loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 288 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (0)

امروز با فوتبال جهان(2 )

پدرو:می توانیم میلان رو حذف کنیم

پدرو رودريگس مهاجم اسپانيايي باشگاه بارسلونا مطمئن است که تيمش در دور برگشت مرحله يک چهارم پاياني ليگ قهرمانان اروپا مقابل ميلان به برتري دست خواهد يافت.

بارسا و میلان که در دور رفت این مرحله در سن سیرو به تساوی بدون گل رضایت داده بودند، سه شنبه شب در نوکمپ بازی برگشت را برگزار خواهند کرد تا تکلیف یکی از تیمهای حاضر در مرحله نیمه نهایی این رقابتها مشخص شود.

پدرو امید فراوانی دارد و با خوش بینی به اوضاع تیمش می نگرد. او در صحبتهایی به افه گفت:« همه ما باور داریم که می توانیم به دور بعد راه بیابیم. میلان بازیکنان بزرگی دارد و قطعا کار مقابل آنها آسان نخواهد بود ولی ما مطمئنیم که می توانیم با حمایت هوادارانمان نمایش قابل قبولی را ارائه کنیم. میلان حریف سرسختی است که شکست دادنش آسان نیست.آنها همیشه می توانند به گل برسند ولی ما باور داریم که می توانیم به دور بعد برسیم.»



احتمال غيبت ژاوي در بازي با ميلان

طبق گزارش منتشره در روزنامه ال موندو دپورتيوو، پپ گوارديولا، مربي جوان بارسلونا خبر نگران کننده اي را در مورد روند درمان ژاويدريافت کرده است.

این درحالی است که آبی اناری ها خودشان را برای دیدار سه شنبه شب نوکمپ مقابل میلان آماده می کنند، اکنون خبر احتمال غیبت ژاوی دراین دیدار منتشر شده است.

ژاوی شنبه شب و در جریان دیدار تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو که با برد 0- 2 بارسا خاتمه یافت، فقط برای 15 دقیقه برای تیم کاتالان بازی کرد و درجلسه تمرینی روز یکشنبه هم به خاطر مشکلات عضلانی حضور نیافت.

هنوز مشخص نیست که شدت مصدومیت این بازیکن 32 ساله تا چه حد است ولی این احتمال وجود دارد که او به دلیل گرفتگی عضلانی شانس حضور دراین بازی را از دست بدهد.

البته در جلسه تمرینی روز دوشنبه تستهای دقیق تری از شرایط ژاوی به عمل خواهد آمد تا مشخص شود که آیا او قادر خواهد بود که مقابل میلان بازی کند یا خیر.

دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود و سه شنبه شب دیدار برگشت این مرحله در نوکمپ برگزار خواهد شد.


پاسخ گوارديولا به باشگاه چلسي

هرچند که باشگاه چلسي از نمايندگان پپ گوارديولا خواسته است براي ورود به اين باشگاه لندني مبلغ پيشنهادي خود را اعلام کند ولي تا اين زمان پاسخ او اين بوده: نه، ولي از پيشنهاد شما متشکرم.

حتی پیشنهاد های نجومی آبراموویچ و رقم جنجالی 100 میلیون پوندی هم باعث تغییر عقیده گواردیولا نشده است.

دستیاران آبرموویچ با برخی افرادی که گواردیولا از آنها حرف شنوی دارد گفت و گو کرده اند ولی حرف های آنها و پیشنهاد دستمزد نجومی هم موجب نشده که از این سرمربی کاتالان پاسخ '' بله'' بشنوند.

یکی از نمایندگان آبرموویچ در این باره به ساکرنت گفت: این مذاکره هفته پیش و طبق روال معمول چنین مذاکراتی انجام شد و گفته شد که گواردیولا می تواند مبلغ پیشنهادی خود را بگوید.

به گفته این نماینده؛ '' در چنین مواقعی بسیاری از افراد از خوشحالی از جای خود می پرند چون می دانند زندگیشان به لحاظ مالی تامین می شود ولی گواردیولا تاکنون تمایلی نسبت به چلسی نشان نداده است.

این منبع گفت: ممکن است او نظر خود را تغییر دهد. سال پیش هم به گواردیولا پیشنهاد شده بود که به چلسی بیاید ولی اکنون که این پیشنهاد به او ارائه شده ، یک سال از قراردادش باقی مانده و بعید است کسی مانند گواردیولا قراردادش را ناتمام بگذارد، پس فعلا شانسی نیست.

وی احتمال داد که گواردیولا با باشگاه بارسلونا برای تمدید قراردادش وارد مذاکره شود.

این منبع در پاسخ به این سوال که چه کسی سرمربی چلسی خواهد شد؛ گفت: باشگاه چلسی باز هم برای جذب گواردیولا تلاش خواهد کرد. اگر با گواردیولا به طور مستقیم تماس گرفته نشود ؛ بعید نیست که باشگاه بارسلونا بر شیپور اختلاف میان دو طرف بدمد. این ها اقتضائات صنعت فوتبال است.

به گفته وی، آبراموویچ تا زمانی که گواردیولا قرارداد خود را با بارسلونا تمدید نکند؛ دست از گزینه نخست خود برای هدایت چلسی برنخواهد داشت.

گواردیولا که زبان انگلیسی را به خوبی صحبت می کند؛ مورد علاقه برخی دیگر از باشگاه های مطرح لیگ برتر انگلیس مانند آرسنال و منچستریونایتد نیز هست.

خطر در کمين آبي و اناري‌ها

شاگردان گوارديولا براي رسيدن به نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا مشکل بزرگي به نام ميلان را پيش روي خود مي‌بينند.

استیو دوگلاس نویسنده ورزشی آسوشیتدپرس با تیتر "خطر در کمین بارسلونا در بازی برگشت لیگ قهرمانان" به استقبال بازی بزرگ فردا شب رفته است.

پیروزی تنها راه بارسلونا برای راهیابی به مرحله بعدی است و تنها برگ برنده آبی و اناری‌ها این که در خانه خود بازی می‌کنند.

این در حالی است که تیم‌هایی چون رئال مادرید، بایرن مونیخ و چلسی برای صعود به مرحله بعدی با توجه به پیروزی‌های خود در بازی رفت مشکل چندانی نخواهند داشت.

سنگین وزن‌های قاره سبز برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا راه سختی در پیش دارند و در این بین اگر فینال زودهنگام رئال مادرید و بایرن مونیخ را نادیده بگیریم، کار بارسلونا سخت تر از سایرین شده چرا که در همین مرحله نیز برای خود دردسر درست کرده است.

در ۲ و نیم سال گذشته این اولین باری بود که لیونل مسی در لیگ قهرمانان اروپا گل نزد و مهاجم آرژانتینی بارسلونا برای پذیرایی از میلان در نیوکمپ لحظه‌شماری می‌کند.

اگر بارسلونا به فکر صعود به مرحله بعدی است باید از ابتدا روی دروازه میلان حمله کند، میلان تیمی است که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تساوی ۲ بر ۲ در نیوکمپ را ثبت کرده و بازیکنانش راه مهار مهاجمین بارسلونا را یاد گرفته‌اند.

از طرفی هواداران بارسلونا درباره پنالتی و عملکرد والدس چندان خوش‌بین نیستند.

بارسلونا در ۵۱ بازی گذشته در نیوکمپ هرگز شکست نخورده و بازیکنان میلان در مصاحبه‌های متعدد خود برای شکست این طلسم هم قسم شده‌اند.

ال‌کلاسيکو تنها دغدغه پايتخت نشينان است

ا نگاهي به هفته‌هاي باقي‌مانده از لاليگا مشخص مي‌شود که سخت‌ترين بازي رئال مادريد صدرنشين، تجربه ديگربار ال‌کلاسيکو دربي در نيوکمپ است.

به نقل از مارکا اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید که با اختلاف ۶ امتیاز نسبت به بارسلونا در صدر جدول لالیگا ایستاده در بازی‌های باقیمانده از این فصل مقابل والنسیا، خیخون، سویا و رئال مایورکا در برنابئو صف‌آرایی می‌کند و در خارج از خانه نیز برابر اتلتیکومادرید، بارسلونا، بیلبائو و گرانادا بازی خواهد کرد.

هواداران رئال مادرید با فرض پیروزی تیمشان در همه بازی‌های خانگی و تساوی در نیوکمپ، از سفیدهای کاستیانا تنها ۱۶ امتیاز دیگر می‌خواهند تا قهرمانی در لالیگا را مسجل کنند.

این در حالی است که اف.سی بارسلونا در ۹ بازی باقیمانده از لالیگا باید در لاروماردا، ویزیتا دل‌ختافه (کولسیوم آلفونسو)، سیوداد ده‌والنسیا، نیوکمپ، وایکاس، لاروسالدا، اسپانیول و بنیتو ویامارین شانس خود را برای کاهش فاصله با رئال مادرید آزمایش کند..

سرنوشت رئال مادرید در دستان خودش است و بارسلونا برای رسیدن به قهرمانی نمی‌تواند به لغزش مادرید بی‌توجه باشد.

در شرایط فعلی اختلاف امتیاز دو غول اسپانیایی 6 امتیاز است.

 خداحافظي بارسا يا ميلان و کار راحت بايرن در خانه

در ادامه مسابقات ليگ قهرمانان اروپا بارسلونا و آ.ث‌ميلان شانس صعود را در نيوکمپ جستجو مي‌کنند.

فردا شب (سه‌‌شنبه) دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو دیدار در شهرهای مونیخ و بارسلونا پیگیری خواهد شد تا تکلیف اولین تیم‌های موفق و صعود کرده به نیمه‌نهایی مشخص شود.

در ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا پذیرای آ.ث‌میلان خواهد بود. در بازی رفت که هفته گذشته انجام گرفت، کاتالان‌ها در اکثر اوقات بر توپ و زمین مسلط بودند و حملات بیشماری را روی دروازه‌ روسونری‌ها انجام دادند اما در پایان نتیجه بدون گل ثبت شد. کاتالان‌ها امیدوارند فردا در زمین خود به برتری برسند تا با ورود به جمع ۴ تیم پایانی، یک گام دیگر به تحقق رویای حضور پیاپی در ایستگاه پایانی نزدیک شده و بختی مجدد برای کسب عنوان قهرمانی قاره سبز داشته باشند.

در مقابل قرمز و سیاه‌پوشان میلان با بهره‌گیری از تجربه بازی رفت، دل به ضدحملات ویران‌گر خواهند بست که به زلاتان ابراهیموویچ، گلزن سوئدی پیشین بارسا منتهی می شود.

در دیگر دیدار فردا بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آره‌نا به استقبال از المپیک مارسی فرانسه می رود. هفته قبل باوارایی‌ها موفق شدند در شهر بندری مارسی، ۲ بر صفر پیروز شوند اما به گفته یوپ هاینکس، این نتیجه تضمینی برای صعود قطعی سرخ‌پوشان به مرحله بعد نیست.

از این رو مونیخی‌ها خواهند کوشید با استفاده از امتیاز بازی خانگی بردی دیگر با حمایت  ۷۰ هزار هوادار همیشه ثابت کسب کنند. تیم تحت رهبری دیدیه دشان تنها ۹۰ دقیقه فرصت خواهد داشت تا جبران مافات کند و از حذف بگریزد.

رده بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي فوتبال جهان

تيم فوتبال استقلال با قرار گرفتن در رده‌ي 102، عنوان چهارمين باشگاه برتر فوتبال قاره آسيا را به خود اختصاص داد.

فدراسيون بين‌المللي تاريخ و آمار فوتبال جهان، فهرست برترين باشگاه‌هاي فوتبال جهان در سال گذشته را منتشر کرد که بر اين اساس تيم فوتبال استقلال با قرار گرفتن در رده 102 جهان، بالاتر از ساير تيم‌هاي ايراني در رده نخست قرار گرفت و در آسيا هم پس از نمايندگان کره جنوبي در رده‌ي سوم قرار گرفت.

در اين رده‌بندي سپاهان در رتبه 125 ، پرسپوليس در رده 237 و ذوب آهن در رده 252 قرار گرفت.

در ميان تيم‌هاي آسيايي، سوون سامسونگ کره جنوبي در رده 62 جهان قرار گرفته و بهترين تيم آسياست. چومبوک موتورز اين کشور هم در رده 66 قرار گرفته است. ناگويا گرامپوس ژاپن دررده‌ي 90 و سومين تيم برتر آسياست. همچنين در اين رده‌بندي السد قطر که فصل گذشته قهرمان آسيا شد، در رده 132 جهان ايستاده است.

در فهرست برترين باشگاه‌هاي فوتبال جهان تيم بارسلونا قهرمان اروپا و قهرمان جام جهاني باشگاه‌ها همچنان با 382 امتياز پيشتاز است و رئال مادريد با 306 امتياز در مکان دوم قرار گرفته است.

از مهم‌ترين نکات اين رده‌بندي صعود 8 پله‌اي بايرن مونيخ و رسيدن به رده پنجم است. همچنين باشگاه اتلتيکو مادريد با صعودي 8 پله‌اي به رده هفتم رسيده است.

رده بندي برترين باشگاه‌هاي فوتبال جهان:

1ـ بارسلونا، 382 امتياز (اسپانيا)

2ـ رئال مادريد، 306 امتياز (اسپانيا)

3ـ ولس سارسفيلد، 287 امتياز (آرژانتين)

4ـ يونيورسياد سانتياگو، 273 امتياز (شيلي)

5ـ بايرن مونيخ، 257 امتياز (آلمان)

6ـ سانتوس، 252 امتياز (برزيل)

7ـ اتلتيکو مادريد، 248 امتياز (اسپانيا)

8ـ منچستريونايتد، 241 امتياز (انگليس)

9ـ منچسترسيتي، 233 امتياز (انگليس)

10ـ شالکه، 224 امتياز (آلمان)

درگذشت مهاجم سابق ايتاليا و لاتزيو

جورجيو کيناليا مهاجم سابق ايتاليا، لاتزيو و نيويورک کاسموس روز يکشنبه در سن 65 سالگي در فلوريداي آمريکا درگذشت.

به گزارش خبرگزاری رویترز، باشگاه کاسموس اعلام کرد، اسطوره این تیم، یکی از استثنایی ترین بازیکنان فوتبال در آمریکا و بزرگترین بازیکن تیم کاسموس بوده است.

کینالیا در کنار په له برزیلی و فرانتس بکن باوئر کاپیتان و سرمربی سابق تیم آلمان یکی از پیشگامان لیگ فوتبال آمریکای شمالی محسوب می شود.

کینالیا در نیویورک به بزرگترین گلزن تاریخ لیگ فوتبال آمریکای شمالی تبدیل شد و در هشت فصل حضور خود در تیم کاسموس 262 گل به ثمر رساند.

کینالیا که با لاتزیو به اوج رسید، در سالهای 1969 تا 1976 برای این تیم بازی کرد و در سال 1974 با لاتزیو قهرمان سری آ شد. او بعدها در فاصله سالهای 1983 تا 1985 به ریاست این باشگاه رسید.

کینالیا 14 بار برای تیم ملی کشورش بازی کرد و چهار گل به ثمر رساند. او در جام جهانی 1974 نیز بازی کرده است.

رسانه ها مرگ او را بر اثر مشکلات قلبی اعلام کرده اند.

توافق روبن با بايرن تا سال 2015

بنا به نوشته يک روزنامه چاپ آلمان ستاره هلندي باوارايي‌ها‌ تا سال 2015 در بايرن مونيخ ماندگار شده است.

ه نقل از روزنامه بیلد، آرین روبن که عصر شنبه در بازی هفته بیست و هشتم بوندس‌لیگا تک گل پیروزی بخش یارانش را مقابل نورنبرگ به ثمر رساند، تا مدت‌ها مشخص نبود در مونیخ پس از اتمام قراردادش در سال ۲۰۱۳ می‌ماند یا این که به تیمی دیگر خواهد رفت. در هفته‌های گذشته در همین ارتباط اخبار زیادی به گوش رسید که حکایت از احتمال انتقال وی به تیم‌های منچسترسیتی و چلسی انگلیس می‌داد؛ اما اکنون اخباری که از مونیخ به گوش رسیده، حکایت از این موضوع دارد که توافق‌های شفاهی برای تمدید قرارداد روبن تا سال ۲۰۱۵ انجام شده است.

بر اساس اطلاعات کسب شده در پایان ماه میلادی جاری مدیران بایرن، با ستاره هلندی و هانس روبن، پدر این بازیکن که نقش مدیر برنامه‌های آرین را ایفا می‌کند، جلسه‌ای برای تنظیم و امضای قراردادی جدید خواهند داشت.

ستاره ۲۸ ساله از سه فصل قبل که از رئال مادرید جدا شد، در خدمت مونیخی‌ها است. او طی این مدت موفق شده ۵۷ مرتبه با پیراهن تیم ژرمنی به میدان رفته و ۳۹ گل نیز به ثمر برساند.

مظلومي: شانس صعود ما با الجزيره برابر است

سرمربي تيم فوتبال استقلال در آستانه ديدار با الجزيره گفت: بايد کار را براي صعود تمام کنيم.

پرویز مظلومی در نشست خبری قبل از دیدار فردا با الجزیره در خصوص شرایط استقلال عنوان کرد: بازی حساسی در پیش داریم چون برنده این مسابقه راه خود را برای صعود هموار و صدرنشینی را به نفع خود تمام می کند. ما از روش بازی آنها شناخت داریم. بازیکنان انگیزه بالایی برای پیروزی دارند و امیدوارم با حمایت تماشاگران به پیروزی برسیم.

سرمربی آبی پوشان در خصوص مصدومان و محرومان این تیم گفت: این به یک اپیدمی تبدیل شده که در مورد مصدومان توضیح دهیم. جباری و رحمتی را در اختیار نداریم اما تیموریان به این بازی می رسد و باید بررسی کنیم که می توانیم از او استفاده کنیم یا خیر. با یک تیم خوب بازی داریم که ۶ گل زده و نشان می دهد آنها در خط حمله قوی هستند اما در خط دفاع نقاط ضعفی دارد. باید مراقب باشیم خط حمله آنها برای ما دردسر ساز نشود.

مظلومی در خصوص اینکه از چه مهاجمانی استفاده می کند، اظهار داشت: فردا یک بازی تهاجمی داریم اما تیم حریف توانمند است و چون ما در خانه بازی می کنیم باید یک بازی هجومی ارائه کنیم. در هر زمان که صلاح بدانیم از بازیکنان مورد نظر استفاده می کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که چه تفکری برای حضور در مرحله بعدی مسابقات دارد تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که به مرحله بعدی صعود کنیم. شانس صعود ما با الجزیره برابر است اما نباید نسف قارشی را دست کم بگیریم چون در بازی آخر باید در خانه آنها بازی کنیم. باید کار را برای صعود تمام کنیم چون تیمی که به عنوان سرگروه برود در مرحله میزبان خواهد بود و دوست داریم مقابل تماشاگرانمان بازی کنیم. امیدوارم این تماشاگران که همیشه حامی ما بوده اند فردا هم به ورزشگاه بیایند و شاهد حضور پر شور آنها باشیم.

نظر فرگوسن درباره ميزان پيشرفت دخه‌آ

به باور سرمربي مجرب منچستريونايتد داويد دخه‌آ اکنون با اعتماد بنفس بيشتري از دروازه شياطين سرخ محافظت مي‌کند.

به نقل از دیلی‌میل، دروازه‌بان 21 ساله اسپانیایی وقتی تابستان گذشته به اولدترافورد آمد، در اولین سری از مسابقات، دچار افت و خیزهای شد که ناشی از کمبود تجربه بود. اما همان گونه که سرآلکس فرگوسن می‌گوید، اکنون پس از  گذشت ۸ ماه از حضور این سنگربان به نظر می‌رسد، دخه‌آ با تسلط بیشتری برای سرخ‌پوشان انجام وظیفه می‌کند.

این مربی ۷۰ ساله اسکاتلندی گفت: تابستان گذشته زمانی که داوید به منچستر آمد، با محیط نا آشنا بود و فضا را نمی‌شناخت. در کنار این موضوع، بحث جوانی او هم مطرح بود. از این رو گاه و بیگاه مرتکب اشتباهاتی در دیدارها می‌شد. اما اکنون او به تجارب خوبی رسیده است. احساس می‌کنم براوضاع مسلط شده و اجازه نمی‌دهد راحت مرتکب اشتباه شود. باعث خرسندی است که بگویم با اعتماد بنفس بازی می‌کند و برای آینده منچستر را امیدوار می‌کند.

وی افزود: فرقی نمی‌کند دروازه‌بان مسن یا جوان باشد، زیرا هر سنگربانی نیاز به اعتمادبنفس کافی دارد. خصلتی که اکنون داوید در خود می‌بیند و می‌تواند به منچستریونایتد کمک کند.

فرگوسن ادامه داد: وقتی او را استخدام کردیم. به توانایی‌های او واقف بودیم. می‌دانستیم باید به دخه‌آ فرصت کافی دهیم تا این خصوصیات خوب را بتدریج آشکار کند.

سنگربان جویای‌نام در ماه ژوئن گذشته از اسپانیا به جزیره آمد تا نزد یونایتدها جانشینی شایسته برای ادوین فان درسار هلندی شود.

فرصت دوباره براي افزايش سهميه فوتبال ايران

رئيس پيشين سازمان ليگ برتر از فرصت دوباره براي افزايش سهميه فوتبال ايران در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا خبر داد.

عزیز محمدی در خصوص نتایج نشست اخیر مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا با مسئولان فدراسیون‌های عضو، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این نشست کفاشیان به همراه روسای کمیته‌های مختلف حضور داشتند و جلسات مختلفی نیز برگزار شد اما در نشستی که مربوط به رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا بود، من و کفاشیان به نمایندگی از فوتبال ایران حضور داشتیم.

وی درهمین خصوص افزود: در این نشست نمایندگان برخی از کشورهای عضو به ویژه عربستان، اردن و حتی خود مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد دادند که امتیازات مربوط به زیر ساختهای باشگاها و ساختار آنها و همچنین ورزشگاهها بیشتر شده و در عوض امتیازات آیتم هایی مانند استقبال و حضور تماشاگران در بازیها و استاندارد فنی کاهش پیدا کند که امتیازات استاندارد فنی مربوط به رنکینگ تیم ملی یک کشور و جایگاه باشگاههای آن در آسیا است.

رئیس پیشین سازمان لیگ برتر گفت: بلافاصله پس از طرح این موضوع کفاشیان و من مخالفت خود را اعلام کرده و مثالی برای آنها زدم مبنی بر اینکه چرا در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا کشورهایی مانند انگلستان، اسپانیا و ایتالیا از لحاظ تیمهای شرکت کننده در این رقابتها سهمیه بیشتری دارند اما به کشورهایی مانند هلند، پرتغال و حتی فرانسه سهمیه کمتری اختصاص داده می شود، مگر این کشورها از نظر زیرساختها و ورزشگاهها مشکل دارند؟

وی ادامه داد: چیزی که برای مسئولان برگزاری رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا اهمیت بیشتری دارد بالا بودن سطح فنی و کیفی رقابتها و متعاقب آن استقبال و حضور تماشاگران است.

عزیز محمدی در همین خصوص خاطرنشان کرد: صحبتهای ما مورد قبول اعضای حاضر در نشست قرار گرفت و قرار شد که نحوه امتیاز دهی تا سال 2014 بر مبنای قبل باشد و برای پس از آن در خصوص نحوه امتیاز دهی کار کارشناسی صورت گیرد.

وی با تاکید براینکه امکان بازگشت سهمیه تیمهای ایرانی در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا برای بازیهای سال 2013 این رقابتها وجود دارد، تاکید کرد: قرار شد ناظران AFC اواخر مردادماه به مدت 10 روز از باشگاهای ایرانی بازدید کنند که با برطرف کردن نواقص توسط باشگاها، فرصت خوبی برای فوتبال ایران است که سهمیه خود را در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در سال 2013 افزایش دهد.

رئیس پیشین سازمان لیگ در همین مورد اظهار داشت: AFC نقاط ضعف مربوط به باشگاههای ایرانی را به ما اعلام کرده و ما نیز از طریق سازمان لیگ طی چند مرحله این موضوع را به اطلاع باشگاهها رسانده ایم که آخرین تاریخ اطلاع رسانی ما به 12 اسفند سال گذشته باز می گردد، ما حتی به 8 تیم لیگ یکی که امکان لیگ برتری شدن را دارند نیز اطلاع رسانی کرده و هشدار داده ایم.

وی تصریح کرد: در این نشست از سوی فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد داده شد که مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک هفته زودتر برگزار شود تا باشگاههای حاضر در این رقابتها هیچ مشکلی برای در اختیار قرار دادن بازیکنان ملی پوش، در خدمت تیم ملی کشورشان در رقابتهای گروهی مقدماتی جام جهانی نداشته باشند، که این موضوع مورد موافقت اکثریت اعضای حاضر قرار گرفت.

زايد: هيچ‌وقت لطف پرسپوليس را فراموش نمي‌کنم

مهاجم پرسپوليس گفت: پس از اينکه در يک تيم پرطرفدار ايراني حضور پيدا کردم به تيم ملي ليبي دعوت شدم و به همين خاطر هيچ وقت لطف پرسپوليس را فراموش نمي‌کنم.

ایمون زاید در خصوص حضورش در تیم ملی لیبی گفت: خیلی خوشحالم پس از اینکه در یک تیم پرطرفدار ایرانی حضور پیدا کردم به تیم ملی لیبی دعوت شدم. به همین خاطر هیچ وقت لطف پرسپولیس را فراموش نمی‌کنم.

مهاجم پرسپولیس اضافه کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و صحبت‌هایی که با مسئولان فدراسیون فوتبال کشورم داشتم خرداد ماه راهی لیبی می‌شوم تا بتوانم در تمرینات و سپس ترکیب اصلی تیم ملی کشورم به میدان بروم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد داری برای تیم ملی کشورت هم هت‌تریک کنی، اظهار داشت: وقتی به پرسپولیس آمدم فقط می‌خواستم به این تیم کمک کنم. هت‌تریک در دربی هفتاد و چهارم برای من بسیار دل‌انگیز بود اما در بازی مقابل الشباب هم ثابت کردم که اگر به من اعتماد شود می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم.

زاید خاطرنشان کرد: همواره به نظر دنیزلی احترام می‌گذارم و به خاطر همین سعی می‌کنم با تلاش زیاد پیراهن پرسپولیس را بگیرم و از دقایق حضورم در میدان برای گلزنی استفاده کنم.

این بازیکن درباره بازی روز چهارشنبه با الغرافه قطر گفت: پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد و من شادابی را در تیم می‌بینم. ما با این دانش به مصاف الغرافه می‌رویم که اگر این تیم را در خانه متوقف کنیم و سپس در تهران آنها را شکست دهیم راهمان برای صعود هموار می‌شود اما همه تیم‌ها خطرناک هستند و باید مراقب الغرافه باشیم.

زاید در پایان عنوان کرد: در مدتی که در ایران به سر می‌برم از همه لحاظ راحت هستم، با هواداران پرسپولیس زود دوست شدم و کار خودم را با قدرت ادامه می‌دهم. امیدوارم بتوانم طوری نظر دنیزلی را جلب کنم که اگر شرایط مهیا شد در پرسپولیس بمانم اما فعلا هدفم این است مثل همه بازیکنان که در این مدت به من کمک کردند موثر، مفید و گلزن باشم.

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,296
  • بازدید ماه : 6,396
  • بازدید سال : 38,963
  • بازدید کلی : 483,842
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟