر عهده گرفتن هدايت بارسلونا مخالف باشد. دوست دارم که پپ گوارديولا قراردادش را با آبي ـ اناري‌ها تمديد کند و در اين تيم بماند. من از طرفداران پروپا قرص بارسلونا هستم چرا که فوتبالي که اين تيم به نمايش مي‌گذارد. لذت‌بخش و اصيل است. هر وقت فرصت کنم بازي‌هاي اين تيم را نگاه مي‌کنم.

وي درباره پپ گوارديولا گفت: گوارديولا از بهترين مربيان تاريخ فوتبال جهان به شمار مي‌آيد عملکرد او در اين چند سال اخير گوياي همه چيز است. سبکي که او در تيمش پايه‌گذاري کرده قابل تحسين و ستودني است. اميدوارم که قراردادش را تمديد کند چرا که عاشق فوتبالي هستم که تيم او به نمايش مي‌گذارد.

گوارديولا هنوز قراردادش را با آبي ـ اناري‌ها تمديد نکرده است همين مسئله باعث شده تا از گزينه‌هايي همچون لوئيس انريکه، مارسلو بيلسا، يواخيم لو، مايکل لادروپ و رونالد کومان سخن به ميان آيد.

 
 

رامین دلاور بازدید : 298 یکشنبه 07 اسفند 1390 نظرات (0)

باشگاه بارسلونا قصد دارد ژاوي مارتينز هافبک ملي پوش باشگاه اتلتيک بيلبائو را به خدمت بگيرد.


 سیدو کیتا به احتمال فراوان تابستان نیوکمپ را ترک خواهد کرد و مسئولان بارسا "ژاوی مارتینز" را بهترین گزینه برای جانشینی او می دانند.

 گواردیولا رابطه بسیار خوبی با مارچلو بیلسا سرمربی بیلبائو دارد و همین رابطه نزدیک کمک زیادی به توافق دو باشگاه به منظور تسهیل این انتقال خواهد کرد. مارتینز 23 ساله هم به عنوان دفاع وسط و هم به عنوان هافبک دفاعی عملکرد بسیار خوبی دارد و توانایی های او نظر سران بارسلونا را جلب کرده است.

 مارتینز تا سال 2016 با بیلبائو قرارداد دارد و رضایتنامه او 40 میلیون یورو در نظر گرفته شده است به این ترتیب سران بارسلونا به هیچ عنوان نمی توانند این بازیکن را با رقم ارزانی به خدمت بگیرند.
 

رامین دلاور بازدید : 304 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (0)

به گزارش روزنامه مارکا، ماسيمو موراتي، رئيس باشگاه اينتر، قصد دارد پپ گوارديولا، سرمربي بارسا را جانشين کلوديو رانيري کند.


  قرارداد سرمربی آبی و اناری ها با این باشگاه در انتهای فصل جاری به پایان می رسد و به گزارش مارکا، موراتی امیدوار است بتواند با پیشنهاد خیره کننده 10 میلیون یورویی در سال، این مربی اسپانیایی را به سن سیرو ببرد.
این در حالی است که این نشریه ادعا کرد گواردیولا از مدیر برنامه هایش، خوسه ماریا اوروبیتگ، خواسته تا زمانی که در مورد ماندن یا رفتن از نوکمپ تصمیم گیری نکرده، به سایر پیشنهادی پاسخ ندهد.
از سوی دیگر گفته می شود گواردیولا که در پایان دوران حرفه ای مدتی برای برشا بازی کرد، دوست دارد بعد از جدایی از بارسا، هدایت یک تیم کوچک را برعهده بگیرد.
گواردیولا که در سال 2008 هدایت بارسا را برعهده گرفت، در این مدت 13 جام مختلف با این باشگاه فتح کرد و در ژانویه گذشته نیز به عنوان بهترین مربی سال 2011 دنیا انتخاب شد.
نتایج ضعیف چند هفته اخیر اینتر، انتقادهای زیادی از رانیری به همراه داشت. اینتری ها در 7 دیدار اخیرشان در همه رقابت ها به پیروزی نرسیده اند و این هفته نیز در دیداری دشوار مقابل ناپولی قرار خواهند گرفت.

رامین دلاور بازدید : 322 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

مربي سابق رئال مادريد در صحبتهايي اعلام کرد که گوارديولا و مورينيو درفصل آينده در پستهايشان باقي خواهند ماند.


  برند شوستر، سرمربی سابق باشگاه رئال مادرید نظرش را درمورد پستهای مربی گری رئال و بارسا در فصل آینده ابراز کرده است.  این درحالی است که این روزها گمانه زنی هایی درمورد اینده این دو مربی مطرح شده است.

طبق صحبتهای شوستر هردوی این مربیان در سمت هایشان باقی خواهند ماند. شوستر درصحبتهایی دراین باره که در روزنامه اسپورت کاتالونیا منتشر شده:« گواردیولا عملکرد خیلی خوبی دارد و در بارسا خواهد ماند؛ چون من نمی توانم بارسا را بدون گواردیولا ببینم و تصور کنم. رئال بدون مورینیو؟ بعید می دانم. او عملکرد خیلی خوبی روی نیمکت هدایت رئال دارد. آنها شرایط خیلی خوبی در لالیگا دارند و در لیگ قهرمانان اروپا هم خواهیم دید. سال گذشته رئال قهرمان جام حذفی شد و امسال هم دست کم در لالیگا قهرمان خواهند شد. فکر می کنم مورینیو گزینه ایده‌الی برای رئال، دست کم در 5 سال آینده است.»

شوستر درمورد احتمال قهرمانی رئال در رقابتهای این فصل لالیگا گفت:« فکر می کنم که در رقابتهای لالیگا، 10 امتیاز خیلی زیاد است و به نظر من این رئال در بحران بازی و کسب نتیجه نیست. بارسلونا در سه تورنمنت به رقابت ادامه می دهد و گاهی وقتها رختکن این تیم به دلیل مصدومیت برخی بازیکنان، ضعیف و کم تعداد به نظر می رسد ولی بارسا همیشه در زمین  واکنش خوبی نشان می دهد؛مثل بازی مقابل رئال.»
رامین دلاور بازدید : 362 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)
به نام خدایی که مسی را آفرید تا رونالدو بی سرور نماند
سایت آبی اناری ها تازه دست به کار بزرگی زده و قالب زیبایی برای ورودی سایت طراحی کرده است این قالب متعلق به سایتfcbarca.irهست که توسط رامین دلاور به رز بلاگ ترجمه شده است دوستان برای دیدن این صفحه اینجا کلیک کنید
   
دوستان با نظرات خوبتون سایت رو در روند بهتر اطلاع رسانی کردن هدایت کند
رامین دلاور بازدید : 352 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)

رييس سابق باشگاه بارسلونا گفت که بايد به گوارديولا براي تمديد قراردادش زمان کافي داد.


   پپ گوارديولا سرمربي بارسلونا تاکنون قرارداد خود را با تيمش تمديد نکرده و همين مساله باعث شده است تا گمانه‌زني‌ها درباره جدايي او از اين باشگاه به گوش برسد.

خوان لاپورتا رييس سابق باشگاه بارسلونا گفت که بايد به گوارديولا زمان کافي براي فکر کردن درباره تمديد قراردادش را داد.

وي افزود: پپ به عنوان مربي براي بارسلونا سنگ تمام گذاشته است. او تمام افتخارات ممکن را در اين چند سال اخير حضورش به دست آورده است. او مربي شاخص و کار بلد و از همه مهم‌تر يک طرفدار واقعي کاتالونيايي است. بايد او را به حال خود گذاشت تا بهترين تصميمش را در اين زمينه بگيرد. گوارديولا همواره دوست دارد که قراردادش را سال به سال تمديد کند. بنابراين بايد به او فرصت لازم را داد تا تصميم نهايي خود را اعلام کند.

گوارديولا معمولا قرارداد خود را با بارسلونا سال به سال تمديد مي‌کند. او از سال 2008 هدايت آبي ـ اناري‌ها را بر عهده گرفت و تاکنون از 16 جام ممکن فاتح 13 تاي آن‌ها شده است، اما در اين فصل تا حدودي شانس قهرماني در لاليگا را از دست داده است چرا که با تيم صدرنشين رئال مادريد 10 امتياز اختلاف دارد. با اين وجود بارسلونا با حضور در فينال جام حذفي شانس قهرماني در اين رقابت‌ها را دارد. در ليگ قهرمانان اروپا هم بارسلونا با پيروزي سه بر يک مقابل لورکوزن در ديدار رفت در آستانه صعود به جمع هشت تيم پاياني رقابت‌ها قرار گرفته است.
رامین دلاور بازدید : 341 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)

قرارداد اين مربي جوان و موفق با باشگاه کاتالاني در انتهاي فصل جاري به پايان مي رسد و موضوع تمديد قرارداد او، در صدر اخبار اين باشگاه قرار دارد.


   قرارداد این مربی جوان و موفق با باشگاه کاتالانی در انتهای فصل جاری به پایان می رسد و موضوع تمدید قرارداد او، در صدر اخبار این باشگاه قرار دارد.
مدیران باشگاه بارسا سخت به دنبال تمدید قرارداد گواردیولا هستند اما او هنوز در این مورد تصمیم گیری نکرده است.

آلوس در گفتگو با خبرنگاران گفت:" فکر می کنم گواردیولا قراردادش را تمدید می کند زیرا بدون او ما هیچ چیزی نیستیم. اگر او تصمیم به جدایی از بارسا بگیرد، این به معنای خیانت به بارسا نیست. برای زندگی به یک محیط شاد نیاز است. اگر او برود، همه کارهایی که او برای باشگاه انجام داده، باقی خواهد ماند."
بارسا در حال حاضر با 10 امتیاز اختلاف نسبت به رئال در مکان دوم جدول لالیگا قرار دارد و آلوس از نمایش های اخیر تیمش راضی نیست.

"
رامین دلاور بازدید : 326 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)

مهاجم آرژانتینی که که در بازی چند روز پیش 4 گل مقابل والنسیا به ثمر رساند، از سرمربی تیمش – پپ گواردیولا- درخواست کرد که برای فصل بعد نیز سکان هدایت بارسا را به عهده بگیرد.

بازیکنان بارسا به اتحاد تیمشان تاکید کردند و ابراز امیدواری کردند در آینده نیز این فرمشان ادامه یابد.

     

2 روز استراحت برای بازیکنان تیم

بازیکنان بارسا چهارشنبه پیش رو 22 فوریه در Ciutat Esportiva Sant Joan Despí به تمرین خواهند پرداخت. ایساک کوئنکا کنفرانسی مطبوعاتی قبل از تمرینات در ساعت 17:00 خواهد داشت.

پس از ارائه نمایش فوق العاده مقابل والنسیا و به ثمر رساندن چهار گل از پنج گل بارسا (5-1) لئو مسی گفت: "حقیقت این است که خیلی احساس آرامش می کنم. هم تیمی هایم، مربی ام و انسان هایی که برایم خیلی مهم هستند به من اعتماد دارند و این مرا خوشحال می کند."

علی رغم رکورد گلزنی شخصی اش، بازیکن آرژانتینی از تلاش تیمی شان سخن گفت: "ابتدا برایمان کمی سخت بود، و از حریف عقب افتادیم. ولی چیزی که مهم است این است که بازی خوبی انجام دادیم."

مسی گفت که تیم نیازمند آن است که فرم خودش را تا انتهای فصل حفظ کند: "مهم آن است که تیم دوباره فرم خودش را پیدا کرده است، مانند آنچه در آلمان انجام دادیم. باید به این نوع بازی کردن ادامه دهیم، بازی های مهم در راه هستند."

بازیکنان بارسا از مربیشان می خواهند که بماند

بازیکن آرژانتینی همچنین شروع به صحبت درباره احتمال تمدید قرارداد گواردیولا کرد: "سرمربی می داند که ما درباره چه چیزی فکر می کنیم، ولی او در زمان مناسبی تصمیم خودش را می گیرد. واضح است که همه ما از او می خواهیم که در بارسا بماند، زیرا برای ما، او بسیار ارزشمند است."

رامین دلاور بازدید : 303 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)


مقامات باشگاه بارسلونا با توجه به ترديد گوارديولا در تمديد قرارداد خود با گزينه‌هاي موجود براي جانشيني وي وارد مذاکره شده‌اند.


      به نقل از مارکا اسپانیا، بارسلونا این روزها از همه سلاح‌های خود از جمله روزنامه و سایت اسپورت کاتالونیا، همکاری بازیکنان، سخنرانی پیشکسوتان و تلاش باشگاه هواداران در ترغیب پپ جهت تمدید قرارداد خود با بارسلونا استفاده می‌کند اما آنچه که در ویترین این باشگاه قابل رویت است این که گواردیولا خیال تمدید قرارداد خود را ندارد.

با توجه به این شرایط مقامات بارسلونا با چهره‌هایی چون یواخیم لو، لوئیس انریکه، مارچلو بیلسا، فان باستن، ویاس بواس، لوئیس کارراس، اسکار گارسیا و والورده وارد مذاکره شده‌اند و در این میان تنها لوئیس انریکه سرمربی رم بوده که موقتا همه چیز را تکذیب کرده است.

این طرح موسوم به B است و حتی به گوش گواردیولا هم رسیده و به رادیو کادناسر گفته است: اگر کمکی از دست من برآید دریغ نمی‌کنم برخی از این اسامی از دوستان بسیار نزدیک من هستند و خوشحال می‌شوم برای رسمی‌تر شدن مذاکرات پادرمیانی کنم.

تیتو ویلانووا، دستیار مورینیو نیز از هم اکنون از گواردیولا خواسته تا با شفاف سازی درباره آینده خود تکلیف کادر فنی موجود را نیز روشن کند.

 

رامین دلاور بازدید : 356 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (1)

يک روزنامه چاپ انگليس گزارش کرد مالک روسي چلسي با سرمربي بارسلونا مذاکره خواهد کرد.


   روزنامه دیلی‌میل در گزارشی که روز سه‌شنبه (امروز) منتشر کرد، به خوانندگان پرشمار خود خبر داد رومن آبراموویچ تصمیم به تغییر آندره ویاس بواس، سرمربی پرتغالی کنونی تیمش دارد که نتایجی کمتر از حد انتظار گرفته است. از این رو بوسیله نمایندگانش در روزهای آینده با سرمربی بارسلونا رایزنی خواهد کرد.

این نشریه افزود: منابعی که در اسپانیا در اختیار داریم، این خبر را تایید می‌کنند. حتی یکی،‌ دو نشریه این کشور جنوب قاره مثل اسپورت کاتولونیا نیز مهر تایید بر این موضوع زدند.

دیلی میل در گزارش خود نوشته اکنون تنها آبراموویچ نیست که برای تغییر کادر فنی آبی‌پوشان خواهان مذاکره با مربی توانمند کاتالان‌ها است. بلکه حتی از ایتالیا نیز شنیده می‌شود از طرف ماسیمو موراتی، مالک اینترمیلان ‌تحرکاتی برای جذب مربی بارسا و کنارگذاشتن کلادیو رانیری آغاز شده است.

این اتفاقات در حالی روی می‌دهد که چلسی تابستان سال جاری پس از قطع همکاری با کارلو آنجلوتی، مربی ایتالیایی کنونی پاری‌سن‌ژرمن‌ فرانسه، با صرف بیش از ۱۰ میلیون یورو، ویاس بواس ۳۴ ساله را از پورتو جدا کرد و با وی قرارداد بست.

 

رامین دلاور بازدید : 331 دوشنبه 01 اسفند 1390 نظرات (0)

برخي از رسانه‌هاي خبري انگليس گزارش کردند مربي موفق تيم فوتبال بارسلونا گزينه جانشيني آرسن ونگر در آرسنال است.


    به نقل از دیلی‌استار، کسب نتایج ضعیف در فصل جاری باعث شده تا شایعات بیشماری در اطراف تیم شهر لندن، بخصوص نیمکت مربیگری «توپچی‌ها» شنیده شود. از جمله شنیده‌های جدید، تمایل مسئولان آرسنال برای جذب مربی تیم قهرمان اروپا و لالیگا اسپانیا برای جانشینی آرسن ونگر است.

با توجه به اخباری که از این تیم قدیمی شنیده می‌شود و دامنه‌ انتقاد رسانه‌ها در کنار هواداران هر روز از قبل علیه ‌کادر فنی این تیم، گسترش می‌یابد، مقامات تیم لندنی در اندیشه خاتمه همکاری با مربی فرانسوی و ۶۲ ساله خود پس از ۱۵ فصل همکاری مشترک در پایان فصل جاری هستند.

از این رو در فهرست مربیگری خود نام مربی کاتالان‌ها را در اولویت اول قرار داده‌اند تا بلکه امکان همکاری با وی را بیابند.

 

رامین دلاور بازدید : 337 شنبه 29 بهمن 1390 نظرات (0)

سسک، آلکسیس، تیاگو و فونتاس، اعضای جدید تیم اول بارسا در این فصل، 29 گل از 124 گل این تیم را در مسابقات رسمی به ثمر رسانده اند، در حالیکه خرید های فصل گذشته باشگاه تنها 27 گل در انتهای فصل 2010/11 به ثمر رسانده بودند.

خریدهای بارسا در این فصل گل های بسیاری برای تیم به ثمر رسانده اند. فابرگاس، آلکسیس سانچز و تیاگو آلکانترا که سال اول خود را به عنوان بازیکن تیم اول در باشگاه سپری می کنند، موفق به بثمر رساندن 23 درصد از گل های تیم (29 گل از مجموع 124 گل) شده اند. علاوه بر سسک (15)، آلکسیس (11) و تیاگو (3)، آندری فونتاس نیز که این فصل به تیم اول ملحق شده است، برای تیم اول گل زده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سال گذشته؛ 18 درصد

خرید های امسال بارسا بیش از خرید های سال گذشته تیم موفق به گلزنی شده اند. در پایان فصل پیش، ویا، ماسکرانو، آفلای و آدریانو در مجموع 27 گل برای باشگاه ثبت کردند که تنها 18 درصد تمام گل های زده بارسا در فصل گذشته بود.
درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 201
  • بازدید ماه : 2,408
  • بازدید سال : 34,975
  • بازدید کلی : 479,854
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟