loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 363 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)

این هافبک کاتالانی در طی مصاحبه ای با سایت یوفا توضیح داد که آن چه او را بر می انگیزد تا بعد از بردن همه چیز باز هم به راهش ادامه دهد، پیروزی است.

ژاوی هرناندز، کاپیتان دوم بارسلونا، اخیرا با سایت یوفا نشستی داشته است تا به سوالاتی که توسط کاربرانی که سازمان اروپایی فوتبال را در توییتر دنبال می کنند، پاسخ دهد. در واقع واکنش به مصاحبه یوفا بسیار موفق بوده است. به طوری که عنوان «از ژاوی بپرس» در لیست جهانی تاپیک ها در جایگاه اول قرار گرفت.

زمانی که از او سوال شد بهترین بازیکن طول تاریخ کیست، او مصمم بود: «بسیار سخت است چون شما یک دوره را با دوران دیگر مقایسه می کنید، اما اگر او به همین شکل ادامه دهد بدون شک لئو مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال خواهد بود. اکنون همه چیز به سرعت پیش می رود و گسترش می یابد، و مسی هنوز کاری را که [دیگو] مارادونا 20 سال پیش و هم چنین پله، [یوهان] کرایف و [آلفردو] دی استفانو سال ها پیش انجام دادند تکرار می کند. من فکر می کنم مسی بهترین خواهد بود».


رامین دلاور بازدید : 313 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (0)


ژاوی در مورد وضعیت کنونی تیم در لالیگا گفت: «باید از خودمان شروع کنیم. اگر از تیم اول جدول 10 امتیاز عقب هستیم، اشکال کار از خودمان است» و در ادامه افزود: «فکر کنم گواردیولا از بودن در این باشگاه خوشحال است و از آن لذت می برد. به نظرم او قراردادش را تمدید خواهد کرد».

ژاوی در جواب این سوال که کدامیک از این دو نفر یعنی گواردیولا و مسی برای باشگاه مهمتر است، گفت: «چرا باید یکی از این دو را انتخاب کنم زیرا که آنها می توانند برای سالهای زیادی در بارسا حضور داشته باشند». مسی روز گذشته در مصاحبه خود عنوان کرده بود که گواردیولا برای باشگاه از همه مهمتر است ولی ژاوی با یک دید واقع بینانه تر این طور احساس خود را بیان کرد که «گواردیولا به عنوان مربی برای بازیکنان و باشگاه جام های فراوانی به دست آورده است، اما این مسی است که تفاوتها را ایجاد می کند». ژاوی در مورد آینده سرمربی بارسا معتقد بود که «گواردیولا یکی از ارکان اساسی سبک بازی کنونی بارسلوناست؛ فکر کنم گواردیولا از بودن در این باشگاه خوشحال است و از آن لذت می برد. او انگیزه 4 سال پیش را دارد و می توانم بگویم که در نهایت تصمیم گیرنده خود اوست. به نظرم او قراردادش را تمدید خواهد کرد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ژاوی تاکید کرد که بازیکنان حتی فکر تغییر سرمربی هم به ذهنشان خطور نکرده است و گفت: «او رهبر تیم است» و در ادامه افزود: «او کسی است که دستور کارهای مختلف را می دهد، نظم را در تیم برقرار کرده و از پس کارهای تاکتیکی و روانشناسی بر آمده است».
رامین دلاور بازدید : 296 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (0)

مترجم: رامین دلاور / abianariha.rzb.ir

منبع: سایت رسمی باشگاه

هافبک بارسلونا بر این باور است که تیم در یک  تورنمنت خوب و سختی قرار گرفته و ما قدرت تیم خودمون رو برای یک چهارم نهایی نشون دادیم و احساس قدرت می کنیم از این بازی که در نیو کمپ به نمایش گذاشتیم.

 

ژاوی نتیجه برد 7-1 مقابل بایر لورکوزن را شگفت انگیز خواند وگفت:ما در این بازی نشان دادیم که در سطح بالا بازی می کنیم.ما احساس خوبی داریم و شاد هستیم و از برنامه هایه تیم برای بازی در مسابقات و تورنمنت لذت می بریم.ژاوی به این پرسش که آیا احساس شکست ناپذیری میکنید؟ پاسخ داد:ما هیچ وقت احساس بی نظیر بودن و شکست ناپذیر بودن رو نمی کنیم و هیچ وقت هم نگفته ایم که ما شکست ناپذیریم.ما احساس قدرت میکنیم و میگوییم که می توانیم بر حریفان چیره شویم،چون ما به برنامه هایه تیم علاقه مندیم و از آن ها لذت می بریم و میدانیم که شانس برنده شدن را داریم;واین احساس است که به ما غرور پیروزی می دهد، ولی ما شکست ناپذیر نیستم و 10 امتیاز هم تا صدر فاصله داریم.


رامین دلاور بازدید : 291 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)

بازي‌ساز تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا پس از پيروزي 2 بر يک تيمش مقابل اتلتيکومادريد گفت: مسي تمام نشدني است.


   به نقل از مارکا اسپانیا، ژاوی هرناندز مغز متفکر و بازی‌ساز تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا تصریح کرد: همه ما به داشتن هم‌تیمی بزرگی چون لیونل مسی به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم. او تمام نشدنی است و در هر بازی با مختصات همان دیدار به زمین می‌آید و هرگز نمی‌شود او را مهار کرد.

ژاوی ادامه داد: کم شدن فاصله با رئال مادرید غیرممکن نیست و ما باید تا آخرین ثانیه‌های لالیگا برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم، متاسفانه مقصر اصلی خودمان هستیم و نباید بیهوده ماجرای ناداوری را به میان بکشیم. همه بازیکنان بارسلونا برای جبران ناکامی‌های موجود هم قسم شده‌اند و اطمینان دارم که در هفته‌های آینده اتفاقات خوبی باری بارسلونا رقم خواهد خورد.

 

رامین دلاور بازدید : 339 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)

هافبک پرافتخار بارسا معتقد است: «کسب عنوان قهرمانی این فصل لالیگا بسیار دشوار است چرا که مادرید خیلی قدرتمند ظاهر شده است، اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست». بازیکن کهنه کار آبی و اناری پوشان بازی مقابل والنسیا را بسیار عالی توصیف کرد و گفت این بازی به آنها نیروی تازه ای بخشیده است.

«ما سعی می کنیم اختلافمان با مادرید را کاهش دهیم و تا آخرین لحظه نیز خواهیم جنگید، این هدف بارسا در لالیگاست». اینها بخشی از صحبت های ژاوی طی مراسم خیریه La Caixa بود. هافبک کهنه کار بارسا مطمئن است که تیمش در لالیگا تسلیم نخواهد شد و تا لحظه آخر برای قهرمانی تلاش خواهد کرد. ژاوی گفت: «ما مطمئن هستیم که می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم، علیرغم اینکه رقابت بسیار دشواری ست و رئال در فرم بسیار مطلوبی به سر می برد، اما در فوتبال هیچ چیز از قبل مشخص نیست. ما در لالیگا تسلیم نخواهیم شد و تا آخرین لحظه به تلاشمان ادامه خواهیم داد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اهمیت جشنواره گل بارسا مقابل والنسیا

پیروزی قاطعانه 5-1 بارسا مقابل والنسیا، به تیم نیروی تازه ای بخشیده و همه بازیکنان احساس بسیار خوبی دارند. کاپیتان دوم بارسا در مورد این بازی گفت: «این بازی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و یکی از بهترین نمایش های بارسا در فصل اخیر بود». وی همچنین در مورد بازی های این فصل بارسا گفت: «ما سال بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم، تا کنون سه عنوان کسب کرده ایم و به فینال جام پادشاهی نیز راه یافته ایم».
رامین دلاور بازدید : 324 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (2)

هافبک طراح بارسلونا بر اين باور است که فاصله 10 امتيازي آن‌ها با رئال مادريد صدرنشين در لاليگا غير منطقي است.


اختلاف بارسلونا با رئال مادريد صدرنشين در جدول رده‌بندي لاليگا به 10 امتياز رسيده است، همين موضوع باعث شده تا بسياري رئال مادريد را قهرمان اين فصل ليگ اسپانيا بدانند، اما ژاوي هرناندز هافبک بارسلونا نظر ديگري دارد.


وي که تيمش با پيروزي سه بر يک مقابل بايرلورکوزن در ديدار رفت مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا تا حدودي صعودش را به دور بعد مسجل کرد، گفت: فاصله 10 امتيازي با رئال مادريد غير عادلانه و غير منطقي است، اما اعتراف مي‌کنم که تيم ناخواسته در بعضي از ديدارها افت مي‌کند، مي خواهيم که اين فاصله امتيازي را کم کنيم اگر به بازي‌هاي بارسلونا نگاه کنيد پي خواهيد برد که فاصله ما با رئال مادريد 10 امتياز نيست، ولي با اين حال تا آخرين لحظه خواهيم جنگيد. هنوز لاليگا را از دست نداده‌ايم و با قدرت به کار خود ادامه مي‌دهيم.


رامین دلاور بازدید : 289 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)

بازيکن محبوب تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا گفت: اميدوارم پپ گوارديولا قراردادش را تمديد کند.


  به نقل از آس اسپانیا، ژاوی هرناندز که یکی از زیباترین گل‌های این هفته از فوتبال باشگاهی اسپانیا را به ثمر رسانده تصریح کرد: بارسا هدفی جز قهرمانی ندارد و ما به چیزی جز قهرمانی نمی‌اندیشیم. هدف اصلی ما فتح هر ۳ جام است و هیچ مانعی بر سر راهمان وجود ندارد.

ژاوی ادامه داد: همه بازیکنان بارسلونا بی‌صبرانه منتظر تمدید قرارداد جوزپه گواردیولا هستند، امیدوارم پپ قراردادش را تمدید کند و با این کار باعث افزایش روحیه همه ما بشود. ماندن پپ در بارسلونا برای همه ما خوب است و از هواداران نیز انتظار دارم به این جو ملحق شوند و به ما کمک کنند تا هم به صدر جدول برسیم و هم به داشتن گواردیولا برای سال‌های سال به خود ببالیم.

 

درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 226
  • بازدید ماه : 2,433
  • بازدید سال : 35,000
  • بازدید کلی : 479,879
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟