loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 327 شنبه 29 بهمن 1390 نظرات (1)

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا در نشست خبري پيش از بازي مقابل والنسيا در کنجکاوي خبرنگاران مبني بر تمديد قرارداد خود سکوت کرد.


به نقل از آس اسپانیا، جوزپه گواردیولا درباره بازی بزرگ مقابل والنسیا گفت: از این موقعیت حساس به سود خود بهره خواهیم برد. بدون شک پیروز این میدان خواهیم بود و والنسیا برای بارسلونا یکی از ۱۹ رقیب لالیگایی است و باید مختصات این بازی را دانست.

گواردیولا ادامه داد: فاصله ۱۰ امتیازی با رئال مادرید جبران خواهد شد، شاید همین هفته هم فرصتی برای کاهش فاصله باشد و هیچ چیزی غیرممکن نیست.

گواردیولا پس از چند سوال مشابه از سوی خبرنگاران مبنی بر تمدید قرارداد خود برای فصل آینده سکوت کرد و از مدیر رسانه‌ای کنفرانس خبری خواست تا سوال بعدی را هماهنگ کند.

رامین دلاور بازدید : 302 شنبه 29 بهمن 1390 نظرات (1)


این بازیکن آرژانتینی اگر روز یکشنبه مقابل والنسیا به میدان برود، 200 مین بازی خود را در لیگ برای بارسلونا انجام خواهد داد. او پنجمین بازیکن حاضر در تیم است که موفق به رسیدن به رکورد 200 بازی در لیگ شده است.

ژاوی با 401 بازی، پویول با 359 بازی، والدس با 317 بازی و اینیستا با 258 بازی در لیگ، کسانی هستند که قبلا به این رکورد دست یافته اند و بیشترین بازی در لیگ را در بین بازیکنان تیم دارند. لئو مسی در 199 بازی خود در لیگ، موفق به ثمر رساندن 142 گل شده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در روز یکشنبه، لئو مسی به گروه بازیکنان دویست تایی بارسلونا در لیگ، که حداقل 200 بار پیراهن تیم را در لیگ پوشیده اند می پیوندد. بازیکن آرژانتینی در همه دیدار های این فصل عضو ثابت تیم بوده است و در صورتی که پپ گواردیولا در بازی مقابل والنسیا در نیوکمپ، وی را در ترکیب قرار دهد، او 200 مین بازی خود را در لیگ با پیراهن بارسلونا تجربه خواهد کرد. این رکورد توسط مسی یاعث می شود که وی تبدیل به پنجمین شاگرد گواردیولا در تیم حاضر بشود که حداقل 200 بازی در لیگ را با پیراهن بارسا تجربه کرده است. در این رتبه بندی، ژاوی با 401 بازی صدرنشین است و پویول با 359 بازی، والدز با 317 بازی و اینیستا با 258 بازی در رتبه های بعدی قرار دارند.
رامین دلاور بازدید : 454 شنبه 29 بهمن 1390 نظرات (2)


در بازی پیش رو لالیگا در برابر والنسیا، گواردیولا باید به دنبال دو مدافع موقت برای تیمش باشد؛ چون دنی آلوز و ماسکرانو در این بازی محروم خواهند بود. در مسابقات ابتدایی فصل که تیم با مصدومان زیادی روبه رو بود، گواردیولا سیستم 3-4-3 را اجرا می کرد.

گواردیولا به اجبار باید به دنبال جایگزین دنی آلوز و ماسکرانو برای بازی والنسیا در نیوکمپ باشد؛ زیرا هر دو بازیکن محروم هستند. مربی باید با دعوت بازیکنان تیم ب و یا تجدید سازماندهی ترکیب اولیه خود پست های دفاع مرکزی و دفاع راست را پر کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

دفاع راست

از زمان مربیگری گواردیولا، بارها این اتفاق افتاده است که کارلوس پویول در نقش دفاع راست بازی کند اما غیبت ماسکرانو باعث شده که مربی، کاپیتان را در پست دفاع مرکزی قرار دهد و در عوض از آدریانو در این پست استفاده کند. شایان ذکر است که این بازیکن برزیلی دوران ریکاوری بعد از مصدومیت خود را می گذراند. انتخاب سوم گواردیولا را می توان مارتین مونتویا دانست؛ بازیکن جوانی که پست اصلی او دفاع راست است و معمولا در ترکیب اولیه اوسیبیو حضور دارد و توانسته در این فصل برای تیم اول نیز گلزنی کند.
رامین دلاور بازدید : 337 شنبه 29 بهمن 1390 نظرات (0)

سسک، آلکسیس، تیاگو و فونتاس، اعضای جدید تیم اول بارسا در این فصل، 29 گل از 124 گل این تیم را در مسابقات رسمی به ثمر رسانده اند، در حالیکه خرید های فصل گذشته باشگاه تنها 27 گل در انتهای فصل 2010/11 به ثمر رسانده بودند.

خریدهای بارسا در این فصل گل های بسیاری برای تیم به ثمر رسانده اند. فابرگاس، آلکسیس سانچز و تیاگو آلکانترا که سال اول خود را به عنوان بازیکن تیم اول در باشگاه سپری می کنند، موفق به بثمر رساندن 23 درصد از گل های تیم (29 گل از مجموع 124 گل) شده اند. علاوه بر سسک (15)، آلکسیس (11) و تیاگو (3)، آندری فونتاس نیز که این فصل به تیم اول ملحق شده است، برای تیم اول گل زده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سال گذشته؛ 18 درصد

خرید های امسال بارسا بیش از خرید های سال گذشته تیم موفق به گلزنی شده اند. در پایان فصل پیش، ویا، ماسکرانو، آفلای و آدریانو در مجموع 27 گل برای باشگاه ثبت کردند که تنها 18 درصد تمام گل های زده بارسا در فصل گذشته بود.
رامین دلاور بازدید : 339 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (1)

دروازه بان بارسا معتقد است که عملکرد خوب در لیگ قهرمانان می تواند تأثیر مثبتی بر روی شانس آنها در توانایی به زیر کشیدن رئال مادرید در رقابت های داخلی داشته باشد. بر اساس گفته والدس، لیگ هنوز به اتمام نرسیده است: «ما باید باور داشته باشیم، در این صورت پیروزی ها از راه خواهند رسید».

ویکتور والدس معتقد است که پیروزی سه شنبه شب در برابر بایر لورکوزن برای تیم بسیار مهم بود: «عملکرد خوب تیم در آلمان ما را در رقابت ها زنده نگه می دارد، امری که برای ما بسیار مهم است. در عین حال می تواند مشوق ما برای ادامه راه در لیگ باشد». والدس احساس می کند که راهی که آنها در بای آرنا پیش گرفتند می تواند آمادگی ایده آلی را برای بازی های باقیمانده فصل فراهم کند. او ادعا می کند که «لیگ قهرمانان بر اتفاقات لیگ تأثیر گذار خواهد بود».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

از آنجایی که بسیاری از هم تیمی هایش، این هفته از بند مصدومیت رها می شوند، والدس معتقد است که آنها باید برای کاهش اختلاف ده امتیازی با مادرید مبارزه کنند: «پس از بررسی عملکردمان تا اینجای کار در لیگ، نمی توان انکار کرد که نتایج دور از انتظاری را کسب کرده ایم و اکنون با ده امتیاز کمتر پشت سر مادرید قرار داریم. اما ما باید به تلاش ادامه دهیم. ما نباید افت کنیم ،ما باید باور داشته باشیم و مبارزه کنیم».
رامین دلاور بازدید : 342 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)


این بازیکن هلندی بعد از 5 ماه دوری از تمرینات، وارد مرحله بعدی دوره ریکاوری بعد از مصدومیت خود شد و روز پنج شنبه به تمرینات بازگشت.

این اولین باری بود که بعد از مصدومیت ابراهیم افلای به تمرین می پرداخت، اما در همین جلسه نیز او به صورت جداگانه در سیوتات اسپورتیوا به تمرین مشغول شد. او در جریان برنامه های فیزیوتراپی، تمرین های مختلفی نیز داشته است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پس از گذشت چهار ماه از عمل جراحی زانوی چپ، که با مصدومیت پارگی رباط صلیبی مواجه شده بود، برنامه ریکاوری او وارد مرحله جدیدی شد. در تاریخ 3 اکتبر بعد از آتروسکوپی، پزشکان او -رییچارد پرونا و رامون کوگات- بازگشت او به میادین را در 6 ماه آینده تخمین زدند.
رامین دلاور بازدید : 673 پنجشنبه 27 بهمن 1390 نظرات (0)

پیروزی بارسا دربرابر بایر لورکوزن، ششمین برد خارج از خانه آنها در لیگ قهرمانان بود. شاهکاری که تنها دو تیم دیگر به آن دست یافته اند. در اینجا حقایق و آمار مربوط به بازی 1-3 در بای آرنا را مشاهده می کنید.

بارسا با پیروزی در برابر بایرلورکوزن، به ششمین برد خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان دست یافت. بارسا پس از آژاکس (7) و منچستر یونایتد، سومین تیمی است که به این رکورد دست یافته است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بارسا همچنان به روند گلزنی خود در اروپا ادامه می دهد. آنها در 29 بازی متوالی در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده اند، یک شاهکار بی نظیر تا به امروز.
رامین دلاور بازدید : 699 پنجشنبه 27 بهمن 1390 نظرات (1)


فرگوسن: بارسا هنوز بر‌تر از رئال است
به نظر من بارسلونا هنوز هم بهترين تيم قاره اروپا است هر چند رئال فاصله‌اش در صدر جدول لاليگا را

با بارسلونا بيشتر کرده است.


سرمربی منچستریونایتد گفت: به نظرم ما انگیزه کافی برای رقابت کردن با بارسلونا و رئال مادرید را

داریم و با این تیم‌ها فاصله زیادی نداریم. مطمئنم که به زودی این را ثابت خواهیم کرد.

رامین دلاور بازدید : 694 پنجشنبه 27 بهمن 1390 نظرات (0)

بازیکنان بارسا ساعت 13:00 وارد فرودگاه ال پارت شدند. این تیم می تواند از وقت آزاد خود تا قبل از جلسه تمرین فردا در سیوتات اسپورتیوا (ساعت 11:00) لذت ببرد.

تیم اول باشگاه به بارسلونا رسید. پس از یک پرواز دو ساعته از کلن، بازیکنان بارسا در ساعت 13:00 در فرودگاه ال پارت به زمین نشستند. تیم بارسا شبی را در آلمان پس از برد 3-1 بایر لورکوزن سپری کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

والدس در کنفرانس مطبوعاتی روز پنج شنبه

پس از صرف غذا در نیوکمپ، اعضای تیم به استراحت پرداختند. آن ها روز پنج شنبه ساعت 11:00 در سیوتات اسپورتیوا جلسه تمرینی برگزار خواهند کرد. برای اولین بار خواهد بود که سه جلسه -به جز روز جمعه- قبل از میزبانی والنسیا در نیوکمپ در روز یکشنبه برگزار خواهد شد. بعد از تمرین فردا، ویکتور والدس در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت خواهد کرد.

رامین دلاور بازدید : 424 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)


این برای دومین بار است که بارسا دیدار رفت مراحل حذفی رقابت های اروپایی را با برد 3-1 پشت سر می گذارد.

پیروزی 3-1 بارسلونا برابر بایر لورکوزن، نتیجه ای بود که کمتر اتفاق افتاده است. در واقع در حال حاضر، باشگاه بارسلونا تنها تیمی است که تنها یک بار آن را انجام داده است. در فصل 1971/72 بود که بارسا در مرحله حذفی رقابت های قدیمی اروپا، جام برندگان، بارسا در بازی برگشت در نیوکمپ، تحت هدایت رینوس میچلس پیروزی متقاعد کننده 4-0 را کسب کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

تعداد صفحات : 37

درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 192
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 2,399
  • بازدید سال : 34,966
  • بازدید کلی : 479,845
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟