loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
حمید بازدید : 340 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)
Lionel Messi, Levante, Barcelona
 
 لیونل مسی، ستاره شماره یک بارسا قطعا یکی از سرنوشت سازترین بازیکنان حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. او در بازی 4شنبه شب تیمش مقابل چلسی در دور رفت لیگ قهرمانان  اروپا درکانون توجهات خواهد بود.
البته اودرآستانه این دیدارحساس، باردیگر از تعهدش به بارسا گفته واعلام کرده که درتیمی جزبارسلونا توپ نخواهد زد.مسی در گفتگو با روزنامه سان گفته:«من هیچ وقت به زندگی بدون بارسا فکر نکرده ام. قلب من به این باشگاه تعلق داردو نمی توانم روزی را تصور کنم که بخواهم بارسلونا را ترک کنم. از اولین روزی که به بارسلونا آمده ام تا همین امروز، تصمیم من همیشه این بوده که دراینجا بمانم. هیچ چیزی هم مرا متقاعد به تغییر عقیده نکرده است.»

رامین دلاور بازدید : 367 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)

این هافبک کاتالانی در طی مصاحبه ای با سایت یوفا توضیح داد که آن چه او را بر می انگیزد تا بعد از بردن همه چیز باز هم به راهش ادامه دهد، پیروزی است.

ژاوی هرناندز، کاپیتان دوم بارسلونا، اخیرا با سایت یوفا نشستی داشته است تا به سوالاتی که توسط کاربرانی که سازمان اروپایی فوتبال را در توییتر دنبال می کنند، پاسخ دهد. در واقع واکنش به مصاحبه یوفا بسیار موفق بوده است. به طوری که عنوان «از ژاوی بپرس» در لیست جهانی تاپیک ها در جایگاه اول قرار گرفت.

زمانی که از او سوال شد بهترین بازیکن طول تاریخ کیست، او مصمم بود: «بسیار سخت است چون شما یک دوره را با دوران دیگر مقایسه می کنید، اما اگر او به همین شکل ادامه دهد بدون شک لئو مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال خواهد بود. اکنون همه چیز به سرعت پیش می رود و گسترش می یابد، و مسی هنوز کاری را که [دیگو] مارادونا 20 سال پیش و هم چنین پله، [یوهان] کرایف و [آلفردو] دی استفانو سال ها پیش انجام دادند تکرار می کند. من فکر می کنم مسی بهترین خواهد بود».


رامین دلاور بازدید : 338 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

بازیکن از ترکیب یازده نفره تیم کنونی بارسا به سرمربی گری جوزپ گواردیولا، سه سال پیش در یازدهمین بازی مقابل تیم چلسی نیز حضور داشتند. در حالی که پس از فصل 2008/09، تیم چلسی تنها 4 عنوان قهرمانی بدست آورده است، تیم بارسلونا فاتح 13 عنوان قهرمانی شده است.

برای تیم بارسلونا و تیم چلسی در این سه سال اتفاق های زیادی افتاده است و مسیر هایی متعددی این دو تیم پشت سر گذاشته اند و حالا رقیب یکدیگر در نیمه نهایی این فصل لیگ قهرمانان هستند و می خواهند شایستگی خود را ثابت کنند. از زمان به ثمر رسیدن گل آندرس اینیستا در استمفورد بریج در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سال 2009، این تیم انگلیسی موفق به کسب چهار عنوان از قبیل جام کامیونیتی شیلد در سال 2009، لیگ برتر در فصل 2009/10 و جام حذفی در سال 2009 و 2010 شده است؛ بارسلونا نیز از آن زمان تا به حال فاتح 13 عنوان قهرمانی بوده است.

همان گروه از بازیکنان

با این حال با وجود گذشت سه سال از آن زمان، ترکیب اصلی دو تیم تغییر ناچیزی پیدا کرده است. بسیاری از بازیکنان چلسی که در سال 2008/09 در مقابل بارسلونا بازی کرده بودند، هنوز با این تیم هستند. تنها بازیکنانی که چلسی را ترک کرده اند عبارتند از: الکس، بالاک و آنلکا؛ این در حالی است که چک، بوسینگوا، تری، لمپارد، کول، اسی ین و دروگبا هنوز هم بخشی از قالب این تیم لندنی هستند.

رامین دلاور بازدید : 335 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

در آستانه بازی حساس چهارشنبه شب چلسی- بارسلونا در استمفورد بریج، سید لاو، نویسنده اسپانیایی، بر تحول ماسکرانو، کاپیتان سابق تیم ملی آرژانتین و بازیکن 27 ساله بارسلونا، اشاره کرد. این بازیکن در سال 2010 از تیم لیورپول به آبی اناری ها پیوست؛ وی به عنوان یک هافبک تدافعی به بارسلونا پیوست اما با توجه به مصدومیت طولانی مدت پویول و تلاش پیکه برای رسیدن به فرم ایده آل خود، این بازیکن تحت نظر گواردیولا به یک مدافع وسط مطمئن تبدیل شد.

لاو افزود، ماسکرانو ذاتا در دفاع مستعد می باشد و به این نکته اشاره کرد که او چگونه با تمایل بسیارش برای یادگیری، توانسته پیشرفت چشمگیری داشته باشد؛ وی بدون هیچ گونه شکایت، خودش را با سیستم بارسلونا مطابقت داده است، صفاتی که میتوانست بازیکن سابق سوئدی بارسلونا را بهره مند سازد. پس هیچ عجیب نیست که گواردیولا چنین سخنانی را در وصف ماسکرانو بگوید: « من هیچ وقت از او انتظار نداشتم که این چنین هر آنچه که در توانش دارد را انجام بدهد؛ ارزش او غیر قابل تصور است. وی به عنوان یک بازیکن و یک فرد، خیره کننده است. خاویر ماسکرانو بهترین خرید بارسلونا در 4 سال اخیر می باشد». 


جستجو برای پیدا کردن نقطه ضعفی برای بارسلونا در مصاف با تیم چلسی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، غالبا در بازی کردن یک هافبک (ماسکرانو) به عنوان مدافع خلاصه می شود؛ بازیکنی که به نظر میرسد نمیتواند با فلسفه بارسلونا سازگار شود.


رامین دلاور بازدید : 317 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (1)

مربی بارسا به دشوار بودن جبران نتیجه بعد از گل اول باکرو اشاره کرد. گواردیولا سیستم دفاعی لوانته را تحسین کرد و گفت: «آنها جایی هستند که باید باشند، زیرا آنها به خوبی کار خود را انجام دادند». گواردیولا در مورد شانس قهرمانی در لالیگا نیز گفت: «احتمال غیرممکن بودن بسیار کم است».

بارسا سه امتیاز بسیار با ارزش را در سیوتات والنسیا به دست آورد که امیدهای آنها را برای بدست آوردن عنوان قهرمانی لالیگا زنده نگه داشت. بارسا مجبور شد برای جبران نتیجه مبارزه سختی با تیمی انجام دهد که به نظر جوزپ گواردیولا «یکی از سرسخت ترین تیمهایی هستند که باید برای جبران نتیجه با آن مبارزه کنید». در نتیجه، بارسا با تسلط بر بازی و با حفظ آرامش، با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید. گواردیولا با توجه به بازی با رئال مادرید برای صدر نشینی در لالیگا گفت: «این نتیجه ما را در کورس قهرمانی نگه داشت».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مربی به کیفیت رقیب بارسا اشاره کرد : «آنها در دفاع بسیار سازماندهی شده هستند و بازیکنانی با تجربه بالا دارند. از این گذشته، در ضد حمله ها بسیار عالی عمل می کنند. بعد از گل اول، لوانته برای حفظ نتیجه تا نیمه زمین خودش عقب کشید. آنها جایی هستند که باید باشند، زیرا آنها به خوبی کار خود را انجام دادند».

مربی در مورد اینکه بازی چگونه به پایان رسید، گفت: «در نیمه دوم ما بازی را باز کردیم. تلاش ما این بود که نتیجه را 1-0 کنیم، اما بعد از اولین گلی که دریافت کردیم، باید تغییراتی اعمال می کردیم تا برنده مسابقه باشیم . کوئنکا به باز کردن بازی کمک زیادی کرد. بازی کردن در مقابل این نوع تیم ها، در حالی که یک گل عقب هستید بسیار پیچیده است؛ اگر توپ را از دست بدهید، آنها شما را نابود خواهند کرد. ما تلاش کردیم از تمام نقاط زمین حمله کنیم و در آخر نتیجه ای که ما را در کورس قهرمانی نگه می داشت بدست آوردیم».
رامین دلاور بازدید : 362 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (0)

مهاجم آرژانتینی بارسلونا که با گلزنی در برابر لوانته، وضعیت بارسا را مجدداَ در کورس قهرمانی لالیگا احیا کرد، در حال حاضر تمامی فکر خود را معطوف به بازی نیمه نهایی بارسا با چلسی در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان کرده است. لیونل مسی سعی کرد که از ورود به بحث های حاشیه ای مربوط به رقابت او با کریستیانو رونالدو بر سر کسب عنوان آقای گلی لالیگا خودداری کند و از هم تیمی های خود خواست که شرایط مناسب خود برای رقابتهای لالیگا را حفظ کنند.

نتیجه (2-1) بازی شب گذشته درسیوتات والنسیا مقابل لوانته، یک پیروزی حیاتی و تاثیر گذار برای بارسا به حساب می آید؛ این نتیجه بارسا را همچنان با 4 اختلاف امتیاز نسبت به رئال مادرید، در بالای جدول و در کورس قهرمانی نگه می دارد. لیونل مسی که موفق شد دو بار دروازه لوانته را باز کند، بعد از پایان بازی در خصوص نتیجه بازی با اشاره به کسب سه امتیاز از تیم شگفتی ساز این فصل، اظهار کرد که از نتیجه کسب شده بسیار راضی و خوشجال است. او در حالیکه زمین بازی را ترک می کرد، گفت: «ما از قبل می دانستیم که بازی روی این زمین چمن به چه اندازه مشکل خواهد بود. لوانته این فصل بسیار خارق العاده ظاهر شده است؛ ما برای کسب این نتیجه عالی برنامه ریزی کرده بودیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در حالی که بازیکن آرژانتینی بارسا به سختی کسب سه امتیاز بازی برابر تیم خوان ایگناسیو مارتینز اشاره می کرد اظهار داشت: «با توجه به اینکه در این برحه از فصل هر تیمی برای خود انگیزه های متفاوتی دارد، بنابراین رقابت تیمها درهفته های پایانی فصل بسیار تنگاتنگ و طاقت فرسا می باشد».
حمید بازدید : 401 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (0)
Lionel Messi, Levante, Barcelona
 
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا از برد 1-2 تیمش مقابل لوانته در دیداری خارج از خانه و در شهروالنسیا به شدت خوشحال بود.
 او در صحبتهایی درپایان این بازی به این نکته اشاره کرد که این برد برای آبی اناری ها از ارزش فراوانی برخوردار است.
مسی گفت:« می دانستیم که بازی کردن در این زمین خیلی سخت است. لوانته بازی خیلی خوبی را به اجرا گذاشت و ما به نتیجه خیلی خوبی دست یافتیم.»
حمید بازدید : 317 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (0)
Pep Guardiola - Barcelona

 پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا از مشکلاتی که تیمش در مصاف با لوانته با آنها روبرو می شد، مطلع بود.  او درپایان دیدار شنبه شب مقابل لوانته که با برد 1-2 بارسا به اتمام رسید به خبرنگاران گفت:« زمان برای صحبت کردن درمورد رئال وجود خواهد داشت. بازی با لوانته بازی ای بود که می خواستیم کارش را تمام کنیم. لوانته یکی از بدترین تیمهایی است که می توان مقابلش قرار گرفت. آنها در خط دفاعی کاملا منسجم هستند. کنه به خوبی مقابل توپهای ما مقاومت می کرد و آنها در ضد حملات هم خیلی خوب بودند. بازیکنان لوانته درفضا خیلی خوب بازی می کردند. آنها یکی از بهترین تیمهای این لیگ هستند. ما به گل فوق العاده ای دست یافتیم. پنالتی هم کم و بیش پنالتی بود ودرنهایت نتیجه خوبی به دست آمد.»

گواردیولا از بازی چابی ارناندس متعجب بود و درباره او گفت:« چابی سرتاپا تاکتیک خالص است.»

تعداد صفحات : 37

درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,280
  • بازدید ماه : 6,380
  • بازدید سال : 38,947
  • بازدید کلی : 483,826
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟