loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 362 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (0)

دنی آلوز:مقابل میلان جنگیدیم

در پايان ديدار سه شنبه شب ورزشگاه نوکمپ که با برد 1-3 بارسا به اتمام رسيد، شاگردان پپ گوارديولا، خوشحال و راضي به نظر مي رسيدند.

 یکی از بازیکنانی که دراین دیدار، عملکرد نسبتا خوبی را به اجرا گذاشت، دانی آلوس بود.

ستاره برزیلی بارسا در پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:« اتفاقی نیست که ما در 5 دوره پیاپی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می رسیم.. ما به شدت جنگیدیم و واقعا راضی و خوشحالیم. تاریخچه باشگاه میلان، این موفقیت ما را پررنگ تر می کند و تیم ما به بهترین نحو مقابل روسونری واکنش نشان داد. هر زمان که تیم ما درچالش قرار می گیرد، همیشه پاسخ مثبتی می دهد. ما برای آنکه وظیفه مان را انجام داده ایم بسیار خوشحالیم و احساس خوشبختی می کنیم.»

البته این مدافع برزیلی ترجیح می داد تا درمورد صحنه های جنجالی بازی صحبت نکند:« ما نباید صحنه های بحث برانگیز را ارزیابی کنیم. من ندیدم که خطای نستا، پنالتی بود یا نه . فکر می کنم که این پنالتی، تاثیری در نتیجه بازی نداشت. حتی اگر این پنالتی را درنظر نگیریم، ما 1-2 برنده می شدیم.»


پویول بازیکن هایه بارسا در همه پست ها خوب هستند.

مدافع تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا گفت: براي ما اين بازي مهمترين ديدار در ليگ قهرمانان اروپا محسوب مي‌شد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه بارسلونا اسپانیا، کارلس پویول که با تلاش زیاد خود نقشی کلیدی در موفقیت بارسلونا داشت، تصریح کرد: در کار دفاعی بسیار خوب ظاهر شدیم اما واقعیت این است که بارسلونا فقط یک راه برای بازی کردن بلد است و آن در کلمه "حمله" خلاصه می‌شود. بازی با میلان برای ما اهمیت زیادی داشت و باید اعتراف کنم که مهمترین بازی این فصل را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: پس از گل دوم مشکلی برای مهار حریف و حفظ نتیجه نداشتیم، به گواردیولا قول دفاع کامل داده بودم، اما بارسلونا یعنی حمله و حتی خود من هم بارها خط دفاعی را رها کردم و به مهاجمین ملحق شدم.

پویول در پایان خاطرنشان ساخت: این خیلی مهم است هیچ وقت از گلزنی غافل نشویم، بارسلونا تیم کاملی است و بازیکنانش چند پستی هستند، هیچ یک از بازیکنان بارسلونا برای خود یک پست خاص تعریف نمی‌کند و همه ما در خدمت کار گروهی هستیم.

انیستا:بازی با میلان به پایان رسید باید به فکر بازی بعدی باشیم.

بازي ساز قهار و محبوب تيم فوتبال بارسلونا گفت: خوشبختانه شخصيت تيمي بارسلونا به هيچ نامي وابسته نيست.

به نقل از رویترز، آندرس اینیستا که در پیروزی 3 بر یک بارسلونا مقابل میلان نقش پررنگی داشت تصریح کرد: این که مسی شب خوبی داشته باشد یا من خوش شانس باشم برای نام بزرگ بارسلونا اهمیتی ندارد، من یا مسی بخشی از تاریخ بارسلونا هستیم و روزی هم می‌رسد که دیگر اثری از ما نیست اما بارسلونا همیشه هست و با هواداران بیشمار خود در فوتبال حرفه‌ای جهان می‌درخشد.

وی ادامه داد: خوشحالم که با قدرت راهی نیمه نهایی شدیم و حالا باید به فکر حریف بعدی باشیم، هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا کار سختی در پیش داریم و باید در هر بازی با همه توان خود ظاهر شویم. میلان تیم کوچکی نبود و ما را خسته کرد اما خوشحالم که هواداران ما خوشحال و راضی به خانه هایشان برگشتند.

گواردیولا:صعود حق ما بود

 سرمربي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا پس از اظهار نظر ابراهيموويچ درباره سرمربي رئال مادريد گفت: او حالا دوست مورينيو شده است.

به نقل از اسپورت کاتالونیا، جوزپه گواردیولا پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل آ.ث میلان ایتالیا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود به نیمه نهایی این رقابت بزرگ در واکنش به سخنان زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم میلان گفت: جالب است، او حالا بهانه تازه‌ای پیدا کرده و به نظر می‌رسد که دوست مورینیو شده است.

زلاتان در پایان بازی تیمش مقابل بارسلونا گفته بود: حالا می‌فهمم که "مو" چه می‌گفت، تازه او را درک می‌کنم، به هیچ وجه پنالتی نبود و گویا نیوکمپ جایی است که داوران باید در آن با بارسلونا مهربان باشند.

گواردیولا ادامه داد: در سن سیرو 2 پنالتی بسیار واضح گرفته نشد و ما هیچ چیزی نگفتیم، نباید این گونه از فضای فوتبال حرفه‌ای خارج شد، اشتباهات داوری همیشه بوده و ما برای شکست دادن میلان نیازی به یک پنالتی نداشتیم.

پپ افزود: همه دنیا این بازی را تماشا کردند، واضح بود که ما خیلی بهتر از میلان بازی کردیم و مستحق صعود بودیم.

گواردیولا درباره مصدومیت بازیکنانش نیز تصریح کرد: آسیب دیدگی همیشه هست، ژاوی بهتر شده و پیکه تنها هفته بعد را از دست داده است، ما یک تیم هستیم و جای خالی بازیکنان من با سایر ستاره‌های جوانم پر می‌شود.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 463
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,213
  • بازدید ماه : 6,313
  • بازدید سال : 38,880
  • بازدید کلی : 483,759
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟