loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
حمید بازدید : 335 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (6)
Mourinho y Guardiola, cara a cara

شاگردان گواردیولا درتقابل با شاگردان مورینیوبا اختلاف چشم گیری جلو هستند در بازی های بین رئال وبارسلونا تیم بارسلونا ۵بار موفق به شکست رئال شده این درحالی است که رئال با هدایت مورینیوفقط یک بار توانست است که بارسلونا را باهدایت گواردیولا ببرد که ان هم مربوط میشود به فینال جام حذفی اسپانیا که توانست با گلزنی رونالدو قهرمان جام حذفی شوند حالا باید دید که ایا این اختلاف بیشتر خواهد شود یا کمتر.

حمید بازدید : 358 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
Bernd Schuster - ex Real Madrid
 برند شوستر،سرمربی سابق باشگاه رئال مادرید معتقد است که تیم مادریدی در بازی شنبه شب ال کلاسیکو با ترکیبی تدافعی به میدان خواهد رفت

کهکشانی ها در حالی مقابل بارسلونا قرار خواهند گرفت که در حال حاضر با 4 امتیاز برتری نسبت به حریف درصدر جدول لالیگا قرار دارند.  

شوستر در صحبتهایی دراین باره به کام رادیو گفت:« بارسلونا و رئال مادرید خسته گام به این مرحله می گذارند که کاملا طبیعی است. یک تساوی برای رئال خوب خواهد بود ولی برد، جام قهرمانی را به آنها می دهد. بعید می دانم که مورینیو برای برد تلاش کند. او ریسک نخواهد کرد. اوهرگز در بازیهایی این چنینی ریسک نکرده. از دست دادن لالیگا آن هم در این شرایط فاجعه بار خواهد بود.»

رامین دلاور بازدید : 348 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (1)


گل دروگبا در دقایق پایانی نیمه اول، شکست بارسا را در پی داشت؛ در حالیکه بارسا در این بازی، تیم برتر میدان بود اما باید سه شنبه آینده برای جبران این شکست 1-0، در نیوکمپ تلاش زیادی کند.

رسیدن به فینال مونیخ به هیچ وجه ساده نیست. بارسا علی رغم محدود کردن چلسی به داشتن تنها یک ضربه، باز هم نتوانست بر تک گل آنها در استمفورد بریج غلبه کند و تنها دو ضربه به دیرک را به نام خود ثبت کرد. بارسا، سرعت و آهنگ بازی خود را به حریف تحمیل کرده بود و با داشتن درصد بالا مالکیت توپ موفق به خلق موقعیت های فراوان گلزنی نیز شد، اما دفاع مستحکم چلسی، دروازه و چک که همگی شب عالی را پشت سر می گذاشتند موانع موفقیت های بارسا شدند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

کسب چنین نتیجه ای نشان می دهد که بارسا باید سه شنبه آینده در نیوکمپ کار رسیدن به فینال مونیخ را به انجام برساند. آنها باید با پیروزی در آن بازی، بی عدالتی که در نتیجه لندن رقم خورد و شایستگی شان تحقق نیافت را جبران کنند.
حمید بازدید : 372 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
Andres Iniesta - Barcelona
 

 آندرس اینیستا، ستاره خط میانی باشگاه بارسلونا از اینکه تیمش نتوانست در استمفوردبریج به نتیجه مطلوبی دست بیابد و با نتیجه 0- مغلوب شاگردان دی متئو شد، به شدت حسرت می خورد.

تک گل این بازی را دیدیه دروگبا در لحظات پایانی نیمه اول بازی به ثمر رساند واین درحالی بود که بارسلونا در اکثر دقایق بازی کنترل توپ ومیدان را در اختیار داشت.

حمید بازدید : 347 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
Barcelona Director of Football Txiki Begiristain
 

سایت گل- تکسیکی بگیرستاین، مدیر ورزشی سابق بارسلونا در صحبتهایی اعلام کرد که بعد از کنار رفتن فرانک ریکارد از نیمکت مربیگری بارسا در سال 2008، نام مورینیو به عنوان یکی ازنامزدهای هدایت بارسا مطرح شده بود.

ریکارد بعد از فصلی ناامید کننده از سمت خود برکنار شد. درآن زمان مورینیو هم بیکار بود و نام او به عنوان یکی از گزینه های هدایت بارسا مطرح شد ولی درنهایت سران این باشگاه گواردیولا را به عنوان مربی جدیدشان برگزیدند.

رامین دلاور بازدید : 311 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

بارسا به ازای هر قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، حداقل یک بار در لندن بازی کرده است؛ فینال در لندن، یا بازی مقابل چلسی. رویارویی با چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یادآور گل معروف اینیستا در سال 2009 می باشد؛ این گل در لحظه ای که تقریبا همه چیز از دست رفته بود توسط هافبک تکنیکی بارسا به ثمر رسید و بدین ترتیب آبی و اناری پوشان را مسافر رم کرد.


پویول و ماسکرانو از بارسا و ایوانویج، داوید لوئیز، اشلی کول و میرلس از چلسی، هر کدام در صورت دریافت یک کارت زرد در بازی امشب، بازی برگشت را از دست خواهند داد.


براساس تاریخچه لیگ قهرمانان اروپا، سرنوشت بارسا در این رقابت ها تا حد زیادی به بازی آنها در لندن بستگی دارد. آبی و اناری پوشان در سال های 1992 و 2011 در همین لندن به جام قهرمانی این رقابتها دست یافتند. همچنین در سال های 2006 و 2009 با حذف چلسی به ترتیب در مرحله یک شانزدهم و نیمه نهایی لیگ قهرمانان به فینال این رقابت ها راه یافتند؛ در واقع هربار بارسا جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برده، به نحوی از لندن گذر کرده است. هم اکنون نیز آنها برای یک پیروزی دیگر در پایتخت انگلیس به سر می برند. این بار آنها باید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل آبی های لندنی قرار بگیرند که این دیدار ذهن هر هواداری را فورا به گل خاطره انگیز اینیستا در دقایق تلف شده بازی در سال 2009 سوق می دهد.

رامین دلاور بازدید : 312 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

6می 2009؛ بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین چلسی و بارسلونا در جریان بود. فقط چند ثانیه باقی مانده بود تا تمام دنیا، چلسی را بعنوان فینالیست بشناسند، اما یک شوت زیبا تمام پیش بینی ها را به هم زد. این آندرس اینیستا بود که همه چیز را تغییر داد تا بارسلونا فصل خوب خود را با شکست چلسی و صعود به فینال رقابت ها تکمیل کند.

یک هفته پیش از آن بازی، بارسلونا در نیوکمپ در عبور از خط دفاعی پرتعداد چلسی ناکام ماند تا همه چیز به استنفورد بریج موکول شود. آقای گاس هیدینگ، مربی وقت تیم چلسی، با تاکتیک خاص خود بدنبال نتیجه تساوی بود، که موفق به این کار هم شد. بارسلونا هر چقدر تلاش کرد به دفاع بسته و پرتعداد چلسی برخورد کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

شاید اگر قضاوت ضعیف آقای ولفگانگ اشتارک در این بازی نبود بارسلونا با خیالی راحت به مصاف چلسی در استمفورد بریج می رفت، اما این اتفاق نیفتاد تا بارسلونا در بازی برگشت دچار مشکلات زیادی در خط دفاع شود، تا جایی که به دلیل کمبود دفاع، پپ گواردیولا به اجبار از یحیی توره در خط دفاع استفاده کرد.
در بازی برگشت بود که چلسی باز هم بازی بسته ای را ارائه کرد، ولی توانست بارها دروازه والدس را تهدید کند و در نهایت موفق شد به وسیله «اسین» گل برتری را وارد دروازه بارسا کند و اگر شانس با بارسا یار نبود، این چلسی بود که باید در فینال به مصاف منچستر یونایتد می رفت.

تعداد صفحات : 37

درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 230
  • باردید دیروز : 498
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 230
  • بازدید ماه : 2,437
  • بازدید سال : 35,004
  • بازدید کلی : 479,883
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟