loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 329 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (0)

هافبک تکنیکی بارسا که در دیدار با اتلتیک بیلبائو گل ابتدایی تیمش را به ثمر رساند، به تمجید از روحیه مبارزه طلبی تیم بیلسا و همچنین توانایی تیمش برای غلبه بر سبک بازی یاران ایالت باسک پرداخت. آبی و اناری پوشان پس از پیروزی در لالیگا، هم اکنون تمرکز خود را به بازی برابر میلان در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا معطوف کرده اند.

کسب سه امتیاز دیگر در لالیگا، قبل از بازی سرنوشت ساز سه شنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، روحیه ای مضاعف به آبی و اناری پوشان داده است. با پیروزی 0-2 بارسا مقابل اتلتیک بیلبائو، فاصله 6 امتیازی بارسا با رئال مادرید همچنان محفوظ مانده است. تمامی بازیکنان در مصاحبه پس از این دیدار، به اهمیت این پیروزی که در واقع هشتمین برد متوالی آنها در لالیگا بود، اشاره کردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

آندرس اینیستا که پیش از این، شکست تیم ایالت باسک در نیوکمپ را کار دشواری دانسته بود، پس از این دیدار گفت: «بازی بسیار سختی بود که نیاز به مبارزه طلبی داشت. به اعتقاد من بازیکنان تیم ما نمایش بسیار خوبی در این دیدار داشتند. در واقع بیلبائو همه بازیکنان ما، از داخل دروازه گرفته تا خط حمله را به تلاش واداشت و همین باعث شد ما عملکرد خوبی داشته باشیم. ما در این دیدار بازی فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشتیم».

شادی بی حد و حصر پس از گل

اینیستا همچنین در مورد شادی فراوان پس از گلش گفت: «گلزنی همیشه همراه با شادی است، من هم به همین دلیل پس از گل شادی خود را به این شیوه ابراز کردم. در آن لحظه من تصمیم گرفتم اینگونه خوشحالی خود را به نمایش بگذارم، من همیشه دوست دارم بازیکنی موثر باشم و بازی خوبی از خود به جای بگذارم».

«این گل پس از بازی سریع ما به ثمر رسید، در حالیکه آنها به بازی خوب ما اهمیتی نمی دادند ما آنها را غافلگیر کردیم». آبی و اناری پوشان که امیدوارند به رئال مادرید در صدر جدول نزدیکتر شوند، بعد از ارائه یک بازی خوب، شانس خود برای قهرمانی در لالیگا را همچنان زنده نگه داشته اند. اینیستا همچنین اضافه کرد: «ما به این پیروزی و سه امتیاز آن نیاز داشتیم، چیزی که خیلی برای ما اهمیت داشت. اگر ما همه امتیازهای باقیمانده را بگیریم قهرمانی این فصل لالیگا نیز دور از دسترس نیست».

حالا باید روی بازی خود در لیگ قهرمانان تمرکز کنیم

اینیستا در مورد بازی برگشت تیمش مقابل آ.ث میلان در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز صحبت کرد: «واقعیت آن است که ما در این دیدار باید یک پیروزی کسب کنیم. بازی در خانه و ما از امتیاز میزبانی برخورداریم، لذا ما باید به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کنیم و لازمه آن نیز داشتن اعتماد به نفس برای برای دستیابی به این هدف می باشد».

در بخش زیر هم می توانید بخشی از صحبت های سایر آبی و اناری پوشان پس از دیدار شنبه شب بارسا مقابل اتلتیک بیلبائو را مرور کنید:

تیاگو آلکانترا

«ما باید به تیم اتلتیک بیلبائو به خاطر بازی خوبش تبریک بگوییم. آنها فصل خوبی را پشت سر می گذارند، و تیم بسیار جوانی دارند. نتایج خوب آنها تا اینجای کار شایسته تحسین می باشد و نمی توان آن را اتفاقی تصور نمود».

«پاسکاری های مدام و حفظ مالکیت توپ، رمز پیروزی ما در این بازی بود. اینکه در این مسابقه در سطح بالایی ظاهر شویم برای ما بسیار اهمیت داشت».

وی در مورد دیدار مجدد دو تیم در فینال جام حذفی گفت: «تا آن بازی هنوز زمان زیادی باقی مانده است، وقتی ما دوباره با هم روبرو می شویم، در قالب دو تیم متفاوت خواهیم بود. در این دیدار شاهد یک توتال فوتبال خواهید بود، چرا که هر دوتیم با توپ بازی می کنند».

وی در مورد دیدار برگشت تیمش مقابل میلان گفت: «در این بازی هم مالکیت توپ تعیین کننده خواهد بود».

تیاگو در مورد جایگاهشان در لالیگا گفت: «ما امیدواریم به صدر جدول دست یابیم. ما متعقدیم که می توانیم و شایستگی رسیدن به ان را هم داریم. هر چیزی ممکن است رخ دهد و ما به تلاشمان ادامه خواهیم داد، اگر چه ما به اما و اگرها دل نمی بندیم».

کریستین تیو

«اتلتیک بازی بسیار سنگینی را انجام داد. آنها در طول این بازی مرتب ما را تحت فشار قرار می دادند، اما آنچه اهمیت دارد این است که ما سه امتیاز این مسابقه را به نام خود ثبت کردیم».

«گرفتن خطای پنالتی بر روی من، هم برای من و هم برای تیمم رضایت بخش بود. ما هم اکنون روند خوبی را طی می کنیم که این موضوع را با عملکردمان در مسابقات هم می توانید متوجه شوید».

سرجیو بوستکس

«میلان در ضد حملات می تواند خطر ساز ظاهر شود. مسابقه دشواری در انتظار ماست».

«هنوز بازیهای زیادی از لالیگا باقیمانده است، ما تا لحظه آخر دست از تلاشمان نمی کشیم».

جرارد پیکه

«مسابقه بسیار جذابی بود! به اتلتیک برای داشتن چنین تیمی و چنین فوتبالی تبریک می گویم. بازی بسیار تماشایی و جذاب بود».

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 520
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,270
  • بازدید ماه : 6,370
  • بازدید سال : 38,937
  • بازدید کلی : 483,816
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟