loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 501 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (1)

پنج تن از بازیکنان تیم اصلی در روز پنجشنبه بار دیگر زیر نظر ساکریستن به تمرین پرداختند. به دلیل حضور تیتو ویلانووا در همایش مربیان یوفا، سرمربی بارسا ب هدایت جلسه تمرینی را در دست گرفت.

جلسه تمرینی ماقبل آخر این هفته بارسا در سیوتات اسپورتیوا خوان گمپر برگزار شد. مانند تمرین روز چهارشنبه، پنج بازیکن بارسا که در اردو تیم های ملی خود حضور ندارند (پویول، پینتو، دوس سانتوس، فونتاس و تیاگو) به همراه تیم بارسا ب به تمرین پرداختند. کارلس پویول در بخشهایی از این جلسه تمرینی از ماسک محافظ استفاده کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ساکریستن، سرمربی بارسا ب، به دلیل حضور تیتو ویلانووا در روز دوم نشست مربیان یوفا، هدایت تیم در تمرین را بر عهده گرفت. تیتو صبح روز جمعه بازگشت و در آخرین جلسه تمرینی هفته نیز حضور داشت.

رامین دلاور بازدید : 324 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

اف سی بارسلونا تقاضای فرجام خواهی خود را نسبت به دو جلسه محرومیت برای تیتو ویلانووا که توسط کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا اعمال شده است، خواهد فرستاد.

بارسلونا به صورت قانونی اقدام به ارسال درخواست تجدید نظر نسبت به دو جلسه محرومیت تیتو ویلانووا که توسط کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا اعمال شده است خواهد کرد. سرمربی بارسا در بازی با اوساسونا پس از اعتراض به صحنه مشکوک خطا بر روی سرجیو بوسکتس از زمین مسابقه اخراج شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


شایان ذکر است که اف سی بارسلونا نسبت به گزارش مونیز فرناندز پس از بازی اعتراض خواهد داشت. داور مسابقه در گزارش خود نوشته بود که «سرمربی بارسا به دلیل اعتراض با لحنی عصبی به تصمیمات داور، آن هم پس از دریافت تذکر از کمک داور از زمین مسابقه اخراج شد».

رامین دلاور بازدید : 341 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (1)

ریکاوری این بازیکن، آمادگی او برای پا به توپ شدن در بازی سوپر کاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید در چهارشنبه را مشخص می کند.

بنا به گزارشی که تیم خدمات پزشکی امروز منتشر کرد، تست های پزشکی شکستگی استخوان گونه سمت راست کارلس پویول را تایید می کنند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


کاپیتان برنامه بهبود محافظه کارانه را ادامه می دهد، اما به هم تیمی هایش در جلسه تمرینی فردا می پیوندد. ریکاوری او، آمادگی او را برای پا به توپ شدن در سوپر کاپ اسپانیا در مقابل مادرید در روز چهارشنبه مشخص می کند.

حمید بازدید : 391 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
UEFA Champions League : Víctor Valdes - Gerard Pique - Didier Drogba, FC Barcelona v FC Chelsea 

جرارد پیکه، مدافع بارسا، که در دیدار شب گذشته تیمش مقابل چلسی، بعد از برخورد با ویکتور والدس آسیب دید، از بیمارستان مرخص شد.

این مدافع ملی پوش اسپانیایی در نیمه اول دیدار شب گذشته در حالی که قصد مهار دیدیه دروگبا را داشت، با والدس برخورد کرد و برای لحظاتی، هوشیاری اش را از دست داد و در نهایت مجبور شد در دقیقه 25 جایش را به دنی آلوس بدهد.

او شب گذشته را در بیمارستان سپری کرد اما بعد از اینکه مشخص شد خطری او را تهدید نمی کند، امروز بیمارستان را ترک کرد.

در بیانیه ای که در سایت باشگاه بارسا منتشر شده، آمده است:"  جرارد پیکه بعد از پشت سر گذاشتن معاینات پزشکی، بیمارستان را ترک کرد.

مدافع بارسابعد از برخورد شدیدی که با دروگبا و والدس داشت، شب گذشته را در بیمارستان، تحت مراقبت سپری کرد.

حمید بازدید : 403 دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
Liga : Carles Puyol (FC Barcelona vs Real Madrid)

 کارلس پویول مدافع اسپانیایی باشگاه بارسلونا در صحبتهای یاعلام کرده که بازیکنان این تیم باید شکست 1-2 مقابل رئال مادرید در دیدار شنبه شب ال کلاسیکو را به دست فراموشی بسپارند و برروی بازی بعدی شان در لیگ قهرمانان اروپا و مقابل چلسی تمرکز کنند.

این درحالی است که آبی اناری ها در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرماانان اروپا بانتیجه 0-1 مغلوب چلسی شده بودند و پویول اکنون در صحبتهایی اعلام کرده که شاگردان گواردیولا عزمشان را جزم کرده اند تاورق را برگردانند.

پویول در صحبتهایی که در وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا بازتاب یافت گفت:« ما الان باید برروی بازی سه شنبه شب تمرکز کنیم. لیگ قهرمانان اروپا تورنمنتی است که دوست داریم تا در آن به قهرمانی برسیم و در آستانه یک فینال دیگر هستیم. ما باید کاملا مراقب ضد حملات چلسی باشیم. من درانتظار تیمی هستم که از نظر تاکتیکی شبیه رئال بازی کند.»

مدافع باتجربه بارسا ادامه داد:« اگر ما در فینال با رئال مواجه شویم، فینال خیلی جذابی خواهد بود. باید ببینیم که تا آن زمان چه پیش خواهد آمد ولی درحال حاضر برروی بازی سه شنبه شب تمرکز کرده ایم.»

رامین دلاور بازدید : 562 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

رسانه‌هاي خبري آرژانتين پس از شکست بارسا در ا‌‌ل‌کلاسيکو از رئال،‌ به حمايت از ليونل مسي پرداختند.

نشريات روز يکشنبه (امروز) آرژانتين بطور گسترده اخبار و حواشي مربوط به ديدار شب گذشته دو قدرت حال حاضر فوتبال اسپانيا و جهان را پوشش دادند. اما در ميان اين گزارش‌ها به حمايت از اعجوبه هموطن خود در بارسا پرداختند که در ورزشگاه نيوکمپ، شب کم‌ فروغي را پشت سر گذاشت.

روزنامه اوله در اين مورد نوشت: 2 بر يک به سود ياران کريس رونالدو. اين بار همه چيز بر وفق مراد مهاجم پرتغالي مادريدي بود. اما ليونل ناراحت نباشد. فرصت درخشش مجدد او مثل چند مصاف گذشته‌اش با کهکشاني‌ها باز هم در دربي‌هاي آينده فرا خواهد رسيد.



روزنامه کلارين، ديگر نشريه چاپ اين کشور آمريکاي جنوبي عنوان کرد:‌ سيستم گوارديولا براي تقابل با رئال، جامع و تاثيرگذار نبود که در اين ميان باعث لطمه زياد به توان مسي شد.

رامین دلاور بازدید : 344 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

بالاخره تلاش بی شائبه چند ده داور به ثمر نشست و رئال مادرید پس از ناکامی های متوالی موفق شد بارسلونا را در خانه -به اصطلاح- شکست دهد.

شب گذشته دومین الکلاسیکوی این فصل در حالی در نیوکمپ برگزار شد، که بجای بازیکنان سرشناسی مانند پدرو، الکسیس و فابرگاس، تیو و تیاگوی بی تجربه، در کنار آدریانو پر اشتباه در ترکیب حضور داشتند.


.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


داور ها در مادرید خانه کرده اند

خوزه مورینیو، سر مربی رئال مادرید، پس از 3 فصل متوالی ناکامی در کسب نتیجه مقابل بارسلونا، بالاخره شانه به شانه داوران موفق به شکست بارسلونا شد. ضعف داوری و تصمیمات غلط، مدت هاست که جزء جدایی ناپذیر جدال این دو تیم لالیگا شده است. شب گذشته نیز گل آفساید سامی خدیرا، مسلما نشان از علاقه تیم داوری به برتری رئال مادرید داشت.


رامین دلاور بازدید : 1304 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بارسا و مادرید، تقریبا در تمامی آمارهای تیمی و فردی از سایر تیم های حاضر در لیگ، پیش هستند. بعضی از رکوردهای آنان شبیه به هم اما تعدادی نیز با تفاوت چشمگیر ثبت شده اند.

• بیشترین گل ها: رئال مادرید با داشتن 107 گل، تنها یک گل دیگر با رکورد خود فاصله دارد، در حالیکه بارسا فاصله چندانی تا صدتایی شدن تعداد گلهایش ندارد؛ بارسا تا کنون 96 گل به ثمر رسانده است.


• بهترین دفاع ها: آنها با انجام 33 بازی در لیگ، بهترین دفاع را هم به نام خود ثبت کرده اند که در این آمار، بارسا با 24 گل خورده در صدر است و مادرید با 29 گل خورده در رده دوم قرار دارد.
حمید بازدید : 347 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
Barcelona Director of Football Txiki Begiristain
 

سایت گل- تکسیکی بگیرستاین، مدیر ورزشی سابق بارسلونا در صحبتهایی اعلام کرد که بعد از کنار رفتن فرانک ریکارد از نیمکت مربیگری بارسا در سال 2008، نام مورینیو به عنوان یکی ازنامزدهای هدایت بارسا مطرح شده بود.

ریکارد بعد از فصلی ناامید کننده از سمت خود برکنار شد. درآن زمان مورینیو هم بیکار بود و نام او به عنوان یکی از گزینه های هدایت بارسا مطرح شد ولی درنهایت سران این باشگاه گواردیولا را به عنوان مربی جدیدشان برگزیدند.

رامین دلاور بازدید : 311 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

بارسا به ازای هر قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، حداقل یک بار در لندن بازی کرده است؛ فینال در لندن، یا بازی مقابل چلسی. رویارویی با چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یادآور گل معروف اینیستا در سال 2009 می باشد؛ این گل در لحظه ای که تقریبا همه چیز از دست رفته بود توسط هافبک تکنیکی بارسا به ثمر رسید و بدین ترتیب آبی و اناری پوشان را مسافر رم کرد.


پویول و ماسکرانو از بارسا و ایوانویج، داوید لوئیز، اشلی کول و میرلس از چلسی، هر کدام در صورت دریافت یک کارت زرد در بازی امشب، بازی برگشت را از دست خواهند داد.


براساس تاریخچه لیگ قهرمانان اروپا، سرنوشت بارسا در این رقابت ها تا حد زیادی به بازی آنها در لندن بستگی دارد. آبی و اناری پوشان در سال های 1992 و 2011 در همین لندن به جام قهرمانی این رقابتها دست یافتند. همچنین در سال های 2006 و 2009 با حذف چلسی به ترتیب در مرحله یک شانزدهم و نیمه نهایی لیگ قهرمانان به فینال این رقابت ها راه یافتند؛ در واقع هربار بارسا جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برده، به نحوی از لندن گذر کرده است. هم اکنون نیز آنها برای یک پیروزی دیگر در پایتخت انگلیس به سر می برند. این بار آنها باید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل آبی های لندنی قرار بگیرند که این دیدار ذهن هر هواداری را فورا به گل خاطره انگیز اینیستا در دقایق تلف شده بازی در سال 2009 سوق می دهد.

رامین دلاور بازدید : 312 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

6می 2009؛ بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین چلسی و بارسلونا در جریان بود. فقط چند ثانیه باقی مانده بود تا تمام دنیا، چلسی را بعنوان فینالیست بشناسند، اما یک شوت زیبا تمام پیش بینی ها را به هم زد. این آندرس اینیستا بود که همه چیز را تغییر داد تا بارسلونا فصل خوب خود را با شکست چلسی و صعود به فینال رقابت ها تکمیل کند.

یک هفته پیش از آن بازی، بارسلونا در نیوکمپ در عبور از خط دفاعی پرتعداد چلسی ناکام ماند تا همه چیز به استنفورد بریج موکول شود. آقای گاس هیدینگ، مربی وقت تیم چلسی، با تاکتیک خاص خود بدنبال نتیجه تساوی بود، که موفق به این کار هم شد. بارسلونا هر چقدر تلاش کرد به دفاع بسته و پرتعداد چلسی برخورد کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

شاید اگر قضاوت ضعیف آقای ولفگانگ اشتارک در این بازی نبود بارسلونا با خیالی راحت به مصاف چلسی در استمفورد بریج می رفت، اما این اتفاق نیفتاد تا بارسلونا در بازی برگشت دچار مشکلات زیادی در خط دفاع شود، تا جایی که به دلیل کمبود دفاع، پپ گواردیولا به اجبار از یحیی توره در خط دفاع استفاده کرد.
در بازی برگشت بود که چلسی باز هم بازی بسته ای را ارائه کرد، ولی توانست بارها دروازه والدس را تهدید کند و در نهایت موفق شد به وسیله «اسین» گل برتری را وارد دروازه بارسا کند و اگر شانس با بارسا یار نبود، این چلسی بود که باید در فینال به مصاف منچستر یونایتد می رفت.
رامین دلاور بازدید : 418 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (6)

جان تری و کارلس پویول بعد از دوران حرفه ای تقریبا مشابهی که تاکنون داشتند، در مسیر هایی متقابل، باری دیگر در استمفورد بریج در شب چهارشنبه به مصاف هم خواهند رفت.

چلسی و بارسا از تجربه های زیادی بهره می برند که در قلب آنها کارلس پویول و جان تری حضور دارند. هر دو کاپیتان تجربه های زیادی دارند و موارد مشابهی را تجربه کرده اند. مرد انگلیسی 31 ساله و بازیکن کاتالانی 34 ساله هر دو از طریق سیستم جوانان باشگاه ها حمایت و رشد یافته اند، زیر نظر مربیانی که در سال های 1998 و 1999 ستاره بوده اند.

بیش از 1،000 بازی بین آنها

تری و پویول از فصل 2004/05 سابقه کاپیتانی بارسا و چلسی را دارند و هر دو بیش از 500 بازی رسمی برای باشگاه در سطح حرفه ای انجام داده اند. در لندن، هر چند یک هافبک در سال های شکل گیری خود کانون توجه طرفداران است، اما پویول کارش را به عنوان یک مهاجم آغاز کرد و به تیم اول پیوست؛ او در حال حاضر نقش خود را در مرکز خط دفاعی تثبیت نموده است. هر دو آن ها شخصیتی برجسته دارند، در مصاف های هوایی قویی هستند و عموما بازی های جوانمردانه از خود به نمایش می گذارند (تری 4 بار و پویول فقط 2 بار اخراج شده اند).

رامین دلاور بازدید : 378 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

22بازیکن برگزیده آبی اناری برای رویارویی امشب بارسلونا با چلسی، امروز عصر در استمفورد بریج به تمرین پرداختند.

استمفورد بریج برای همیشه در خاطره هواداران بارسلونا خواهد ماند. جایی که آندرس اینیستا در 6 می 2009 با گل حساس خود موجب صعود بارسلونا به فینال رم شد. دیروز عصر، هافبک اسپانیایی، با هم تیمی هایش به استمفورد بریج رفتند، که فردا میزبان دو تیم مطرح اروپایی ست.

جلسه تمرینی زیر باران

همه 22 بازیکن بارسلونا (18 بازیکن تیم اصلی و 4 بازیکن بارسا ب) در زیر هوای سرد و بارانی لندن به تمرین پرداختند. بازی مقابل چلسی در ساعت 20:45 (23:15 به وقت ایران) شروع خواهد شد.

رامین دلاور بازدید : 319 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

12 سال بعد از بازی مقابل یکدیگر در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بین اف سی بارسلونا و چلسی، این دو مرد یکبار دیگر در روز چهارشنبه، اما این بار به عنوان سرمربی رو در روی هم قرار می گیرند.

این چهارشنبه، 18 آوریل، جوزپ گواردیولا و روبرتو دی ماتیو به عنوان سرمربی های بارسلونا و چلسی رو در روی هم قرار خواهند گرفت؛ 12 سال بعد از اینکه این دو به عنوان بازیکن مقابل هم قرار گرفتند در حالی که به ترتیب از آبی اناری ها و آبی ها دفاع می کردند. آن بازی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل 2000-1999 بود. در آن زمان، بارسا به نیمه نهایی صعود کرد.

شب رویایی در نیوکمپ

نتیجه 3-1 در استمفورد بریج تیم لوئیس ونگال را در شرایط متفاوتی در بازی برگشت در نیوکمپ قرار داد. در آن شب اف سی باسلونا با یک عملکرد رویایی 5 بار دروازه چلسی را مورد هدف قرار داد تا از حضور در نیمه نهایی مطمئن شود. کاتالان ها در مرحله بعد توسط والنسیا حذف شدند.

رامین دلاور بازدید : 350 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

تیم در لندن به سر می برد و چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان با چلسی روبرو خواهد شد. گواردیولا 22 بازیکن از جمله کیتا و آفلای را برای رویارویی اروپایی با خود آورده است.

بارسلونا در چارچوب مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، روز چهارشنبه در لندن به مصاف چلسی خواهد رفت. بارسا در بعد از ظهر روز دوشنبه شهر بارسلون را به مقصد انگلستان ترک کرده بود و تا روز پنج شنبه به وطن بر نخواهد گشت. تیم راس ساعت 9 شب(به وقت محلی) در لندن فرود آمد (یک ساعت عقب تر از وقت محلی کاتالان) و مستقیما به سمت هتل حرکت کردند.

ساندرو روسل، همراه با اعضای هیئت مدیره و مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، آندونی زوبی زاررتا، به همراه تیم وارد لندن شده اند.

رامین دلاور بازدید : 342 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)

بارسا برای قهرمانی در این فصل در 10 روز آتی سه بازی کلیدی و مهم را پیش رو دارد: دو بازی رفت و برگشت در لیگ قهرمانان با چلسی و شنبه شب دیدار الکلاسیکو در لالیگا. برای حضور در فینال دیگری از لیگ قهرمانان، دو بازی رفت و برگشت در برابر چلسی تعیین کننده خواهد بود و بازی با مادرید، امید به کسب قهرمانی در لالیگا را برای بارسا زنده نگه خواهد داشت.

در اغلب پیامهایی که پپ گواردیولا دراین چند سال اخیر به بازیکنان و هواداران بارسا داده است، این جمله به کرار شنیده شده است که: «وقتی وارد ماه آوریل می شویم، باید شرایط تیم طوری باشد که درکورس رقابتها، شانس قهرمانی وجود داشته باشد». در این فصل نیز بار دیگر شاهد آن هستیم که بارسا در هر سه جام لیگ قهرمانان، لالیگا و حذفی داعیه قهرمانی دارد و در حقیقت بار دیگر همان گفته های گواردیولا در ذهن ها تداعی می شود. برای بارسا ده روز آینده، روزهایی کلیدی خواهد بود که سرانجامِ آن می تواند هم در میدان لیگ قهرمانان و هم در رقابتهای داخلی اسپانیا قهرمانی را برای بارسا به ارمغان آورد.

استمفورد بریج و ال کلاسیکو

برای بارسایی ها ابتدای هفته با بازی چهارشنبه شب لندن شروع خواهد شد، همان جایی که باید در چارچوب لیگ قهرمانان و در مرحله نیمه نهایی برای بازی رفت به میدان بروند. برنامه به اینصورت تنظیم شده است که تیم در روز دوشنبه با رسیدن به لندن تا پنجشنبه مجبور خواهد بود، دور از نیوکمپ باشد؛ البته مطمئنا استمفورد بریج برای بازیکنان یادآور خاطرات خوش پیروزی در بازی نیمه نهایی سال 2009 را تداعی خواهد کرد.

رامین دلاور بازدید : 335 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

بازیکن از ترکیب یازده نفره تیم کنونی بارسا به سرمربی گری جوزپ گواردیولا، سه سال پیش در یازدهمین بازی مقابل تیم چلسی نیز حضور داشتند. در حالی که پس از فصل 2008/09، تیم چلسی تنها 4 عنوان قهرمانی بدست آورده است، تیم بارسلونا فاتح 13 عنوان قهرمانی شده است.

برای تیم بارسلونا و تیم چلسی در این سه سال اتفاق های زیادی افتاده است و مسیر هایی متعددی این دو تیم پشت سر گذاشته اند و حالا رقیب یکدیگر در نیمه نهایی این فصل لیگ قهرمانان هستند و می خواهند شایستگی خود را ثابت کنند. از زمان به ثمر رسیدن گل آندرس اینیستا در استمفورد بریج در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سال 2009، این تیم انگلیسی موفق به کسب چهار عنوان از قبیل جام کامیونیتی شیلد در سال 2009، لیگ برتر در فصل 2009/10 و جام حذفی در سال 2009 و 2010 شده است؛ بارسلونا نیز از آن زمان تا به حال فاتح 13 عنوان قهرمانی بوده است.

همان گروه از بازیکنان

با این حال با وجود گذشت سه سال از آن زمان، ترکیب اصلی دو تیم تغییر ناچیزی پیدا کرده است. بسیاری از بازیکنان چلسی که در سال 2008/09 در مقابل بارسلونا بازی کرده بودند، هنوز با این تیم هستند. تنها بازیکنانی که چلسی را ترک کرده اند عبارتند از: الکس، بالاک و آنلکا؛ این در حالی است که چک، بوسینگوا، تری، لمپارد، کول، اسی ین و دروگبا هنوز هم بخشی از قالب این تیم لندنی هستند.

رامین دلاور بازدید : 333 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

در آستانه بازی حساس چهارشنبه شب چلسی- بارسلونا در استمفورد بریج، سید لاو، نویسنده اسپانیایی، بر تحول ماسکرانو، کاپیتان سابق تیم ملی آرژانتین و بازیکن 27 ساله بارسلونا، اشاره کرد. این بازیکن در سال 2010 از تیم لیورپول به آبی اناری ها پیوست؛ وی به عنوان یک هافبک تدافعی به بارسلونا پیوست اما با توجه به مصدومیت طولانی مدت پویول و تلاش پیکه برای رسیدن به فرم ایده آل خود، این بازیکن تحت نظر گواردیولا به یک مدافع وسط مطمئن تبدیل شد.

لاو افزود، ماسکرانو ذاتا در دفاع مستعد می باشد و به این نکته اشاره کرد که او چگونه با تمایل بسیارش برای یادگیری، توانسته پیشرفت چشمگیری داشته باشد؛ وی بدون هیچ گونه شکایت، خودش را با سیستم بارسلونا مطابقت داده است، صفاتی که میتوانست بازیکن سابق سوئدی بارسلونا را بهره مند سازد. پس هیچ عجیب نیست که گواردیولا چنین سخنانی را در وصف ماسکرانو بگوید: « من هیچ وقت از او انتظار نداشتم که این چنین هر آنچه که در توانش دارد را انجام بدهد؛ ارزش او غیر قابل تصور است. وی به عنوان یک بازیکن و یک فرد، خیره کننده است. خاویر ماسکرانو بهترین خرید بارسلونا در 4 سال اخیر می باشد». 


جستجو برای پیدا کردن نقطه ضعفی برای بارسلونا در مصاف با تیم چلسی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، غالبا در بازی کردن یک هافبک (ماسکرانو) به عنوان مدافع خلاصه می شود؛ بازیکنی که به نظر میرسد نمیتواند با فلسفه بارسلونا سازگار شود.


رامین دلاور بازدید : 425 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (0)

در حالی که بازی مقابل چلسی و رئال مادرید نیز در پیش است، مسیر آرزوهای بارسا و لوانته امشب در سیوتات دی والنسیا به یکدیگر رسیده است. تیم شگفتی ساز این فصل رقابت های لالیگا یعنی تیم لوانته تنها دو امتیاز با جایگاه های لیگ قهرمانان فاصله دارد و بارسلونا نیز با 4 امتیاز فاصله با رئال مادرید صدر نشین، در جایگاه دوم لیگ قرار دارد.

هر دو تیم لوانته و بارسلونا در کوتاهترین مسیر برای رسیدن به اهداف خود قرار دارند. این تیم والنسیایی تنها دو امتیاز با جایگاه چهارم جدول فاصله دارد تا بتواند جواز حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان را کسب کند. درست هنگامی که کاتالان ها در تلاشند تا اختلاف 4 امتیازی خود را در لیگ با صدرنشین جدول - نائب قهرمان فصل پیش_ کم کنند. هر دو تیم امشب در سیوتات دی والنسیا دیدار خواهند کرد. این بازی اولین بازی هفته ای سرنوشت ساز برای بارسلونا است. آن ها در این هفته همچنین با چلسی (چهارشنبه ) و رئال مادرید (شنبه ) دیدار خواهند کرد. برای زنده نگه داشتن امید کسب عنوان، به بازیکنان بارسا دستور داده شده است که به این دو بازی فکر نکنند.

حضور آلوز و پیکه و عدم حضور کیتا

گواردیولا خوش حال است که دوباره می تواند آلوز و پیکه را پس از مصدومیت فرا بخواند، اما مشکل مختصری در ران پای راست سیدو کیتا موجب شده است که نتواند در ترکیب 18 نفره تیم قرار بگیرد. در طول یک سال اخیر این بازیکن اهل مالی آخرین گل بارسا به لوانته را به ثمر رسانده و با این گل، کسب سومین عنوان پیاپی لیگ را برای بارسا قطعی ساخته است. سسک که در بازی مقابل ختافه محروم بود نیز به ترکیب پیوسته است؛ در این ترکیب دو بازیکن تیم ب به نامهای تیو و مونتویا نیز حضور دارند.

رامین دلاور بازدید : 355 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (0)

مربی بارسا، با اینکه دیدار برابر چلسی را در پیش رو دارد، در بازی امشب به هیچکدام از ستارگانش استراحت نخواهد داد چرا که «با توجه به شرایط کنونی، بازی با لوانته برای ما از هر چیزی مهمتر است». او معتقد است که تیمش باید در بازی امشب در زمین سیوتات دی والنسیا حتما به پیروزی دست یابد چون در غیراینصورت «زمانی که به مصاف مادرید می رویم، شانسی برای قهرمانی در لالیگا نخواهیم داشت».

جوزپ گواردیولا، جدال امشب تیمش برابر لوانته را مهمترین بازی پیشرو می داند. او می داند که بازی بعدی تیمش در لالیگا مقابل رئال مادرید صدرنشین بسیار دشوارتر از آن چیزی که هواداران تصور می کنند و در این باره می گوید: «من با بهترین نفراتم بازی خواهم کرد و این بهترین روش ممکن است تا بتوانیم بر حریف و شرایط زمین غلبه کنیم». اگر چه او دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل چلسی را نیز قبل از الکلاسیکو پیشرو دارد، از اینکه ستارگان تیمش فرصتی برای استراحت نخواهند داشت، گلایه نمی کند: «ما می دانیم شرایط سختی در پیشرو داریم، اما می خواهیم به رقابتمان در لالیگا همچنان ادامه دهیم و برای رسیدن به هدفمان باید با بهترین نفرات ممکن به میدان برویم... اگر اختلافمان با صدرجدول 10 امتیاز بود فقط برای قهرمانی در یک رقابت تمرکز می کردیم، اما با توجه به شرایط کنونی مان، بازی با لوانته از هرچیزی برای ما مهمتر است».

او معتقد است که درلالیگا فاصله شان با صدر جدول نباید بیشتر از چهار امتیاز بشود: «اگر مقابل لوانته به پیروزی نرسیم، برد برابر رئال مادرید چه ارزشی برای ما خواهد داشت». وی در ادامه افزود: «در این صورت شانس کم خود برای قهرمانی را نیز از دست خواهیم داد... فقط یک راه برای ماندن در کورس قهرمانی وجود دارد و آن هم کسب پیروزی در دیدارهای باقیمانده است».

رامین دلاور بازدید : 397 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (1)

حضور پیکه و آلوز به عنوان مدافع مرکزی و جانبی در لیست 18 نفر، مهم ترین خبر بازی لوانته محسوب می شود. با این حال، کیتا نیز به دلیل مصدومیت خفیفی که در ران راست خود احساس می کند، در لیست قرار نگرفته است.

در این میان مربی بدنساز نیز خبرهای خوبی برای تیم دارد؛ برای بازی شنبه در ورزشگاه لاسیکستا، بارسا دو بازیکن مصدوم خود- دنی آلوز و جرارد پیکه- را در اختیار خواهد داشت. این دو بازیکن، پس از رهایی از مشکل عضلانی خود، مجوز بازی را از پزشک تیم دریافت کرده اند. جرارد پیکه، دو بازی گذشته لیگ را به دلیل حکم کمیته انضباطی و مسابقه با ختافه را نیز بدلیل مصدومیت از دست داده است.

در همین حال، سیدو کیتا با رعایت جانب احتیاط، حتی در لیست 18 نفره نیز قرار نگرفت تا مصدومیت ران راست او به طور کامل برطرف شود. در نتیجه نام او به لیست غایبین دیگر: ویا، فونتاس و آبیدال، اضافه خواهد شد. افلای، بازیکن هلندی، روز چهارشنبه مجوز بازی اش را دریافت کرده اما با این وجود بازهم در لیست قرار نگرفته است. در بین بازیکنان دعوت شده، نام مونتویا و کریستین تیو از تیم ب نیز دیده می شود.

حمید بازدید : 284 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)
Former Barcelona player Hristo Stoichkov 

 هریستو استویچکوف، ستاره سابق باشگاه بارسلونا معتقد است که رئالی ها عصبی شده اند و اعلام کرد که ابی اناری ها می توانند جام قهرمانی را از دستان شاگردان مورینیو دربیاورند.

مادریدی ها چهارشنبه شب با نتیجه 1-4 در داربی مادرید به پیروزی رسیدند و از سد اتلتیکومادرید عبور کردند. دراین میان هریستو استویچکوف که در طول سالهای 1990 تا 1998 سابقه پوشیدن پیراهن بارسا را در کارنامه ورزشی اش می بیند،معتقد است که آبی اناری ها می توانند قهرمان لالیگا شوند.

استویچکوف در صحبتهایی به سپورت گفت:« رئالی ها عصبی و تحت فشار به نظر می رسند. این تنها به نفع بارساست که در شرایط خوبی است و امتیاز دیگری از دست نخواهند داد.من همیشه از بارسلونا در مسیر کسب جام قهرمانی حمایت می کنم. آنها اگر در تمام بازیهای باقی مانده به پیروزی برسند، جام قهرمانی مال آنهاست.»

بارسا در هفته بعدی رقابتهای لالیگا مقابل لوانته قرار می گیرند و بعد از آن در روز 21 آوریل مقابل رئال بازی خواهندکرد

رامین دلاور بازدید : 459 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (1)


تصمیمات باشگاه برای پیش فصل آینده، اردوهای داخلی و داشتن تنها چند بازی دوستانه اروپایی است. هدف از انجام این کار دستیابی به جمع بندی متعادل با توجه به بازی های چند فصل اخیر و آمادگی بیشتر برای لیگ قهرمانان و بازی های المپیک است.

اف سی بارسلونا، اردوی پیش فصل 2012/13 خود را در اروپا و با داشتن چند بازی دوستانه که هنوز در حال برنامه ریزی هستند، برگزار خواهد کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

باشگاه تمایل دارد از تمامی هواداران خود در سراسر دنیا، که پیگیر سفرهای تیم هستند، تشکر کند و به آنها تضمین می کند که در سال های آتی تورهای بین المللی بیشتری خواهد داشت.
رامین دلاور بازدید : 336 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)

سرمربی تیم بارسلونا آخرین برد این تیم را به اریک آبیدال تقدیم کرد؛ آبیدال سه شنبه همین هفته برای پیوند کبد زیر تیغ جراحی رفت.
گواردیولا گفته است: «از عملکرد تیم بسیار راضی هستم، چرا که حمله به تیمی که 9 نفره دفاع می کند کار ساده ای نیست». جوزپ گواردیولا قصد دارد با تقدیم برد قاطعانه بارسا مقابل ختافه به آبیدال که روز گذشته برای پیوند کبد مورد عمل جراحی قرار گرفته است، به او قوت قلب بخشد: «از اینکه می توانیم این برد را به آبیدال و پسر عمویش جرارد تقدیم کنیم، بسیار راضی ام. روزی که او در اتاق عمل بود، برایمان پیروزی ویژه ای رقم خورد».

عملکرد شاگردان گواردیولا مقابل تیمی که در نیوکمپ به امید حفظ نتیجه 0-0 صف آرایی کرده بود، برای او قابل قبول است: «ما بسیار راضی هستیم، چرا که بازی مقابل چنین تیم دفاعی، ساده نیست. ما با حوصله پیش رفتیم و موفق شدیم در اوایل بازی دروازه حریف را باز کنیم، ما با خلق موقعیت به گل رسیدیم. به طور کلی، بازی تحت کنترل ما بود». هم چنین اضافه کرد: «نفوذ در دفاع تیمی که با 9 بازیکن دفاع می کند، کار دشواری ست».


وقت تمرکز بر لوانته رسیده است

مربی بارسلونا می داند که نمی تواند در بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید تاثیری بگذارد، با این حال او گفته است: «روند خوبی را پیش رو داریم و می بایست تنها بر کار خود تمرکز کنیم. باید به روی دو بازی سختی که در خانه حریف داریم تمرکز کنیم؛ لوانته و رایو. این دو بازی جایگاه ما را در لیگ رقم می زنند».
رامین دلاور بازدید : 327 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)
آبی و اناری پوشان در بازی شب گذشته خود به لطف گلزنی الکسیس (2)، مسی و پدرو به دهمین پیروزی متوالی خود در لالیگا دست یافتند و هم اکنون در فاصله یک امتیازی رئال مادریدی قرار گرفته اند که امشب باید به مصاف تیم همشهری خود برود.

یاران اف سی بارسلونا، سه شنبه شب در نیوکمپ نمایش باشکوهی داشتند. آنها با ارائه یک فوتبال زیبا ختافه را در هم کوبیدند و حالا در یک قدمی رئال مادریدی قرار گرفته اند که امشب یک دربی حساس را در ویسنته کالدرون و مقابل رقیب همشهری اش یعنی اتلتیکو مادرید برگزار می کند.

مردان گواردیولا شب گذشته از ابتدا تا انتهای بازی نمایش بسیار خوبی داشتند، الکسیس و مسی در نیمه اول هر کدام یکبار گلزنی کردند و بازیکن شیلیایی بارسا موفق شد در نیمه دوم نیز با ضربه سر دروازه حریف را باز کند، پدرو نیز در دومین بازی متوالی اش برای بارسا گلزنی کرد تا بازی با نتبجه 0-4 به نفع بارسا خاتمه یابد. بدین ترتیب شب گذشته و در مصاف با ختافه، دهمین پیروزی متوالی بارسا در لیگ رقم خورد و هم اکنون آنها منتظر دیدار شنبه شب خود مقابل پدیده این فصل لالیگا یعنی لوانته خواهند بود؛ اگرچه نیم نگاهی نیز به اتفاقات دربی امشب مادرید نیز خواهند داشت.

رامین دلاور بازدید : 295 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)

پیروزی بارسا در روز سه شنبه مقابل ختافه رکورد برابری پپ گواردیولا را با فرانک رایکارد، با 112 گل در لالیگا ثبت کرد.

گواردیولا به عنوان مربی بارسلونا به شکستن رکوردها ادامه می دهد. بعد از پیروزی شب گذشته مقابل ختافه، گواردیولا اکنون در جایگاه دوم در میان مربیان بارسلونا از نظر تعداد گل قرار دارد؛ گواردیولا همراه با فرانک رایکارد، با 112 گل در جایگاه دوم قرار دارند. این مربی کاتالانی با هدایت تیم در 146 بازی لیگ و با درصد برد 76.8 -که بالاترین درصد در میان مربیان تاریخ بارسلونا می باشد- به این رکورد دست یافته است. درصد برد رایکارد در لالیگا 56.9 بود.


تنها 10 شکست

اگر تعداد برد های گواردیولا شگفت انگیز است، تعداد بازی هایی که در آن، تیم گواردیولا شکست خورده است بیش از آن متحیر کننده است. در این 146 بازی بارسا، آن ها تنها 10 بار شکست خورده و 24 بار مساوی کرده اند. تیم او 392 گل به ثمر رسانده و 103 گل واگذار کرده است. از نظر امتیاز، بارسای گواردیولا در طول سه فصل اخیر 354 امتیاز کسب کرده است.

مصطفی.اس بازدید : 349 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (1)

  این درحالی است که دو تیم بارسلونا و چلسی در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار خواهند گرفت اسین غنایی در وب سایت شخصی اش به این نکته اشاره کرده که تیم گواردیولا شکست ناپذیر نیست و به جنجالی که در مصاف دو تیم در سال 2009 ایجادشده بود هم اشاره کرده

اسین دراین باره نوشته:« ما در فصول اخیر، چند باری مقابل بارسا قرار گرفتیم و در آنها دیدارها می توانستیم بارسا را شکست دهیم. این همان کاری است که الان سعی می کنیم تا آن را انجام دهیم. آخرین باری که تیم ما مقابل بارسا قرار گرفت، درام بزرگی اتفاق افتاد و درعین حال فوتبال خوبی را هم شاهد بودیم. در آن بازی همه چیز دیده شد؛ از جمله دو گل زیبا. ما بارسایی ها را در جایی که می خواستیم نگاه داشتیم ولی در همان لحظه ای که باید کار را تمام می کردیم لغزیدیم و چوبش را هم خوردیم.»
اسین با اشاره به آن بازی گفت:« در آن بازی بازیکنان اعتراضات زیادی برای اعلام پنالتی داشتند. من هیچ وقت در تمام طول عمرم درخواست این قدرپنالتی در یک بازی را ندیده بودم و ازاینکه حذف شدیم واقعا ناامید شدیم. البته حس می کنم که الان زمان خوبی برای ماست تا از سد بارسا عبور کنیم. بارسا شکست ناپذیر نیست.»

مصطفی.اس بازدید : 290 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

اين طور به نظر مي رسد که زلاتان ايبراهيموويچ، هنوز روزهاي جدايي اش از رختکن بارسا را فراموش نکرده و هنوز به دنبال پاسخ هايي براي مشکلات موجود ميان او و گوارديولا مي گردد.


   این درحالی است که زلاتان یکی از معدود بازیکنان دنیای فوتبال است که با پپ گواردیولا به مشکل خورد و در نهایت رختکن بارسا را به مقصد میلان ترک کرد. از تابستان سال 2012 تاکنون هنوز فکر ایبرا به بارسا و رابطه نه چندان مساعدش با گواردیولا درگیر است.

او در صحبتهایی از روزهای جدایی اش از بارسا گفته و دراین باره توضیح داده:« من بهترین تیم دنیا را ترک کردم؛ چون در آنجا یک نفر هست که با من مشکل دارد. گواردیولا برخورد مردانه ای با من نداشت؛ چرا که به من نگفت که مشکلش با من چیست. اگر من ندانم که مشکل چیست، اقلا من مردانه رفتار می کنم و از تیم می روم.»


روزنامه اسپورت کاتالونیا با انتشار بخشهایی از صحبتهای ایبرا دراین باره ادامه داد:مهاجم سوئدی میلان که به تازگی شاهد شکست تیمش مقابل بارسلونا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا ودر نتیجه حذف روسونری از گردونه این رقابتها به دست آبی اناری ها بود، ادامه داد:« یادم می آید که در طول یکی دو ماه همه چیز تغییرکرد. من سعی می کردم که پاسخی برای ابهاماتم بگیرم ولی تحت هیچ شرایطی به پاسخ نمی رسیدم. در پایان به خودم گفتم که اینها واقعا احمق هستند.من هیچ احتیاجی به هیچ توضیحی ندارم و به جایی می روم که می دانم که در آنجا می توانم پاسخهایی بگیرم و بتوانم بازی و فوتبالم را رشد بدهم.»

مصطفی.اس بازدید : 302 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

روازه‌بان تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا پس از پيروزي تيمش مقابل ساراگوسا گفت: با همين روند به سمت قهرماني حرکت مي‌کنيم.


    به نقل از اسپورت کاتالونیا، ویکتور والدس تصریح کرد: بارسلونا هراسی از فاصله با رئال مادرید ندارد، با همین روند هیچ مشکلی برای ثبت قهرمانی نداریم، لیگ قهرمانان اروپا با لالیگا متفاوت است و ما در هر رقابتی باید مختصات آن را بشناسیم و هوشمندانه حرکت کنیم.

والدس ادامه داد: بازی با ساراگوسا سخت بود، آن‌ها زمین خوبی  نداشتند و بازیکنان مجبور شدند به بازی هوایی روی بیاورند، این یک امتحان خوب برای ما بود و خوشحالم که حتی بدون تیکی‌تاکا نیز موفق عمل کردیم.

بارسلونا با نتیجه ۴ بر یک مقابل رئال ساراگوسا به برتری رسید و بازی امشب رئال مادرید مقابل والنسیا تکلیف تغییر در فاصله ۶ امتیازی را روشن خواهد کرد.

 

رامین دلاور بازدید : 299 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

در بازی اخیر، تیم 157 مین گل خود را جشن گرفت، به طوری که آنها تنها یک گل با رکورد گلزنی در اولین فصل حضور گواردیولا (2008/09) فاصله دارند. مسی با 58 گل در صدر قرار دارد که آمار، میانگین 1.18 گل در هر مسابقه را برای او به ثبت رسانده اند.

به نظر می رسد تیم در این فصل رکورد قبلی گلزنی خود در زمان مربیگری گواردیولا را خواهد شکست؛ به طوریکه تا بدینجا فصل آنها موفق به بثمر رساندن 157 گل -یک گل کمتر از این رکورد- شده اند. فصل 2009/10، تیم با 138 و فصل قبل نیز با 152 گل کار را به اتمام رساند.

آبی اناری ها

میانگین 2.97 گل در هر مسابقه

این 157 گل تنها در 53 مسابقه ای که تیم در 6 تورنمنت برگزار کرده، ثبت شده است؛ 86 گل در لالیگا، 33 گل در لیگ قهرمانان، 23 گل در جام حذفی اسپانیا، 8 گل در جام باشگاه های جهان، 5 و 2 گل نیز در سوپر جام اسپانیا و اروپا. تمام این تلاش ها منجر به ثبت میانگین 2.97 گل در هر بازی شده که بسیار بیشتر از فصول گذشته است. بارسا در فصل 2008/09، 2.54 و 2009/10، 2.33 و فصل گذشته نیز 2.45 را در کارنامه دارد.
رامین دلاور بازدید : 286 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)


تیم انگلیسی بعد از حذف بنفیکا از دور این مسابقات با کسب نتیجه 2-1 در استمفورد بریج، در مرحله بعد مقابل بارسا قرار خواهد گرفت. بازی رفت در 18 آپریل در استمفورد بریج و مسابقه برگشت نیز 24 آپریل، در نیوکمپ برگزار می شود.

حریف بعدی بارسا مشخص شد؛ چلسی، تیمی که بنفیکا را در مرحله قبل از لیگ قهرمانان حذف کرد. آبی پوشان در دور رفت، خارج از خانه توانستند با یک گل حریف خود را شکست دهند و شب گذشته نیز با نتیجه 2-1 در استمفورد بریج راهی دور بعدی مسابقات شدند. تیم انگلیسی اولین گل خود را از ضربه پنالتی لمپارد به دست آورد. اگرچه بنفیکا به دلیل اخراج پریرا، تمام نیمه دوم را با یک یار کمتر نسبت به حریف سپری کرد، اما در دقیقه 85 خاوی گارسیا توانست نتیجه را به تساوی بکشاند. در ادامه و در دقایق پایانی، مرلس با یک گل بازی را به نفع تیمش به پایان برد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

برای رسیدن به نیمه نهایی، چلسی در مرحله یک شانزدهم، ناپولی را از پیش رو برداشت و مرحله گروهی را نیز با قرار گرفتن در مکان بالاتری نسبت به لورکوزن، والنسیا و خنک به اتمام رساند.
مصطفی.اس بازدید : 296 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (0)

دافع کهنه کار ميلان تصميم داور درباره اعلام پنالتي دوم به سود بارسا را نادرست عنوان کرد.

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، دیدار بارسلونا و میلان با نتیجه ۳ بر یک به سود بارسا به پایان رسید. در این پیکار به دلیل خطای الساندرو نستا روی سرجیو بوسکتس، پنالتی بحث برانگیزی به سود بارسلونا اعلام شد که واکنش‌های بسیاری را در پی داشته است.

نستا در مورد اتفاقاتی که در آن صحنه افتاد، گفت: مقداری پیراهن بوسکتس را کشیدم ولی پویول با کشیدن پیراهنم از پشت، به من اجازه حرکت نداد. چیزی که من دیدم این بود که داور پیش از آنکه توپ وارد جریان بازی شود،‌ پنالتی‌اش را به سود بارسلونا اعلام کرد. در لیگ ایتالیا تعداد خطاهایی که به وسیله داوران اعلام می‌شود زیاد است. در بازی‌های اروپایی خطاهای کمتری گرفته می‌شود ولی پنالتی‌های اعلام شده برای کشیدن پیراهن در محوطه جریمه بسیار زیاد است. تصور می‌کنم داور این دیدار می‌توانست عملکرد بسیار بهتری داشته باشد.

وی در مورد بازی نیز گفت: ما باید در ضد حمله‌ها بهتر عمل می‌کردیم. گلی که به ثمر رساندیم نیز روی تاکتیک بود. برخی حرکت‌های ما بارسا را ترسانده بود ولی به هیچ وجه نتوانستیم آن کارها را ادامه دهیم. ما برابر بارسلونا بازی می‌کردیم. شما نباید در مقابل این تیم اشتباه کنید.

مصطفی.اس بازدید : 306 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (2)

ليونل مسي، مهاجم بارسا، از پيروزي 3-1 تيمش مقابل ميلان اظهار رضايت کرد.

بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید اما دو گل مسی و و تک گل اینیستا به آبی و اناری ها کمک کرد تا برای پنجمین فصل پیاپی راهی مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ شوند.
 
 ستاره آرژانتینی تایید کرد که میلانی ها شب سختی را برای آنها رقم زدند اما هم تیمی هایش را به خاطر کسب پیروزی مورد ستایش قرار داد.
 
 او در گفتگو با سایت یوفا گفت:" می دانستیم که دیدار دشواری خواهیم داشت. مسئله مهم این بود که ما می دانستیم چطور از قدرت مان استفاده کنیم و به همین دلیل توانستیم به پیروزی برسیم و راهی مرحله بعد شویم.
 
 میلان بازیکنان خوبی دارد. آنها کیفیت شان را در رقابت های سری آ و چمپیونزلیگ بار دیگر نشان دادند.
 
 مانند دیدار رفت، این دیدار هم دشوار بود اما ما خوب کار کردیم و توانستیم به نیمه نهایی برسیم."
 
 بارسا در مرحله بعد چمپیونزلیگ مقابل برنده دیدار تیم های چلسی- بنفیکا قرار خواهد گرفت.

رامین دلاور بازدید : 321 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (1)

گواردیولا 17 بازیکن از تیم اصلی به همراه مونیسا، تیو و مونتویا از تیم بارسا ب را برای بازی امشب با آ.ث میلان در استادیوم نیوکمپ انتخاب کرده است. ابراهیم آفلای که دیروز 26 ساله شد به همراه تیم تمرین کرد.

استادیوم نیوکمپ برای لیگ قهرمانان اروپا آماده است. باسلونا این دوشنبه آخرین تمرین خود را در جلسه یکی مانده به آخر بازی بسیار تعیین کننده در برابر آث میلان به انجام رساند. گواردیولا با 20 بازیکن یا به عبارت دیگر 17 بازیکن از تیم اصلی به همراه مونیسا، تیو و مونتویا از تیم بارسا ب تمرین کرد. سرمربی بارسا باید تا قبل از بازی، 2 بازیکن را از بین این بازیکنان حذف کند.

آبی اناری ها

ابراهیم آفلای نیز همانند آبیدال با تیم تمرین کرد. این بازیکن هلندی که همین دوشنبه 26 ساله شد، قبل از جلسه تمرین برای هم تیمی هایش سخنرانی کرد و پس از آن همه ایستادند و او را تشویق کردند.
رامین دلاور بازدید : 333 یکشنبه 13 فروردین 1391 نظرات (0)

ستاره برزيلي ميلان که بارسايي ها خاطره خوبي از او ندارند در ديدار سه شنبه شب حضورخواهد داشت.

بارسلونا سه شنبه شب در حالی در دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا میزبان میلان است که دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل پایان یافته بود.

الکساندر پاتو، مهاجم برزیلی میلان در بازی رفت به دلیل مصدومیت غایب بود اما به نظر می رسد که او بهبود یافته و می تواند در دیدار برگشت در نوکمپ برای میلان به میدان برود.

ژان پیر میرسمان، یکی از مشاوران تیم پزشکی میلان در صحبتهایی این خبر را اعلام کرد . اودر صحبتهایی اعلام کرد که پاتو بعد از سفر به آمریکا برای ارزیابی شرایطش، آماده است تا در ترکیب روسونری به میدان برود.

رامین دلاور بازدید : 432 شنبه 12 فروردین 1391 نظرات (0)


امشب در ورزشگاه نیوکمپ یکی از سخت ترین بازی های فصل، در مقابل اتلتیکو بیلبائو برگزار خواهد شد؛ این بازی می تواند امید بارسا را برای قهرمانی تاحدود زیادی حفظ کند. اگر بارسا در این بازی نتواند 3 امتیاز را کسب کند و رئال مادرید نیز بتواند مقابل اوساسونا در پامپلونا پیروز از میدان خارج شود، اختلاف بین دو تیم بارسا و رئال بیشتر می شود و امید قهرمانی کمتر. امیدواریم تیم با ارائه یک بازی خوب و پیروزی مقابل حریف قدرتمند خود، با امید به از دست دادن امتیاز توسط رئال، بتواند امیدها را برای قهرمانی در لالیگا پررنگ تر کند. قضاوت این بازی بر عهده ی آقای آربیترو مَتئو لاهوز از والنسیا خواهد بود.


آنچه گذشت

هر دو تیم در لیگ های اروپایی حاضر هستند. در حالی که بارسلونا در لیگ قهرمانان حضور دارد و مقابل میلان ایتالیا یک بازی سنگین را برگزار کرده است، تیم مارچلو بیئلسا روز پنجشنبه در لیگ اروپا مقابل میزبانش، شالکه آلمان به یک پیروزی شیرین و مطمئن دست یافته است. با توجه به نتیجه تساوی که بارسا بدست آورد، احتمال دارد برای آمادگی کامل در بازی برگشت لیگ قهرمانان، که روز سه شنبه هفته جاری در نیوکمپ برگزار خواهد شد، پپ گواردیولا به تعدادی از بازیکنای اصلی خود استراحت دهد. از طرف دیگر احتمال آن می رود که گواردیولا دست به ریسک نزند و برای از دست ندادن شانس قهرمانی لالیگا، ترکیب اصلی را به میدان بفرستد.
در طرف دیگر میدان، سرمربی اتلتیک بیلبائو اعلام کرده است که به هیچکدام از بازیکنان اصلی خود استراحت نخواهد داد و با تمام قوا مقابل بارسلونا قرار خواهد گرفت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ترکیب احتمالی

در صورتی که مربیان هر دو تیم تصمیم بگیرند با ترکیب اصلی پا به میدان بگذارند، ما ترکیب دو تیم را اینگونه پیش بینی می کنیم:
مصطفی.اس بازدید : 382 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

رسن ونگر سرمربي توپچي هاي لندن بر اين باور است که ميلان ايتاليا اين فصل از ابزار لازم براي بردن در ليگ قهرمانان اروپا برخوردار نمي باشد.


   روسونری ها موفق شدند تا در دور قبل با نتیجه پر گل 4-3 از سد آرسنال عبور کنند اما این مرد فرانسوی اصرار دارد که میلان به اندازه کافی سلاح مورد نیاز برای پیروزی را ندارد.

ونگر در مصاحبه با کوریره دلا اسپورت گفت: " بارسلونا یکی از مدعیان اصلی و شماره یک قهرمانی در اروپاست.  میلان در قالب تیم بسیار خوب عمل میکند و آن ها میتواند بر روی بازیکن بزرگی چون زلاتان نیز حساب باز کنند اما شخصا فکر نمیکنم آن ها سطح لازم برای پیروزی در این بازی برخوردار باشند. آنها در برخی نقاط دچار ضعف هستند."

روسونری باید فردا شب در ورزشگاه سن سیرو دور رفت مرحله یک چهارم نهایی برابر بارسلونا را برگزار کند.

مصطفی.اس بازدید : 332 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

جورجو کيه ليني، مدافع يوونتوس، اعلام کرد که در ديدار پيش روي ميلان مقابل بارسا در مرحله يک چهارم نهايي چمپيونزليگ، از تيم ايتاليايي حمايت مي کند.


   میلانی ها فردا شب در دیدار رفت میزبان حریف کاتالانی خواهند بود و با توجه به اینکه روسونری تنها تیم ایتالیایی باقی مانده در رقابت های اروپایی است، کیه لینی امیدوار است آنها بتوانند به مرحله بعد چمپیونزلیگ راه پیدا کنند.

او در گفتگویی گفت:" همه فوتبال دوستان دیدار چهارشنبه شب را دنبال خواهند کرد. برای ما ایتالیایی ها بسیار خوب است که میلان تا جای ممکن صعود کند، به ویژه در چنین شرایطی که در رنکینگ یوفا شرایط خوبی نداریم."

او همچنین از هم تیمی هایش خواست علی رغم عقب ماندگی 4 امتیازی نسبت به میلان، از دست یافتن به قهرمانی در رقابت های این فصل سری آ ناامید نشوند.

" ما باید به پیروزی در بازی های مان، که کار آسانی نیست، فکر کنیم. بقیه به این بستگی دارد که میلان چه خواهد کرد زیرا اگر آنها به همین روند ادامه بدهند، قهرمان خواهند شد."

میلانی ها این هفته در سری آ مقابل کاتانیا خواهند گرفت در حالی که یوونتوس باید با ناپولی روبرو شود.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 2,355
  • بازدید سال : 34,922
  • بازدید کلی : 479,801
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟