loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 465 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)


او در 150 بازی رسمی خود موفق شده است برای بارسا 52 گل به ثمر برساند که بیشتر آنها در نتیجه بازی تاثیر گذار بوده است.

پدرو صد پنجاهمین بازی رسمی خود برای بارسا را، دیشب در بای آرنا مقابل لورکوزن انجام داد. این مهاجم 24 ساله اولین بازی خود برای بارسا را 4سال پیش، در زمان مربیگری فرانک رایکارد انجام داد. در 12 ژانویه سال 2008 پدریتو (نام مستعار پدرو در آن زمان) به جای ساموئل اتوئوی خسته در بازی مقابل رئال مادرید در هفته 19 به میدان رفت و اولین بازی خود را برای بارسا انجام داد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

از آن زمان به بعد تاکنون او 89 بازی در لیگ، 18 بازی در جام حذفی، 32 بازی در لیگ قهرمانان، 5 بازی در سوپر کاپ اسپانیا، 2 بازی در سوپر کاپ اروپا و همچنین 4 بازی در جام باشگاه های جهان انجام داده است.
رامین دلاور بازدید : 823 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)
در دیدار مقابل لورکوزن، مصدومیت ژاوی، پپ گواردیولا را وادار نمود تا از او در این بازی استفاده نکند. طبق گفته پزشکان با استراحت او، مصدومیتش به زودی بر طرف خواهد شد و می تواند در بازی ها حضور پیدا کند که البته پافشاری زیاد پزشکان، روی استراحت اوست.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ژاوی در 3 یا 4 بازی بعدی بارسا حضور نخواهد داشت

او در بازی های بارسا در دیدار برگشت اوساسونا، رئال سوسیداد، بازی برگشت مقابل والنسیا و دور برگشت جام قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت.
رامین دلاور بازدید : 345 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)


مربی بارسا گفت که او پس از پیروزی بر بایرلورکوزن، «با این اولین گام راضی شده است». اما او برای احتیاط به بازی برگشت نیز اشاره کرد.

«ما زمان بهتری در نیمه دوم داشتیم، با این حال ما از اول خوب بازی کردیم». اینها عباراتی بود که گواردیولا پس از اینکه تیمش یک بازی خوب مقابل بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان به نمایش گذاشت گفت. در نیمه اول بارسا، بایرلورکوزن را در نیمه خودشان محاصره کرده بود و در نیمه دوم نیز حتی بیشتر از نیمه اول این حاکمیت وجود داشت، که در نهایت کاتالان ها بازی را با نتیجه 3-1 به پایان رساندند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

نیمه دوم به مربی اجازه داد که تیمش را برای تمرکز بر روی بازی برگشت تشویق کند: «نیمه دوم باید برای ما درسی برای بازی برگشت باشد، آلمان ها یک فضیلت بزرگ دارند اینکه آنها تنها به نیمی از شانس برای استفاده از فرصتشان نیاز دارند. ایمان آنها غیر قابل انکار است».
رامین دلاور بازدید : 618 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)
برد دیشب در برابر بایر لورکوزن، هدیه ولنتاین بارسا برای هوادارانش بود. بارسا با یک برد قاطع در برابر بایر لورکوزن مسیر خود برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را هموار کرد. برای تیم میهمان آلکسیس دو بار و مسی یکبار گلزنی کردند.

دیشب قهرمانان اروپا برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان حاضر شدند. برد سه بر یک خارج از خانه و در مرحله دوم لیگ قهرمانان در برابر بایر لورکوزن برای اولین بار است که تحت رهبری گواردیولا اتفاق می افتد، بارسا موفق شد در آلمان این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. این برد از جنبه های دیگری نیز برای بارسا مهم و حائز اهمیت بود. کاتالانها در این بازی شایستگی های خود را به نمایش گذاشتند و از ابتدا تا پایان بازی، حاکم بر بازی بودند و آلکسیس سانچز آمادگی خود را به نمایش گذاشت. مهاجم شیلیایی بارسا توانست دو بار به گل برسد و در کنار او مسی نیز با ثمر رساندن گل سوم، همه چیز را به نفع بارسا به پایان رساند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

نتیجه بدست آمده بارسلونا را در وضعیت عالی قرار داد. بارسا می تواند با آرامش خاطر از احتمال صعود به جمع 8 تیم، بازی روز هفتم مارس را در نیوکمپ برگزار کند.
رامین دلاور بازدید : 431 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)


بارسا امشب در یک شانزدهم نهایی در برابر بایر لورکوزن قرار خواهد گرفت و از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان در آلمان دفاع خواهد کرد.

لیگ قهرمانان در زمان خوبی برای بارسا آغاز شد، در حالی که در پی شکست در پامپلونا آنها ده امتیاز از تیم صدر نشین عقب افتادند، بدون زمانی برای افسوس خوردن، آنها باید برای بردن جامی آماده شوند که فصل پیش در ومبلی به دست آوردند. شانزده برد آخر که در زمین بایر بوده است به اندازه کافی به محل فینال امسال نزدیک است که اشتها را برای افتخار آفرینی اروپایی بیشتر کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اولین توقف در جاده برای رسیدن به آلیانس آرنا در لورکوزن است و همچنین موقعیت برای بارسا خیلی مساعد نیست، که در سه بازی آخر خارج از خانه در این مرحله به پیروزی دست نیافته است؛ برابر لیون (1-1)، اشتوتگارت (1-1)، و آرسنال( 2-1). آنها همیشه نتیجه را در نیوکمپ بازگردانده اند. از طرف دیگر، بارسا در این فصل همچنین برابر تیم های باته بورسیوف، ویکتوریا پلزن و میلان پیروزی های خارج از خانه داشته است.
رامین دلاور بازدید : 721 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)


در حالی که این دو تیم تنها یک بار دیگر در یک بازی رفت و برگشت و در حدود 20 سال پیش با یکدیگر دیدار کردند که سرانجام آن برد آلمانی ها بود، امشب برای هفتمین بار در اروپا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

در طی 6 بازی انجام شده 3بار بارسا و 2 بار بایر برنده بوده اند و یک بازی نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در بازی های خارج از خانه، بارسا یک برد، یک باخت و یک مساوی در برابر بایر داشته است.
رامین دلاور بازدید : 798 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (15)

گواردیولا گفت: «ما قول نداده بودیم در سال اول برنده لیگ قهرمانان بشویم، و در حال حاضر نیز قول نمی دهیم این عنوان را کسب کنیم».

بازگشت به لیگ قهرمانان پس از گذشت ماه ها از لیگ و بازی های جام کار آسانی نیست. در واقع، زمانی که گواردیولا هدایت باشگاه را بر عهده گرفت، تیم در مرحله یک هشتم نهایی پیروز نشده بود. «همیشه پس از استراحت، این مسابقات بسیار دشوار بوده و همیشه بازی در برابر آلمان ها خطرناک بوده است». سرمربی بارسا در کنفرانس مطبوعاتی امروز درباره نتیجه 1-1 دو سال قبل مقابل اشتوتگارت، گفت که آنها مستحق خیلی بیشتر از اینها بودند. به همین دلیل، گواردیولا معتقد است که تیم او باید فردا شب در بای آرنا گلی به ثمر برساند و گفت که: «گل زدن در این بازی امری حیاتی است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

کنترل بهتر

گواردیولا برای آلمان ها احترام قائل است. «اگر ما اجازه ساخت موقعیت به بایر لورکوزن دهیم، آنها خیلی قوی تر از ما هستند. آنها چهار یا پنج بازیکن با قد 1.90 دارند. گل های زیادی از توپ های مرده به ثمر رسانده اند. اگر شما بازی را کنترل نکنید آنها می توانند به راحتی شما را در تنگنا قرار دهند». گواردیولا گفت: «این بزرگترین حریف آلمانی ما است». مربی از اهمیت مسابقه روز سه شنبه آگاه است و معتقد است مالکیت توپ نقش تعیین کننده ای در نتیجه مسابقه خواهد داشت «اگر مالکیت توپ در تمام بازی با بارسا باشد به احتمال زیاد نتیجه به نفع بارسا خواهد بود. در غیر این صورت بازی به شیوه بدتری پیش خواهد رفت».
رامین دلاور بازدید : 312 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (0)


فدراسیون فوتبال کاتالونیا نخستین نسخه از نظرسنجی برای مراسم معروف به «گالا کاتالان فوتبال» برای انتخاب بهترین بازیکن و مربی سال کاتالان را منتشر کرد. مراسم اهدای جوایز 21 فوریه برگزار می شود. باشگاهها، مردم، هیئت داوران، روزنامه نگاران، سیاست مداران، فوتبالیست ها و مدیران مطرح؛ جوزپ گواردیولا را به عنوان بهترین مربی سال کاتالان انتخاب کردند.

برندگان اولین نظر سنجی «گالا کاتالان فوتبال» که توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا صورت گرفت اعلام شد. ژاوی هرناندز، هافبک باشگاه بارسلونا و همچنین جوزپ گواردیولا، سرمربی بارسا به عنوان بهترین مربی و بازیکن سال کاتالان انتخاب شدند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

برندگان:

در فوتبال: ژاوی هرناندز بهترین بازیکن مرد، تریجون مارتا بهترین بازیکن زن، گواردیولا بهترین مربی سال و آنا زاردین بهترین داور لقب گرفتند.

در فوتسال: یوردی توراس بهترین بازیکن مرد، کلودیا پونز، بهترین بازیکن زن و مارک کارمونا، بهترین مربی سال انتخاب شدند.
رامین دلاور بازدید : 490 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (0)

بازیکن خط میانی بارسلونا خاویر ماسکرانو پس از دریافت کار زرد دوم از بازی خارج شد.

بازیکن خط میانی بارسلونا خاویر ماسکرانو به دلیل بحث با داور مسابقه، آقای ژوزه لوئیس رومرو کارت زرد دوم خود را دریافت نمود و از بازی اخراج شد؛ محرومیت او به ضرر تیم خواهد بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
این کارت به معنی آن است که برای بازی آخر هفته که بارسلونا و والنسیا برای سومین بار به دیدار یکدیگر خواهند رفت، ماسکرانو نیز مانند دنی آلوز در بازی حضور نخواهد داشت.

تعداد صفحات : 37

درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 244
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 244
  • بازدید ماه : 2,451
  • بازدید سال : 35,018
  • بازدید کلی : 479,897
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟