loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
حمید بازدید : 392 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
UEFA Champions League : Víctor Valdes - Gerard Pique - Didier Drogba, FC Barcelona v FC Chelsea 

جرارد پیکه، مدافع بارسا، که در دیدار شب گذشته تیمش مقابل چلسی، بعد از برخورد با ویکتور والدس آسیب دید، از بیمارستان مرخص شد.

این مدافع ملی پوش اسپانیایی در نیمه اول دیدار شب گذشته در حالی که قصد مهار دیدیه دروگبا را داشت، با والدس برخورد کرد و برای لحظاتی، هوشیاری اش را از دست داد و در نهایت مجبور شد در دقیقه 25 جایش را به دنی آلوس بدهد.

او شب گذشته را در بیمارستان سپری کرد اما بعد از اینکه مشخص شد خطری او را تهدید نمی کند، امروز بیمارستان را ترک کرد.

در بیانیه ای که در سایت باشگاه بارسا منتشر شده، آمده است:"  جرارد پیکه بعد از پشت سر گذاشتن معاینات پزشکی، بیمارستان را ترک کرد.

مدافع بارسابعد از برخورد شدیدی که با دروگبا و والدس داشت، شب گذشته را در بیمارستان، تحت مراقبت سپری کرد.

حمید بازدید : 448 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

گزارش نشریه اسپورت، جرارد پیکه، مدافع بارسا، بعد از 5 بازی غیبت، در دیدار فردا شب تیمش مقابل چلسی در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.
این مدافع جوان در د...یدار بارسا مقابل میلان در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ دچار آسیب دیدگی شد و از آن زمان برای کاتالان ها به میدان نرفت.
پیکه دیدارهای تیمش مقابل ساراگوسا، لوانته، چلسی و رئال رااز دست داد؛ هرچند بخشی از این موضوع به تصمیمات تاکتیکی گواردیولا برمی گشت.
با این وجود، براساس گزارش ها، اودر دیدار سه شنبه شب تیمش در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت؛ دیداری که آبی و اناری ها باید در آن شکست 1-0 دیدار رفت مقابل چلسی را جبران کنند.

حمید بازدید : 408 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
Gerard Piqué - Barcelona 

جرارد پیکه، مدافع بارسا، شایعه اختلافش با گواردیولا را رد کرد و اعلام کرد به شدت خواهان ماندن این مربی در نوکمپ است.

قرارداد سرمربی کاتالان ها با این باشگاه در انتهای فصل جاری به پایان می رسدو هنوز مشخص نیست که او قراردادش را با آبی و اناری ها تمدید خواهد کرد یا خیر.

در این بین، پیکه در چند هفته اخیر از ترکیب اصلی بارسا دور مانده و در دیدار این هفته مقابل رئال هم روی نیمکت نشست  اما او تاکید کرد که رابطه اش با گواردیولا به خوبی همیشه است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اگر پپ بخواهد، من حتی حاضر در آتش بروم. هرچند بعضی ها به این موضوع شک دارند اما رابطه من با گواردیولا فوق العاده است. ما خیلی بیش از آنچه بقیه فکر کنند با هم حرف می زنیم.

نشستن روی نیمکت تجربه جدیدی برای من است اما سرمربی است که تصمیم می گیرد و ما باید به آن احترام بگذاریم.

من مطمئنم که که گواردیولا با بارسا ادامه خواهد داد زیرا او عاشق این باشگاه و کار کردن در آن است."

او سپس در مورد دیدار پیش رو مقابل چلسی گفت:" تیم ما در بازی های زیادی به پیروزی رسیده و شایسته احترام بیشتری هستیم.

حتی یک طرفدار ما هم به این تیم شک ندارد. من مطمئنم که هواداران با ما هستند و نوکمپ در دیدار مقابل چلسی پر از تماشاگر خواهد بود."

رامین دلاور بازدید : 293 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

مترجم:رامین دلاور/abianariha.rzb.ir

منبع:سایت رسمی باشگاه

کمیته ی استیناف درخواست تجدید نظر باشگاه بارسلونا به جهت حذف کارت قرمز پیکه را رد کرد و تایید کرد که این بازیکن از حضور در بازی بعدی بارسا محروم است.

بعد از ظهر روز گذشته، کمیته ی استیناف درخواست تجدید نظر باشگاه بارسلونا به منظور حذف کارت قرمز جرارد پیکه که در مقابل اسپورتینگ خیخون دریافت کرده بود را رد کرد. این به معنای تایید محرومیت پیکه از بازی آینده بارسلونا در مقابل ریسینگ سانتاندر که در روز یکشنبه برگزار میشود میباشد.

رامین دلاور بازدید : 305 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

کمیته انضباطی لیگ با در خواست باشگاه موافقت نکرد؛ پیکه قادر نخواهد بود در بازی با ریسینگ سانتاندر تیم را همراهی کند.

کمیته انصباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا، جرارد پیکه را به خاطر دریافت کارت قرمز مستقیم در بازی با اسپورتینگ گیخون، یک جلسه محروم کرد. این کمیته درخواست باشگاه را مردود اعلام کرد و این بازیکن قادر نخواهد بود در بازی آینده تیمش در لالیگا، تیم را همراهی کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

براساس گزارش بازی، پیکه به خاطر خطا بر روی بازیکن حریف و جلوگیری از موقعیت گل مستقیم مشمول این محرومیت شده است. بعلاوه، پیکه و باشگاه هر کدام 600 و 90 یورو جریمه نقدی شدند.
رامین دلاور بازدید : 322 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)


  رييس کميته فني داوري لاليگا گفت از فدراسيون فوتبال اسپانيا خواهد خواست که براي جرارد پيکه مدافع بارسلونا به سبب برخورد خشمگينانه با يکي از داوران مجازاتي در نظر بگيرد.


   مدافع 25 ساله بارسلونا به سبب همین برخوردخشمگینانه از '' کارلوس ولاسکو کاربایو'' داور دیدار این تیم با اسپورتینگ خیخون کارت قرمز دریافت کرد و بعد از آن هم گفت که داور به عمد او را اخراج کرده است.

'' ویکتوریانو آرمینیو'' به رادیو ناسیونال گفت: اظهارنظر پیکه مایه تاسف و موضوعی بسیار جدی است. آنها خون شما را به جوش می آورند درحالی که ورزشکاران باید همواره به دیگران احترام بگذارند. حرفهای او بشدت ما را تحت تاثیر قرار داده و قصد داریم گزارشی درباره او ارائه کنیم.

در این فصل و فصل گذشته '' خوزه مورینیو'' سرمربی رئال مادرید و '' پپ گواردیولا'' همتای او در بارسلونا به خاطر زیر سوال بردن استانداردهای داوری در لالیگا از سوی کمیته فنی داوری یک هزار و 500 یورو جریمه شدند.

 

رامین دلاور بازدید : 320 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

پیکه:اخراج من عمدی بود ،ولاسکو خودش درگیری لفظی رو ترتیب داد.جرارد پیکه در بازی دیشب با اسپورتینگ گیخون در دقیقه 46 با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد.

اخراج او در پی اهانت و ادامه جنگ لفظی با داور صورت گرفت.

کارلوس ولاسکو کاربایو داور ۴۰ ساله مادریدی که از سال ۲۰۰۸ رسما به جمع داوران رسمی فیفا ملحق شده بلافاصله پس از فریادهای پیکه به او کارت قرمز نشان داد.

پیکه در این رابطه گفت: این اخراج از قبل برنامه‌ریزی شده بود و اطمینان دارم که داور عمدا مرا اخراج کرد و از پیش هم به دنبال فرصتی برای انجام این ماموریت بود.

اظهارات تند پیکه با هشدار رسمی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا همراه بوده و قطعا باید منتظر جریمه نقدی و محرومیت بیشتر وی نیز باشیم. از طرفی مادریدی بودن داور نیز بهانه‌ای برای رسانه‌های کاتالونیایی بوده تا این اخراج مشکوک را زیر تیغ نقد خود بگیرند.

 

رامین دلاور بازدید : 296 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)

این مدافع باور دارد که بعد از گل اول پیاتی «تیم بسیار خوب عمل کرد». پیکه همچنین باور دارد که اگر بارسا بخواهد همه 3 امتیازها را در آخر هفته ها کسب کند، تیم می تواند «یک شانس دیگر» برای پیروزی در لالیگا داشته باشد.

بارسا به بهترین ترکیب خود در این یکشنبه در بازی مقابل والنسیا برگشت. برای جرارد پیکه، این «راهی برای ادامه دادن است. تیم بعد از گل اول والنسیا بسیار خوب جواب داد و لئو مسی یکبار دیگر نشان داد که بهترین است. ما بسیار خوب بازی کردیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اعتماد به نفس بیشتر

برای مدافع بارسا اگر باشگاه بخواهد که یک شانس دیگر برای بالا بردن چهارمین جام متوالی لالیگا داشته باشد، این الزامی است که تیم هر هفته پیروز باشد و 3 امتیاز را بگیرد. پیکه گفت: «اگر ما به پیروز شدن ادامه دهیم می توانیم شانسی برای برد در آخر فصل داشته باشیم. حالا وقت صبر کردن و انجام دادن کار خودمان است». مدافع بارسا باور دارد علیرغم شکست برابر اوساسونا با نتیجه (3-2)، این بازی مقابل والنسیا به تیم «اعتماد به نفس مضاعف» داده است.
رامین دلاور بازدید : 449 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (1)




جرارد پیکه، مدافع جوان بارسلونا در صحبتهایی درمورد گمانه زنی هایی که درمورد اختلافات او با گواردیولا به گوش می رسد، صحبت کرده.

پیکه در صحبتهایی دراین باره گفته:« پپ باید به خاطر خاطرات قبلی و خاطرات آتی مان بماند.»

پیکه درادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که هرگونه سوء تعبیر درمورد عدم حضورش در ترکیب تیم بارسا در دیدار با بایرلورکوزن گفت:« گواردیولا کلید موفقیت رختکن بارساست. او به من این فرصت را داد که این شرایط را پشت سربگذارم و همیشه ممنون او هستم.هیچ وقت درمورد هیچ تصمیمی با او جر و بحث نمی کنم.»

برخی ها معتقدند که ضعف اخیر پیکه در بازیهای مختلف، به مسائل حاشیه ای و غیرفوتبالی برمی گردد. خیلی ها معتقدند که رابطه نامزدی او با شکیر حواس پیکه را پرت می کند.ولی پیکه این انتقادات را قبول ندارد:« شکیرا تاثیری منفی در کارنامه ورزشی و حرفه ای من ندارد. سال پیش که ما در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هم به قهرمانی رسیدیم، من و شکیرا با هم بودیم.»

او درمورد برد ارزشمند تیمش دربازی با والنسیا که با نتیجه 1-5 به نفع تیم کاتالان به پایان رسید، گفت:« برد 1-5 اعتماد به نفس مثبتی به ما می دهد. این مسیر ایده آلی است که آن را دنبال کنیم. باید هر سه امتیاز ممکن را درهر بازی کسب کنیم.»

رامین دلاور بازدید : 644 شنبه 29 بهمن 1390 نظرات (1)

دروازه بان بارسلونا معتقد است که جرارد پيکه با وجود اينکه در بازي تيمش مقابل بايرلورکوزن غايب بود، بهترين مدافع وسط جهان است.


  جرارد پيکه اخيرا با آمادگي ايده‌آل فاصله داشته و در ديدار اخير بارسلونا در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل بايرلورکوزن غايب بوده است. با اين حال، ويکتور والدس دروازه‌بان بارسلونا ترديدي در توانايي‌هاي پيکه ندارد و او را بهترين مدافع وسط جهان مي‌داند.

والدس در پاسخ به دليل غيبت پيکه در بازي مقابل بايرلورکوزن گفت: نيازي نيست که درباره غيبت پيکه در آن بازي حساسيت نشان دهيم. او بهترين مدافع وسط جهان است و بارها اين موضوع را به اثبات رسانده است.
دروازه‌بان آبي و اناري‌ها ادامه داد: نيمکت‌نشيني پيکه تصميم سرمربي در آن روز بود. من متوجه هيچ تغييري در ميزان آمادگي پيکه نشده‌ام. او به سختي تمرين مي‌کند و اشتياق و انگيزه بالايي دارد.

بارسلونا در بازي بعدي خود در لاليگا روز يک‌شنبه در نوکمپ ميزبان والنسيا خواهد بود.

درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 210
  • بازدید ماه : 2,417
  • بازدید سال : 34,984
  • بازدید کلی : 479,863
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟