loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 359 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)


آندوني زوبي زارتا مدير ورزشي باشگاه بارسلونا اعلام کرد، اين باشگاه به پپ گوارديولا هر چقدر زمان بخواهد مي دهد تا او تصميمش را در مورد آينده بگيرد.


   گواردیولا از زمانی که هدایت بارسلونا را به دست گرفته فقط قراردادهای یک ساله بسته است و قرارداد کنونی اش را هنوز تمدید نکرده است.

این موضوع شایعاتی را در مورد احتمال رفتن او به یکی از تیم های سری آ ایتالیا، لیگ برتر انگلیس و یا حتی خاورمیانه در پایان فصل منتشر کرد اما زوبی زارتا می گوید هیچ فشاری روی این مربی نیست تا تصمیمش را در مورد آینده بگیرد.
مدیر ورزشی بارسلونا به شبکه تلویزیونی کانال پلاس گفت: پپ می داند که از حمایت کامل باشگاه و تیم برخوردار است. او از ما زمان خواسته است و مشکلی وجود ندارد. ما برای او مهلت تعیین نکرده ایم و نخواهیم کرد و به وی اطمینان کامل داریم.

رامین دلاور بازدید : 327 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)
فروش ویژه مجموعه سریال های طنز مهران مدیری



مجموعه بی نظیر و کامل تمام سریال های تلویزیونی "مهران مدیری" در یک پکیج! پاورچین - نقطه چین - شب های برره - باغ مظفر - مرد هزار چهره - مرد دو هزار چهره - جایزه بزرگ و مجموعه لحظه های خوش در قالب 20 DVD قابل پخش در تمام دستگاههای خانگی و کامپیوتر ...
این مجموعه از کلکسیونی بیش از 300 CD تشکیل شده اند و در قالب 20 DVD گنجانده شده اند تا هزینه ی این مجموعه ارزشمند به طور چشمگیری برای علاقمندان کاهش پیدا کند و همه بتواند این آرشیو استثنایی را داشته باشند! تمامی سریال ها به صورت کامل و با کیفیت عالی می باشد و در تمامی دستگاه های خانگی و کامپیوتر قابل اجرا می باشد. با این مجموعه استثنایی ماه ها سرگرم خواهید بود!
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد: 20 DVD قیمت: 23000 تومان

رامین دلاور بازدید : 454 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (1)




جرارد پیکه، مدافع جوان بارسلونا در صحبتهایی درمورد گمانه زنی هایی که درمورد اختلافات او با گواردیولا به گوش می رسد، صحبت کرده.

پیکه در صحبتهایی دراین باره گفته:« پپ باید به خاطر خاطرات قبلی و خاطرات آتی مان بماند.»

پیکه درادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که هرگونه سوء تعبیر درمورد عدم حضورش در ترکیب تیم بارسا در دیدار با بایرلورکوزن گفت:« گواردیولا کلید موفقیت رختکن بارساست. او به من این فرصت را داد که این شرایط را پشت سربگذارم و همیشه ممنون او هستم.هیچ وقت درمورد هیچ تصمیمی با او جر و بحث نمی کنم.»

برخی ها معتقدند که ضعف اخیر پیکه در بازیهای مختلف، به مسائل حاشیه ای و غیرفوتبالی برمی گردد. خیلی ها معتقدند که رابطه نامزدی او با شکیر حواس پیکه را پرت می کند.ولی پیکه این انتقادات را قبول ندارد:« شکیرا تاثیری منفی در کارنامه ورزشی و حرفه ای من ندارد. سال پیش که ما در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هم به قهرمانی رسیدیم، من و شکیرا با هم بودیم.»

او درمورد برد ارزشمند تیمش دربازی با والنسیا که با نتیجه 1-5 به نفع تیم کاتالان به پایان رسید، گفت:« برد 1-5 اعتماد به نفس مثبتی به ما می دهد. این مسیر ایده آلی است که آن را دنبال کنیم. باید هر سه امتیاز ممکن را درهر بازی کسب کنیم.»

رامین دلاور بازدید : 360 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (1)

يک روزنامه چاپ انگليس گزارش کرد مالک روسي چلسي با سرمربي بارسلونا مذاکره خواهد کرد.


   روزنامه دیلی‌میل در گزارشی که روز سه‌شنبه (امروز) منتشر کرد، به خوانندگان پرشمار خود خبر داد رومن آبراموویچ تصمیم به تغییر آندره ویاس بواس، سرمربی پرتغالی کنونی تیمش دارد که نتایجی کمتر از حد انتظار گرفته است. از این رو بوسیله نمایندگانش در روزهای آینده با سرمربی بارسلونا رایزنی خواهد کرد.

این نشریه افزود: منابعی که در اسپانیا در اختیار داریم، این خبر را تایید می‌کنند. حتی یکی،‌ دو نشریه این کشور جنوب قاره مثل اسپورت کاتولونیا نیز مهر تایید بر این موضوع زدند.

دیلی میل در گزارش خود نوشته اکنون تنها آبراموویچ نیست که برای تغییر کادر فنی آبی‌پوشان خواهان مذاکره با مربی توانمند کاتالان‌ها است. بلکه حتی از ایتالیا نیز شنیده می‌شود از طرف ماسیمو موراتی، مالک اینترمیلان ‌تحرکاتی برای جذب مربی بارسا و کنارگذاشتن کلادیو رانیری آغاز شده است.

این اتفاقات در حالی روی می‌دهد که چلسی تابستان سال جاری پس از قطع همکاری با کارلو آنجلوتی، مربی ایتالیایی کنونی پاری‌سن‌ژرمن‌ فرانسه، با صرف بیش از ۱۰ میلیون یورو، ویاس بواس ۳۴ ساله را از پورتو جدا کرد و با وی قرارداد بست.

 

رامین دلاور بازدید : 319 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (2)

سرمربي اسپانيايي رم معتقد است گوارديولا بايد يک سال ديگر قراردادش را با باشگاه بارسلونا تمديد کند.


   لوئيس انريکه ابراز اميدواري کرد پپ گوارديولا قراردادش را با بارسلونا تمديد کرده و همچنان در تيمش بماند.


انريکه که پيش از اين هدايت تيم دوم بارسلونا را برعهده داشت، گفت: به عنوان دوست گوارديولا و طرفدار بارسلونا دوست دارم که پپ در تيمش باقي بماند و قراردادش را تمديد کند. گوارديولا هوش بسيار بالايي دارد. گذشته از اين او يک کاتالوني‌ است و عشق به بارسلونا در رگ و خون او جاري است. بنابراين بهترين گزينه براي هدايت اين تيم است و نبايد در فکر عدم تمديد قراردادش باشد.


انريکه که تيمش با پيروزي مقابل پارما با 38 امتياز به رده پنجم جدول رده‌بندي صعود کرد، افزود: مدت‌ها است که با گوارديولا صحبت نکرده‌ام، چرا که او هم مانند من به شدت مشغول است. درست است که او تاکنون تصميم نهايي‌اش را نگرفته، اما اگر من جاي او بودم حتما در بارسلونا باقي مي‌ماندم و قراردادم را تمديد مي کردم.


گوارديولا معمولا قرارداد خود را با بارسلونا سال به سال تمديد مي‌کند. او از سال 2008 هدايت آبي ـ اناري‌ها را بر عهده گرفت و تاکنون از 16 جام ممکن فاتح 13 تاي آن‌ها شده است، اما در اين فصل تا حدودي شانس قهرماني در لاليگا را از دست داده است، چرا که با تيم صدرنشين رئال مادريد 10 امتياز اختلاف دارد. با اين وجود بارسلونا با حضور در فينال جام حذفي شانس قهرماني در اين رقابت‌ها را دارد. در ليگ قهرمانان اروپا هم بارسلونا با پيروزي 3 بر يک مقابل لورکوزن در ديدار رفت، در آستانه‌ي صعود به جمع هشت تيم پاياني رقابت‌ها قرار گرفته است.

 

رامین دلاور بازدید : 310 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)

مربی با درنظر گرفتن نحوه بازی تیمش در طول فصل، 10 امتیاز اختلاف را منصفانه نمی داند اما باز هم می گوید: «این ده اختلاف وجود دارد و ما باید آن را بپذیریم».

بعد از انجام بازی کاملا آموزشی در برابر والنسیا، گواردیولا زبان به تمجید بازیکنانش گشود. مربی معتقد است دیدن بازی های بارسا یک مزیت محسوب می شود: «زندگی کردن در این عصر با وجود چنین بازیکنانی مایه مسرت است. این تیم به ورزش اعتبار می بخشد».

                                    
فاصله بسیار است

گواردیولا در ادامه بحث 10 امتیاز اختلاف با رئال مادرید گفت: «باتوجه به سطح بازی بارسا، هرکس نحوه رقابت ما را می بیند متوجه خواهد شد که چنین اختلافی حق ما نیست. چنین فاصله ای باعث تاسف است و می دانیم که بازی ما لایق چنین چیزی نیست اما واقعیت همین است و باید آن را پذیرفت».

در رابطه با جایگاه تیم در جدول، گواردیولا از بازیکنانش خواست تا به تلاش خود ادامه دهند: «باید تا انتها به رقابت ادامه داد، در غیر این صورت فصل بسیار طولانی و سخت خواهد شد. نباید فصل را تمام شده انگاشت و دست از تلاش برداشت. به کالدرون خواهیم رفت و بار دیگر فوتبال خوبی ارائه می دهیم. شاید توانستیم فاصله را کمتر کنیم. تمرینات آماده سازی خود را از روز چهارشنبه آغاز خواهیم کرد و این بازی مهر محکی بر انگیزه ما برای کسب عنوان قهرمانیست».

رامین دلاور بازدید : 313 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)


بارسلونا شب گذشته یکی از بهترین بازی های این فصل خود را به نمایش گذاشت و موفق شد در نیوکمپ رقیب سرسخت خود یعنی والنسیا را با نتیجه 5-1 در هم بکوبد. اگرچه والنسیا در دقایق ابتدایی بازی توسط پیاتی گل اول بازی را به ثمر رساند اما تیم پرانگیزه و نمایش فوق العاده لیونل مسی یک پیروزی خانگی دیگر را برای بارسا رقم زد.

در امتیازات بازیکنان بارسا را با هم مرور می کنیم:

                                   

ویکتور والدس: 7

وی می توانست در گل پیاتی بهتر از این ها عمل کند، به غیر از این مورد عملکرد نسبتا خوبی داشت. او در نیمه دوم توپ را به خوبی مهار کرد و مانع از گل تساوی فگالی برای والنسیا شد.

رامین دلاور بازدید : 281 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)

شب گذشته مسی به تنهایی چهار گل از پنج گل تیمش مقابل والنسیا را به ثمر رساند و بدین ترتیب دویستمین حضورش در این تیم را جشن گرفت.

این برای دومین بار است که این بازیکن آرژانتینی در یک بازی 4 گل به ثمر می رساند. وی پیش از این نیز در ششم آوریل 2010 در بازی های اروپایی و مقابل تیم صاحب نام آرسنال 4 بار موفق به گشودن دروازه تیم حریف شد.

                              

مسی در این فصل لالیگا تاکنون 27 گل به ثمر رسانده و تنها یک گل با مدعی کنونی پیچی چی یعنی کریستیانو رونالدو فاصله دارد. آخرین باری که یک بازیکن بارسلونا چهار بار موفق به گلزنی شد به هشتم نوامبر 2008 بر می گردد که آبی و اناری ها با درخشش ساموئل اتوئو و 4 گل او وایادولید را هم کوبیدند. مسی در طول 200 بازی که در بارسلونا به میدان رفته است، 146 گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

لیونل مسی در شبی که دویستمین حضورش در بارسلونا را تجربه می کرد با نمایش خیره کننده اش و با به ثمر رساندن 4 گل 72420 تماشاگر حاضر در نیوکمپ را به وجد آورد. وی در حالیکه به نظر می رسید پانزدهمین هتریک خود را پشت سر می گذارد یک پاس استثنایی از سرجیو بوستکس دریافت کرد و با یک ضربه چیپ زیبا توپ را پشت سر دیگو آلوز درون دروازه شلیک کرد. این چهارمین گل او و تیمش در این بازی بود و باعث شد برای کسب عنوان پیچی چی همچنان در کورس باقی بماند. در این فصل مسی تا کنون 27 گل در لالیگا به ثمر رسانده و کریستیانو رونالدو هم اکنون با 28 گل زده در صدر قرار دارد.

دومین باری که مسی 4 گل می زند

این اولین بار نیست که مسی در یک بازی 4 بار دروازه حریف را باز می کند. وی اولین بار نیز در نیوکمپ، اما در رقابت های لیگ قهرمانان و مقابل تیم سرسختی چون آرسنال 4 گل پیاپی وارد دروازه حریف کرد. این بازیکن آرژانتینی در فصل 2009/10 در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، 4 بار دروازه آرسنال را به لرزه درآورد. آخرین باری که یک بازیکن آبی و اناری در یک بازی 4 گل به ثمر رسانده بود مربوط به فصل 2008 و مقابل وایادولید بود که توسط سامی اتوئو به ثمر رسید.

44 گل در 39 بازی

مسی در این فصل تاکنون در مجموع 3421 دقیقه برای تیمش بازی کرده که تقریبا معادل 39 بازی می شود. وی در این فصل تا کنون 44 گل به ثمر رسانده که شامل 27 گل در لالیگا، 2 گل در جام حذفی، 7 گل در لیگ قهرمانان، 3 گل در سوپرکاپ اسپانیا، 1 گل در سوپر کاپ اروپا و 2 گل در جام باشگاه های جهان می باشد. میانگین گل او در هر بازی این فصل معادل 1.15 گل است.

مسی در طول 200 حضور خود در جمع آبی و اناری ها 146 گل به ثمر رسانده است. این یک رکورد باورنکردنی برای یک یازیکن جوان که فقط 24 سال دارد به شمار می رود. او جوانترین بازیکن بارسلونا است که رکورد 200 بازی برای تیمش را به ثبت می رساند، ولی در رقابت های اسپانیا از این حیث در رده دوازدهم قرار دارد. 
رامین دلاور بازدید : 286 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)

بازيکنان بارسلونا ابراز اميدواري کردند که پپ گوارديولا قراردادش را تمديد کند و در کنار تيم بماند.


   بدون شک يکي از دلايل اصلي درخشش بارسلونا در اين چند سال اخير حضور پپ گوارديولا در اين تيم بوده است. گوارديولا اگر چه که قراردادش را با بارسلونا معمولا سال به سال تمديد مي‌کند، اما امسال شايعه‌هاي درباره جدايي او از اين تيم به گوش مي‌رسد و خود او هم اين هفته‌ اعلام کرد که هنوز تصميم نهايي‌اش را نگرفته است.


ستاره‌هاي بارسلونا حمايت خود را از سرمربي محبوب تيم شان اعلام و ابراز اميدواري کردند که گوارديولا قراردادش را تمديد کند.


ژاوي هرناندز هافبک اين تيم با بيان اين که از کار کردن با گوارديولا خوشحال است، گفت: بدون شک از دلايل اصلي موفقيت بارسلونا در اين چند سال اخير حضور پپ بوده است. اطمينان دارم که او قراردادش را تمديد خواهد کرد. تيم ما در شرايط خوبي به سر مي‌برد و گوارديولا با جديت و تلاش به کار خود ادامه مي دهد و به موفقيت‌هاي بيشتري چشم دوخته است. بر اين باورم که گوارديولا در پايان قراردادش را تمديد خواهد کرد. اگر چه که او تا الان تصميم نهايي‌اش را اعلام نکرده است، اما ما دوست داريم که او در کنار تيم بماند، چرا که سنگ بناي اصلي بارسلونا به شمار مي‌آيد. بارسلونا با جديت به کار خود ادامه مي دهد. درست است که ما با 10 امتياز اختلاف نسبت به رئال مادريد در مکان دوم جدول رده بندي لاليگا قرار گرفته‌ايم، اما هيچ گاه تسليم نخواهيم شد و با جديت به کار خود ادامه خواهيم داد، چرا که در فوتبال هيچ چيزي قابل پيش‌بيني نيست.


پيکه مدافع آبي ـ اناري‌ها هم حمايت خودش را از گوارديولا اعلام کرد و گفت: بدون شک ما خواستار تمديد قرارداد او هستيم. گوارديولا رمز پيروزي و موفقيت بارسلونا است. او از دلايل اصلي پيشرفت سطح کيفيت فوتبالم به شمار مي‌آيد، چرا که در حالي که يک بازيکن گمنام بودم، مرا به بارسلونا آورد وبازي داد. با هر تصميم او موافقت خواهم کرد و هيچ گاه نسبت به او اعتراض نخواهم کرد. گوارديولا بايد تا پايان عمرش در بارسا بماند و اين تيم را ترک نکند.


ليونل مسي هم که با چهار گلي که در ديدار مقابل والنسيا به ثمر رساند، تاثير بسزايي در پيروزي تيمش داشت، گفت: اميدوارم که پپ قراردادش را تمديد کند و فصل بعد هم او را بر روي نيمکت تيم ببينم. گوارديولا به خوبي مي داند که ما دوست داريم او در تيم بماند. پپ تصميمش را در بهترين زمان ممکن خواهد گرفت. به هر حال اميدواريم که او بماند، چرا که براي تيم و باشگاه شخصيت بسيار مهمي است.

 
 

رامین دلاور بازدید : 330 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (0)

نوري در لاليگاي اين فصل فقط 24 دقيقه بازي کرده تا بي خاصيبت ترين خريد فصل رئال مادريد و همين طور کل 125 خريدي که در تابستان امسال لاليگا انجام شده باشد.


    به نقل از مرجع خبری رئال  هافبک ترکیه ای پس از آن مشکلات بدنی را پشت سر گذاشته بود، اما باز هم به ندرت در تیم بازی می کرد تا انتظارات از او کاهش یابند. بدین ترتیب حالا بازیکنی که به عنوان بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا به رئال پیوسته بود، حسابی در بحران است.
 برابر راسینگ باز هم سکو نشین شد و احتمالا در مسکو باز هم این اتفاق تکرار می شود. نوری در لالیگای این فصل فقط 24 دقیقه بازی کرده تا بی خاصیبت ترین خرید فصل رئال مادرید و همین طور کل 125 خریدی که در تابستان امسال لالیگا انجام شده باشد.
 
 شاهین برابر پونفرادینا در هر دو بازی حضور یافت و در چمپیونزلیگ هم برابر آژاکس و دینامو زاگرب بازی کرد اما فاقد آمادگی بود. در لالیگا فقط برابر اوساسونا در روز 6 نوامبر بازی کرد. او در برد 7-1 تیمش نقش کوچکی داشت. در دقیقه 66 که بازی 3+0 بود جای خدیرا را درون زمین گرفت. پس از آن در لالیگا هرگز بازی نکرد، اتفاقی که برای مورینیو هم نمی تواند زیاد خوشایند باشد.
 عملکرد شاهین  را با هیچ کدام از خریدهای دیگر این فصل لالیگا نمی توان مقایسه کرد. حتی بخش زیادی از 28 خرید زمستانی هم تا کنون بیش از شاهین بازی کرده اند. آنهایی هم که بازی نکرده اند به خاطر مصدومیت هایی است که از گذشته داشته اند.
 پارخو در والنسیا (271)، پیتزی از اتلتیکو (184) و ریکاردو از اسپورتینگ (90) رقبای سرسخت بازیکن ترکیه ای برای عنوان بی خاصیت ترین خرید فصل هستند.

تعداد صفحات : 37

درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 416
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,690
  • بازدید ماه : 6,790
  • بازدید سال : 39,357
  • بازدید کلی : 484,236
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟