loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 418 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (6)

جان تری و کارلس پویول بعد از دوران حرفه ای تقریبا مشابهی که تاکنون داشتند، در مسیر هایی متقابل، باری دیگر در استمفورد بریج در شب چهارشنبه به مصاف هم خواهند رفت.

چلسی و بارسا از تجربه های زیادی بهره می برند که در قلب آنها کارلس پویول و جان تری حضور دارند. هر دو کاپیتان تجربه های زیادی دارند و موارد مشابهی را تجربه کرده اند. مرد انگلیسی 31 ساله و بازیکن کاتالانی 34 ساله هر دو از طریق سیستم جوانان باشگاه ها حمایت و رشد یافته اند، زیر نظر مربیانی که در سال های 1998 و 1999 ستاره بوده اند.

بیش از 1،000 بازی بین آنها

تری و پویول از فصل 2004/05 سابقه کاپیتانی بارسا و چلسی را دارند و هر دو بیش از 500 بازی رسمی برای باشگاه در سطح حرفه ای انجام داده اند. در لندن، هر چند یک هافبک در سال های شکل گیری خود کانون توجه طرفداران است، اما پویول کارش را به عنوان یک مهاجم آغاز کرد و به تیم اول پیوست؛ او در حال حاضر نقش خود را در مرکز خط دفاعی تثبیت نموده است. هر دو آن ها شخصیتی برجسته دارند، در مصاف های هوایی قویی هستند و عموما بازی های جوانمردانه از خود به نمایش می گذارند (تری 4 بار و پویول فقط 2 بار اخراج شده اند).

رامین دلاور بازدید : 360 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

پنج سال پیش مسی یکی از بهترین گل های عمرش را به ثمر رساند. گلی که توسط وی در مقابل ختافه، در چارچوب جام پادشاهی به ثمر رسید، همگان را به وجد آورد.


بدون شک مسی می خواهد که تیمش امشب پس از بازی حساس خود مقابل چلسی، در راس توجه روزنامه ها قرار گیرد، اما این بازیکن آرژانتینی، خود به دلیل دیگری در کانون توجه است. امروز، پنجمین سالگرد به ثمر رسیدن گل مشهور مسی مقابل ختافه در مرحله نیمه نهایی جام پادشاهی در فصل 2006/07 است، گلی که بسیار مشابه گل مارادونا بود.

رامین دلاور بازدید : 369 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

این بازیکن توضیح داد که بازی هایی که بارسا در این هفته مقابل چلسی و مادرید پیش رو دارد «رقابت هایی هستند که من انتظار بازی کردن در آن ها و لذت بردن از آن ها را داشتم».

این بازیکن کاتالانی اعتقاد دارد که: «چلسی در بهترین شرایطی که در طول فصل داشته است به زمین خواهد آمد». اما او هشدار داد که: «ما بسیار سازگار بوده ایم و در این فصل با انواع موانع رو به رو شده ایم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سسک فابرگاس رویایی دارد و آن این است که: «در لیگ قهرمانان پیروز شویم. این چیزی است که بیش از هر چیز دیگری مرا هیجان زده می کند». به حقیقت پیوستن رویای این هافبک بسیار نزدیک است اما برای به وقوع پیوستن آن، تیم او باید چلسی را حذف کند، رقیبی که با بازی در آرسنال آن را به خوبی می شناسد. این بازیکن که این تابستان به بارسلونا پیوست فکر می کند: «من به این جا آمدم تا پیشرفت کنم و رقابت هایی که در انتظار ما هستند را تجربه کنم. رقابت مقابل چلسی و مادرید؛ رقابت هایی ست که من انتظار بازی کردن در آن ها و لذت بردن از آن ها را داشتم». همراه با این موارد این کاتالانی افزود: «بالا بردن جام لیگ قهرمانان رویای زیبایی ست و من امیدوارم که به حقیقت بپیوندد».
رامین دلاور بازدید : 316 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

سرمربی بارسلونا به روش بازی چلسی اشاره می کند و معتقد است که جزئیات سرنوشت فینالیست را رقم خواهند زد. گواردیولا حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را بهترین هدیه می داند. از نظر او، بازیکنان تیم می بایست در جریان بازی باشند و به خوبی بازی حریف را بخوانند؛ در غیر این صورت بازی خوشایندی نخواهند داشت.

جوزپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی اطمنینان داده است که بازیکنان او از دشواری های بازی امشب مقابل چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آگاهند. مربی آبی و اناری ها این بازی را مصافی مقابل «یکی از بهترین تیم های چندین سال گذشته» می داند و معتقد است که «گل های معدودی در این بازی به ثمر خواهند رسید و جزئیات فینالیست را معین خواهند کرد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

گواردیولا متوجه دشواری ایجاد موقعیت گلزنی برابر این تیم انگلیسی است و از نظر او: «اگر در چنین استادیومی از روند بازی عقب بمانیم، اوقات سختی بر ما خواهد گذشت. راهیابی به فینال امسال سخت تر است؛ به دو دلیل، اول آنکه در حال حاضر دارای عنوان قهرمانی اروپا هستیم و همه می خواهند ما را شکست دهند و دیگر آن که مقابل تیم خوبی قرار گرفته ایم. لمپارد، تری، دروگبا و... بازیکنان خیلی مهمی هستند».

رامین دلاور بازدید : 378 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

22بازیکن برگزیده آبی اناری برای رویارویی امشب بارسلونا با چلسی، امروز عصر در استمفورد بریج به تمرین پرداختند.

استمفورد بریج برای همیشه در خاطره هواداران بارسلونا خواهد ماند. جایی که آندرس اینیستا در 6 می 2009 با گل حساس خود موجب صعود بارسلونا به فینال رم شد. دیروز عصر، هافبک اسپانیایی، با هم تیمی هایش به استمفورد بریج رفتند، که فردا میزبان دو تیم مطرح اروپایی ست.

جلسه تمرینی زیر باران

همه 22 بازیکن بارسلونا (18 بازیکن تیم اصلی و 4 بازیکن بارسا ب) در زیر هوای سرد و بارانی لندن به تمرین پرداختند. بازی مقابل چلسی در ساعت 20:45 (23:15 به وقت ایران) شروع خواهد شد.

حمید بازدید : 410 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (1)
Leo Messi celebrando con el FC Barcelona
 

 طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، این شایعه دهان به دهان می چرخد. خیلی ها معتقدند که آنتونیا، نامزد لیونل مسی باردار است

این خبری است که این روزها در رسانه های ورزشی بازتاب زیادی داشته. و با شادیهای گل عجیب و غریب مسی در هفته های اخیر، قوت بیشتری یافته است

اعضای خانواده مسی و دوستان و آشنایان نزدیک او، نه این خبر را تکذیب میکنند و نه تائید! و همین سکوت ممکن است به معنای تائید باشد.اما شاید هنوز زمان مناسبی برای اعلام این خبر فرانرسیده است

البته خیلی از نزدیکان مسی این احتمال را رد نمی کنند که ژستهای عجیب مسی بعد از گلزنی، به عنای تائید این خبر باشد؛ و معتقدند که شاید مسی بخواهد به شیوه ای فوتبالی این خبر را ابراز کند؛ آن هم با شناختی که از مسی و خجالتی بودن او وجود دارد،کمتر کسی توقع دارد که مسی این خبر را برزبان بیاورد . از همین رو در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، انتظار می رود که اگر مسی در یکی از بازیهای مهم پیش روی تیمش (مقابل چلسی و رئال) به گل برسد، این خبر را در یک بازی مهم و رسمی اعلام کند. مراقب شادی های بعد از گل مسی باشید.

رامین دلاور بازدید : 319 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

12 سال بعد از بازی مقابل یکدیگر در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بین اف سی بارسلونا و چلسی، این دو مرد یکبار دیگر در روز چهارشنبه، اما این بار به عنوان سرمربی رو در روی هم قرار می گیرند.

این چهارشنبه، 18 آوریل، جوزپ گواردیولا و روبرتو دی ماتیو به عنوان سرمربی های بارسلونا و چلسی رو در روی هم قرار خواهند گرفت؛ 12 سال بعد از اینکه این دو به عنوان بازیکن مقابل هم قرار گرفتند در حالی که به ترتیب از آبی اناری ها و آبی ها دفاع می کردند. آن بازی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل 2000-1999 بود. در آن زمان، بارسا به نیمه نهایی صعود کرد.

شب رویایی در نیوکمپ

نتیجه 3-1 در استمفورد بریج تیم لوئیس ونگال را در شرایط متفاوتی در بازی برگشت در نیوکمپ قرار داد. در آن شب اف سی باسلونا با یک عملکرد رویایی 5 بار دروازه چلسی را مورد هدف قرار داد تا از حضور در نیمه نهایی مطمئن شود. کاتالان ها در مرحله بعد توسط والنسیا حذف شدند.

رامین دلاور بازدید : 329 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)
هافبک تکنیکی بارسا، عصر روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: «در سفر خود به لندن، به دنبال کسب یک پیروزی شیرین هستیم نه تساوی». آخرین باری که دو تیم در استمفورد بریج به مصاف هم رفتند، اینیستا گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رسانده بود. وی در مورد آن بازی گفت: «باعث افتخار من است که در آن مسابقه برای تیمم گلزنی کردم و خیلی خوشحالم که چنین گلی را در کارنامه ام دارم. احساس من در مورد آن گل و آن لحظه قابل وصف نیست». اما اینیستا هشدار داد: «آنچه در فصل 2009 اتفاق افتاد، مربوط به گذشته است و چهارشنبه یک بازی دیگر را بین دو تیم شاهد خواهیم بود».

اینیستا عصر روز گذشته بعد از تمرین پایانی تیم در نیوکمپ که پیش از عزیمت آبی و اناری پوشان به لندن برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران در مورد گل تاریخی اش در ششم می 2009 که باعث صعود بارسا به فینال رم و رویارویی با منچستر یونایتد شد، گفت: «فکر می کنم دوباره صحبت کردن در مورد آن گل اجتناب ناپذیر است، اما یادآوری آن بسیار شیرین است چرا که آن لحظه، نه فقط برای من، بلکه برای کل تیم، یک لحظه حساس و سرنوشت ساز بود. زمان زیادی از آن مسابقه گذشته و بازی چهارشنبه ما برابر این تیم، یک بازی جدید برای هر دو تیم خواهد بود. باعث افتخار من است که در آن مسابقه برای تیمم گلزنی کردم و خیلی خوشحالم که چنین گلی را در کارنامه ام دارم. احساس من در مورد آن گل و آن لحظه قابل وصف نیست».

تیم در شرایط خوبی به سر می برد

اینیستا همچنین در مورد این هفته پیشرو گفت: «هفت روز بسیار مهم، سرنوشت ساز و غیر قابل برگشت – یا هر واژه ای که بتواند حساسیت این هفته را بیان کند- در انتظار ماست. بازی ما برابر چلسی سرنوشت صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را تعیین خواهد کرد و دیدار شنبه شب ما می تواند امید قهرمانی مان در لالیگا را همچنان زنده نگه دارد. در حساس ترین مقطع فصل به سر می بریم و خوشبختانه تیممان در شرایط خوبی قرار دارد و همین موضوع ما را به آینده خوشبین کرده است. در ابتدای فصل، همه ما رسیدن به چنین روزهایی را پیش بینی کرده بودیم. ما چندین ماه جنگیده ایم تا به اینجا رسیدیم و هنوز شانس کسب هریک از جامهای ممکن را داریم».

رامین دلاور بازدید : 350 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

تیم در لندن به سر می برد و چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان با چلسی روبرو خواهد شد. گواردیولا 22 بازیکن از جمله کیتا و آفلای را برای رویارویی اروپایی با خود آورده است.

بارسلونا در چارچوب مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، روز چهارشنبه در لندن به مصاف چلسی خواهد رفت. بارسا در بعد از ظهر روز دوشنبه شهر بارسلون را به مقصد انگلستان ترک کرده بود و تا روز پنج شنبه به وطن بر نخواهد گشت. تیم راس ساعت 9 شب(به وقت محلی) در لندن فرود آمد (یک ساعت عقب تر از وقت محلی کاتالان) و مستقیما به سمت هتل حرکت کردند.

ساندرو روسل، همراه با اعضای هیئت مدیره و مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، آندونی زوبی زاررتا، به همراه تیم وارد لندن شده اند.

رامین دلاور بازدید : 342 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)

بارسا برای قهرمانی در این فصل در 10 روز آتی سه بازی کلیدی و مهم را پیش رو دارد: دو بازی رفت و برگشت در لیگ قهرمانان با چلسی و شنبه شب دیدار الکلاسیکو در لالیگا. برای حضور در فینال دیگری از لیگ قهرمانان، دو بازی رفت و برگشت در برابر چلسی تعیین کننده خواهد بود و بازی با مادرید، امید به کسب قهرمانی در لالیگا را برای بارسا زنده نگه خواهد داشت.

در اغلب پیامهایی که پپ گواردیولا دراین چند سال اخیر به بازیکنان و هواداران بارسا داده است، این جمله به کرار شنیده شده است که: «وقتی وارد ماه آوریل می شویم، باید شرایط تیم طوری باشد که درکورس رقابتها، شانس قهرمانی وجود داشته باشد». در این فصل نیز بار دیگر شاهد آن هستیم که بارسا در هر سه جام لیگ قهرمانان، لالیگا و حذفی داعیه قهرمانی دارد و در حقیقت بار دیگر همان گفته های گواردیولا در ذهن ها تداعی می شود. برای بارسا ده روز آینده، روزهایی کلیدی خواهد بود که سرانجامِ آن می تواند هم در میدان لیگ قهرمانان و هم در رقابتهای داخلی اسپانیا قهرمانی را برای بارسا به ارمغان آورد.

استمفورد بریج و ال کلاسیکو

برای بارسایی ها ابتدای هفته با بازی چهارشنبه شب لندن شروع خواهد شد، همان جایی که باید در چارچوب لیگ قهرمانان و در مرحله نیمه نهایی برای بازی رفت به میدان بروند. برنامه به اینصورت تنظیم شده است که تیم در روز دوشنبه با رسیدن به لندن تا پنجشنبه مجبور خواهد بود، دور از نیوکمپ باشد؛ البته مطمئنا استمفورد بریج برای بازیکنان یادآور خاطرات خوش پیروزی در بازی نیمه نهایی سال 2009 را تداعی خواهد کرد.

تعداد صفحات : 37

درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 2,245
  • بازدید سال : 34,812
  • بازدید کلی : 479,691
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟