loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 342 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (1)

این بازیکن آرژانتینی در 6 بازی لیگ در نیوکمپ مقابل والنسیا 8 گل به ثمر رسانده است که شامل هتریک در فصل 2009/10 و 4 گل در فصل اخیر نیز می شود.

هنوز تعدادی رکورد گلزنی برای لئو مسی باقی مانده است تا آن ها را بشکند. فصل پیش، او 73 گل بی نظیر به ثمر رساند. اگر این موضوع برای نگرانی مهمانان روز یکشنبه کافی نیست، قطعا 8 گل زده او در 6 بازی انجام شده در نیوکمپ مقابل والنسیا، تیم پلگرینو را به فکر وا می دارد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


شروع با تساوی

اولین بازی خانگی لئو مسی مقابل والنسیا در فصل 2005/06 نشانه هایی از به ثمر رسیدن گل به همراه داشت که داوید ویا- که در آن زمان هنوز بازیکن تیم والنسیا بود- گل اول بازی را به ثمر رساند. پس از آن اینیستا گل تساوی را زد و بازی با نتیجه ی 1-1 به پایان رسید.

رامین دلاور بازدید : 301 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

کاپیتان آبی اناری ها گفت که بازیکنان بارسلونا در مورد نتیجه قرعه کشی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان «می توانند خشنود باشند». او در مورد حضور در بازی روز یکشنبه در برابر والنسیا و مصدومیت استخوان گونه خود اظهار کرد: «باید منتظر باشیم و ببینیم چه رخ می دهد».

کارلس پویول در مورد قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان و هم گروهی بارسلونا با تیمهای بنفیکا، اسپارتاک مسکو و سلتیک ابراز خشنودی کرد. پویول با خوشبینی گفت: «با قرعه خوبی مواجه شده ایم. می توانیم به خاطر این قرعه خوشحال باشیم». او در ادامه هشدار داد: «کار ما آسان نخواهد بود. هر اشتباه یا اعتماد به نفس کاذب در لیگ قهرمانان تاوان جبران ناپذیری دارد؛ به تمام رقبای خود احترام می گذاریم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


تبریک پویول برای اینیستا

کاپیتان قبل از حضور در کنفرانس مطبوعاتی، اتفاقات موناکو را به دقت دنبال کرده بود. پویول علاوه بر صحبت در مورد قرعه کشی، به آندرس اینیستا برای کسب جایزه بهترین بازیکن اروپا تبریک گفت: «او شایسته این جایزه بود و من برای او بسیار خوشحالم. او برای قرار گرفتن در این جایگاه به سختی تلاش کرده است. هر کس برای تلاش سخت خود با جایزه و تشویق روبرو می شود». این آبی اناری همچنین گفت: «هر سه نامزد نهایی شایسته دریافت این جایزه بودند و هر سه بازیکنان فوق العاده ای هستند»، اما او متذکر شد که قهرمانی اسپانیا در جام ملتهای اروپا بیشتر نظرها را به سمت این بازیکن جلب کرده است.

رامین دلاور بازدید : 324 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

اف سی بارسلونا تقاضای فرجام خواهی خود را نسبت به دو جلسه محرومیت برای تیتو ویلانووا که توسط کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا اعمال شده است، خواهد فرستاد.

بارسلونا به صورت قانونی اقدام به ارسال درخواست تجدید نظر نسبت به دو جلسه محرومیت تیتو ویلانووا که توسط کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا اعمال شده است خواهد کرد. سرمربی بارسا در بازی با اوساسونا پس از اعتراض به صحنه مشکوک خطا بر روی سرجیو بوسکتس از زمین مسابقه اخراج شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


شایان ذکر است که اف سی بارسلونا نسبت به گزارش مونیز فرناندز پس از بازی اعتراض خواهد داشت. داور مسابقه در گزارش خود نوشته بود که «سرمربی بارسا به دلیل اعتراض با لحنی عصبی به تصمیمات داور، آن هم پس از دریافت تذکر از کمک داور از زمین مسابقه اخراج شد».

رامین دلاور بازدید : 341 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (1)

ریکاوری این بازیکن، آمادگی او برای پا به توپ شدن در بازی سوپر کاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید در چهارشنبه را مشخص می کند.

بنا به گزارشی که تیم خدمات پزشکی امروز منتشر کرد، تست های پزشکی شکستگی استخوان گونه سمت راست کارلس پویول را تایید می کنند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


کاپیتان برنامه بهبود محافظه کارانه را ادامه می دهد، اما به هم تیمی هایش در جلسه تمرینی فردا می پیوندد. ریکاوری او، آمادگی او را برای پا به توپ شدن در سوپر کاپ اسپانیا در مقابل مادرید در روز چهارشنبه مشخص می کند.

رامین دلاور بازدید : 306 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)


این ملی پوش کامرونی برای پنج سال در بارسا خواهد بود. الکساندر سانگ حالا دیگر به طور رسمی یک آبی اناری شناخته می شود. امروز بعد از ظهر این بازیکن پس از سپری کردن تستهای پزشکی، قراردادی پنج ساله با باشگاه امضا کرد.

رئیس باشگاه - ساندرو راسل، نائب رئیس باشگاه - جوزپ ماریو بارتومئو - و مدیر ورزش باشگاه - آندونی زوبیزارتا - به همراه وکیل سانگ - دارن دین، همگی در مراسم امضای قرار داد این هافبک کامرونی حضور داشتند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


باشگاه های آرسنال و بارسلونا دیروز بر سر جزئیات انتقال الکس سانگ به توافق رسیدند. باشگاه کاتالونیایی موظف است بابت این انتقال 19 میلیون یورو به توپچی های لندن پرداخت نماید. فردا عصر، مراسم معارفه این بازیکن به همراه هم تیمی های جدیدش همزمان با 47 مین مراسم بزرگداشت خوان گمپر استرلا دام صورت خواهد گرفت.

حمید بازدید : 545 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (2)
di estefano- luis suarez spanish

 لوئیس سوارس بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا وتنها اسپانیایی دارنده توپ طلا،در صحبتهایی شرایط بارسلونای کنونی را با شرایطی که در سال 1967 دراینتر تجربه کرده بود مقایسه کرده است

تیم کاتالان بعد از باخت 1-2 مقابل رئال مادرید در دیدار ال کلاسیکو شانس کمرنگشان برای کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای لالیگا را از دست دادند و اکنون با7امتیاز فاصله نسبت به رئال در رده دوم قرار دارند واین درحالی است که تنها 4 دیداردیگر تا پایان فصل باقی است.

بعد از آن هم آنها با تساوی 2-2 مقابل چلسی در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از راهیابی به فینال این رقابتها ناکام ماندند. لوئیس سوارس اکنون و با دیدن این شرایط به یاد سال 1967 باشگاه اینتر افتاده است

سوارس باتجربه در صحبتهایی به آنسا گفت:« از دست دادن این همه شانس آنهم در طول تنها چند روز، ضربه دردناکی است. این ضربه سختی است، حتی برای بازیکنان باتجربه که به برد عادت کرده اند. باید به این نکته اشاره شود که بازیکنان ما در آن زمان بعد از پشت سرگذاشتن فصلی سخت و نفس گیر واقعا خسته بودیم. ژایر داکستا و من حتی نتوانستیم در فینال اروپایی مقابل سلتیک بازی کنیم. ناامیدی ما خیلی شدید وبد . ما در آخرین بازی مقابل مانتووا باختیم و همین باخت باعث شد تا جام قهرمانی به یوونتوس برسد.»

این اسطوره 76 ساله اسپانیایی ادامه داد:« در آن زمان اگر در اسکودتو رافتح نمی کردی،مجوز حضور در لیگ اروپایی را به دست نمی آوردی. پس آن شکست مارا کاملا خرد کرد.»

البته این اسطوره اسپانیایی مطمئن است که بارسایی ها دوباره خود را پیدا خواهند کرد:« الان شرایط متفاوت است. راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا آسان تر است. بارسلونا تیمی مملو از بازیکنان بزرگ و جوانان بامهارت را دراختیار دارد.آنها چه با گواردیولا و چه بدون او دوباره به قهرمانی های بیشتری خواهند رسید.»

حمید بازدید : 392 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
UEFA Champions League : Víctor Valdes - Gerard Pique - Didier Drogba, FC Barcelona v FC Chelsea 

جرارد پیکه، مدافع بارسا، که در دیدار شب گذشته تیمش مقابل چلسی، بعد از برخورد با ویکتور والدس آسیب دید، از بیمارستان مرخص شد.

این مدافع ملی پوش اسپانیایی در نیمه اول دیدار شب گذشته در حالی که قصد مهار دیدیه دروگبا را داشت، با والدس برخورد کرد و برای لحظاتی، هوشیاری اش را از دست داد و در نهایت مجبور شد در دقیقه 25 جایش را به دنی آلوس بدهد.

او شب گذشته را در بیمارستان سپری کرد اما بعد از اینکه مشخص شد خطری او را تهدید نمی کند، امروز بیمارستان را ترک کرد.

در بیانیه ای که در سایت باشگاه بارسا منتشر شده، آمده است:"  جرارد پیکه بعد از پشت سر گذاشتن معاینات پزشکی، بیمارستان را ترک کرد.

مدافع بارسابعد از برخورد شدیدی که با دروگبا و والدس داشت، شب گذشته را در بیمارستان، تحت مراقبت سپری کرد.

حمید بازدید : 424 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
El fútbol castiga al Barça 

ديدار برگشت تيم هاي فوتبال بارسلونا و چلسي در مرحله نيمه نهايي رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 روز سه شنبه در ورزشگاه نيوکمپ شهر بارسلونا آغاز شد که در پايان دو تيم به تساوي 2 بر 2 دست يافتند. در اين ديدار ابتدا سرخيو بوسکتز در دقيقه 35 بارسا را پيس انداخت؛ در ادامه اخراج جان تري در دقيقه 37 اميدواري شاگردان گوارديولا را براي رسيدن به فينال افزايش داد تا آنجا که گل دقيقه 44 اينيستا اين اميدواري را دو چندادن کرد اما گل راميرز که در وقتهاي اضافه نيمه اول به ثمر رسيد آب سردي بود بر تيم بارسلونا چرا که با اين نتيجه آنها حذف شده بودند.

در نيمه دوم بارسا 45 دقيقه چلسي را در محوطه جريمه‌اش حبس کرد و حتي  صاحب يک ضربه پنالتي نيز شد که اين ضربه را مسي به تير دروازه زد.



در دقايق پاياني و در شرايطي که بارسلونا براي رسيدن به به گل سوم به آب و اتش ميزد فرناندو تورس در يک ضد حمله سريع تير خلاص را به قلب بارسا شليک کرد تا با رقم خوردن تساوي دو بر دو، چلسي در مجموع دو ديدار سه بر دو به پيروزي برسد و راهي فينال شود.



تيم فوتبال بارسلونا که روز شنبه هفته جاري در رقابتهاي هفته سي و پنجم لاليگا با قبول شکست 2 بر يک برابر رقيب ديرينه خود، شانس قهرماني را از دست داد و رئال را به يک قدمي قهرماني فرستاد در فاصله سه روز پس از اين اتفاق دومين جام را نيز از دست داد. چلسي در فينال به ديدار برنده بازي رئال مادريد و باير مونيخ خواهد رفت. اين ديدار چهارشنبه شب در اسپانيا برگزار خواهد شد. 

حمید بازدید : 387 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

فندرسار دربازی فردا من طرفدار بارسلونا هستم,چون طرفدار فوتبال زیبا هستم, به خاطر فوتبال هم که شده بارسا باید این دیدار را ببرد.

در ادامه: من طرفدار فوتبال زیبا هستم, در بازی رفت من چیزی به جزء دفاع کردن با 9 نفر از چلسی ندیدم,چلسی فقط یک شوت به دروازه داشت که آن هم تبدیل به گل شد, بارسا شایسته برد است, انها همیشه شایسته پیروزی هستند

تعداد صفحات : 37

درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 248
  • بازدید ماه : 2,455
  • بازدید سال : 35,022
  • بازدید کلی : 479,901
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟